معرفی چند نمونه از بهترین فرستنده‌های بلوتوثی

0 4,296

فرستنده و گیرنده های بلوتوث از مدت ها پیش وارد عرصه تکنولوژی شده اند، این وسایل اختراع جدیدی نیستند و تنها در ظاهر آنها تفاوت هایی ایجاد شده و اندازه آنها کوچک تر شده است. این وسایل به شما کمک می کنند تا انواع دستگاه های الکترونیکی را به یکدیگر متصل نمایید و یک پل ارتباطی بین آنها ایجاد کنید. فرستنده های بلوتوثی با تلویزیون، رایانه، هدفون و تقریبا هر دستگاه هوشمند دیگری کار می کنند. شما به راحتی می توانید با استفاده از این وسیله بین تلویزیون و هدفون خود ارتباط برقرار کرده و صدای تلویزیون را از طریق هدفون و بدون هیچ مزاحمتی برای اطرافیان، گوش دهید.
برای اینکه بتوانید با بهترین مدل این فرستنده ها آشنا شوید، در این مطلب لیستی از این وسایل کاربردی بر اساس قیمت، نوع دستگاه الکترونیکی، محدوده ی پشتیبانی و … ارائه کرده ایم.

• بهترین فرستنده بلوتوث از نظر محدوده‌ی پشتیبانی کننده

Avantree Oasis LONG RANGE Bluetooth Transmitter and Receiver
این گیرنده و فرستنده بلوتوثی قابل شارژ دارای جک ۳.۵ میلی متری نوری RCA است، تاخیر در این گیرنده بسیار کم است و شما می توانید بدون هیچ وقفه ای، در مدت زمان طولانی دستگاه های مختلف را با هم متصل کنید. تلویزیون و سیستم پخش موسیقی آن به دستگاه بلوتوثی متصل شده و داده ها را به اشتراک می گذارند. در نوع اتصال این گیرنده و فرستنده بلوتوثی هیچ گونه تاخیری وجود ندارد، این دستگاه به فناوری ” aptX Low Latency” مجهز است و به راحتی می توانید برای تماشا فیلم ها و بازی هایی ویدیویی از آن استفاده کنید. البته بهتر است وسایل گیرنده مانند هدفون و اسپیکر ها نیز به این نوع فناوری مجهز باشند تا تاخیر به خداقل برسد.
علاوه بر اتصال بی سیم، می توانید از این فرستنده به عنوان یک هاب استفاده کرد و از طریق سیم به آن متصل شوید. با استفاده از این دستگاه می توانید به گوشی همراه، تلویزیون، رادیو و یا هر دستگاه هوشمند دیگر متصل شده و از قابلیت بلوتوث آن استفاده نمایید.
این فرستنده و گیرنده بلوتوثی از تکنولوژی Multipoint استفاده می کند و قابلیت آن را دارد که دستگاه مورد نظر را به دو دستگاه گیرنده مانند هدفون یا دو اسپیکر متصل کند و از این طریق شما می توانید از دو دستگاه گیرنده مستقل به صورت همزمان استفاده نمایید. این دستگاه از تکنولوژی بلوتوث کلاس یک استفاده می کند و در تا محدوده ی ۵۰ متری در فضای داخل خانه و تا محدوده ی ۲۰ تا ۳۰ متری درفضای بیرون از خانه را پشتیبانی می کند.

• بهترین فرستنده بلوتوث از نظر هزینه

TaoTronics Wireless Portable Bluetooth Transmitter
” TaoTronics” یکی از بهترین برند های موجود در زمینه فرستنده های بلوتوثی است که سال هاست در این کسب و کار وجود دارد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با استفاده از این وسیله می توانید تلویزیون؛ دستگاه پخش کننده سی دی، کامپیوتر ، mp3/mp4 را به فناوری بلوتوث مجهز کرده و از آنها به صورت بی سیم بهره برده و برای اتصال به اسپیکر ها و هدفون ها استفاده نمایید، با این اوصاف دیگر مجبور نیستید که در نیمه شب، با صدای بسیار کم بازی فوتبال مورد علاقه تان را تماشا کنید. این دستگاه به فناوری بلوتوث نسخه ۴.۰ مجهز است و کیفیت صدا بالایی را ایجاد می کند. علاوه بر اتصال از طریق بلوتوث، می توانید از طریق پورت USB و AUX نیز از آن استفاده کنید. اندازه این فرستنده بسیار کوچک است، باتری به کار رفته در آن در هر نوبت به میزان ده ساعت کار می کند و شما می توانید در این مدت زمان به موسیقی مورد نظرتان گوش دهید، علاوه بر آن می توانید در هنگام شارژ کردن نیز از آن استفاده نمایید. این فرستنده امکانات زیادی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

• بهترین فرستنده بلوتوث برای اتصال به تلویزیون

Avantree Dual Link aptX LOW LATENCY Bluetooth Transmitter for TV
این فرستنده مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۲ می باشد، و می تواند همزمان به هدفون، اسپیکر، تلویزیون و هر دستگاه صوتی دیگر متصل شود. به طور مثال شما با استفاده از این فرستنده می توانید همزمان با پخش صوتی تلویزیون، صدای آن را به هدفون خود منتقل کرده و از این طریق به صدای آن گوش دهید.
حداکثر برد استفاده از این دستگاه تا ۳۰ متر است و در فاصله دورتر کیفیت صدای آن پایین می آید. این فرستنده نیاز به شارژ کردن ندارد و زمانی که به تلویزیون و یا هر دستگاه دیگر متصل می شود از باتری آنها تغذیه می کند اما برای سهولت کار می توانید آن را از طریق کابل USB شارژ نمایید.

• بهترین فرستنده بلوتوث با تاخیر کم

COULAX Bluetooth Transmitter and Receiver
این فرستنده به بلوتوث نسخه ۴.۱ مجهز است و دارای حالت دوگانه است و شما می توانید از آن به عنوان فرستنده و یا گیرنده بلوتوثی استفاده کنید.
این دستگاه قابلیت آن را دارد که به صورت همزمان با ۴ دستگاه جفت شود، در واقع در آن واحد می تواند به دو هدفون و یا دو بلندگو متصل شود. علاوه بر این شما می توانید از طریق کابل ۳.۵ میلی متری صدا نیز به این فرستنده متصل شده و از آن استفاده نمایید. این دستگاه می تواند در هنگام استفاده شارژ شود و در صورت قطع اتصال به صورت اتوماتیک با دستگاه مورد نظر جفت می شود. این فرستنده در مدت زمان دو ساعت شارژ می شود و بعد از آن در صورت استفاده از کابل AUX تا ۱۵ ساعت، و SPDIF تا ۱۲ ساعت کار می کند.

• بهترین فرستنده بلوتوث برای خودرو

Nulaxy Wireless In-Car Bluetooth FM Transmitterg
این فرستنده بلوتوث با انواع دستگاه های دیجیتال مانند آیفون، اپل، آیپاد، تبلت و گوشی های هوشمند و یا پخش کننده های mp3 و mp4 سازگار است و همچنین قابلیت اتصال از طریق جک ۳.۵ میلی متری نیز دارد. صفحه نمایش LCD بزرگ روی آن، میزان ولتاژ باتری را نمایش داده و در صورت برقراری تماس، شماره تماس گیرنده و یا آهنگ که در حال پخش را نمایش می دهد.
این دستگاه با یک پورت شارژر ۵ ولتی و ۲.۱ آمپری که بیشتر شارژر های USB به آن مجهز هستند، شارژ می شود و شما می توانید این کار را به وسیله باتری خودرو خود انجام دهید. همچنین می توانید از کارت حافظه SD و TF در آن استفاده کنید.

بهترین فرستنده بلوتوث برای هدفون

TaoTronics Bluetooth 4.1 Transmitter / Receiver
این دستگاه از نسخه ۴.۱ بلوتوث پشتیبانی می کند، شما با استفاده از این دستگاه می توانید به صورت همزمان به هدفون و اسپیکر متصل شده و از این طریق از آن استفاده نمایید. با استفاده از این دستگاه شما کنترل کاملی بر موسیقی دارید، می توانید صدای آن را کم و زیاد کرده و موسیقی آن تغییر دهید. عمر باتری در هنگام پخش موزیک تا ۲۰ ساعت می رسد و بعد از آن باید دستگاه را شارژ کنید.

• TaoTronics Bluetooth Transmitter and Receiver

شما می توانید از این فرستنده برای تلویزیون و سیستم استریو خانگی خود استفاده کنید، این دستگاه با بیشتر دستگاه های الکترونیکی کار می کند و شما می توانید از آن به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده نمایید؛ حداقل محدوده برد آن ۳۰ فوت می باشد.
این دستگاه با هدفون و اسپیکر بسیار عالی کار می کند و شما می توانید به صورت همزمان به هر دوی آنها متصل شوید. علاوه بر بلوتوث؛ یک جک ۳.۵ میلی متری، RCA نوری و ورودی و خروجی صوتی دیجیتال نیز در آن قرار دارد.
این فرستنده از تکنولوژی AptX low-latency استفاده می کند و باتری به کار رفته در آن بسیار با کیفیت است در هر نوبت شارژ می توانید به اندازه ۱۵ ساعت از آن استفاده کنید و در زمانی که محدودیتی زمانی دارید در هنگام شارژ نیز می توانید از امکانات آن بهره ببرید.

• TROND Bluetooth V4.1 Transmitter Receiver

این دستگاه مجهز به فناوری بلوتوث نسخه ۴.۱ است و از آن می توانید برای اتصال به هدفون، اسپیکرها، تئاتر خانگی و سایر دستگاه های بپردازید. این فرستنده از تکنولوژی تاخیر کم AptX low-latency استفاده می کند و در تصاویر و صدا هماهنگی بسیار بالایی وجود می آورد. این فرستنده دارای یک کنترل تنظیم صدا است، که با استفاده از آن می توانید حجم صدای دستگاه پخش کننده موسیقی را کنترل کنید. بر روی این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری صدا، RCA و پورت میکرو USB قرار گرفته است.

• SENA SM10 DUAL STREAM BLUETOOTH STEREO TRANSMITTER

با استفاده از این دستگاه می توانید به صورت همزمان به دو دستگاه ، مانند هدست متصل شوید. این وسیله ضد آب است و شما می توانید از آن در محیط بیرون و در زیر باران استفاده کنید. از آنجا که این فرستنده به یک میکروفن داخلی مجهز است به اسانی می توانید از آن برای پاسخ دادن به تماس های خود استفاده نمایید. باتری این دستگاه قابلیت آن را دارد تا ۸ ساعت در حال استفاده و تا سه روز در حالت استند بای شارژ بماند.
با استفاده از کنترل آن میزان صدای موسیقی و آهنگ قابل تغییر است. شما می توانید از این دستگاه به عنوان گیرنده برای دریافت صدا با کیفیت از تلویزیون و کنسول های بازی استفاده نمایید و یا از آن به عنوان فرستنده برای ارسال صوت به صورت بی سیم بهره ببرید. این دستگاه قابلیت آن را دارد که بر روی دوچرخه و یا موتور سیکلت شما نصب شده و با GPS همگام سازی شود.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد