خرید اقساطی از بورسیکا در طرح «اعتباری بخر اعتباری ببر»

0 2,095

فروشگاه اینترنتی بورسیکا در ادامۀ شعار سازمانی خود که ایجاد و ارتقای «تجربۀ خوب خرید» است طرح فروش اقساطی کالا را بر پایۀ اعتبار کاربر با نام «اعتباری بخر، اعتباری ببر» از هجدهم آبان ۹۸ آغاز کرده است.
این طرح براساس میزان اعتبار کاربران وفادار بورسیکا که تلفیقی از مدت زمان عضویت و میزان خرید آنها از بورسیکا است شکل گرفته و به نوعی زنده کردن سنت حسنۀ اعتماد و اعتبار در معاملات است که پیشینۀ دیرینی در فرهنگ ایرانی دارد و هر شخص بدون آنکه شخص دیگری ضامن خرید با بازپرداخت طولانی آن شود، صرفاً با نام و شهرت خویش به درستکاری و خوشنامی اقدام به خرید از حجره های آشنای بازار می‌کرد.
دقیقاً همین اتفاق در بورسیکا افتاده است؛ تنها اعتبار شما کافیست تا کالای موردنظر خود را خریداری کنید و چهارماهه بی آنکه سودی شامل حال خریدتان شود فرصت پرداخت اقساط را دارید.
در «اعتباری بخر، اعتباری ببر» بیست درصد جمع سه خرید شما، اعتبار خرید شماست که البته اگر این رقم زیر ۲۰۰ هزار تومان باشد ما اعتبار ۲۰۰ هزار تومان را برایتان درنظر گرفته‌ایم چون برای ما سه بار اعتماد شما برای خرید کافی است و سعی کرده ایم با این امتیاز، به اعتماد شما نمرۀ بیشتری بدهیم.
شما به جز اعتبار خودتان نزد بورسیکا نیاز به ضامن دیگری ندارید و قیمت کالایی که بصورت اعتباری خرید می‌کنید هیچ تفاوتی با پرداخت نقدی نخواهد داشت.
ما خواسته‌ایم در این طرح از اعتماد و اعتبار شما یک ارزش ایجاد کنیم که به نفع کاربران وفادار ما باشد. اگر هر سئوال دیگری هم دارید با ۸۸۳۹۲۰۰۵ تماس بگیرید تا دوستانتان در بورسیکا جزئیات بیشتری از این طرح را بریتان شرح دهند.

ورود به صفحه «اعتباری بخر، اعتباری ببر»

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد