ویژگی یخچال‌های مدرن و با کیفیت

0 1,428

در قدیم برای نگهداری غذا از بلوک های یخ استفاده می کردند، اما امروزه دستگاه هایی طراحی شده است که با استفاده از برق و خنک کننده کار می کنند. یخچال و فریزرهای جدید در واقع جایگزین یخچال های قدیمی هستند، یخچال یک قفسه بزرگ برای نگهداری وسایل فاسد شدنی است. اکثر مدل‌های پیشرفته ای که وارد بازار شده اند قابلیت های فراوانی دارند. یخچال های مدرن و با کیفیت شامل ویژگی‌های زیر هستند:

۱- کنترل درجه حرارت دیجیتال

در یخچال های قدیمی، کنترل درجه حرارت با چرخاندن یک دکمه صورت می گرفت که روی یخچال بود اما در یخچال های امروزی این ویژگی دیده نمی شود. یخچال های با کیفیت دارای کنترل دیجیتال هستند، بنابراین می توانید دماها را دقیق تر تغییر دهید.

۲ – وجود مناطق چندگانه

تنها چیزی که از کنترل دقیق دما مهم تر است کنترل دما در چند منطقه است. همه غذاها با یک درجه حرارت نگهداری نمی شوند مثلا میوه ها و سبزی ها در ۴۰- ۴۱ درجه فارنهایت نگهداری می شوند، در حالی که نگهداری غذاهای سرخ شده در ۳۰ درجه فارنهایت توصیه می شود. یخچال های باکیفیت یخچال هایی هستند که دارای چند طبقه هستند که هر کدام یک درجه حرارت دارد.

۳- قدرت سرما، قدرت فریز

بسیاری از یخچال های با کیفیت، حالت خاصی دارند که سرعت خنک سازی را افزایش می دهند.

۴- چراغ روشنایی

با توجه به اینکه مزیت یخچال این است که در کل نقطه ها وسایل را خنک نگه دارد، فکر می کنید با روشن شدن یک لامپ تابشی داخل یخچال چقدر گرما تولید می شود؟ یخچال و فریزرهای مدرن از چراغ های LED کم قدرت ساخته شده اند. در بعضی موارد، همچنین می توانید نور LED را با تلگراف آب تنظیم کنید تا به طور مداوم باقی بماند. در صورت نیاز می توانید نور آن را در شب کم کنید.

۵- فضاهای گسترده

ویژگی مهم یخچال این است که می تواند غذا را بدون هوا نگه دارد، زیرا گردش هوا برای خنک شدن ضروری است. مدل های باریک که در بسیاری از آپارتمان ها استفاده می شود، می توانند ظرفیت ذخیره سازی ۱۰ فوت مکعب را داشته باشند، در حالی که یخچال هایی با مقیاس بزرگتر می توانند ذخیره سازی ۳۴٫۳ فوت مکعب داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: یخچال‌های هوشمند، آشپزخانه‌ای تصمیم گیرنده

 

۶- تنظیمات انعطاف پذیر

در یخچال های مدرن، آزادی شما برای تنظیم مجدد بیشتر است و راحت تر می توانید با نیازهای متغیر سازگار شوید. بعضی از یخچال ها این مفهوم را در یک سطح کاملا جدید می رسانند و به شما این امکان را می دهند که یکی از بخش های پایین فریزر و یخچال را در صورت نیاز تغییر دهید.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد