بهترین لپ‌تاپ با قیمت حدود ۵۰۰ پوند

0 721

اگر به دنبال بهترین لپ‌تاپ با بودجه‌ای در حدود ۵۰۰ پوند هستید، اما از گزینه‌های خود مطمئن نیستید به مکان مناسبی آمده‌اید. ما در این مطلب بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم و آن‌ها را بر اساس امتیازات آن‌ها در زمان بررسی، قیمت‌های آن‌ها در حال حاضر و موقعیت آن‌ها در بازار رتبه بندی کرده‌ایم.

۱. Lenovo Yoga 530
بهترین لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ بر اساس بودجه

لپ تاپ Lenovo Yoga 530

ویژگی‌های مثبت:
– از پردازنده AMD عملکرد متعادل‌تری دارد.
– GPU آن بهتر از گرافیک یکپارچه Intel است.
– جذاب و زیباست.

ویژگی‌های منفی:
– در اجرای برنامه‌ها از اینتل کندتر است.
– کیفیت صفحه نمایش آن ضعیف است.
– عمر باتری آن متوسط است.

لپ تاپ Lenovo Yoga 530 در شروع راه اندازی حدود ۷۰۰ پوند قیمت داشت، اما اکنون می‌توانید آن را با هزینه کمتری خریداری کنید و این یک معامله سودمند محسوب می‌شود. اگر به دنبال لپ‌تاپی برای کارهای سبک هستید، اما می‌خواهید کیفیت ساخت و طراحی هوشمندانه آن خوب باشد در حال حاضر Lenovo Yoga 350 بهترین لپ‌تاپ است. Lenovo Yoga 350 دستگاهی در رده متوسط است که می‌تواند کارهای اساسی مانند پردازش متن، مرور وب و همچنین ویرایش عکس ساده را به خوبی انجام دهد. نباید انتظار داشته باشید که چیزی پیشرفته‌تر از این باشد، این لپ‌تاپ برای بازی، عکاسی فشرده و ویرایش ویدیو قطعا مناسب نیست. این مدل خاص یوگا با سخت افزار AMD لود می‌شود و قدرت پردازش آن از Ryzen 7 2700U بدست می‌آید. این یکی از تراشه‌های قدرتمندتر از آخرین محدوده تلفن همراه AMD است و دارای مشخصات سخت افزاری همراه با آخرین معماری AMD است. اتصال یوگا معقول است، اما در اینجا هیچ شگفتی وجود ندارد. پورت USB 3.0 در هر دو طرف دستگاه وجود دارد و لبه سمت چپ یک اتصال Type-C هم دارد. یک کارت خوان در یک طرف و یک خروجی HDM در طرف دیگر نیز وجود دارد. Lenovo وزن ۱٫۶ کیلوگرمی دارد و تقریبا ۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد. این ارقام برای یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه خوب است و بهتر از Acer و Dell می‌باشد که هر دو وزنی بیش از ۲ کیلوگرم دارند. عمر باتری این لپ تاپ مانند لپ‌تاپ‌های پر قدرت نیست بلکه تنها ۷ ساعت دوام می‌آورد.

۲. Microsoft Surface Go
بهترین تبلت ویندوز بر اساس بودجه

لپ تاپ Surface Go

ویژگی‌های مثبت:
– ویندوز ۱۰ آزادی زیادی به کاربران می‌دهد.
– قابل حمل است.
– Kick-stand قابلیت همه کاره بودن را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های منفی:
– عملکرد آن قدرت کمی دارد.
– طراحی آن قدیمی است.

Microsoft Surface Go بهترین لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ است، اگرچه از اصطلاح تبلت برای این دستگاه استفاده شده است اما شما می‌توانید به راحتی یک نوت بوک داشته باشید. تبلت اقتصادی مایکروسافت از نمایشگری ۱۰ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ بهره می‌برد که ممکن است در مقایسه با لپ‌تاپ‌های دیگر کوچکتر باشد اما نمایشگر پیکسل‌سنس Surface Go با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۸۰۰ پیکسل این تبلت را به یک محصول بسیار ایده‌آل تبدیل کرده است. این تبلت از لمس ۱۰ انگشت به‌صورت هم‌زمان و قلم سرفیس پن هم پشتیبانی می‌کند. این تبلت از پردازنده دو هسته‌ای Pentium Gold 4415Y اینتل با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتزی، ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت eMMC یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلیSSD بهره می‌برد. Microsoft Surface Go برای کار با وب سایت ایده‌آل است و برای عکس‌ها، وب سایت‌ها و پخش محتوای ویدیو بسیار عالی به نظر می‌رسد اما برای بازی اصلا مناسب نیست. سرفیس گو مانند سایر اعضای خانواده‌ی سرفیس با پورت انحصاری ۲۴ واتی و مغناطیسی سرفیس کانکت شارژ خواهد شد، ضمن اینکه یک پورت USB 3.1 Gen 1 با رابط Type-C در اختیار کاربر خواهد بود.

۳. Acer Chromebook 514
بهترین لپ‌تاپ همه جانبه بر اساس بودجه

لپ تاپ Acer Chromebook 514

ویژگی‌های مثبت:
– با توجه به قیمت ارزش زیادی برای خرید دارد.
– باریک و سبک است.
– شاسی آن فلزی است.

ویژگی‌های منفی:
– کیفیت نمایش آن عالی نیست.
– اگر بیش از حد از آن استفاده کنید عملکرد دستگاه به سرعت متوقف می‌شود.
– برخی از برنامه‌ها مانند Spotify کار نمی‌کنند.

Acer Chromebook 514 هزینه بسیار معقولی برابر ۳۷۰ پوند دارد و با توجه به پول شما بهترین لپ‌تاپ فلزی باریک را ارائه می‌دهد که برای کارهای شخصی مانند تایپ، بررسی ایمیل و مرور وب ایده آل است. Acer Chromebook 514 با وزن ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت ۱۷ میلی‌متر بسیار سبک است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. ساخت فلزی بادوام به این معنی است که نسبت به انواع لپ‌تاپ‌های پلاستیکی مقاومت بیشتری خواهد داشت. اگرچه صفحه نمایش آن خارق العاده نیست، اما برای پردازش کلمه و کارهای کلی رایانه بسیار مناسب است و میزان روشنایی و زاویه دید مناسبی را ارائه می‌دهد. در حالی که در این لپ‌تاپ فضای ذخیره سازی زیادی در اختیار ندارید، ادغام با Google Docs بدان معنی است که بیشتر کارهای شما در ابر ذخیره می‌شود. شما می‌توانید تا کمتر از ۱۵ گیگابایت از فضای ذخیره سازی ابری استفاده کنید و می‌توانید این کار را با ۱.۵۹ پوند در ماه به ۱۰۰ گیگابایت ارتقا دهید. ایسر در هر طرف از بدنه Chromebook 514 خود یک پورت USB Type-C تعبیه کرده است. پورت سمت چپ برای شارژ باتری دستگاه طراحی شده است اما از پورت سمت راست برای انتقال داده‌ها هم می‌توان استفاده کرد.

۴. (Acer Swift 1 (2019
بهترین لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ برای نوشتن و کارهای اداری

لپ تاپ Acer Swift

ویژگی‌های مثبت:
– قیمت آن خوب است.
– از پورت‌های کافی بهره مند است.
– برای کارهای سبک ایده آل است.

ویژگی‌های منفی:
– عمر باتری آن متوسط است.
– زاویه دید و روشنایی آن عالی نیست.

Acer Swift 1 جدید (SF114-32) نسبت به مدل‌های دیگر ۲۰۱۹ قیمت خوبی دارد و مدل‌های آن در محدوده ۳۰۰ تا ۴۵۰ پوند قرار دارند. در حالی که این تبلت به هیچ وجه دستگاه قدرتمند و برجسته‌ای نیست، اما Acer Swift 1 به اندازه کافی برای کارهای اداری مناسب است و برای افرادی مناسب است که از لپ‌تاپ برای نوشتن، مرور وب و چک کردن ایمیل استفاده می‌کنند. شما همچنین از اسکنر اثر انگشت در Acer Swift 1 و همچنین پورت‌های آن می‌توانید استفاده کنید، بنابراین اگر می‌خواهید لپ تاپ خود را به یک مانیتور اداری یا تلویزیون وصل کنید به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. پردازنده آن شامل دو نسخه Pentium و Celeron اینتل خواهد بود و رم نوع DDR3L آن ۴ گیگابایت ظرفیت دارد. پردازنده گرافیکی دستگاه Intel HD Graphics بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی را ارائه می‌کند. عمر باتری Acer Swift 1 عالی نیست، هنگامی که به آداپتور برق وصل نشده‌اید، حدود شش ساعت دوام می‌آورد.

۵. Dell Inspiron Chromebook 14 7000 2-in-1
یک لپ‌تاپ گران قیمت و با ارزش

لپ تاپ Inspiron Chromebook

ویژگی‌های مثبت:
– کیفیت ساخت آن عالی است.
– صفحه نمایش خوبی دارد.
– باتری آن عالی است.
– طراحی زیبا و چشم نوازی دارد.

ویژگی‌های منفی:
– پشتیبانی از برنامه سیستم عامل Chrome هنوز محدود است.
– بلندگوها به طور مناسبی قرار ندارند.

Dell Inspiron Chromebook 14 7000 2-in-1 در حال حاضر توصیه ما برای بهترین Chromebook است. در حالی که این تبلت در طیف تبلت‌های گران قیمت قرار دارد و قیمت آن ۶۵۰ پوند است اما ارزش خرید زیادی دارد. بدنه تمام فلزی آن زیبایی خاصی به این تبلت داده است که با براق شدن صفحه نمایش تکمیل شده است. باتری آن به طور معمول بین ۸ تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد و اگر از قبل در اکوسیستم Google سرمایه گذاری کرده باشید برای ارتباطات و کارهای اداری خود از Gmail ،Google Docs و Google Sheets استفاده می‌کنید. همچنین این تبلت‌ها با طراحی ۲ در ۱ عرضه می‌شوند و در واقع می‌توان نمایشگاه آن را به صورت کامل باز کرد و از لپ‌تاپ به عنوان تبلت استفاده کرد.

۶. Dell Chromebook 3100 2-in-1
بهترین لپ‌تاپ برای مدارس

لپ تاپ Chromebook 3100

ویژگی‌های مثبت:
– عملا غیر قابل تخریب است.
– طراحی لولای آن ۳۶۰ است.
– قابل حمل است.
– عمر باتری آن خوب است.

ویژگی‌های منفی:
– صفحه نمایش آن کوچک است.
– صفحه کلید آن می‌توانست بهتر باشد.

اگر لپ‌تاپ ساده‌ای دارای سیستم عامل Google’s Chrome OS می‌خواهید این لپ‌تاپ یکی از آنهاست. صفحه نمایش آن ۱۱.۶ اینچی است و وضوح آن ۷۶۸*۱۳۶۶ رزولوشن است، همچنین با لایه‌ای از گوریلا گلس لمسی و ضد خش محافظت می‌شود. این لپ‌تاپ برای کودکان در سن مدرسه ایده‌آل است کودکانی که می‌خواهند با لپ‌تاپ تایپ کردن، اتصال به اینترنت، نحوه دانلود برنامه‌ها و ذخیره سازی در فضای ابر را یاد بگیرند. این لپ‌تاپ دارای دو درگاه USB-C، دو USB-A و همچنین یک کارت خوان microSD می‌باشد، بنابراین می‌توانید تلفن همراه، موس و صفحه کلید را به هم وصل کنید و به راحتی فایل‌های عکس را نیز انتقال دهید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد