معرفی بهترین تبلت برای کودکان در سال ۲۰۱۹

0 7,373

اگر می‌خواهید برای فرزند خود یک تبلت بخرید باید ویژگی‌های زیادی را در نظر بگیرید. امروزه هر محصولی به‌طور تخصصی برای قشر و سن خاصی تولید می‌شود و کودکان نیز از این محدوده خارج نیستند. در این مطلب به معرفی بهترین تبلت‌های ۲۰۱۹ برای کودکان پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید:

۱. بهترین کلی: تبلت Fire HD 8 Kids Edition

“به لطف دوام، کنترل‌های والدین و عمر باتری آن بهترین تبلت برای کودکان است.”

تبلت Fire HD 8 Kids Edition

این تبلت هشت اینچی به لطف دوام، کنترل والدین و عمر باتری بسیار بالای آن یکی از بهترین تبلت‌ها برای کودکان است. این تبلت به یک صفحه نمایش زیبای ۱۲۸۰*۸۰۰ مگاپیکسلی و ۳۲ گیگابایت حافظه (که از طریق کارت microSD به ۲۵۶ گیگابایت ارتقا می‌یابد) مجهز است و باتری آن ۱۲ ساعت کار می‌کند. این عوامل باعث شده که این گوشی به مراتب بیشتر از یک اسباب بازی باشد و به عنوان یک دستگاه آموزشی ارزشمند قابل استفاده باشد. این تبلت دارای یکسال استفاده نامحدود از FreeTime است که دسترسی به بیش از ۱۵،۰۰۰ برنامه، کتاب و بازی را از شرکت‌های دوست داشتنی مانند PBS Kids ،Nickelodeon و Disney فراهم می‌کند. والدین می‌توانند با وارد کردن رمز عبور خود این تبلت را از وضعیت Amazon FreeTime خارج کنند و تنظیمات بچه‌ها را تغییر دهند. همچنین برنامه‌های جدید دانلود کنند یا نقاشی‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این تبلت به کنترل والدین مجهز است که به والدین امکان می‌دهد تا چهار پروفایل شخصی را مدیریت کنند. والدین می‌توانند برای ۴ فرزند خود پروفایل جدا بسازند و به آنها از محتوای خود (کتاب‌ها، برنامه‌ها و…) اجازه دسترسی بدهند. مثل این است که به هر کدام از بچه‌ها تبلت خودش را داده باشید. همچنین می‌توانید برنامه مربوط به خواب را تنظیم کنید، زمان صفحه نمایش را محدود کنید و یا دسترسی به محتویاتی مناسب سن کودک را فراهم کنید. این دستگاه دارای دو سال گارانتی هم می‌باشد.

۲. بهترین برای نوجوانان: تبلت Apple iPad with Wi-Fi

“این تبلت به یک نمایشگر ۲۰۴۸*۱۵۳۶ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اصلی A9X و پردازنده‌ی کمکی M9 مجهز است.”

تبلت Apple iPad

اگر فرزند شما موفقیت‌های تحصیلی خود را پله به پله طی کرده است و به یک تبلت نیاز دارد، آی پد ۹.۷ اینچی اپل می‌تواند یک گزینه عالی برای او باشد. اگرچه این گزینه در مقایسه با گزینه‌های دیگر موجود در لیست نسبتا گران است، اما به نمایشگر ۲۰۴۸*۱۵۳۶ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اصلی A9X و پردازنده‌ی کمکی M9 مجهز است. آیا در مورد زمان و نور صفحه نمایش آن بیش از حد نگرانید؟ اپل به یک حالت Shift Night مجهز است که می‌توانید گرمی و سردی رنگ‌ها را به‌صورت دستی تنظیم نمایید.

دوربین عقب آن ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۱.۲ مگاپیکسل است که از قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) بهره می‌برد. متاسفانه این دستگاه از قلم اپل پشتیبانی نمی‌کند، اما بدون آن می‌تواند کمی ارزان‌تر از iPad Pro و iPad Air 2 باشد. به طور کلی، این یک تبلت فوق العاده است و مطمئنا آن چیزی است که نوجوان شما با داشتن آن احساس رضایت خواهد کرد. آیپد جدید ۹.۷ اینچی در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه شده است و ارزان‌ترین تبلت ۱۰ اینچی تولیدشده‌ی تاریخ اپل تاکنون است.

۳. بهترین برای قبل از نوجوانی: تبلت Lenovo Tab 4, 8″ Android

“این تبلت یک گزینه عالی است زیرا برای تمام خانواده مناسب است.”

Lenovo Tab 4

این تبلت یک گزینه عالی محسوب می‌شود زیرا برای تمام خانواده مناسب است. این تبلت را می‌توان برای ۷ نفر سفارشی کرد که هر کدام دارای مشخصات، رابط و ذخیره سازی متفاوتی هستند. این تبلت به یک صفحه نمایش قوی مجهز است که در برابر ضربه بادوام است. همچنین دارای ابزارهایی است که از آن میتوان برای محدود کردن مرورگرها و برنامه‌ها استفاده کرد. این تبلت ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که برای ذخیره سازی فیلم و بازی فضای بسیار کمی است. با این حال شرکت لنوو امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید با ‌استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی از نوع‌ microSD‌ این فضا را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

از طرفی این تبلت به یک صفحه نمایش هشت اینچی با رزولوشن HD، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون سریع، ۲ گیگابایت رم و عمر باتری ۲۰ ساعته برخوردار است. اگر عمدتا از آن برای تماشای فیلم و تلویزیون استفاده می‌کنید، این تبلت دارای دو بلندگوی Dolby Atmos با کیفیت است که می‌توانید از دیدن فیلم لذت ببرید. به علاوه، یکی از ارزانترین تبلت‌هایی است که آخرین Android Nougat را اجرا می‌کند.

۴. بهترین بودجه: تبلت Dragon Touch Y88X Plus

“این تبلت حدود ۷۰ دلار قیمت دارد، اما همچنان موفق به ارائه ویژگی‌های بسیاری است.”

تبلت Dragon Touch

قرار دادن یک تبلت گران قیمت در دست کودک خطرناک است زیرا ممکن است خراب شود یا بشکند. در صورت خریدن تبلت گران قیمت ممکن است مدام نگران خراب شدن آن باشید. خوشبختانه این تبلت زیر ۷۰ دلار قیمت دارد، اما همچنان گزینه‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این تبلت بسیار با دوام است و با یک مواد سیلیکونی نرم ساخته شده است که در رنگ‌های صورتی، آبی، نارنجی و سبز ارائه می‌شود. این تبلت دارای بارهای محتوایی از پیش نصب شده برای کودکان است که شامل کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی است. کنترل‌های پیشرفته Parental به شما اجازه می‌دهد تا تایمر آن را تنظیم کرده و دسترسی به موارد خاص را محدود کنید.

این تبلت حتی اگر برای کودکان هم طراحی شده باشد دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت بالا می‌باشد. این تبلت یک صفحه نمایش ۱۰۲۴*۶۰۰ IPS دارد و اندروید ۶.۰ (Marshmallow) را اجرا می‌کند که به شما امکان دسترسی به هر برنامه‌ای را می‌دهد.

۵. بهترین برای کنترل والدین: تبلت Verizon GizmoTab

“اساسا این تبلت برای کنترل والدین برنامه ریزی شده است.”

Verizon GizmoTab

اگر فرزندتان خیلی جوان است و می‌خواهید دسترسی کامل به صفحات ورودی وب یا زمان استفاده از آن را داشته باشید نسخه GizmoTab به شما اجازه می‌دهد تا نظارت قابل توجهی بر استفاده کودک از تبلت داشته باشید. GizmoTab اساسا تبلت Verizon Ellipsis است، فقط با محدودیت‌هایی اضافی توسط والدین برنامه ریزی شده است. با GizmoTab، شما می‌توانید فواصل یک ساعته را در مدت زمان ۶ ساعته (یا نامحدود) تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید به دلیل استفاده فرزندتان از کتابخانه یا بازی‌های آموزشی به او پاداش بدهید.

حافظه رم تبلت ۶.۴ گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است، اما می‌توانید فضای ذخیره سازی را با استفاده از یک کارت microSD اضافه کنید. Verizon GizmoTab همچنین دارای اتصال Wi-Fi و ۵ ساعت عمر باتری مفید است.

۶. بهترین ویژگی‌های از پیش بارگذاری شده: تبلت Fuhu Nabi Elev-8

“این تبلت به طور پیش فرض دارای برنامه‌های از پیش نصب شده است. “

تبلت Fuhu Nabi Elev-8

این تبلت به طور پیش فرض از سیستم یادگیری و آموزشی اختصاصی با نام Wings Learning System بهره می‌برد که با استفاده از آن چیزی در حدود ۳۰۰،۰۰۰ رابطه‌ی ریاضی به گونه‌های متنوعی به کودکان آموزش داده می‌شود. اگر فرزندتان کمی بزرگ است و می‌خواهد کارهای هنری انجام دهد می‌تواند خلاقیت خود را با Dream Pro Studio ارائه دهد که شامل سه برنامه می‌باشد: Animator،Drawer ،Publisher.

از نظر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری، تبلت Fuhu Nabi Elev-8 از صفحه نمایشی ۸ اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره‌مند است. پردازنده‌ی مرکزی این محصول هشت هسته‌ای بوده و رم آن ظرفیت ۱ گیگابایتی را به همراه دارد. تبلت Fuhu Nabi مجموعه‌ای از برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که برای کنترل‌های والدین طراحی شده است. سخت افزار آن نسبت به محصولات دیگر کمی پایین است اما نسبتا خوب عمل می‌کند البته تا زمانی که برنامه‌های زیادی در پس زمینه وجود نداشته باشد. این تبلت مقاومت خوبی دارد و باتری آن بادوام است.

۷. بهترین برای پیش دبستانی‌ها: تبلت LeapFrog Epic Academy Edition

“این برنامه همراه با فرزند شما رشد می‌کند و فعالیت‌های متفاوتی را به آن اضافه می‌کند.”

LeapFrog Epic Academy Edition

تبلت LeapFrog بهترین تبلت برای سرگرمی‌های آموزشی کودکان است و تمام محتوای آکادمیک در آن قرار گرفته است. این برنامه همراه با فرزند شما رشد می‌کند و فعالیت او را رشد می‌دهد. در سه ماه اول دسترسی بچه‌ها به بازی‌های آموزشی، فیلم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و موسیقی به صورت رایگان صورت می‌گیرد اما بعد از دوره آزمایشی باید ماهانه ۷.۹۹ دلارپرداخت کنید.

این تبلت دارای Android 4.4 است و به یک صفحه نمایش چند لمسی ۲۰۲۴*۶۰۰، یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتز و ۱۶ گیگابایت حافظه مجهز است. همچنین دوربین‌های دوگانه‌ای برای گرفتن تصاویر و ضبط فیلم‌ها دارد. والدین می‌توانند میزان مصرف و موارد مصرف کودکان را محدود کنند.

۸. بهترین برای دانش آموزان ابتدایی: تبلت Samsung Galaxy Tab E Lite

” این تبلت دارای اشتراک سه ماهه رایگان است که مجموعه‌ای از بازی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌ها را ارائه می‌دهد”.

تبلت Samsung Galaxy

این تبلت دارای اشتراک سه ماهه رایگان برای کودکان است که یک کتابخانه از بازی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های دوست داشتنی مانند DreamWorks Animation ،Sesame Street ،National Geographic و غیره را ارائه می‌دهد. (پس از آن باید برای اشتراک آن ماهانه هزینه‌ای برابر با ۷.۹۹ دلار پرداخت کنید). والدین می‌توانند با محدودیت‌های زمانی و محدود کردن دسترسی به برنامه بر روی عملکرد کودکان خود نظارت داشته باشند.

این تبلت دارای صفحه نمایش هفت اینچی با پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی (قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت) است و دارای اندروید ۴.۴ است. این تبلت دارای یک دوربین عقب است اما دوربین جلو ندارد. با این حال، بسیار پرقدرت و با دوام است و باتری ۹ ساعته آن ممکن است به اندازه کافی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

۹. بهترین همه کاره: تبلت RCA Viking Pro 10.1″ 2-in-1

“این تبلت دارای اندروید ۵ است که می‌تواند تمام برنامه‌های مورد علاقه شما از جمله مایکروسافت آفیس را اجرا کند”

تبلت RCA Viking

اگر به یک تبلت نیاز دارید که برایتان به عنوان یک دوست باشد تبلت RCA Viking Pro را انتخاب کنید. این تبلت دارای پردازنده چهار هسته ای MediaTek MT8127 1.4 گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این برنامه آندروید ۵.۰ را اجرا می‌کند که به طور شگفت انگیزی می‌تواند برنامه‌های مورد علاقه شما را را اجرا کند. همچنین دارای یک ورودی HDMI، یک ورودی MicroUSB، یک ورودی USB و یک درگاه هدفون است، بنابراین می‌توانید از یک وسیله جانبی مانند موس بی سیم و بلندگو استفاده کنید. وزن آن کمی بیشتر از یک پوند است و به اندازه کافی سبک است. پس می‌توانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد