بهترین تشک طبی ایرانی

0 2,451

شاید تشک فعلی شما قدیمی، آزاردهنده و خراب است و شما به فکر خرید یک مدل مناسب هستید. تشک مهم‌ترین بخش از خانه شما است؛ اگر شما هشت ساعت در شبانه روز بخوابید؛ یک سوم از زندگی خود را روی این تشک‌ها صرف می‌کنید. انتخاب تشک مسئله مهم و اساسی است و در صورتی که اشتباه انتخاب شود؛ باعث خواب بد و دردهای عضلانی مانند دیسک کمر می‌شود. بنابراین بهتر است با چشم باز و در نظر گرفتن موارد و استانداردهای اصولی، این تشک‌ها را انتخاب کنید. امروزه برندهای خارجی و ایرانی بسیار زیادی دست به تولید این نوع تشک‌ها زده‌اند؛ برندهای ایرانی در این زمینه پیشرفت داشته و همانند برندهای خارجی محصولات خوب و با کیفیتی را با قیمت مناسب‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین تشک‌ طبی ایرانی بپردازیم:

تشک طبی ایرانی رویال مدل آرامش

شرکت رویال یکی از شرکت‌های باسابقه ایرانی در زمینه تولید تشک‌های طبی است که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تشک‌های طبی و طبی فنری تولید می‌کند. این تشک دو نفره است و در ساختار آن از فنرهای منفصل استفاده شده تا در صورت خوابیدن فرد بر روی تشک به هریک از این فنرها به صورت جداگانه فشار وارد شود و تغییر حالت بدهند. فنرها از نوع بونل کربن دار با تراکم بالا هستند، این فنرهای منفصل دچار اصطکاک نمی‌شوند؛ بنابراین صدای آزاردهنده و لرزش ایجاد نمی‌کنند. بر روی تشک یک لایه پلی‌استر ضد حساسیت قرار داده شده که مانع از بروز آلرژی می‌شود. پارچه به کار رفته در آن نیز از نوع ژاگارد مخصوص تشک است و کیفیت خوبی دارد. این تشک ارتفاع استانداری داشته و در ابعاد مختلف و سایزهای گوناگونی ارائه می‌شود که هرچه سایز آن بزرگ‌تر شود قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

تشک طبی فنری ایرانی مهر آسا، شرکت رویال خواب آسایش

این تشک با کیفیت با استفاده از قابلیت عایق ترمو فلت این شرایط را به وجود می‌آورد که وزن بدن شما در تمام سطح  تشک یکسان باشد و در یک قسمت فرورفتگی ایجاد نشود. در زیر رویه تشک از یک اسفنج ۴۲ کیلوگرمی استفاده شده تا فشار به لایه‌های زیرین کمتر باشد. در صورتی که مشکلاتی مانند کمردرد و ستون فقرات دارید؛ به راحتی از این تشک استفاده کنید. زیرا این تشک از انحراف ستون فقرات شما در خواب جلوگیری می‌کند. پارچه سطحی آن از الیاف نرم و لطیف و به همراه الیاف آلوئه ورا است که قابیلت مرطوب کنندگی پوست را در خود جای داده و به سطح پوست آسیب نمی‌زند. لایه پلی استر ضد حساسیت باعث شده تا افرادی که آلرژی دارند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این تشک استفاده کنند. علاوه بر ضد حساسیت بودن، تبادل جریان هوا در سطح تشک به خوبی برقرار شده و مانع از عرق کردن می‌شود. در سمت گوشه‌های تشک به منظور جلوگیری از فشار، از اسفنج‌های تقویت کننده استفاده شده است و بسیار مستحکم و قوی است. درجه سفتی و نرمی آن هفت است و در سایزهای مختلفی عرضه شده و در دسترس می‌باشد.

تشک رویال طبی فنری مدل پلاس

این تشک رویال یک نمونه خوب و باکیفیت از تشک‌های طبی این شرکت است که دارای اسکلت فنری و فوم پلی اتیلن می‌باشد. تراکم فنر در بافت این تشک بسیار مناسب است و طبق ادعای شرکت در هر متر مربع ۸۷ عدد می‌باشد که باعث می‌شود فشارهای مختلف را از بدن دریافت کرده و طبق حالات بدن تغییر حالت دهد. در طراحی دور تا دور تشک از یک پاور فریم با قطر ۴ میلی‌متری استفاده شده که ضربه و فشار به لبه تشک را خنثی می‌کند و به آن آسیب نمی‌زند. شما می‌توانید به راحتی از دو سمت تشک استفاده کنید. این مدل مجهز به کپسول تخلیه هوا، عایق صوت، حرارت و رطوبت می‌باشد و مناسب برای تمام سنین است. پارچه به کار رفته در این تشک از نوع آلوئه ورا و گرد بافت و به صورت آنتی باکتریال است که امکان آلودگی و انتقال بیماری‌ها را به فرد کاهش می‌دهد. برای شست‌وشوی این تشک باید طبق دستورالعمل‌ها عمل کرده و به صورت دستی آن را بشویید.

تشک طبی ایرانی بیوریتمیک خوشخواب

شرکت خوشخواب نیز یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید کالاهای خواب مانند تشک طبی است. تشک بیوریتمیک آن یکی از جدیدترین مدل‌های این شرکت به حساب می‌آید که به واسطه سنگ‌های معدنی، از خود انرژی متصاعد می‌کند و می‌تواند با کانال‌های داخلی بدن ارتباط برقرار کرده و یک خواب سرشار از آرامش را به وجود بیاورد. این تکنولوژی به کاهش استرس در خواب کمک می‌کند و شما با آرامش بیشتری می‌خوابید. این تشک به صورت چند لایه طراحی شده است؛ لایه رویی آن از پارچه گرد باف بوده و در لایه‌های زیرین به ترتیب از لایه‌هایی مانند الیاف با ترمو باند، اسفنج رول، ترمو باند، الیاف، اسفنج رول، ترمو باند، پنال اسفنجی، موکت، اسپان باند، فنر پاکتی و قاب اسفنجی استفاده شده است. این تشک با تکنولوژی خود می‌تواند تعادل بدنی در طول خواب را حفظ کرده و در شرایط ایدئال قرار دهد.

تشک طبی فنری رؤیا مدل الترا ۴

شرکت رؤیا نیز  در زمینه تولید تشک‌های فنر منفصل، فنری و اسفنجی فعالیت دارد و در کنار آن کالاهای جانبی خواب را نیز به فروش می‌رساند. یکی از تشک‌های طبی و فنری خوب این شرکت مدل الترا ۴ است. در ساخت این تشک از فنرهای منفصل استفاده شده که در مقایسه با فنرهای متصل کارایی بهتری دارند؛ در واقع فنرهای به کار رفته در آن با وزن بدن انطباق پیدا کرده و تغییر شکل می‌دهند. درجه سفتی و نرمی آن ۴.۵ است و در آن از مموری فوم استفاده شده است. رویه تشک از پارچه سه لایه آنتی باکتریال با الیاف ضد حساسیت و خاصیت ارتجاعی است؛ مقاوم در برابر رطوبت و تعرق است و به دلیل لایه مخصوص خود دارای تبادل جریان هوا برای تنفس بهتر می‌باشد.

تشک طبی ایرانی سوپر آسایش، شرکت ایران خواب

شرکت ایران خواب توانسته با ارائه محصولات در زمینه تشک‌های طبی، طبی – فنری و  تشک‌های فنری محصولات متنوعی را به  مصرف‌کنندگان ارائه دهد. این شرکت با استفاده از دانش فنی روز و بهره‌مندی از مدرن‌ترین ماشین‌آلات و به‌کارگیری از نیروی انسانی متخصص و کارآمد و استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در کشور مطابق با استانداردهای بین‌المللی خواب آرامی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تشک طبی بدون فنر  از اسفنج ۳۰ کیلویی و یک لایه ریباند با درجه سفتی و نرمی ۶ تشکیل شده است. این تشک رو به سفت است و برای افرادی مناسب می‌باشد که با این نوع درجه سفتی راحت‌ترند. این تشک برای افرادیمبتلا به کمردرد راحت‌تر است؛  پارچه سطحی آن از ژاگارد پلی استر ضد حساسیت است و خاصیت آنتی باکتریال دارد. شما می‌توانید این تشک را به صورت یک نفره و دو نفره در سایزهای متنوعی تهیه نمایید.

تشک طبی ایرانی، سوپر مدیکال نرم آسا

شرکت نرم آسا یک شرکت معتبر در زمینه تولید کالای خواب است؛ با استفاده از تکنولوژی روز دنیا گام‌های بلندی در جهت کار‌آفرینی برداشته و تلاش نموده است تا محصولات خود را با استفاده از مواد بهداشتی و حتی‌الامکان قابل بازیافت و متناسب با فرهنگ و سلیقه ایرانی تولید نماید. این تشک به صورت یک نفره و دو نفره در ابعاد متنوعی ارائه شده است که می‌توانید بسته به نیازتان آن را تهیه کنید. بر روی  تشک از پارچه پفکی پنبه دوزی استفاده شده که دارای سطح نرم و بدون حساسیت است. فریم مفتولی به قطر ۴ میلی‌متر در اطراف آن به کار رفته تا از وارد شدن ضربه و فشار جلوگیری کند؛ ابر سی کیلویی۳ سانتی‌متری، ابر دیواره ۳۰ کیلویی ۸ سانتی، اسپان باند سه لایه و ریباند ۸۰ کیلوگرمی ۱۹ سانتی از ویژگی‌های این تشک به حساب می‌آید. شما می‌توانید این محصول را با گارانتی و در اندازه‌های مختلف دریافت کنید.

تشک طبی ایرانی رز، شرکت رزخواب

شرکت رزخواب نیز در زمینه تولید تشک‌های طبی، طبی فنری، فنری و اسفنجی(خوابگاهی) فعالیت دارد و در این زمینه مدل‌های متنوعی را به بازار وارد کرده است. تشک پنبه‌ای رز با استفاده از مموری فوم با دانستیه بالا و فنرهای منفصل تولید شده و تحمل وزن بالایی دارد و به مرور از حالت نمی‌افتد. درجه سفتی و نرمی آن ۴.۵ بوده و  به دلیل داشتن فنرهای پاکتی در تقسیم وزن و شکل‌گیری با قوس بدن به خوبی کار می‌کند. سطح رویی آن نیز از پارچه‌های ضد باکتری با تراکم بالا ساخته شده و لایه‌های آن ضد تعرق و رطوبت است؛ کپسول تخلیه هوا به کار رفته در آن باعث گردش هوای داخل تشک می‌شود. پارچه نقش دوزی شده آن ضد حساسیت و آلرژی است و با تماس به سطح پوست حساسیت ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید این تشک را در اندازه‌های مختلف و به صورت یک نفره یا دو نفره تهیه کنید.

تشک طبی ایرانی میترانیک، مدل لاوین

تشک طبی فنی میترا مدل لاوین از فنرهای منفصل تشکیل شده و باعث می‌شود فشار به نقاط بدن یکسان بوده و قدرت شکل‌پذیری بالاتری دارند. درجه سختی این تشک ۵ است که برای افرادی  مبتلا به دردهای کمری و ستون فقرات مناسب می‌باشد. قابلیت دیگری که در این تشک‌ها به کار رفته این است که از آنجایی که فنرهای آن منفصل می‌باشد؛ صدا و لرزش کمتری ایجاد می‌کند و این مسئله در تخت‌های دو نفره بسیار اهمیت دارد. در دو سمت تشک و در لایه‌های آخر از مموری فوم استفاده شده تا فشار و وزن روی تشک پخش شود. این مموری فوم‌ها دانسته بالایی دارند و بسیار قوی هستند. پارچه رویی از جنس ژاگارد پنبه‌ای می‌باشد و آنتی باکتریال است؛ سیستم تنفس‌هایی تشک باعث شده تا مصرف کننده دچار تعرق نشود و جریان هوای به خوبی در تشک وجود داشته باشد. این تشک در اندازه‌های مختلفی در دسترس شما است و دارای ضمانت می‌باشد.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد