بهترین ساعت هوشمند برای زنان در سال ۲۰۱۹

0 1,267

درگذشته ساعت تنها یک کار انجام می‌داد: گفتن زمان. اما امروزه با تکامل فناوری، ساعت‌ها توانایی بسیار بیشتری پیدا کرده‌اند. ساعت‌های دیجیتال و ساعت‌های هوشمند اکنون می‌توانند به عنوان یک پسوند تلفن عمل کنند و شما را از پیام‌ها و اعلان‌ها مطلع کنند. از طرفی چند حسگر دیگر را فعال می‌کنند، آنها می‌توانند ضربان قلب، الگوهای خواب و چرخه قاعدگی و موارد دیگر را بررسی کنند. طراحی این ساعت‌ها نیز بسیار تغییر کرده است و شما دیگر با یک وسیله ناخوشایند روی مچ دست خود مشکلی ندارید. برخی از ساعت‌ها بسیار قابل تنظیم هستند و تم آن‌ها از روز به شب تغییر می‌کند. امروزه ساعت‌های هوشمند بسیاری وجود دارد که می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید، اما ما تعدادی از بهترین ساعت هوشمند را برای زنان گردآوری کرده‌ایم تا بتوانیم تصمیم آن‌ها را کمی ساده‌تر کنیم.

۱. بهترین کلی: ساعت هوشمند Huawei Watch 2 Sport

ساعت هوشمند

شاید پر فروش‌ترین ساعت دیجیتالی موجود در بازار ساعت هوشمند Huawei Watch 2 Sport باشد، این ساعت هوشمند یک ردیاب تناسب اندام و یک دستیار دیجیتال است. طراحی آن اسپرت بوده و طبق برخی استانداردها کمی عجیب است اما با بند سیلیکونی قابل جابجایی و ضد عرق بسیار کاربردی می‌باشد. همچنین با توجه به بسته‌های GPS ،NFC ،Wi-Fi، بلوتوث، سیم کارت ۴G، چیپست اسنپدراگون Wear 2100، حافظه رم ۷۶۸MB و صفحه نمایش نسبتاً کوچک ۱.۲ اینچی (۳۹۰ در ۳۹۰)، بسیار محبوب است. صفحه نمایش گرد و ۱.۲ اینچی این ساعت از نوع AMOLED و دارای رزولوشن ۳۹۰ × ۳۹۰ پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. با توجه به پشتیبانی NFC، می‌توانید از Android Pay و سیم کارت استفاده کنید، به این معنی که می‌توانید تماس برقرار کنید، همچنین پیام‌ها را بدون وصل شدن به تلفن همراه خود ارسال و دریافت کنید. این ساعت نرم افزار Wear OS 2.0 (سابقا Android Wear) را اجرا می‌کند و به شما امکان دسترسی به برنامه‌های مفید را می‌دهد. ورزشکاران این ساعت را به دلیل ردیابی ضربان قلب، مراحل خواب و حتی زمان ریکاوری بسیار با ارزش می‌بینند. HUAWEI WATCH 2 طبق استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به شما امکان می‌دهد این ساعت را در هر جایی مانند کوه، بیابان و … استفاده کنید. باتری این ساعت ۴۲۰ میلی آمپر ساعت است که تقریبا دو روز دوام می‌آورد.

۲. بهترین برای ردیابی تناسب اندام: ساعت هوشمند Samsung Galaxy Fit 

ساعت هوشمند

استفاده از این ساعت بسیار آسان و راحت است و این قابلیت را برای شما دارد که از یک ردیاب تناسب اندام بهره ببرید. این ساعت به طور خودکار ضربان قلب، میزان مصرف کافئین و الگوهای خواب را با نهایت دقت ردیابی می‌کند و طراحی نازک و سبک آن باعث می‌شود به راحتی در دست قرار بگیرد، به طوری‌که می‌توانید تمام روز آن را در دستتان داشته باشید. باطری آن می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد و هنگامی که با یک تلفن هوشمند گلکسی جفت می‌شود می‌توانید اعلان‌ها را دریافت کنید، تقویم خود را بررسی کنید و حتی از مچ دست خود وضعیت هوا را نیز کنترل کنید. اگر ضربان قلب شما خیلی بالا یا پایین باشد، اعلان‌هایی نیز دریافت خواهید کرد. Galaxy Fit در دو رنگ سیاه و نقره‌ای ارائه می‌شود و با اندروید و iOS سازگار است. ساعت هوشمند Galaxy Fit در برابر فشار آب ۵ اتمسفر بادوام و مقاوم است و برای سطح نظامی تضمین شده است. با این ساعت می‌توانید تمرینات خود را در گرد و غبار یا بارش باران انجام دهید و هیچ استرسی نداشته باشید.

۳. بهترین برای کاربران اندروید: ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active

ساعت هوشمند

اولین چیزی که هنگام دیدن Samsung Galaxy Watch Active متوجه آن می‌شوید، این است که این ساعت بسیار زیبا و مدرن به نظر می‌رسد. در واقع، اگر شما کاربر اپل نیستید اما کیفیت، ظاهر و زیبایی Apple Watch را می‌خواهید، این ساعت درخواست ما برای شما است. این ساعت در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، رز گلد و سبز ارائه می‌شود که نوارهای سیلیکونی برای هماهنگی دارند. صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۱.۱ اینچی از وضوح ۳۶۰*۳۶۰ برخوردار است و به دلیل اینکه محفظه Gorilla Glass به شکلی ظریف در بالای صفحه قرار دارند، در واقع بسیاری از زیبایی‌های Apple Watch را نشان می‌دهد. سامسونگ ادعا می‌کند که باتری ۲۳۰ میلی آمپری آن با یک بار شارژ “روزها” دوام می‌آورد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل Wearable OS 4.0 مبتنی بر تایزن کار می‌کند، اگرچه امکان همگام‌سازی ساعت‌های مبتنی بر Tizen با همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی وجود دارد، اما این دسته از ساعت‌ها برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی مناسب‌تر هستند. این ساعت به حسگرهایی همچون شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب و ارتفاع‌سنج مجهز است و شما می‌توانید فعالیت و میزان ضربان قلب خود را از برنامه سلامت و تناسب اندام سامسونگ دریافت کنید. به علاوه از آنجا که تا ۵۰ متر در زیر آب، ضد آب است، می‌توانید به راحتی با آن شنا کنید. علاوه بر این به دلیل اینکه شارژ بی سیم را ارائه می‌دهد و با Power Share معکوس سامسونگ کار می‌کند، می‌توانید آن را با آخرین دستگاه سامسونگ خود شارژ کنید.

۴. بهترین برای مشتریان اولیه: ساعت هوشمند Fitbit Versa

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های پیشرفته سلامتی مانند پایش دائمی ضربان قلب، نمایش تمرینات بر روی صفحه و همچنین پایش خودکار مراحل مختلف خواب است. این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل فیت‌بیت استفاده می‌کند و به همین دلیل مانند ساعت سامسونگ، اپلیکیشن‌های موجود برای آن محدودتر هستند. این ساعت هوشمند یک جایگزین کم هزینه برای ساعت اپل است و با سیستم عامل iOS و اندروید سازگار است. کافی است آن را با تلفن هوشمند خود جفت کنید و تمام تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌های خود را دریافت کنید، بعلاوه مواردی مانند ضربان قلب، خواب، چرخه قاعدگی و فعالیت خود را نیز ردیابی کنید. باتری آن با یکبار شارژ حدود سه روز دوام می‌آورد، اگر این مقایسه را با Apple Watch داشته باشید واقعا استثنایی است، اما اگر آن را با سایر مدل‌های Fitbit مقایسه کنید، ناامید کننده خواهد بود. این ساعت کاملاً ضد آب است، به این معنی که می‌توانید آن را زیر دوش و حتی در استخر هم بپوشید، همچنین به راحتی می‌توانید با آن بخوابید.

۵. بهترین بودجه: Fitness Tracker Watch,TOOBUR IP67 Waterproof Activity Tracker

ساعت هوشمند

ساعت‌های دیجیتالی و ساعت‌های هوشمند امروزی بسیار گرانقیمت هستند، اما گزینه‌های زیادی وجود دارند که بسیاری از ویژگی‌های مشابه را به رخ می‌کشند. یکی از ساعت‌های مورد علاقه ما این ساعت ردیابی تناسب اندام TOOBUR است. این ساعت ۱۴ حالت مختلف دارد که آمارهایی مانند مسافت، میزان کالری سوخته و ضربان قلب را اندازه گیری می‌‎کند. همچنین می‌تواند روند خواب شما را در طول شب پیگیری کند. علاوه بر این، با تلفن هوشمند (Android 4.4 و بالاتر، IOS 7.1 و بالاتر) همگام سازی می‌شود تا پیام‌ها را در اعلان‌ها ارائه دهد و همیشه در ارتباط باشید. این دستگاه کوچک‌تر و باریک‌تر از سایر ساعت‌های دیگر موجود در این لیست است اما هنوز هم می‌تواند بیشترین مزایا را ارائه دهد. این ساعت TOOBUR تمام اصول اولیه را با قیمت کمتر ارائه می‌دهد.

۶. بهترین استفاده برای کاربران اپل: Apple Watch Series 4

ساعت هوشمند

اپل واچ سری ۴ برای زنان طراحی شده است. این ساعت از پردازشگر دو هسته‌ای S4 64x بهره می‌برد که سرعتی دو برابر نسل سوم اپل واچ دارد. همچنین از یک بلندگو و میکروفون در طرف‌های مقابل بهره می‌برد که برای تماس‌های تلفنی و ارتباط با Siri استفاده می‌شود. یک مانیتور الکتروکاردیوگرام جدید (ECG) وجود دارد که سلامتی قلب را ردیابی می‌کند. افرادی که دارای شیوه زندگی فعال هستند می‌توانند از شتاب سنج و ژیروسکوپ بهبود یافته استفاده کنند تا بتوانند داده‌های حرکتی را هشت برابر سریع‌تر بخوانند. اپل واچ سری ۴ مانند دو نسل قبلی اپل واچ‌ها هنگام شنا ضدآب بوده و بندهای آن نیز قابل‌تعویض هستند و همچنین از حسگر نوری ضربان قلب بهره می‌برند. این ساعت در دو اندازه متفاوت ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری ارائه شده است. نسخه ۴۴ میلی‌متری ۳۶۸×۴۴۸ پیکسلی است و وسعت نمایشگر آن ۹۷۷ میلی‌متر مربع است اما نسخه‌ی ۴۰ میلی‌متری ۳۲۴×۳۹۴ پیکسلی است و نمایشگر آن ۷۵۹ میلی‌متر مربع وسعت دارد.

۷. بهترین سبک: Kate Spade Scallop

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند از برندهای شناخته شده می‌باشد که تنها به تولید پوشاک می‌پردازد. Kate Spade Scallop مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدی را در خود جای داده است. Scallop از سیستم عامل Wear Google پشتیبانی می‌کند و دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که برای ذخیره موسیقی و برنامه‌ها بسیار ایده‌آل است. خوشبختانه کاربران iOS هم می‌توانند از این ساعت بهره ببرند Scallop به هر آیفون با iOS 9.3 یا بالاتر متصل می‌شود. این ساعت هوشمند با هدفون بلوتوثی ۴.۱ به راحتی جفت می‌شود. Scallop دارای قابلیت‌هایی مانند دستیار گوگل، پخش موزیک از طریق بلوتوث، گام شمار، تعیین مسافت طی شده و کالری مصرفی است با این حال از سنسور ضربان قلب بی‌بهره است.

۸. بهترین طراح: Michael Kors Access Unisex 45mm Silvertone Bradshaw

ساعت هوشمند

بیشتر افراد علاقه‌مند به تکنولوژی و تناسب اندام به ساعت‌های هوشمند روی می‌آورند. طرح‌های آنها با اینکه براق و کاربردی است، اما همیشه متناسب با لباس‌های شما نیست. از طرف دیگر ساعت هوشمند Michael Kors’ Access به راحتی در دست قرار می‌گیرد و شما را خوش تیپ نشان می‌دهد. صفحه نمایش آن ۲۹۰*۳۲۰ است که با وضوح ۱.۴ اینچی ارائه می‌شود. این ساعت توسط پردازنده Snapdragon 210 و باتری ۳۶۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود. این ساعت فاقد مانیتور ضربان قلب است، اما هیچ مشکلی در این زمینه برای ردیاب تناسب اندام وجود ندارد. این ساعت نرم افزار Wear OS 2.0 را اجرا می‌کند و با برنامه Michael Kors Access می توانید تم ساعت را به صورت دلخواه تنظیم کنید. شما حتی می‌توانید تم ساعت را به طور خودکار در یک زمان خاص تنظیم کنید، این به شما کمک می‌کند تا تم روز را نسبت به تم شب تغییر دهید.

۹. قابل تنظیم‌ترین: ساعت هوشمند Fossil Gen 3 – Q Venture Black Silicone FTW6009

ساعت هوشمند

انتخاب یک ساعت می‌تواند یک تصمیم بزرگ باشد، به خصوص وقتی که قصد دارید بیش از ۲۰۰ دلار برای آن پرداخت کنید. اما با داشتن یک ساعت مچی قابل تنظیم به عنوان ساعت Q Fentil، می‌توانید سبک خود را تغییر دهید. شما می‌توانید ظاهر ساعت را فقط با چند ضربه تند و شدید تغییر دهید و از آنجا که باندهای آن با خط ۱۸ میلی‌متر Fossil’s سازگار است، می‌توانید به راحتی بندهای آن را تغییر دهید. در کل، طراحی آن نسبتاً جمع و جور و سبک است و دارای صفحه گرد ۴۲ میلی‌متری و صفحه ثابت است. این ساعت از طریق یک دیسک مغناطیسی کوچک بصورت بی‌سیم شارژ می‌شود که در قسمت زیرین ساعت قرار دارد و بسته به نوع استفاده، یک بار شارژ در حدود ۲۴ ساعت طول می‌کشد. در داخل ساعت پردازنده Snapdragon 2100 به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه رم وجود دارد. مانیتور ضربان قلب وجود ندارد، به این معنی که بهترین دوست شما برای تمرینات نخواهد بود و نبود NFC به معنای عدم استفاده از Android Pay است. با این وجود، فعالیت شما را ردیابی می‌کند و هنگام همگام سازی با تلفن هوشمند، پیام‌ها و اعلان‌ها را ارائه می‌دهد.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد