معرفی لپ تاپ‌های جدید ایسوس (Asus)

0 1,138

ایسوس (Asus) شرکت موفق تایوانی که امروزه یک برند نام آشنا به حساب می آید، توانسته با محصولات خود سهم بازار بسیار زیادی به دست آورد و برای طبقه های پایین؛ متوسط و بالا محصولات متنوعی ارائه دهد. اما آنچه ایسوس را بر سر زبان ها انداخت و با طراحی ها و عملکرد قدرتمندش، این برند را به جهان معرفی کرد، لپ تاپ های این شرکت است. ایسوس لپ تاپ ها مختلفی را برای انواع سلیقه ها، انواع نیازها و مطابق با بودجه انواع سطح درآمد ها ارائه کرده است. در این مطلب می خواهیم تعدادی از بهترین لپ تاپ های ایسوس (Asus) را نظر کارایی، قدرت، هزینه کم و قابل حمل بودن، به شما معرفی کنیم:

ASUS F556UA-AB32

این مدل از لپ تاپ های ایسوس ترکیبی از طراحی زیبا و قدرت فوق العاده است که می تواند تمام این ویژگی ها را در اختیار شما قرار دهد. قاب دور مانیتور بسیار ظریف و زیبا طراحی شده و اندازه صفحه آن ۱۵×۱۰.۱×۱ اینچ است. این لپ تاپ زیبا ۱۵.۶ اینچی؛ با کیفیت تصویر فول HD می باشد که در آن از فیلتر نور آبی استفاده شده تا میزان نور آبی تا ۳۳ درصد کاهش یابد و از این طریق چشم شما در هنگام کار با لپ تاپ کمتر خسته شده و آسیب نبیند. این لپ تاپ به صورت پیش فرض از ویندوز ۱۰ استفاده می کند.

ایسوس در این لپ تاپ خود از باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده که نسبت به باتری های لیتیوم یونی جدیدتر به حساب می آیند، سبک تر هستند و راندمان بیشتری داشته و به شکل های مختلفی قابل تولید می باشند. این باتری تا ۵ ساعت کار کرده و طول عمر آن ۲.۵ برابر باتری های لیتیوم یونی است.

در بدنه آن از یک پردازنده نسل ۷ اینتل Core i5 استفاده شده که سرعت آن را بسیار بالا برده است. درایو حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم DDR4 از ویژگی های چشمگیر این لپ تاپ می باشد. در این مدل از پورت های USB 3.0  نوع C  و    HDMI، پورت VGA و مموری ریدر و … استفاه شده است.

ابعاد وزن عمر باتری تعداد پورت ها USB3 نوع وایرلس هارد درایو رم پردازنده رزولوشن سایز
۱۵×۱۰.۱×۱ اینچ ۵.۱ پوند ۵ ساعت ۱ ۸۰۲.۱۱.ac ۱۰۰۰ GB ۴ GB ۲.۳ GHz Core i3 6100U ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ۱۵.۶ اینچ

 

ASUS ROG Strix GL702VS

این لپ تاپ با کارت گرافیکی قدرتمند و پردازنده Core i7-7770HQ با سرعت ۲.۸ گیگاهرتزی، این شرایط را برای شما فراهم می کند تا ۹۹ درصد از بازی‌های موجود در بازار را در آن اجرا کنید. ۱۲ گیگابایت رم DDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD باعث می شود شما در هنگام بازی، بتوانید به امور دیگر نیز بپردازید.

صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی است که با رزولوشن بالا و کنتراست خوب باعث می شود وضوح فیلم ها و عکس های نمایش داده شده بسیار بالاتر برود و شما بازی های رایانه ای را با کیفیت بهتر انجام دهید. درون این دستگاه یک ماژول حرارتی مسی و دو فن خنک کننده قرار گرفته است تا پردازنده را خنک کرده و عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد. این دستگاه مجهز به هارد درایو ۱ ترابایتی است که شما می توانید انواع فایل ها و بازی های بی شماری را در آن ذخیره کنید.

یک عدد پورت USB مدل C، جک هدفون، HDMI و پورت های دیگری در این دستگاه به کار برده شده است که از طریق آن می توانید موس و دسته های بازی خود را به آن نصب کرده و از بازی های خود لذت بیشتری ببرید.

ابعاد وزن عمر باتری تعداد پورت ها نوع وایرلس هارد رم پردازنده رزولوشن سایز صفحه
۱۶.۲ x 10.9 x 1.2 in ۶.۴ پوند کمتر از ۵ ساعت ۳ ۸۰۲.۱۱.ac

 

۱۰۰۰ گیگابایت ۱۲ گیگابایت ۲.۸ GHz Intel Core i7 ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ۱۷.۳ اینچ

 

Asus VivoBook Max

یکی از ویژگی های شرکت ایسوس طراحی و ساخت لپ تاپ های ارزان قیمت با کارایی و کیفیت بالاست تا قشر پایین و متوسط جامعه نیز بتواند از مزایای این برند استفاده کنند. این مدل از لپ تاپ های ایسوس با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی، و کیفیت HD LED  با قیمت کم به بازار ارائه شده است. پردازنده ۴ هسته ای اینتل Pentium N4200 Quad-Core با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز همراه با دی وی دی/ سی دی رایتر، ۴ مگابایت رم با مشخصات بسیار عالی و متناسب به کاربران در این مدل قرار دارد.

اگر دانشجو هستید این لپ تاپ می تواند در قبال پرداخت پول کمتر، امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار دهد، شما می توانید چندین مرورگر و برنامه را به‌ صورت همزمان باز کرده و در درایو ۵۰۰ گیگابایتی آن اطلاعاتتان را ذخیره سازی کنید. این مدل به صورت پیش فرض از ویندوز ۱۰ استفاده می کند.

ابعاد وزن باتری تعداد پورت ها نوع وایرلس هارد رم پردازنده رزولوشن سایز صفحه
۲۱ x 9 x 3 inches ۴.۴۱ پوند ۳-cell lithium-ion Battery ۱ پورت usb3 و یک usb C ۵۰۰ گیگابایت ۴ گیگابایت ۱.۱ GHz Pentium ۷۶۸×۱۳۶۶ ۱۵.۶ اینچ

 

ASUS Chromebook C202SA-YS02

این مدل یکی از لپ تاپ های مقاوم برند ایسوس است که شما می توانید از آن برای کارهای روزمره خود استفاده کنید. جنس بدنه آن براق و با طراحی بسیار زیبایی ساخته شده است. صفحه کلید های این لپ تاپ بسیار مقاوم است، لبه های آن با استفاده از لاستیک هایی تقویت شده تا مانع از جذب ضربه شود، به طوری که در آزمایشات در اثر سقوط از ارتفاع ۳.۹ فوتی هیچ آسیب نمی بیند.

صفحه نمایش آن ۱۱.۶ اینچی است و با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ قابل استفاده در محیط های بیرونی و پر نور می باشد، لولای آن ۱۸۰ درجه است؛ در واقع صفحه آن به قدری باز می شود که با صفحه کلید زاویه ۱۸۰ درجه ایجاد می کند.

در این لپ تاپ پردازنده Intel Celeron N3060، رم ۴ گیگابایتی و ۱۶ گیگ حافظه خارجی وجود دارد که برای کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. این لپ تاپ دی وی دی / سی دی رایتر ندارد و شما می توانید از دستگاه های دیگر به این منظور استفاده کنید.

ابعاد وزن عمر باتری تعداد پورت ها نوع وایرلس حافظه رم پردازنده رزولوشن سایز صفحه
۱۱.۶ x 0.9 x 7.9 inches ۲.۲ پوند ۱۰ ساعت ۲ عدد USB 3.0 ۸۰۲.۱۱.ac ۱۶ گیگابایت ۴ گیگابایت ۱.۶ GHz Intel Celeron ۱۳۶۶*۷۶۸ ۱۱.۶ اینچ

 

ASUS ZenBook UX330UA-AH54

این لپ تاپ یک وسیله سبک و قابل حمل است. وزن آن ۲.۶ پوند و در ابعاد ۸.۷×۰.۵×۱۲.۷ اینچ ارائه می شود.که با این وزن کم، به راحتی می توانید آن را حمل کنید.

در این لپ تاپ زیبا از پردازنده Intel Core i5، هارد جامد ۲۵۶ گیگابایتی، در کنار رم ۸ گیگابایتی استفاده شده است که متأسفانه حافظه آن قابل ارتقا نمی باشد. بنابراین به راحتی می توانید برنامه های ویرایش و عکس برداری با حجم بالا را در این لپ تاپ قابل حمل، به خوبی اجرا کرده و از آنها استفاده نمایید.

UX330 دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است صفحه آن پرتو های نور را بازتاب نمی دهد بنابراین برای استفاده در محیط های بیرون و زیر نور خورشید مناسب می باشد. همچنین از زاویه دید تا گستره ۱۷۸ درجه در آن استفاده شده است.

در زیر صفحه کلید آن نور پس زمینه قرار داده شده است تا بتوانید در شب و تاریکی به راحتی کار کنید. در کنار این صفحه کلید از یک سنسور اثر انگشت استفاده شده است تا از طریق آن بتوانبد با ایمنی و امنیت بیشتری از لپ تاپ خود استفاده نمایید.

ابعاد وزن عمر باتری تعداد پورت ها نوع وایرلس هارد رم پردازنده رزولوشن سایز صفحه
۸.۷ x 12.7 x 0.5 inches ۲.۶ پوند ۱۲ ساعت ۳ عدد USB 3.0 و ۱ عدد USB 3.1 Type C ۸۰۲.۱۱.ac ۲۵۶ گیگ درایو حالت جامد ۸ گیگابایت ۲.۵ GHz Core i5 7200U ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ۱۳.۳

 

ASUS P-Series P2540UA-AB51

در این لیست انواع لپ تاپ های مناسب مسافرت و بازی و … را به شما معرفی کردیم اما اگر به فکر کارهای جدی و بیزینسی هستید بهتر است به این مدل لپ تاپ ایسوس یک نگاهی بیندازید.

این لپ تاپ حرفه ای از پردازنده نسل ۷ وم Intel Core i5،  هشت گیگا بایت رم و حافظه ۱ ترابایتی استفاده می کند. از نظر ظاهری این لپ تاپ بسیار حرفه ای است و از بدنه زیبا در کنار نمایشگر فول HD ضد انعکاسی استفاده کرده که اندازه آن ۱۵.۶ اینچ است.

در این مدل اقدامات امنیتی بسیار زیادی لحاظ شده است، در آن از تراشه امنیتی TPM استفاده شده و برای ورود به سیستم باید به وسیله اسکنر اثر انگشت وارد شوید. باتری به کار رفته در آن طول عمر بالایی دارد و در هر بار استفاده از آن ۹ ساعت شارژ می ماند، باتری آن قابل تعویض است و در صورت ایجاد مشکل می توانید آن را عوض کنید.

ابعاد وزن عمر باتری تعداد پورت ها نوع وایرلس هارد رم پردازنده رزولوشن سایز صفحه
۱۰.۱ x 15 x 0.9 in ۵.۲ پوند ۹ ساعت یک عدد USB 3.0، ا عدد

USB2.0

یک عدد HDMI و VGA

۸۰۲.۱۱AC ۱۰۰۰ گیگابایت ۸ گیگابایت Intel Core i5-7200U 2.5GHz ۱۹۲۰*۱۰۸۰ ۱۴.۰ اینچ

 

ASUS VivoBook S

شما در نگاه اول از طراحی این لپ تاپ زیبا لذت می برید. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی زیبا که تصاویر را با کیفیت فول HD به شما نشان می دهد. حاشیه دور صفحه نمایش تنها ۰.۳ اینچ ضخامت دارد و به صورت NanoEdge طراحی شده است که تقریباً نسبتِ صفحه نمایش به حاشیه آن، ۸۰ درصد می باشد.

این لپ تاپ از زاویه ۱۷۸ درجه بهره می برد به صورتی که از هر سمتی به آن نگاه کنید تصاویر و رنگ ها را واضح و زیبا مشاهده می کنید. وزن این لپ تاپ ۳.۷ پوند است و تنها ۰.۷ اینچ ضخامت دارد.

این لپ تاپ در حال اجرای برنامه های سنگین به هیچ عنوان داغ نمی کند و این قابلیت را به خاطر پردازنده Intel Core i7 ، هشت گیگ رم و ۱۲۸ گیگ درایو جامد بعلاوه ۱ ترابایت هارد درایو در خود جای داده است.

صفحه کلید آن بسیار ارگونومیک است و نور پس زمینه آن باعث شده بتوانید در تاریکی نیز از آن استفاده نمایید.

ابعاد وزن باتری تعداد پورت ها نوع وایرلس هارد رم پردازنده رزولوشن سایز صفحه
۱۴.۲ x 9.5 x 0.7 in ۴.۴ پوند لیتیوم یونی کمتر از ۵ ساعت  USB 3.1 نوع C، USB 3.0، USB 2.0 و HDMI ۸۰۲.۱۱.ac ۱۰۰۰ گیگابایت ۸ گیگابایت ۲.۷ GHz Intel Core i7 ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ۱۷.۳ اینچ

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید کیف لپ تاپ
بیشتر بخوانید: بهترین کیف‌های لپ‌تاپ سال ۲۰۱۸
بیشتر بخوانید: لپ‌تاپ‌های مناسب دانشجویان
بیشتر بخوانید: چگونه فن لپ‌تاپ را تمیز کنیم؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد