فروشگاه اینترنتی بورسیکا سه ساله شد

0 2,022

اولین خرید اینترنتی در سال ۱۹۹۴ ثبت شد. پس از این تاریخ شرکت های زیادی اقدام به فروش کالاهای خود به صورت اینترنتی کردند. پس از گذشت این سال ها امروزه در حدود ۸۰ درصد از خریدهای جهان بصورت اینترنتی انجام می شود. فروش اینترنتی محصولات هم برای کاربران و هم برای فروشندگان کالاها و خدمات مزایای بسیاری را در برداشته است. دیگر نیازی به گشتن در یک بازار شلوغ و یا چانه زدن بر سر قیمت یک محصول نیست،بلکه همه ی این فرایندها در یک سایت اینترنتی خلاصه شده است و با کمترین وقت و هزینه می توان محصولی را که برای یافتن آن باید ساعت های زیادی از وقتمان را در ترافیک و مغازه های متفاوت بگذرانیم، به سادگی یک کلیک تهیه کرد.

آمار خرید اینترنتی در ایران به کمی بیشتر از ۱ درصد کل خریدهای خرده فروشی می رسد. با یک مقایسه ساده می توان ظرفیت های بیشماری را که در این زمینه در کشور ما وجود دارد، شناسایی و از آن استفاده کرد. امروزه سایت های اینترنتی بیشماری را می یابیم که در گوشه و کنار ایران مشغول خدمات دهی و فروش و ارسال کالاها در هر دسته ای هستند، از کالاهای دیجیتال گرفته تا انواع و اقسام میوه ها و خدمات متفاوت را میتوان در این سایت ها پیدا کرد. درواقع اگر گذر شما به اینترنت بیفتد به احتمال خوبی دست خالی از آن بیرون نخواهید آمد.

اولین فروشگاه اینترنتی در ایران کار خود را در دهه ۷۰ شروع کرد. هرچند این زمان ممکن است دور بنظر بیاید اما در آن سال ها فروشگاه شهروند از طریق این کسب و کار فروش خوبی را تجربه کرد. پس از آن نیز فروشگاه های بسیار به ساختن یک سایت خرید و فروش دست زدند که درنهایت اگر همین الان کلمه فروشگاه اینترنتی را در اینترنت جستجو کنید صدها فروشگاه اینترنتی با خدمات متفاوت را با زبان فارسی خواهید یافت که بسیاری از آن ها مشغول خدمات دهی به مشتریان خود هستند. البته همه این فروشگاه ها به صورت فیزیکی وجود ندارند، بعضی از آن ها بطور خاص فروشگاه الکترونیکی هستند.

فروشگاه اینترنتی بورسیکا (Boorsika.com) در آستانه سه سالگی خود اکنون به مرجعی برای خریدهای اینترنتی بسیاری از افراد که به دنبال کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، انواع و اقسام لوازم فرهنگی و بسیاری از کالاهای دیگر هستند تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی بورسیکا با سرلوحه قرار دادن اصول مهمی توانسته است سهم بازار خود را در میان رقبای بسیاری پیدا کند به نحوی که حتی بعنوان فروشندۀ انحصاری محصولاتی همچون دستگاه لیزر تریا تبدیل شده است. رازهای موفقیت یک فروشگاه اینترنتی را از زبان مدیران این سایت میتوان اینگونه برشمرد که گام اول در موفقیت یک فروشگاه شناختن نیازهای مشتریان و احترام به این خواسته ها است. در هر بازاری قیمت و کیفیت یک مزیت رقابتی است؛ درحالیکه بورسیکا توانسته است با تضمین اصالت کالاهایش، آن ها را از منابع اصلی با قیمت کمتری تهیه کند، توانسته که قیمت های معقول و مناسبی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد تا هرچه بیشتر شایسته اعتماد و زمان آن ها باشد.

دومین گام در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی را میتوان در به کارگیری از نیروهای متخصص در همه بخش های یک فروشگاه دانست، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی بورسیکا نیروهایی متخصص و حرفه ای را در همه بخش های خود بکار گرفته است تا بهترین خدمات را چه در حین تامین کالا، فروش آن و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهد و از این طریق بتواند نام خود را بعنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق در یادها بجای بگذارد.

اما سومین گامی که مدیران این شرکت برای موفقیت نام بردند میتوان پاسخگویی همیشگی به کاربران است. پاسخگویی همراه با احترام یکی از اصول اساسی این فروشگاه اینترنتی است که توانسته به آن محبوبیتی دوچندان ببخشد و آن را در نزد کاربران به یک فروشگاه مطمئن تبدیل کند. کارکنان این سایت فروشگاهی در هر ساعتی از شبانه روز پذیرای تماس های مشتریان در ارتباط با مسائل و مشکلاتشان هستند و آن را با صبوری و احترام برطرف خواهند نمود.

فروشگاه اینترنتی بورسیکا هم اکنون پس از سه سال فعالیت مستمر در زمینه خرید و فروش اینترنتی، تبدیل به مرجعی برای خرید و مقایسه کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه، انواع دستگاه لیزر خانگی و عطر و سایر کالاهایی شده است که می تواند به کاربران خود این اطمینان را بدهد که هرگز دست خالی از این فروشگاه خارج نخواهند شد و حتما کالایی را که در جست و جوی آن بوده اند را می توانند بیابند و با قیمتی مناسب قادر به خرید آن خواهند بود و پس از خرید نیز در کوتاه ترین زمان کالا را در منزل یا محل کار خود دریافت خواهند کرد.

تیم بزرگ فروشگاه اینترنتی بورسیکا هر روزه درحال گسترش این فروشگاه هستند تا بتوانند همه نیازهای مشتریان خود را مرتفع نموده و رضایت خاطر آن ها را فراهم کنند. مطمئنا هرگز بدون حضور کارکنانی تلاشگر این فروشگاه نمی توانست شروع به کار کند اما مهمتر از آن بدون همراهی همیشگی مشتریان و کاربران، این سایت نمی توانست امروز ۳ سالگی خود را جشن بگیرد. فروشگاه اینترنتی بورسیکا ۳ سالگی خود را مدیون تلاش بی وقفه ی همکارانش و اعتماد بی نظیر مشتریان خود می داند زیرا که بدون حضور گرم آن ها هرگز این موفقیت دست یافتنی نبود.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد