معرفی بهترین ترازوی هوشمند در سال ۲۰۱۹

0 1,341

ترازوی هوشمند یکی از محصولات زیبا و هوشمند است که برای کنترل وزن و حفظ سلامتی طراحی شده است. ترازوهای هوشمند چندین اندازه گیری بیومتریک از جمله تراکم استخوان، درصد آب و درصد چربی بدن را نشان می‌دهند. ترازوهای هوشمند دارای ویژگی های زیر هستند:

– پیگیری و کنترل وزن برای تک تک اعضای خانواده در گزارش‌های مربوط به تنظیمات با استفاده از گوشی‌های هوشمند.
– همگام سازی با سایر دستگاه‌های هوشمند تناسب اندام مانند برنامه Fitbit یا تناسب اندام مربی در گوشی‌های هوشمند.
– ضبط سایر اطلاعات بیومتریک مانند چربی بدن، درصد آب، چگالی استخوان و حتی ضربان قلب از طریق ضربه‌های الکتریکی خفیف پا.
– ایجاد مجوزهای سفارشی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به کاهش وزن در رسانه‌های اجتماعی یا برنامه‌های خاص.

۱. بهترین کلی: ترازوی هوشمند Greater Goods

ترازوی هوشمند Greater Goods

این ترازوی هوشمند به گونه ای طراحی شده است که با ارائه اطلاعات سریع و قابل اعتماد، اندازه گیری را ساده‌تر می کند. این اندازه‌ها در برنامه رایگان ترازو ذخیره می‌شوند و با سایر برنامه‌های تناسب اندام محبوب قابل مقایسه هستند. این ترازوی هوشمند به شما کمک می‌کند تا نه تنها وزن خود را اندازه‌گیری کنید بلکه بتوانید شاخص توده بدن BMI، چربی بدن، توده لاغری، توده استخوانی و مقدار آب بدن را نیز محاسبه کنید، در نتیجه به شما تصویر دقیقی از وضعیت سلامتی بدن می‌دهد. این ترازوی هوشمند نتایج خود را پس از هر بار وزن در صفحه LCD با نور پس زمینه فوق العاده نمایش می‌دهد. سپس می‌توانید آن را بلافاصله همگام سازی کنید یا اگر نتوانستید اتصال درست را برقرار کنید می‌توانید آن را ذخیره کنید،  سپس به محض اتصال دستگاه با گوشی، اطلاعات بروز رسانی خواهند شد. برای همگام سازی وزن، برنامه را به سادگی باز کنید، البته بهتر است دستگاه در محدوده ترازو قرار داشته باشد. بعضی از ترازوها به تمام دستگاه‌های موجود در محدوده متصل می‌شوند، اما با این ترازو هر یک از کاربرهای شخصی می‌توانند تنها به دستگاه خود متصل شوند. حداکثر هشت کاربر می‌توانند داده‌های خود را در این ترازو ذخیره کنند. تحمل این ترازو برای وزن حداکثر ۴۰۰ پوند است و از چهار باتری AAA استفاده می‌کند.

۲. ساده‌ترین استفاده: ترازوی هوشمند بلوتوثی Renpho

ترازوی هوشمند بلوتوثی Renpho

اگر به دنبال یک ترازوی هوشمند هستید که بتواند اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دهد ترازوی Renpho Bluetooth ممکن است گزینه خوبی برایتان باشد. این ترازوی هوشمند ۱۱ عوامل کلیدی بدن مانند وزن، شاخص توده بدن یا BMI، متابولیسم پایه، درصد چربی بدن، توده استخوانی و سن تخمین زده شده بدن را اندازه‌گیری می‌کند. استفاده از این ترازوی هوشمند برای کاربران بسیار آسان است و داده‌ها را با بسیاری از برنامه‌های تناسب اندام محبوب، از جمله Apple Health ،Google Fit یا برنامه Fitbit به اشتراک می‌گذارد. حتی اگر هنگام اندازه‌گیری دستگاه به برنامه متصل نشود اطلاعات ذخیره می‌شود. سپس به محض اتصال دستگاه با گوشی داده‌های شما اطلاعات همگام سازی می‌شوند، بنابراین هرگز نگران از دست دادن داده‌های خود باشید. ترازوی هوشمند RENPHO از چهار سنسور بسیار دقیق و چهار الکترود برای تجزیه و تحلیل سریع و دقیق اطلاعات استفاده می‌کند. این ترازوی هوشمند حداکثر تا ۳۹۶ پوند وزن را محاسبه می کند.

۳. بهترین دستگاه چند منظوره: ترازوی هوشمند بلوتوثی Qingta

ترازوی هوشمند بلوتوثی Qingta

ترازوی هوشمند Qingta به شما کمک می کند تا از طریق برنامه رایگان بتوانید اطلاعات خود را همگام سازی کنید. این ترازو توانایی ذخیره سازی اطلاعات برای هشت کاربر را دارد، به این ترتیب تمام اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. صفحه نمایشگر آن بسیار روشن و واضح است که خواندن اطلاعات را ساده و آسان می‌کند. این ترازوی هوشمند از چهار الکترود و چهار سنسور دقیق برای اندازه‌گیری وزن ساخته شده است که وزن افراد را با خطای بسیار کمی نشان می‌دهد. پلت فرم شیشه‌ای آن محکم و بادوام است و توانایی نگهداری ۳۹۶ پوند وزن را دارد. علاوه بر وزن، این ترازوی هوشمند ۹ ترکیب دیگر بدن شامل BMI ،BFR (شاخص توده بدن)، توده استخوانی و… را بررسی می‌کند. همچنین می‌توانید اطلاعات خود را به راحتی به برنامه یا سایر برنامه‌های مرتبط با سلامتی از جمله Apple Health یا Google Fit همگام سازی کنید تا بتوانید پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنید.

۴. ساده‌ترین ترازو برای به اشتراک گذاری داده: ترازوی هوشمند Ruckerway BMI Weight

ترازوی هوشمند Ruckerway BMI Weight

از قدرت این دستگاه برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. این ترازوی هوشمند معیارهای بدن را در یک چشم به هم زدن در یک صفحه نمایشگر گرافیکی بارگذاری می‌کند که خواندن آن بسیار آسان است. با این دستگاه می‌توانید اهداف و پیشرفت‌های خود را به راحتی پیگیری کنید. با این ترازوی هوشمند می‌تواند اطلاعات خود را با سایر اعضای خانواده، دوستان، مربیان شخصی یا متخصصان پزشکی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید داده‌های خود را با سایر برنامه‌های تناسب اندام از جمله Apple Health ،Google Fit و Fitbit همگام سازی کنید. این ترازوی هوشمند به کاربران اجازه دسترسی نامحدود می‌دهد و به طور خودکار هر یک از اعضای خانواده را تشخیص می‌دهد. این ترازو به یک سطح شیشه‌ای محکم و الکترودهای حساس مجهز است که چهارده عوامل مختلف بدن مانند وزن، BMI، سن متابولیکی بدن و… را اندازه گیری می‌کند. بنابراین با خرید این ترازو می‌توانید به راحتی از سلامتی خود مطلع شوید.

۵. بزرگترین صفحه نمایش LED: ترازوی هوشمند MFW Bluetooth

 MFW Bluetooth

با این ترازوی هوشمند می‌توانید اطلاعات مربوط به تناسب اندام خود را پیگیری کنید. اندازه‌گیری شاخص‌های مهم بدن از جمله وزن بدن، درصد آب بدن، توده عضلانی، درصد چربی بدن، BMI و توده استخوانی با این دستگاه امکان پذیر است. صفحه نمایش فوق العاده بزرگ آن ۳.۳ اینچ می‌باشد که خواندن اندازه‌گیری‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. این دستگاه دارای یک طراحی شیک و مدرن است و یک پایه شیشه‌ای محکم و چهار سنسور بسیار دقیق دارد. بنابراین می‌توانید دقیق‌ترین اطلاعات مربوط به وزن خود را در هر بار اندازه گیری دریافت کنید. با استفاده از بلوتوث ۴.۰ می‌توانید ترازو را به گوشی هوشمند خود وصل کنید و یک کد QR برای دانلود برنامه رایگان در گوشی‌های iOS 8.0 و بالاتر یا Android 4.3 و بالاتر اسکن کنید.

۶. بهترین برای ورزشکاران: ترازوی هوشمند iMagic Body Fat Scale

ترازوی هوشمند iMagic

از ترازوی هوشمند iMagic Body برای رسیدن به سخت‌ترین اهداف خود استفاده کنید. این دستگاه در اندازه‌گیری برخی از مهمترین معیارهای بهداشتی از جمله وزن بدن، درصد آب، شاخص توده بدن یا BMI، چربی بدن و حتی سن متابولیک بدن بسیار دقیق عمل می‌کند. حداکثر شانزده کاربر مختلف می‌توانند عملکرد خود را با استفاده از این ترازو با پروفایل‌های شخصی خود ردیابی کنند. این ترازو برای تمرین‌های سخت بسیار ایده آل است و می‌توانید از آن برای رسیدن به وزن مناسب استفاده کنید. درباره دقت این ترازو نگران نباشید زیرا این ترازو به چهار سنسور با کیفیت مجهز است و اندازه گیری آن نهایت ۰.۲ پوند خطا دارد. داده‌های ترکیب بدن به طور خودکار پس از هربار وزن، به برنامه iMagic همگام سازی می‌شود. این اطلاعات در قسمت خصوصی آن ذخیره می‌شود تا به شما کمک کند یک تصویر جامع از سلامتی و تناسب اندام خود داشته باشید. این اطلاعات با لمس یک دکمه در گوشی هوشمند قابل دسترسی است.

۷. بهترین برای غذاخوردن سالم: ترازوی هوشمند Smart Weigh Digital Bathroom

ترازوی هوشمند Smart Weigh

بسیاری از متخصصان تغذیه معتقدند که نمی‌توانید رژیم غذایی بد را ادامه دهید زیرا به سلامتی شما آسیب وارو می‌کند و در نهایت مجبور می‌شوید عادت‌های غذایی خود را تغییر دهید. این ترازو برای نشان دادن وزن بسیار ایده آل است و برخی اطلاعات پایه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد مانند میزان کالری که برای حفظ سلامتی و یا کاهش وزن مفید است. این دستگاه علاوه بر نشان دادن وزن اطلاعات مفیدی همچون توده استخوانی، درصد چربی بدن، BMI و درصد چربی بدن را نشان می‌دهد که به شما در رسیدن به اهدافتان از جمله کاهش وزن کمک می‌کند. حداکثر هشت کاربر می‌توانند پروفایل‌های مختلفی در این ترازو ایجاد کنند. این ترازو به طور خودکار کاربران را تشخیص می‌دهد. پلت فرم ترازو بزرگ و دارای سنسورهای با کیفیت است و شیشه آن از درجه حرارت بالا و از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است که خوانایی دقیق و سریعی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این ترازو با یک ضمانت نامه دو ساله همراه است.

۸. بهترین بودجه: ترازوی هوشمند SILKING Bluetooth

ترازوی هوشمند SILKING

شما مجبور نیستید برای سالم ماندن پول زیادی خرج کنید. این ترازوی هوشمند به راحتی به هر دو گوشی اپل یا آندروید متصل می‌شود و اطلاعات بدن را در برنامه AIFIT نمایش می‌دهد. به سادگی مشخصات خود را در برنامه تنظیم کنید و روی ترازو بروید. اندازه گیری‌های شما به صورت خودکار از طریق بلوتوث در عرض چند ثانیه به نرم افزار ارسال می‌شود بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ها و یا ضربه زدن به ترازو آن را فعال کنید. این مقادیر ضد لغزش است و صفحه نمایش آن برای خواندن آسان است. این ترازو چهارده معیار مختلف بدن از جمله توده استخوانی، درصد چربی بدن، BMI، درصد چربی بدن و… را می سنجد و همچنین شامل یک باتری کم مصرف است. این ترازو حدود ۴۰۰ پوند وزن را تحمل می‌کند و درصد خطای آن بسیار کم است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد