بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۹

0 1,021

امروزه گوشی‌های هوشمند به یکی از لوازم‌های ضروری زندگی تبدیل شده‌اند و بسیاری از افراد با آن کسب درآمد می‌کنند. با وجود پیشرفت‌های بسیاری که در انواع گوشی‌ها صورت گرفته است، افراد بسیاری کارهای حرفه‌ای خود را نیز با آن انجام می‌دهند. با این وضعیت لوازم جانبی گوشی‌ها نیز اهمیت بسیاری پیدا کرده است و افراد به دنبال بهترین لوازم جانبی برای گوشی‌های خود هستند. در این مطلب به بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند اشاره می‌کنیم، با ما همراه باشید:

۱. بهترین دسته سلفی: دسته سلفی Mpow iSnap X

دسته سلفی Mpow iSnap X

آیا زمان‌هایی که تنها هستید و می‌خواهید با مناظر زیبای پشت سرتان عکس سلفی بگیرید از نگه داشتن موناپاد، بازوهایتان خسته می‌شود؟ خوشبختانه، Mpow iSnap X Selfie Stick شما را قادر به دیدن تصویر بزرگتر می‌کند. این دسته با بلوتوث فعال می‌شود و شما به راحتی می‌توانید با کلیک یک دکمه سلفی خود را بگیرید. طراحی بسیار قابل حمل Mpow به ۷.۱ اینچ رسیده و می‌تواند به آسانی در کیف یا جیب شما جا شود و این باعث می‌شود که سفرتان راحت‌تر باشد. این دسته با هر دستگاهی با عرض ۲.۱ اینچ تا ۳.۳ اینچ سازگار می‌باشد. گیره سیلیکون محکم آن از تلفن شما محافظت می‌کند و اجازه می‌دهد تا گوشی ۲۷۰ درجه بچرخد. این دسته به صورت جامد سیاه، سیاه با آبی براق یا صورتی براق ارائه می‌شود و تا ۳۱ اینچ گسترش می‌یابد، این امر برای گرفتن عکس‌های پانوراما یا گروهی مناسب است.

۲. بهترین شارژر قابل حمل: شارژر قابل حمل Anker PowerCore II Ultra Compact 10000mAh

شارژر قابل حمل Anker

امروزه شارژرهای قابل حمل به یکی از لوازم جانبی‌های ضروری تبدیل شده‌اند. در حالی که تعداد کمی از گوشی‌های اندروید عمر باتری خوبی دارند، اما بسیاری از دستگاه‌های با قدرت هم نمی‌توانند یک روز کامل بدون شارژ بمانند. این بدان معنی است که در صورت خارج شدن از خانه و رفتن به طبیعت به یک شارژر قابل حمل نیاز دارید. بهترین شارژر قابل حمل عمومی برای کاربران تلفن اندروید، Anker Powercore II است که دارای شارژ باتری ۱۰،۰۰۰ میلی آمپرساعتی است و حداقل دو بار می‌تواند گوشی شما را به طور کامل شارژ کند (البته تا زمانی که آن را به برق وصل نکرده‌باشید). این شارژر ۶.۹ اونس وزن دارد که بسیار خوب است و می‌توانید به آسانی آن را در یک کیف پول یا جیب خود جاسازی کنید. یکی از ویژگی‌های جداگانه این شارژر، فناوری PowerIQ 2.0 اختصاصی آنکر است که می‌تواند دستگاه‌های متصل به خود را شناسایی کرده و حداکثر ولتاژ را تحویل دهد، بنابراین گوشی شما در صورت امکان با سرعت زیاد شارژ می‌شود.

۳. بهترین اسپیکر: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و ضد آب JBL Flip 4

اسپیکر JBL-Flip

JBL Flip 4 یک اسپیکر قابل حمل برای کاربران اندروید است که بیش از ۱۲ ساعت موسیقی پخش می‌کند. همچنین دارای درجه ضد آب IPX7 و اتصال بی‌سیم است و در یک زمان می‌تواند به دو گوشی وصل شود. همانطور که گفته شد این اسپیکر ضد آب است و در سه فوت آب ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. باتری آن ۳۰۰۰mAh است که تضمین می‌کند تمام روز موسیقی پخش کند، در حالی که صدای عالی را از طریق رادیاتورهای دوگانه خارجی ساطع می‌کند. اسپیکر JBL مدل Flip 4 طراحی استوانه‌ای دارد که این موضوع باعث می‌شود هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده کرد. برای شارژ کردن این اسپیکر به سه ساعت و نیم زمان نیاز دارید. باتری این اسپیکر از طریق کابل و پورت microUSB تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه تأمین می‌شود. این اسپیکر در شش رنگ سیاه، سفید، آبی، قرمز، سبز تیره و خاکستری ارائه می‌شود. این اسپیکر امکان برقراری ارتباط با دستیار صوتی اپل (Siri) و گوگل (Google Assistant) را فراهم می‌کند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید با فشردن یک دکمه از طریق صدا دستوارت لازم را از طریق اسپیکر به گوشی همراه خود بدهید.

۴. بهترین هدفون: هدفون بی‌سیم ورزشی و مغناطیسی SoundPEATS با بلوتوث ۴.۱

هدفون SoundPEATS

اگر برای گوشی اندروید خود به دنبال هدفون باکیفیت و قابل اعتماد می‌گردید، بهتر است به هدفون بلوتوثی SoundPEATS نگاهی بیندازید. این هدفون‌ها بسیار مقرون به صرفه و بادوام هستند و کیفیت صدای خوبی ارائه می‌کنند. اگر می‌خواهید با آن‌ها تمرین کنید، این هدفون‌ها به طور متوسط هشت ساعت عمر باتری مفید دارند. این هدفون دارای شش سری قابل تعویض است که برای انواع گوش‌ها با اندازه S/ M / L ، مناسب است. هدفون SoundPEATS همچنین دارای اتصال بی‌سیم بلوتوث ۴.۱ است و شما می‌توانید به طور همزمان به دو دستگاه وصل شوید. اگر به برقراری تماس نیاز دارید، این هدفون دارای یک میکروفون داخلی است. این مدل سبک وزن است و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد.

۵. بهترین لنزهای دوربین: لنز دوربین Amir 3 in 1

لنز Amir 3-in-1

با Amir 3 in 1 یک وسیله همه کاره به عکسبرداری گوشی‎های هوشمند خود اضافه خواهید کرد. این کیت دارای سه لنز جامد آلومینیومی است که از یک کلیپ پلاستیکی سیاه و سفید مناسب استفاده می‌کند تا به راحتی بر روی دوربین گوشی هوشمند نصب شود. این کیت شامل یک لنز چشم ماهی ۱۸۰ درجه، یک لنز زاویه دید ۳۶X برای عکس‌های پانوراما و یک لنز بزرگ ۲۵X است که به شما امکان می‌دهد جزئیات دقیق را به نزدیک‌ترین شکل بچرخانید.

۶. بهترین صفحه کلید: صفحه کلید بلوتوثی ۱byone Foldable

صفحه کلید ۱byone Foldable

امروزه گوشی‌های هوشمند به یک ابزار بسیار قدرتمند تبدیل شده‌اند که بسیاری از افراد از آن به عنوان یک کامپیوتر اولیه استفاده می‌کنند. تنها مشکل آن این است که تایپ کردن با آنها کمی سخت است. اگرچه کارکردن با صفحه کلید لمسی راحت‌تر است، اما بعضی افراد هنوز صفحه کلید فیزیکی را ترجیح می‌دهند. برای این افراد، صفحه کلیدهایی سازگار با دستگاه‌های Android وجود دارد و احتمالا بهترین آن صفحه کلید بلوتوث ۱byone Foldable است. این صفحه کلید دارای یک طراحی سه قسمتی است که به شما امکان می‌دهد تا آن را به یک دستگاه جیبی بسپارید. باتری لیتیوم یونی آن باعث می‌شود تا بدون استفاده از شارژر تا ۱۱۴ روز دوام بیاورد و طراحی عنوان شده باعث راحتی در هنگام تایپ می‌شود. کیبوردهای بلوتوثی ۱byone Foldable با توجه به وزن کمی که دارند و همچنین با توجه به تاشو بودنشان، انتخاب بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در کنار لپ‌تاپ و تبلت درون کیف هم هستند.

۷. بهترین پد شارژ بی‌سیم: شارژر سریع بی‌سیم Satechi

پد شارژر Satechi

پد شارژر بی‌سیم Satellites طراحی جذابی دارد و بسیار براق و شیک است. این لوازم جانبی گوشی هوشمند اجازه می‌دهد تا هر دستگاه سازگار با Qi بدون کابل اضافی به برق متصل شود. Satechi با قابلیت شارژ سریع می‌تواند تا ۱.۴ برابر سریع‌تر از پدهای شارژ بی‌سیم استاندارد شارژ کند. خوشبختانه، ورود شارژ سریع دستگاه‌های نسل قبلی را نادیده می‌گیرد، زیرا Satechi با تمامی دستگاه‌های فعال Qi سازگار است. هنگامی که یک دستگاه سازگار با Qi بر روی پد شارژ قرار می‌گیرد، Satechi به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق چراغ نشانگر LED فعال بودن شارژ سریع را متوجه شوند. این پد آلومینیومی در چهار رنگ منحصر به فرد ارائه می‌شود که می‌توانید آن را با وسایل شخصی خود هماهنگ کنید. مشخصات فوق العاده باریک آن فقط ۴.۴*۷.۵*۱ اینچ در اندازه کلی است و وزن آن حداقل هفت اونس می‌باشد.

۸. بهترین کیسه زیر آب: کیسه ضد آب JOTO Universal

JOTO Universal

آیا بیشتر روز در ساحل، استخر و محیط طبیعی وقت می‌گذرانید، پس این نکته بسیار مهم است که از تلفن هوشمند خود محافظت کنید. کیسه JOTO یک جعبه ضد آب است که دارای قابلیت جهانی برای دستگاه‌های تا ۶ اینچ است. طراحی آن مینیمالیستی است و به لمس حساس است. پنجره‌های فوق العاده روشن آن در داخل یک قاب سیاه و سفید قرار گرفته و دارای یک دکمه ساده است که تلفن هوشمند شما را با خیال راحت قفل می‌کند. به سادگی گوشی هوشمند خود را در کیسه IPX8 سرازیر کنید و خیالتان راحت باشد که از گوشی شما تا ۱۰۰ فوت زیر آب محافظت می‌کند. صفحه نمایش لمسی آن به شما امکان می‌دهد از تلفن خود بدون بیرون آوردن آن از کیسه استفاده کنید و حتی می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای روشن در زیر آب بگیرید. یک بند به بالای صفحه کشیده شده است، به طوری که شما می‌توانید تلفن خود را به طور امن در کنار خود نگه دارید.

۹. بهترین پایه دوچرخه سواری: گیره Taotronics Universal

Taotronics Universal

دوچرخه سواران در مورد دوچرخه سواری بسیار جدی هستند. برای کسانی که مسیر طولانی ۱۰ یا ۱۵ مایل را طی می‌کنند، این لوازم جانبی گوشی هوشمند کمک می‌کند تا راهی برای پیگیری موقعیت مکانی خود داشته باشند. چرا نباید از تلفن خود استفاده کنید؟ شاید برای گوشی شما تعداد زیادی جاتلفنی و دسته وجود داشته باشد، اما همه آن‌ها به خوبی ساخته نشده‌اند. Taotronics Universal Cradle features دارای یک دستگیره لاستیکی غیر لغزش است و می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این دسته با هر دستگاهی با عرض ۱.۹۷-۳.۹۴ اینچی سازگار است (به این معنی که تقریبا با تمام گوشی‌های موجود در بازار سازگار است، حتی با وجود محافظ). این دستگاه همچنین با انواع دسته‌های دوچرخه سازگار است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

۱۰. بهترین سه‌پایه یا استند: پایه تلفن Lamicall Cell

 Lamicall Cell Phone Stand Buy on Amazon

پایه گوشی هوشمند یک لوازم جانبی مناسب و راحت است که می‌توانید آن را روی میز یا نیمکت خود قرار دهید و به راحتی اعلان‌ها یا تماشای فیلم‌ها را ادامه دهید. استند Lamicall Cell با قیمت مناسبی ارائه می‌شود و می‌تواند هر گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۴ اینچ با ۸ اینچی را نگه دارد. این استند با هر گوشی اندرویدی از جمله Samsung Galaxy S9 ،Samsung Galaxy Note 9 ،Google Pixel 2 ،OnePlus 6و LG V30 سازگار است. این پایه ثابت است و به خوبی طراحی شده است، زیرا دارای کفی‌های لاستیکی در پایین استند است که از گوشی در برابر خراش محافظت می‌کند و آن را بصورتی پایدار و محکم در جای خود نگه می‌دارد. این وسیله به اندازه کافی همه کاره و پایدار است و می‌تواند گوشی شما را در حالت افقی یا عمودی نگه دارد. این پایه به رنگ سیاه، خاکستری، قرمز و نقره‌ای ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با سایر دستگاه‌های شخصی‌تان هماهنگ است. این دستگاه به طور متوسط ۴/۸ ستاره از ۵ ستاره را دریافت کرده است، بنابراین انتظار داریم که از این لوازم جانبی ارزان قیمت و با کیفیت لذت ببرید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد