دوربین سیم کارت خور

0 1,458

برای فراهم کردن یک زندگی آسان و راحت برای خود و خانواده، امنیت یکی از اولویت‌ها است. خانه مهم‌ترین مکانی است که در آن زندگی می‌کنیم و بهتر است امنیت آن را برقرار نماییم. امروزه دوربین‌های مدار بسته دیجیتالی امنیت خانه‌های ما را تأمین خواهند کرد. دوربین‌های مدار بسته در حال پیشرفت هستند تا هر گونه نیاز امنیتی شما را رفع کنند؛ این دوربین‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند وایفای استفاده کرده و هر روز مدرن‌تر می‌شوند. برخی از آن‌ها سیم کارت خور بوده و از این طریق با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کنند. در این مطلب قصد داریم چند مدل از بهترین دوربین سیم کارت خور را به شما معرفی کنیم.

۱. دوربین سیم کارت خور Going Tech

این دوربین امنیتی بی‌سیم از دو طریق وایفای و سیم کارت با شما ارتباط برقرار کرده و داده‌ها را منتقل می‌کند. درون دوربین یک کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قرار گرفته که داده‌ها را در خود جمع‌آوری کرده و ذخیره می‌کند. سیم کارت قرار گرفته در این دوربین امنیتی از نوع میکرو سیم کارت است. شما می‌توانید از طریق گوشی همراه خود ویدئوها را به‌صورت زنده و همراه با صوت مشاهده کنید. کیفیت ویدئوها ارسال اچ‌دی است و در شب نیز به‌اندازه ۳۰ متر دید دارد.

۲. دوربین سیم کارت خور Reolink Go

این دوربین سیم کارت خور از شبکه ۴G-LTE و ۳G پشتیانی می‌کند و از این طریق می‌تواند با شما ارتباط برقرار کرده و داده‌های جمع‌آوری شده را ارسال کند. علاوه بر این یک کارت حافظه میکرو اس دی در این  دوربین به کار رفته است که تا ۶۴ گیگابایت حافظه دارد و می‌تواند  اطلاعات را در خود ذخیره کند. درون این دوربین یک باتری به کار رفته است که قابلیت شارژ شدن با استفاده از جریان برق شهری و همچنین قابلیت شارژ خورشیدی دارد. دوربین آن ضد آب است؛ بنابراین  شما می‌توانید از آن هم در داخل منزل و هم بیرون منزل استفاده نمایید و نگران خیس شدن آن نباشید. این دوربین از کیفیت‌های اچ‌دی و فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند و ویدئو و تصاویر واضحی را برای شما ارسال خواهد کرد. زاویه دید آن گسترده و ۱۱۰ درجه است و شما با استفاده از آن هیچ جزئیاتی در روز و شب را از دست نخواهید داد.

۳. دوربین سیم کارت خور ۳۶۰ درجه‌ای VIMEL

با استفاده از این دوربین می‌توانید امنیت  خانه‌تان را بیشتر کنید. این دوربین تمام اتفاقات را پوشش می‌دهد و در روز و شب آن‌ها را ثبت خواهد کرد. این دوربین بی‌سیم با شبکه ۴G و ۳G اطلاعات را ارسال می‌کند و دارای یک سیم کارت داخلی است و نیازی به خرید سیم‌کارت شخصی ندارید. رزولوشن دوربین ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و دارای نمای ۳۶۰ درجه‌ای است؛ بر روی آن یک چراغ آل ای دی قرار گرفته و زمانی فعال می‌شود که دوربین حرکتی را احساس کند. در این صورت نور روشن شده و چهره فرد قابل تشخیص است.  شما می‌توانید اعلان‌های دریافت تصاویر و ویدئوها را بر روی گوشی همراه خود دریافت کنید. درون دوربین یک کارت حافظه ۱۲۰ گیگابایتی قرار دارد که اطلاعات را در خود ذخیره کرده و به‌صورت آرشیو نگهداری می‌کند. شارژ دوربین به‌صورت خورشیدی و از طریق صفحات خورشیدی انجام می‌شود و نیازی به جریان برق نیست.

۴. دوربین امنیتی سیم کارت خور YUZUN

این دوربین سیم کارت خور از شبکه‌های ۳Gو ۴G استفاده می‌کند و از این طریق اطلاعات را برای شما ارسال خواهد کرد. شما می‌توانید از این دوربین در مکان‌هایی استفاده کنید که به وایفای دسترسی ندارید؛ اما شبکه فورجی و تری جی پشتیبانی می‌شوند.  علاوه بر این یک کارت اس دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز در آن در نظر گرفته شده است که اطلاعات شما را ذخیره کرده و بعدها به‌صورت آرشیو در اختیار شما قرار می‌دهد. این دوربین ضد آب طراحی شده و هر گونه حرکتی را در روز و شب تشخیص داده و با اعلان آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

۵. دوربین مدار بسته سیم کارت خور تیوا مدل  TM-B012

شما می‌توانید از این دوربین سیم‌کارت خور چرخشی، برای دید در شب و در فضای باز استفاده کنید. ارتباطات در این دوربین بی‌سیم، به دو طریق وایفای و سیم کارت برقرار می‌شود؛ در واقع شما می‌توانید از طریق وایفای به آن متصل شده و تصاویر و فیلم‌ها را دریافت کنید و یا از طریق سیم کارت ۳G و یا ۴G این ارتباط برقرار شود. قابلیت سیم کارت در این دوربین باعث شده تا ارتباطات به‌صورت تکس و از طریق سیم کارت انجام شود و یا  دوربین به یک مودم تبدیل شده و از اینترنت سیم‌کارت  بهره‌برداری شود. رزولوشن تصاویر ارسالی توسط این دوربین HD 720P می‌باشد. این دوربین دارای یک کارت حافظه نیز می‌باشد و از این طریق  داده‌های خود را در دوربین ذخیره می‌کند و شما می‌توانید از آرشیو درون دوربین نیز استفاده نمایید. مادون قرمز به کار رفته در این  دوربین باعث می‌شود تا دید در شب و تاریکی بهتر انجام شود و تمامی حرکات زیر نظر دوربین می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین قابلیت ضد آب آن می‌باشد که در این راستا گواهی IP65 دارد.

۶. دوربین مدار بسته سیم کارت خور Brickhouse مدل B-Link-1C 

این دوربین مدار بسته  دارای یک کارت حافظه است که داده‌های ذخیره شده را درون کارت خود نگه می‌دارد. این دوربین در هر مکانی قابل نصب است و هر گونه حرکت و صدایی را ثبت می‌کند و شما می‌توانید آن را از روی گوشی همراه خود بررسی کنید. این دوربین سیم‌کارت خور است و از این طریق با گوشی همراه شما ارتباط برقرار می‌کند؛ در این صورت احتمال هک شدن آن کاهش می‌یابد. باتری به کار رفته در آن در هر بار شارژ تا ۸ ساعت قابلیت ثبت ویدئو دارد؛ قدرت باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این دوربین با سیستم عامل‌های آندروید و IOS سازگار است و زاویه دید ۱۶۰ درجه‌ای دارد. وضوح تصاویر در آن HD 720p است و فرمت ویدئویی MP4 دارد.

۷. دوربین سیم کارت خور Arlo Go

این دوربین بی‌سیم از طریق شبکه ۴G ایمن با شما ارتباط برقرار می‌کند. Arlo یک دستگاه مقاوم در برابر آب و دارای گواهی IP65 است؛ بنابراین در نقطه خارج از خانه و در فضای بیرونی نیز نصب می‌شود. این مدل با یک سیستم صوتی دو طرفه همراه است و شما می‌توانید با فرد آن سوی دوربین مکالمه صوتی داشته باشید. داده‌ها در این دوربین در فضای ابری و در بازه هفت روزه ذخیره می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را در کارت حافظه درون دوربین مشاهده کنید. در صورت مشاهده هر گونه تصویر و یا صوت غیرعادی بر روی گوشی و یا ایمیل به شما هشدار ارسال خواهد شد. این دستگاه نوعی دستگاه متصل به اینترنت اشیا است که با آمازون الکسا، گوگل دستیار، IFTTT و Stringify سازگار می‌باشد. وضوح تصاویر آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است و از یک باتری ۳۶۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

۸. دوربین سیم‌کارت خور FENGHE

اولین چیزی که در این دوربین خودنمایی می‌کند پانل شارژ خورشیدی آن می‌باشد که از این طریق انرژی خود را به دست می‌آورد و این فوق‌العاده است. دوربین FENGHE هم از طریق سیم‌کارت و هم از طریق  وایفای متصل شده و از شبکه فورجی پشتیبانی می‌کند. این دوربین ویدئوها را با رزولوشن  ۱۲۸۰ در ۹۶۰ پیکسل ثبت کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. شارژر خورشیدی آن در زمانی که نور خورشید وجود دارد تا ۹۶ ساعت و در زمانی که هوا ابری است تا ۱۶ ساعت قدرت دارد. این دوربین به‌صورت اتوماتیک از اشیا و افراد متحرک در  زاویه دید خود عکسبرداری می‌کند؛ دوربین FENGHE سیم کارت خور ضد آب است؛ بنابراین نگران تغییرات آب و هوایی و بارش باران نباشد. البته از آنجایی که شارژ آن با نور خورشید انجام می‌شود؛ در آب و هوای بارانی، بعد از مدتی با مشکل رو به رو خواهد شد.

۹. دوربین امنیتی سیم کارت خور anran

این دوربین امنیتی از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ برنامه امنیتی این دوربین بر روی گوشی شما نصب شده و اطلاعات از طریق سیم‌کارت به آن مخابره می‌شود. بنابراین زمانی که درب خانه شما باز شد؛ یک آلارم بر روی گوشی‌تان مشاهده کرده و تصویر را از زاویه‌های مختلفی نشان می‌دهد. ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین رزولوشن فوق ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارند که کیفیت خوبی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این کارت حافظه‌ای به‌اندازه ۱۲۸ گیگابایت در آن قرار گرفته که اطلاعات شما را در آن ذخیره می‌کند. اشعه مادون قرمز در این دوربین باعث شده تا در شب نیز دید کامل داشته و هر گونه حرکتی را زیر نظر داشته باشد. میکروفن و اسپیکر به کار رفته در این دوربین این امکان را فراهم می‌کند تا با فرد آن طرف دوربین به‌صورت صوتی ارتباط برقرار کنید. این دوربین ضد آب طراحی شده و قابلیت نصب در بیرون و داخل خانه را دارد.

۱۰. دوربین امنیتی سیم کارت خور با شارژ خورشیدی

شما می‌توانید با خرید یک کارت حافظه  ۱۲۸ گیگابایتی داده‌های دوربین را به‌صورت آرشیو نگه‌داری کنید. این دوربین تصاویر را با کیفیت بالا ثبت کرده و شما قادر هستید تا ۴ برابر بزرگ نمایی کنید؛ بدون آنکه کیفیت تصویر تحت تأثیر قرار بگیرد. این دوربین سیم کارت خور است و از سیم‌کارت فورجی و تری جی پشتیبانی می‌کند و شما با قرار دادن سیم‌کارت در آن به اینترنت دسترسی خواهید داشت و سیگنال گوشی را دریافت می‌کنید. اما به طور کلی این دوربین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق مودم و وایفای را در خود جای نداده است. دوربین فوق قابلیت نصب در فضای بیرون را دارد و ضد آب طراحی شده و دارای گواهی IP66 است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد