بهترین اپیلاتور برای پوست حساس

0 2,071

اگر پوست حساس دارید حتما می‌دانید که باید در مورد محصولات مورد استفاده خود مراقب باشید. ممکن است استفاده از اپیلاتور برای از بین بردن موهای زائد به جای اپیلاسیون یا اصلاح، روش مناسبی باشد، اما باید مطمئن شوید که محصول مناسبی را با توجه به نوع پوست خود تهیه کرده‌اید. در این مطلب نگاهی دقیق به چند اپیلاتور می‌اندازیم، این اپیلاتورها بهترین اپیلاتور برای پوست‌ حساس هستند.

خلاصه محصول: بهترین اپیلاتور برای پوست حساس

هنگام انتخاب بهترین اپیلاتور برای پوست حساس، باید چند ویژگی را جستجو کنید. هر اپیلاتوری این ویژگی‌ها را ندارد و در بعضی موارد به ترجیح شخصی فرد برمی‌گردد.

مرطوب در مقابل خشک: برخی از تولیدکنندگان اپیلاتور مانند براون Braun برای افزایش راحتی و کاهش سوزش، اپیلاسیون مرطوب را توصیه می‌کنند. از بین اپیلاتورهای مطرح شده در این مطلب، تنها یکی از انتخاب‌های ما (Philips Satinelle Essential) فقط برای استفاده‌های خشک است.
سرپوش ماساژ: ماساژ دادن پوست به بهبود روند اپیلاسیون کمک می‌کند. از سه مورد مطرح شده، دو مدل Braun و Philip Satin Perfil دارای سرپوش ماساژور هستند.
پیوست‌ها: اگر پوست حساس دارید، استفاده از موچین کمتر می‌تواند راحتی اپیلاسیون را افزایش دهد. اپیلاتور مرطوب و خشک پاناسونیک شامل چندین سرپوش برای محدود کردن تحریکات است.

۱. بهترین اپیلاتور کلی برای پوست‌ حساس: اپیلاتور و ماشین اصلاح Panasonic ES-ED90-P Wet/Dry

اپیلاتور Panasonic ES-ED90-P

اپیلاتور و ریش تراش Panasonic ES-ED90 شامل یک سری اپیلاتور و یک سری ریش تراش است. این دستگاه به صورت مرطوب و خشک قابل استفاده است و همین آن را به بهترین اپیلاتور برای پوست حساس تبدیل می‌کند. ویژگی دیگری که باعث می‌شود این اپیلاتور برای پوست حساس ایده‌آل باشد، سرپوش اپیلاتور ملایم است که بخشی از سر اپیلاتور را می‌پوشاند. این درپوش باعث می‌شود تا از موچین کمتری استفاده شود که این می‌تواند به کاهش ناراحتی و حساسیت کمک کند. در حالی که موچین بیشتر می‌تواند به معنای اپیلاسیون سریع‌تر باشد اما بسیاری از افراد معتقدند که موچین بیشتر ممکن است باعث تحریک پوست شود. همراه با درپوش ملایم، یک سری کوچک هم ارائه می‌شود که این سرپوش برای نواحی ظریف قابل استفاده می‌باشد، اما می‌تواند برای افراد دارای پوست حساس هم مناسب باشد. در مقایسه با سایر اپیلاسیون‌ها، افرادی که از Panasonic Wet / Dry Epilator استفاده کرده‌اند معتقدند که این اپیلاتور یک تجربه بهتر است. اگر یک شکایت وجود داشته باشد این است که این اپیلاتور برای از بین بردن موهای ظریف خوب نیست.

مواردی که ما دوست داریم
– شامل شش پیوست است که در میان آنها دو سر اپیلاتور برای راحتی طراحی شده‌اند.
– به صورت مرطوب یا خشک کار می‌کند.
– برای افزایش راحتی می‌توانید از کرم اصلاح یا ژل استفاده کنید.
– دارای دو گزینه سرعت است.

مواردی که ما دوست نداریم
– زمان شارژ شدن آن زیاد است.
– باتری آن حداکثر ۳۰ دقیقه قابل استفاده می‌باشد.

۲. بهترین اپیلاتور مرطوب و خشک برای پوست حساس: اپیلاتور زنانه Braun Silk-épil 9 9-521

اپیلاتور Braun Silk-épil 9 9-521

براون مجموعه‌ای از اپیلاتورها را تولید می‌کند که دارای سری‌های مختلفی هستند. از نظر ما اپیلاتور Silk-épil 9 9521 بهترین اپیلاتور برای پوست حساس است. Silk-épil 9 9521 ادعاهای زیادی را مطرح می‌کند، اول از همه تشخیص می‌دهد که اپیلاسیون می‌تواند برای همه افراد دردناک باشد، خصوصا افرادی که دارای پوست حساس هستند. سپس راه حل‌هایی برای سهولت راحتی و کاهش حساسیت ارائه می‌دهد. یکی از این گزینه‌ها استفاده از دستگاه در حمام یا دوش است. راه حل دیگر ارائه شده توسط Silk-épil 9521 اندازه سر اپیلاتور است. در حالی که برخی افراد استدلال می‌کنند که برای بهبود راحتی، سرپوش کوچک‌تر بهتر است، Braun Silk-épil معتقد است که سرپوش بزرگتر بهتر است. سر این اپیلاتور تقریباً ۴۰ درصد از مدل‌های دیگر عریض‌تر است. این بدان معناست که در یک حرکت می‌تواند موهای بیشتری را از بین ببرد، در نتیجه برای اپیلاسیون به وقت کمتری نیاز است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اپیلاتور Silk-épil 9521 را به یک گزینه عالی برای پوست حساس تبدیل کرده است، این است که این دستگاه فرکانس بالایی ارتعاش می‌کند که می‌تواند به شما در رفع هرگونه ناراحتی کمک کند و از سوزش پوست جلوگیری کند. بسیاری از افرادی که از Silk-épil 9521 استفاده کرده‌اند، از آن راضی بوده و از نتایج بدست آمده آن خوشحال هستند، اما بعضی افراد اظهار داشتند که سرپوش گسترده فایده‌ای ندارد. آنها خاطرنشان می‌کنند که تعداد موچین‌های این سری با مدل‌های دیگر برابر است اما موچین‌ها فاصله بیشتری دارند. برای افرادی که از Silk-épil 9521 راضی نیستند فاصله وسیع بین موچین می‌تواند باعث چالش جدی شود.

مواردی که ما دوست داریم
– شامل ماساژور است.
– برای بهبود تماس با یک کلاهک تماس همراه است.
– میتوان از آن به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد.
– بعد از شارژ حداکثر ۴۰ دقیقه کار می‌کند.

مواردی که ما دوست نداریم
– اینکه آیا سر گسترده‌تر مفید است یا خیر هنوز ثابت نشده است.
– برخی افراد فکر می‌کنند اپیلاتور در شرایط مرطوب کمتر کار می‌کند.

۳. بهترین اپیلاتور جمع و جور برای پوست حساس: Philips Satinelle Essential HP6401

اپیلاتور Philips Satinelle Essential HP6401

گاهی اوقات، ساده‌ترین دستگاه‌ها بهترین است. این امر به ویژه در مورد داشتن پوست حساس صادق است. اپیلاتور Philips Satinelle Essential قابلیت‌های زیادی ندارد. این دستگاه شامل یک کلاه بهره‌وری برای مناطق حساس است. اما آنچه Satinelle Essential را کاربردی‌تر می‌کند و باعث اثربخشی آن می‌شود این است که این دستگاه ویژگی‌های اضافی ندارد. این اپیلاتور حدود ۲۰ عدد موچین دارد که باعث راحتی افرادی می‌شود که دارای پوست حساس هستند و برای اولین بار است که می‌خواهند اپیلاسیون انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های Satinelle Essential این است که با سیم متصل به برق کار می‌کند. این بدان معنی است که نمی‌توانید از آن در شرایط دیگر مانند حمام یا دوش استفاده کنید. برخی افراد معتقدند که استفاده از اپیلاتور روی پوست خشک به آنها امکان می‌دهد تا نتایج بهتری را کسب کنند و موزدائی را با سرعت بیشتری انجام دهند. همچنین لازم نیست صبر کنند تا اپیلاتور شارژ شود یا نگران این باشند که وسط کار، دستگاه خاموش شود. علی رغم اینکه دو شاخه‌های Satinelle Essential قدرت نامحدودی را از پریز برق دریافت می‌کنند، برخی افراد اظهار داشته‌اند که به نظر نمی‌رسد قدرت زیادی داشته باشد. یک شکایت رایج این است که به جای بیرون کشیدن مو از ریشه، موها را می‌شکند.

مواردی که ما دوست داریم
– طراحی ساده و بدون حاشیه‌ای دارد.
– دو شاخه‌ها به یک پریز برق وصل می‌شوند.
– سر کوچک آن برای پوست‌های حساس یا افراد مبتدی ایده‌آل است.

مواردی که ما دوست داریم
– فقط میتوان در شرایط خشک از آن استفاده کرد.
– ممکن است به جای از ریشه کندن موها، آن‌ها را بشکند.
– طراحی سیمی آن می‌تواند شما را محدود کند تا در جایی نزدیک به پریز برق کار خود را انجام دهید.

۴. بهترین اپیلاتور چند منظوره برای پوست حساس: اپیلاتور زنانه Braun Silk-épil 7 7-561

اپیلاتور Braun Silk-épil 7 7-561

Silk-épil 7 7561 Braun از سری ۹ پیشرفته‌تر نیست اما هنوز هم دارای ویژگی‌های زیادی است و آن را برای افرادی ایده‌آل می کند که دارای پوست حساس هستند. وقتی صحبت از Silk-épil 7 7561 می‌شود، به نظر می‌رسد براون از قرار دادن همه موارد در جعبه خود استفاده کرده است و امیدوار است که مشتریان بتوانند از آنها استفاده کنند. این اپیلاتور نه تنها با مجموعه‌ای از سرپوش‌ها شامل یک سرپوش کارآیی، سرپوش صورت و… همراه است بلکه یک پیوست ریش تراش نیز دارد. به علاوه این اپیلاتور شامل یک اصلاح کننده بیکینی نیز می‌باشد. اگر قسمت بیکینی شما حساس است و نگران تحریک آن با موهای زائد هستید، این اپیلاتور می‌تواند برای شما مفید باشد. Silk-épil 7 7561 ویژگی‌های مشترک زیادی با سری ۹ دارد. مانند سری ۹ برای راحت‌تر شدن لرزش، ماساژ را با فرکانس بالا ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این اپیلاتور در هر دو شرایط مرطوب و خشک کار می‌کند، بنابراین می‌توانید هر دو حالت را آزمایش کنید و بفهمید کدام یک برایتان بهتر است. افرادی که از این اپیلاتور استفاده کرده‌اند ابراز تعجب و خوشحالی کرده‌اند زیرا استفاده از آن راحت‌تر و بهتر از دستگاه‌های دیگر است.

مواردی که ما دوست داریم
– ضمیمه‌های متعدد به شما کمک می‌کند تجربه اپیلاسیون خود را سفارشی کنید و حساسیت را کاهش دهید.
– شامل یک سرپوش بیکینی است.
– در هر دو شرایط مرطوب و خشک کار می‌کند.
– می‌توانید شارژ را تا ۴۰ دقیقه نگه دارید.
– دارای ویژگی ماساژ است.

مواردی که ما دوست نداریم
– مدتی طول می‌کشد تا موها را کاملا از بین ببرند.

۵. بهترین اپیلاتور برای پوست حساس: اپیلاتور Philips HP6574/50 Satin Perfect Cordless

اپیلاتور Philips-HP6574

چند ویژگی باعث می‌شود Philips Satin Perfect Cordless Epilator بهترین اپیلاتور برای پوست حساس باشد، یکی از این ویژگی‌ها داشتن موچین‌های سرامیکی است. به نظر می‌رسد این ویژگی چیز بزرگی نباشد، اما موچین فلزی می‌تواند با گذشت زمان دچار زنگ‌زدگی شود به خصوص اپیلاتورهایی که در شرایط مرطوب هم قابل استفاده هستد. موچین‌های زنگ زده فقط زمخت و تیز نیستند، بلکه خطر تحریک پوست را نیز افزایش می‌دهند. از طرف دیگر موچین‌های سرامیکی ضد حساسیت هستند و کمتر باعث تحریک پوست‌های حساس می‌شوند. ویژگی دیگری که باعث می‌شود این اپیلاتور برای پوست حساس مناسب باشد سیستم ماساژ و لیفت مو می‌باشد. هنگامی که موها به صورت صاف در برابر پوست قرار بگیرند، گرفتن آن برای اپیلاتور دشوار است. این اپیلاتور دارای شانه‌ای است که به آرامی موها را برمی‌دارد و آن‌ها را به سمت موچین راهنمایی می‌کند. در ضمن، ویژگی ماساژ باعث راحتی بیشتری می‌شود. افرادی که از این اپیلاتور استفاده کردند از نتایج آن خوشحال هستند، اما اظهار داشته‌اند که تمیز کردن اپیلاتور دشوار است، زیرا نمی‌توانید به موچین‌های آن دسترسی داشته باشید و موها را جدا کنید.

مواردی که ما دوست داریم
– در شرایط مرطوب و خشک کار می‌کند.
– دارای قابلیت ماساژور است.
– شارژ را حداکثر ۴۰ دقیقه نگه می‌دارد، اما در حالی که به برق وصل شده است نیز کار می‌کند.
– لیفت مو به کاهش سوزش کمک می‌کند.

مواردی که ما دوست نداریم
– برخی افراد شکایت کرده‌اند که این اپیلاتور موها را به خوبی بیرون نمی‌کشد.
– روی موهای بلند بهتر عمل می‌کند.

بهترین اپیلاتور برای پوست حساس کدام است؟
انتخاب ما اپیلاتور Panasonic ES-ED90-P است که به صورت مرطوب / خشک قابل استفاده است. اپیلاتور به شما این امکان را می‌دهد تا از یک تجربه صحیح و سفارشی سازی شده لذت ببرید. علاوه بر این، این اپیلاتور در شرایط مرطوب و خشک کار می‌کند و می‌توانید از یک کرم یا ژل برای کاهش بیشتر تحریکات استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین اپیلاتور برای پوست حساس هستید، این دستگاه بهترین است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد