تأثیر لیزر ضد چروک تریا بر روی یک زن در آستانه سی‌سالگی

0 1,008

من یک زن سیاه‌پوست و سی‌ساله هستم و فکر می‌کنم سی سالی که از عمر من گذشته، بهترین روزهای زندگی‌ام بوده است؛ از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارم؛ به وزن ایده‌ال خود رسیده‌ام و از نظر ذهنی در شرایط مساعدی به سر می‌برم. با ورود به سی‌سالگی و با توجه به اینکه با افزایش سن، چربی‌های زیر چشم کمتر شده و چین‌وچروک‌ها زیادتر می‌شود؛ تصمیم گرفتم به پوست و سلامت آن بیشتر اهمیت دهم تا در سنین بالاتر پوست جوان‌تری داشته باشم. محققان در زمینه پوست و روند پیری، تحقیقات زیادی انجام داده‌اند؛ که آدم را شگفت زده می‌کند. مثلاً می‌دانستید که از سن ۲۰ سالگی به بعد سالانه ۱.۵ درصد از کلاژن پوست خود را از دست می‌دهیم؟ من باید زودتر متوجه این موضوع می‌شدم و ده سال پیش، زمانی که بیست سال سن داشتم؛ مراقبت‌های پوستی و درمانی خود را شروع می‌کردم. البته من یک سیاه پوست هستم و  افرادی که پوست تیره‌تر دارند؛ مانند آفریقایی‌ها به دلیل نوع رنگ‌دانه‌های پوستی خود (ملانین) دارای پوستی سالم‌تر از سایر نژاد‌ها هستند که سبب می‌شود کمتر با مشکل چین‌وچروک پوستی مواجه شوند. افرادی مانند من که پوست تیره‌ای دارند؛ با افزایش سن میزان ملانین کمتری را از دست می‌دهند اما این بدان معنا نیست که این افراد نباید از پوست خود مراقبت کنند.

تأثیر لیزر ضد چروک تریا

چند هفته پیش، از طریق چند بلاگر، با یکی از بهترین دستگاه‌های زیبایی آشنا شدم. دستگاه Tria  یا به صورت کامل‌تر لیزر ضد چین‌وچروک دور چشم تریا (Tria SmoothBeauty Eye Wrinkle Laser) که با تغییر در ساختار سلولی پوست، باعث می‌شود فرایند کلاژن سازی و الاستین افزایش یابد و در نتیجه پوست سالم و شفاف‌تری داشته باشید. لیزر ضد چروک دور چشم تریا، فرایند طبیعی سلول‌های پوستی را تحریک می‌کند و از این طریق چروک‌های دور چشم را از بین برده و پوست شفافی به وجود می‌آورد. لیزر تریا قادر است هزاران میکرو کانال روی سطح پوست ایجاد کرده و تولید کلاژن و الاستین را تحریک کند. این لیزر به لایه‌ی درمیس پوست نفوذ می‌کند و از این طریق  کلاژن سازی می‌کند. از آنجایی که من در اوایل سن سی‌سالگی هستم؛ چروک‌های دور چشمم آنقدرها عمیق نیست؛ اما امیدوارم با استفاده از این دستگاه، این خطوط و چروک‌های دور چشم از بین بروند. اگر شما هم تمایل دارید این چین و چروک‌ها را از بین ببرید تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی بورسیکا مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

قیمت دستگاه لیزر جوانسازی تریا

استفاده از لیزر تریا خیلی آسان است. تنها کافی است که لیزر را با حرکت دایره‌ای و به مدت یک یا دو دقیقه در ناحیه زیر چشمتان قرار دهید. زمانی که پروسه درمانی و این دو دقیقه به پایان رسید، لیزر تریا به وسیله یک لرزش به شما اطلاع می‌دهد. بعد از هر بار استفاده می‌توانید از کرم تقویت‌کننده‌ی نوسازی پوست  (Nourishing Eye Renewal) استفاده کنید تا ناحیه موردنظر هیدراته شده و خشک نشود.

من به‌عنوان یک مصرف کننده لیزر تریا اعتراف می‌کنم که این دستگاه کوچک فوق‌العاده است و به‌راحتی قابل استفاده می‌باشد. شما به‌راحتی می‌توانید لیزر تریا را در کیف خود قرار داده و در مسافرت‌ها نیز استفاده کنید.  فقط کافی است با استفاده از پلاگین آن، دستگاه را شارژ کنید.

طول درمان با لیزر ضد چروک تریا

  • هفته اول

تجربه اولین روز استفاده از لیزر تریا، بسیار بد بود. حس قرار دادن آن بر روی پوست زیر چشم، ناخوشایند بود و احساس می‌کردم پوستم حساس شده است. در روز اول و دوم درمان، نمی‌توانستم دستگاه را یک دقیقه در زیر چشمم قرار دهم. اما در روز سوم خودم را مجبور به این کار کردم. با خود این جمله را تکرار می‌کردم که من قوی هستم و می‌توانم از پس این کار بربیایم. بعد از درمان دو دقیقه‌ای در روز سوم و استفاده از کرم زیر چشم، پوست زیر چشمم پف کرد و قرمز شد.

قیمت دستگاه جوانسازی پوست خانگی

  • هفته دوم

در هفته دوم احساس کردم که فرایند درمان آسان‌تر است و پوستم نسبت به آن عادت کرده بود. اما هنوز هم بعد از استفاده اندکی سوزش داشت. متوجه شدم لکه‌های زیر چشمم ایجاد شده و پوستم نسبت به لمس حساس شده بود. احساسی شبیه به آفتاب سوختگی شدیدی در زیر چشمانم حس می‌کردم.

  • هفته سوم

در فرایند درمانی در هفته سوم، دیگر  حس بدی نسبت به لیزر تریا نداشتم و آن را به آسانی بر روی پوستم قرار  می‌دادم. حس آفتاب سوختگی در زیر چشمانم شدیدتر از قبل شده و پوست زیر چشمم تیره‌تر شده بود.  بنابراین تصمیم گرفتم با خدمات مشتری تریا تماس بگیرم و با کارشناسان آن‌ها مشورت کنم. طبق نظر کارشناس درمان روزانه خود را متوقف کرده و یک روز درمیان درمان را ادامه دادم (سه روز در هفته). در پوست‌های حساسی مانند پوست من بهتر است درمان یک روز درمیان باشد؛ اما متناسب با نوع پوست و نظر کارشناس و حساسیت‌های شدید یا خفیف، فرایند درمان ممکن است متفاوت باشد. بعد از ادامه در درمان، در هفته سوم باز هم، حس آفتاب سوختگی و زخم در زیر چشمانم داشتم؛ اما متوجه شدم پوستم نرم‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

  • هفته چهارم

بعدازاینکه درمان روزانه خود را متوقف کردم و درمان با لیزر تریا را به صورت یک روز در میان ادامه دادم؛ متوجه شدم در هفته چهارم رنگ تیره زیر چشمانم محوتر شده‌ است. با اینکه بعد از هر درمان در زیر چشم خود احساس درد داشتم؛ اما این درد به اندازه چند هفته اول نبود.

تاثیر دستگاه جوانسازی پوست خانگی

  • هفته پنجم

در هفته پنجم متوجه شدم که رنگ پوست زیر چشمانم نسبت به هفته‌های ابتدایی تیره‌تر شده است.

  • هفته ششم

در هفته ششم هنوز  رنگ پوست زیر چشمان تیره بود. در این زمان تصمیم گرفتم از کرم‌های روشن‌کننده زیر چشم Eye Glow BrightMud Eye Treatmen استفاده کنم؛ یک هفته از کرم Glamglow 2x’ استفاده کردم.

  • هفته هفتم

همانند هفته ششم بود.

نتیجه نهایی

دوره درمانی من با لیزر تریا ۸ هفته طول کشید. در این زمان از لیزر ضد چین‌وچروک زیر چشم استفاده کردم و نتایج حاصل از آن همانطور است که در تصویر مشاهده می‌کنید. تغییر بسیار چشمگیری در ناحیه زیر چشم من مشاهده نمی‌شود. اما  خطوط و چین‌وچروک‌هایی که در ابتدا در زیر چشمم بود؛ محو شده و دیگر وجود ندارد.  در واقع در طول درمان، متوجه شدم از هفته ۳ تا هفته ۸ خطوط و چین‌وچروک‌های زیر چشمانم کم و کمتر می‌شود. در نهایت پوست زیر چشمم بعد از ۸ هفته بسیار نرم‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسید. البته تأثیر لیزر تریا برای چروک‌های زیر چشم من آنقدرها شگفت‌انگیز نیست و شاید دلیل آن استفاده یک روز درمیان از لیزر می‌باشد. در درمان لیزر ضد چین‌وچروک تریا، باید به صورت روزانه از این دستگاه استفاده کنید که من به دلیل حساسیت مجبور شدم یک روز در میان یعنی تنها سه روز در هفته از آن بهره ببرم.

لیزر ضد چروک تریا

نگرانی من در استفاده از این محصول، تنها تیره شدن زیر چشمم بود که کم کم محو شد. البته به دلیل رنگ پوست تیره و سیاهی زیر چشمانم؛ باید قبل از شروع درمان لیزر تریا، از کرم‌های روشن کننده استفاده می‌کردم. تیرگی زیر چشمم یک هفته بعد از پایان درمان لیزر تریا از بین رفت.

ارزان ترین قیمت لیزر جوان کننده و ضد چروک تریا

به طور کلی استفاده از لیزر تریا برای از بین بردن چین‌وچروک زیر چشم بسیار مفید و کاربردی است و بسیاری از بلاگرها از آن استفاده کرده و به نتایج شگفت‌انگیزتری نسبت به من رسیده‌اند. شما می‌توانید صفحه این محصول را در بورسیکا دنبال کرده و  این موارد را مشاهده کنید.

از نظر من لیزر ضد چروک زیر چشم تریا، یک سرمایه‌گذاری عالی برای زنان در اواخر دهه سی‌سالگی است. من تصمیم گرفتم از ابتدا سی‌سالگی به این دستگاه اعتماد کنم و با اینکه چروک‌های عمیقی در زیر چشمانم نبود؛ تأثیرات شگفت‌انگیزی را مشاهده کردم که باعث شد یک قدم جلوتر باشم.

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد