سرمایه گذاری های برتر در زمینه بازاریابی کسب و کار

0 835

دنیای ما به یک دهکده جهانی تبدیل شده است. ایده های بسیاری در سراسر جهان تولید می شوند و اکثر آنها توانایی تغییر زندگی را دارند، همانطور که ما آن را برای نسل های آینده می دانیم. در حال حاضر ما ایده ها و تکنولوژی های شگفت انگیزی داریم که افکار و ارتباطات ما را شکل می دهند و کسب و کار ما را می سازند.
شما می توانید تنها بر رشد امپراتوری خود تمرکز کنید، یا اینکه در برخی از بهترین گزینه های کسب و کار سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری صرفا تبدیل شدن به بخشی از چیزهای انقلابی نیست بلکه آنها می توانند فرصت هایی برای موفقیت در کسب و کار را نیز فراهم کنند. اگر تنها یک ایده بتواند تغییرات مثبتی را ترویج کند، ترکیبی از آنها می تواند چندین معجزه را نه تنها در صنعت کسب و کار، بلکه برای تمام افراد جهان ایجاد کند.
در اینجا برخی از اقدامات سرمایه گذاری در زمینه بازاریابی کسب و کار بیان شده است که می توانید در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده آن ها را عملی کنید.

۱. واقعیت مجازی
کارآفرینی، ریشه ای قوی در صنعت واقعیت مجازی دارد. با وجود اینکه در چند سال گذشته، واقعیت مجازی پیشرفت فراوانی کرده است. کارشناسان معتقدند که این صنعت در آینده نزدیک هم همین مسیر مثبت را ادامه می دهد. واقعیت مجازی هنوز هم در حال پژوهش است و همین فرصت های زیادی را برای ایده های جدید فراهم می کند.

۲. ترجمه و تفسیر
ایالات متحده همیشه کشوری برای فرهنگ ها و زبان های مختلف بوده است. اداره سرشماری گزارش می دهد آمریکایی ها در خانه های خود به بیش از ۳۵۰ زبان صحبت می کنند. از سوی دیگر، کسب و کارها جهانی شده است و همین باعث شده نیاز به درک و آگاهی از زبان های دیگر به شدت افزایش پیدا کند. غول هایی مانند گوگل و اسکایپ قابلیت های ترجمه خود را بالا برده و گسترش داده اند. این به آنها اجازه می دهد تا بازار هدفی را احاطه کنند که مشتریانش خدمات شخصی بیشتری را در خواست می کنند. همانطور که شرکت ها، زبان ها و فرهنگ های بیشتری را در بر می گیرند، اشتغال در این مناطق نیز شامل این است که صنعت طرحی داشته باشد که تا سال ۲۰۲۴ اشتغال را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

۳. فناوری هواپیمای بدون سرنشین
فناوری هواپیمای بدون سرنشین نیازهای صنایع مختلف از جمله زیرساخت، معدن و حمل و نقل را تأمین می کند. توسعۀ بازار هواپیمای بدون سرنشین حدود ۱۲۷ بیلیون دلار تخمین زده شده است. اگر می خواهید در این بخش سرمایه گذاری کنید، یک شرکت معامله عمومی را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که شرکت های بزرگ هواپیمای بدون سرنشین مانند Go Pro اخیرا در بورس سهام و ارز، کار دشواری را تجربه کرده اند. به جای انتخاب سازندگان محبوب، مزایای استفاده از دلار را در تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین و اجزای آن در نظر بگیرید. یک نمونه از آن Ambarella می باشد که در تولید دستگاه های تراشه ویدئویی تخصص دارد، این تراشه ها در دوربین های هواپیمای بدون سرنشین کاربرد دارند.

۴. انرژی سبز
افراد غیر نظامی و شرکت های تجاری بزرگ هر دو به طور فزاینده ای در مورد اثرات کربن آگاه هستند. شرکت ها نقش مهمی را بازی می کنند، زیرا آنها نمونه را برای شیوه های سبز قرار می دهند. تمایل در روش های کسب و کاری که با محیط زیست سازگار است، مکان خوبی برای سرمایه گذاری است.
انرژی باد در حال افزایش است. این کمپانی ارزان قیمت است و میزان تولید برق را از سال ۲۰۰۰ به ۴ برابر افزایش داده است. در حال حاضر، آمریکا از لحاظ تولید انرژی بادی در رأس جهان قرار دارد.

طبق گفته Wunder Capital، مدیر عامل شرکت Bryan Birsic، خورشید نیز در حال تجربۀ بادخیزهای قوی است: “با هزینه یک منظومه شمسی در پنج سال گذشته ۵۰ درصد انرژی کاهش یافته است و تا سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده ۹۵ درصد، انرژی خورشیدی نصب می شود. انرژی خورشیدی یک موتور شغلی قابل توجه است. گزارش وزارت انرژی نشان می دهد کارگرانی که در ساختمان های خورشیدی کار می کنند دو برابر کارگرانی هستند که در نیروگاه های زغال سنگ، نفت و گاز طبیعی کار می کنند.

بهتر است به عنوان یک کارآفرین با دیگر تولید کنندگان ارتباط برقرار کنید و تلاش کنید این روابط را تقویت کنید و از هر گونه تصمیماتی که همسالانتان در سال ۲۰۱۷ گرفتند، درس بگیرید. سرمایه گذاری هایی را انتخاب کنید که نه تنها در بلند مدت سود بیشتری ایجاد خواهند کرد بلکه ارزش سرمایه گذاری شخصی را نیز افزایش خواهند داد. سرمایه گذاری در برخی از تکنولوژی های در حال ظهور فرصتی می دهد تا پلت فرم موجود را بهتر کنید. علاوه بر این، ممکن است ایده های بیشتری برای آینده کسب کنید.

کارشناسان معتقدند که در نهایت از دفاعیات خود برای سرمایه گذاری در سال جاری بهره خواهید برد. در حال حاضر بازار سرمایه دومین ژرف تاریخ است. در حالی که این وضعیت سقوط سهام را نشان نمی دهد، برخی از ناظران بازار انتظار اصلاح یا رکود اقتصادی را دارند اما این “زمان” غیر قابل پیش بینی است. البته برخی از سرمایه گذاری های دفاعی می تواند به زیرسازی کمک کند. به عنوان مثال، می توانید یک صندوق شاخص را در نظر بگیرید که در رشد سود سهام سرمایه گذاری می کند و قرار است در طول رکود اقتصادی بهتر عمل کند.

هنگامی که نام شرکت های بزرگ کسب و کار به میان می آید گزینه های خود را باز کنید. خرید برخی از این سهام می تواند بهترین تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در ماه های آینده باشد. آمازون را در نظر بگیرید که به سرعت از عملکرد عمده فروش آنلاین به سمت محاسبات ابری، محتوای ویدیویی و هوش مصنوعی حرکت می کند. انتظار می رود که خرید سهام Medspace، که یک نام بزرگ در صنعت بیوتکنولوژی می باشد در ماههای آینده بیش از ۳۵ دلار باشد.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد