معرفی بهترین اپیلاتور براون

0 1,258

براون نام آشنایی است که بسیاری از مردم هنگام صحبت از محصولات شخصی و وسایل کوچک به آن اعتماد دارند. این شرکت در سال ۱۹۲۱ توسط مکس براون و در شهر فرانکفورت، آلمان بنیان گذاری شد. شرکت براون چندین دهه است که به تولید اپیلاتور اقدام کرده است. اما بهترین اپیلاتور براون کدام محصولات است؟ ما نگاهی دقیق به چندین اپیلاتور انداخته‌ایم و بهترین اپیلاتور براون را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

اپیلاتور براون چند سری دارد ۳، ۵، ۷ و ۹. هر سری پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و پیوست‌ها و ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. اما در قلب آنها، بهترین اپیلاتورهای براون شامل بسیاری از موارد مشابه می‌باشد، به عنوان مثال می‌توانید گزینه‌های سبک و چند سرعته را برای هر مدلی پیدا کنید. بهترین اپیلاتور براون ممکن است با توجه به کاربرد، اندازه و ویژگی‌های آن با دیگری متفاوت باشد. نگاهی به ویژگی‌های زیر بیندازید:

سری اپیلاتور: اپیلاتورهای سری ۹ براون قوی‌ترین و کامل‌ترین اپیلاتورهای این شرکت می‌باشند و رئیس همه دستگاه‌های اپیلاتور Braun هستند. قیمت آنها بسیار گران‌تر از مدل‌های دیگر بوده و قطعات بیشتری را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که می‌تواند موهای بیشتری را به طور همزمان از بین ببرد.

تعداد موچین: اکثر اپیلاتورهای براون حداقل ۴۰ موچین دارند. تنها استثنا سری ۳ است که فقط ۲۰ عدد موچین دارد و این باعث می‌شود گزینه بهتری برای مبتدیان باشد.

سیمی / بی‌سیم: اپیلاتورهای براون که به صورت مرطوب استفاد می‌شوند بی‌سیم و کاملاً ضد آب هستند. مدل‌های سری ۵ و ۳ دارای سیم هستند، به این معنی که نمی‌توانید از آنها در آب استفاده کنید.

۱. بهترین اپیلاتور براوون: Braun Silk-épil 9 9-961V

اپیلاتور Silk-épil 9

مواردی که ما دوست داریم
– این اپیلاتور بسیار انعطاف پذیر است و می‌تواند به صورت مرطوب یا خشک کار کند.
– با برس‌های لایه بردار همراه است.
– از قابلیت شارژ سریع بهره‌مند است، حدود یک ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود و می‌توانید ۴۰ دقیقه از آن استفاده کنید.
– شامل یک چراغ است.

مواردی که ما دوست نداریم
– اندازه سر اپیلاتور می‌تواند برای مبتدیان یک چالش باشد.
– برخی افراد معتقدند که این اپیلاتور برای موهای ضخیم مؤثر نیست.
– دارای سرپوش شیو است که به نظر غیر ضروری است.

Braun Silk-épil 9 که به عنوان SkinSpa هم شناخته می‌شود شامل چندین برس لایه‌بردار و پیوست‌های اضافی است تا تجربه اپیلاسیون را تا حد ممکن برایتان مطلوب کند. یکی از ادعاهای مهم سری ۹ براون این است که سری این دستگاه ۴۰ درصد عریض‌تر از مدل‌های دیگر است. این قابلیت هم می‌تواند خوب باشد، هم می‌تواند بد باشد. خوب است زیرا این بدان معنی است که اپیلاتور می‌تواند موهای بیشتری را در یک حرکت از بین ببرد، خوب نیست زیرا از بین بردن موهای زائد به یکباره ممکن است برای مبتدیان خیلی دردناک باشد. اگر نمی‌دانید که چرا یک اپیلاتور باید به یک برس لایه‌بردار مجهز باشد باید به شما بگوییم که از بین بردن سلول‌های مرده پوست قبل از اپیلاتور به کاهش رشد موهای زائد کمک می‌کند. داشتن ابزارهای لایه‌بردار همراه اپیلاتور بدان معنی است که دستگاه برای همه موارد از جمله حذف موهای زائد و مراقبت از پوست یک وسیله کامل است. افرادی که از Silk-épil 9 961 SkinSpa استفاده کرده‌اند، آن را بهترین اپیلاتور براون میدانند. بعضی‌ها معتقدند که تعداد پیوست‌های موجود در آن بسیار زیاد است. برخی دیگر نیز خاطرنشان کردند که این دستگاه برای آنها خیلی دردناک است. اگر مبتدی هستید و قبلاً هرگز از اپیلاتور استفاده نکرده‌اید، بهتر است با اپیلاتور کوچکتر شروع به کار کنید.

۲. بهترین اپیلاتور براوون: Braun Silk-épil 7 7521

اپیلاتور Silk-épil 7 7521

مواردی که ما دوست داریم
– استفاده از محورهای سر اپیلاتور بسیار آسان است.
– شامل یک چراغ است.
– بی‌سیم است و یک ساعت طول می‌کشد تا ۴۰ دقیقه از آن استفاده کنید.
– انعطاف پذیر است و در شرایط مرطوب و خشک کار می‌کند.

مواردی که ما دوست نداریم
– در مورد پیوست‌ها چیز زیادی وجود ندارد، تنها دو سرپوش اضافی دارد.
– هزینه‌های کمتری نسبت به Silk-épil 9 دارد اما قابلیت‌های بسیار کمتری هم دارد.
– به نظر می‌رسد این اپیلاتور به جای بیرون آوردن موها، آن ها را می‌شکند.

Braun Silk-épil 7 7521 پسر عموی پیچیده‌تر Silk-épil 9 می‌باشد. در حقیقت، سری ۷ یکی از بهترین اپیلاتورهای براون است زیرا صرفاً روی عمل اپیلاتور تمرکز دارد. ادعای این محصول این است که روی موهای خیلی کوتاه به اندازه ۰.۵ میلی‌متر کار می‌کند. همچنین کاملاً ضد آب است به طوری که می‌توانید از آن در حمام یا دوش آب هم استفاده کنید. مبتدیان غالباً متوجه می‌شوند که اپیلاسیون با آب تجربه راحت‌تری ایجاد می‌کند. اگرچه پیوست برس ندارد اما Silk-épil 7 7521 دارای چندین درپوش و پیوست است. یک سرپوش ماساژ دهنده برای کمک به بهبود سلامتی پوست و یک سرپوش برای تقویت تجربه اپیلاسیون وجود دارد. افرادی که از Silk-épil 7 استفاده کرده‌اند، عمدتاً از نتایج ارائه شده خوشحال هستند و بسیاری اظهار داشتند که به کاهش رشد مو کمک می کند. برخی اظهار داشته‌اند که این دستگاه به جای بیرون کشیدن مو از ریشه، در شکستن موها بهتر عمل می‌کند. برخی افراد از درد ناشی از اپیلاتور شکایت داشته‌اند. اما از آنجا که اپیلاسیون مستلزم بیرون کشیدن مو توسط فولیکول های مو است، باید کمی درد وجود داشته باشد.

۳. بهترین اپیلاتور براوون: Braun Silk-épil 5 Power 5280

اپیلاتور Silk-épil 5 Power 5280

مواردی که ما دوست داریم
– دارای دستکش خنک کننده است.
– سیمی است، بنابراین لازم نیست نگران شارژ کردن آن باشید.
– قابل شستشو در زیر آب است (اما از آن در شرایط مرطوب استفاده نکنید).

مواردی که ما دوست نداریم
– از سودمندی پیوست‌های اصلاح مطمئن نیستیم.
– از این دستگاه باید در شرایط خشک استفاده کنید که این می‌تواند گزینه‌های شما را محدود کند.

با Braun Silk-épil 5 Power 5280، ما به انتهای اپیلاتورهای براون نزدیک می‌شویم. اما فکر نکنید که “انتها” به معنای “کیفیت پایین” است. Silk-épil 5 هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. ۴۰ عدد موچین در سر اپیلاتور وجود دارد که قادر به از بین بردن موها به اندازه ۰/۵ میلی‌متر هستند. Silk-épil 5 5280 دارای پیوست‌های بیشتری نسبت به Silk-épil 7 7521 است. در کنار درپوش کارآیی، درپوش صاف کننده و ضمیمه شیو هم وجود دارد. یک دستکش خنک کننده نیز وجود دارد که به منظور کمک به تسکین پوست تحریک شده بعد از اپیلاسیون استفاده می‌شود. صادقانه بگوییم ما مطمئن نیستیم که سرپوش شیو چقدر مفید است. آیا بیشتر به اپیلاسیون علاقه‌مند هستید یا اصلاح کردن؟ افرادی که از Silk-épil 5 5280 استفاده کرده‌اند معتقدند که کار با این دستگاه کمی دردناک است. اما آنها خاطرنشان کردند که دستکش خنک کننده به تسکین هرگونه ناراحتی کمک می‌کند.

۴. بهترین اپیلاتور براوون: Braun Silk-épil 3-3270

اپیلاتور Silk-épil 3 3270

مواردی که ما دوست داریم
– طراحی آن ساده و استفاده از آن آسان است.
– ابن دستگاه سیمی است، بنابراین برای شارژ شدن آن انتظار نمی‌کشید.
– به علت تعداد موچین‌های کم برای مناطق حساس ایده‌آل است.

مواردی که ما دوست نداریم
– دارای ضمیمه اصلاح است که به نظر غیر ضروری است.
– فقط در شرایط خشک قابل استفاده است.

Silk-épil 3 3270 اولین اپیلاتور در خانواده Braun است. کار با این دستگاه ساده است و دارای ویژگی‌های زیادی نیست. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید اپیلاتور بخرید و نمی‌خواهید بیش از ۵۰ دلار برای خرید آن هزینه کنید، این دستگاه گزینه خوبی است. Silk-épil 3 دارای ۲۰ عدد موچین است و برای اپیلاسیون پاها توصیه می‌شود. همچنین به علت موچین‌های کم و اندازه کوچک سر آن می‌تواند برای مناطق ظریف‌تر مانند خط بیکینی و زیر بغل هم از آن استفاده کنید. افرادی که از Silk-épil 3 استفاده کرده‌اند، معتقدند که این اپیلاتور در از بین بردن موهای زائد بسیار موثر است و با توجه به برچسب قیمتی پایین، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

چرا باید اپیلاتور براون را انتخاب کنید؟
شرکت‌های بسیاری به تولید اپیلاتور پرداخته‌اند، اما چه چیزی باعث می‌شود Braun به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود؟ این شرکت دارای سابقه‌ای از نوآوری است که قدمت آن به تأسیس آن در اوایل قرن بیستم باز می‌گردد. این شرکت در دهه ۱۹۸۰ با معرفی تولید ریش تراش وارد تجارت شد. بعداً، براون برند فرانسوی Silk-épil را تولید کرد و تولید اپیلاتورها را به دست گرفت. با نام Braun، اپیلاتورهای Silk-épil به پرفروش‌ترین محصولات حذف مو برای زنان تبدیل شدند.

نحوه انتخاب اپیلاتور موهای زائد Braun
امروزه براون چهار خط اپیلاتور مجزا دارد. هر خط پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های متفاوتی را ارائه میدهد. پیشرفته‌ترین اپیلاتور، اپیلاتور Silk-épil 9 است که غلب با انواع پیوست‌ها و قابلیت‌ها همراه است. ساده‌ترین اپیلاتور، دستگاه Silk-épil 3 می‌باشد که قابلیت‌های کمتری دارد. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ این به عواملی بستگی دارد که شما در تجربه اپیلاسیون به دنبال آن هستید. اگر به دنبال اپیلاسیون کامل بدن هستید، به احتمال زیاد باید سری ۹ را انتخاب کنید. اپیلاتورهای سری ۷ و ۵ نیز ممکن است برای نیازهای شما کافی باشند، اما آنها به اندازه محصولات سری ۹ پیوست‌های اضافی ندارند. سری ۳ ساده‌ترین سری از Braun است، این دستگاه کوچک است و در درجه اول برای استفاده در پاها کاربرد دارد. شما با Silk-épil 3 ویژگی‌های جالبی نظیر برس تمیز کننده صورت را به دست نمی‌آورید، اما کیفیت قابل اعتمادی را دریافت می‌کنید.

بهترین راه برای استفاده از یک اپیلاتور براون
بسته به اینکه بهترین اپیلاتور Braun را خودتان انتخاب می‌کنید باید مشخص کنید که می‌خواهید از آن در شرایط مرطوب استفاده کنید یا خشک. برخی افراد معتقدند استفاده از اپیلاتور بر روی پوست مرطوب مانند حمام یا دوش بهتر است. اما برخی دیگر بر این باورند که استفاده از اپیلاتور روی پوست خشک نتایج بهتری را ارائه می‌دهد.

صرف نظر از اینکه دستگاه در وضعیت مرطوب یا خشک استفاده می‌شود، تکنیک آن یکسان است. باید دستگاه را عمود بر پوست نگه دارید تا سر اپیلاتور در برابر پوست صاف باشد. وقتی اپیلاسیون می‌کنید تجربه راحت‌تری خواهید داشت و اگر پوست خود را محکم بکشید، نتایج بهتری خواهید گرفت. توصیه می‌کنیم برای اولین بار از منطقه کمتری شروع کنید. ابتدا سعی کنید پاهای خود را اپیلاسیون کنید نه محلی مانند خط بیکینی یا زیر بغل. با اطمینان بیشتر، بعدها می‌توانید موهای دیگر بدن را جدا کرده و آنها را از بین ببرید.

افکار نهایی در مورد بهترین اپراتور براون
بهترین اپیلاتور براون کدام است؟ ما قصد داریم اپیلاتور زنان Braun Silk-épil 9 9-961V را معرفی کنیم. اپیلاتور سری ۹ تقریباً همه موارد لازم را برای از بین بردن موهای مو زائد دارد. اندازه بزرگ آن ممکن است برای مبتدیان کمی مشکل به نظر برسد، اما این دستگاه شامل درپوش‌هایی برای پوشاندن موچین است. از آنجا که برای اپیلاتورهای پیشرفته‌تر مناسب است و می‌تواند برای مبتدیان مورد استفاده قرار بگیرد ما اپیلاتور زنانه Braun Silk-épil 9 9-961V را به عنوان بهترین اپیلاتور Braun موجود توصیه می‌کنیم.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد