کابل ایکس وان X-One تحمل وزن تا۵۰۰ کیلوگرم

0 1,964

کابل ایکس وان X-One محصول شرکت ایکس وان و تحولی در کابل رابط موبایل و تبلت است.
از سال ۲۰۰۹، شرکت ایکس وان به یک نام تجاری بین المللی شناخته شده تبدیل شده که موفق به دریافت جوایزی در حوزه فعالیت خود شده است. این کمپانی محافظ صفحه نمایش ضد ضربه و کابل ‌های رابط برای تلفن‌ های همراه و تبلت تولید می‌کند.
برند ایکس وان با تولید محصولاتی در زمینه لوازم جانبی موبایل و تبلت، توانست طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند. لوازم جانبی از قبیل محافظ صفحه نمایش و کابل های شارژ و انتقال اطلاعات از جمله محصولات این برند هستند که امروز جایگاه ویژه ای را در این گروه پیدا کرده اند.
ایمنی، کیفیت و دوام محصولات این کمپانی توسط SGS تایید شده است. هدف ایکس وان این است که نه تنها در تولید محافظ صفحه نمایش ضدضربه ، بلکه در تولید سایر لوازم جانبی تلفن همراه مانند کابل شارژ و کاور تلفن همراه نیز رهبر بازار باشد. حضور این برند در بازارهای جهانی از سال ۲۰۱۱ تاکنون رشد چشمگیری داشته و امروزه حتی محصولات این برند به بازارهای آمریکا و اروپا نیز رسیده است.
ایکس وان طی هفت سال گذشته، بیش از ۳۰ میلیون مورد از کالاهای خود را در سراسر جهان فروخته است.
این کمپانی تلاش می‌کند تا به مشتریان خود محصولات قابل اعتماد و با ارزش ارائه دهد و نه تنها به طور مداوم کیفیت محصولات را بهبود می‌بخشند، بلکه به دنبال ارتقای تکنولوژی تولید و نحوه ارائه خدمات به شرکا و مصرف‌کنندگان نیز هستند.
کابل شارژرهای ارائه شده توسط این برند از جمله محصولاتی است که در بازار موجود است و می توانید از آن برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید.

کابل ایکس وان

کابل ایکس وان X-One تولیدی شرکت ایکس وان برای گوشی‌های اپل و آندروید قابل استفاده است و تا ۱۰ برابر با‌دوام‌تر از کابل اصلی شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه است.

کابل ایکس وان

این کابل‌ها با مواد نظامی مورد استفاده در جلیقه های ضد گلوله تقویت شده است به همین دلیل در مقابل پارگی و آسیب دوام بیشتری دارد.

کابل ایکس وان

یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد با کابل تلفن همراه خود دارند کوتاه بودن آن است که ایکس وان، این کابلها را در طول ۱٫۵ ، ۲ و ۳ متری عرضه کرده و به راحتی این مشکل را حل کرده است.

کابل ایکس وان

داخل کابل ایکس وان X-One نیز متفاوت است. ۸۰ سیم مسی ۰٫۱۲ میلیمتری با کیفیت عالی در این کابل وجود دارد که آن را واقعا قدرتمند و قوی می‌کند.

کابل ایکس وان

با استفاده از کابل‌های ایکس وان گوشی‌های موبایل فوق العاده سریع شارژ می‌شوند. خروجی این کابل‌ها ۲٫۴A است و به همین دلیل گوشی شما را سریعتر شارژ می‎‌کنند. اگر آن را با یک شارژر سریع و یا پاور قدرت استفاده کنید شارژ سریعتری نیز تجربه می‌کنید.

کابل ایکس وان

کابل‌های ایکس وان توسط اپل تایید شده و هیچ مشکلی در رابطه با سازگاری با iOS در این محصولات وجود ندارد. به همین علت با استفاده از آن می‌توانید به راحتی فایل‌های داخل گوشی را به رایانه منتقل کنید و بسیاری از مشکلاتی که محصولات اپل با کابل‌های متفرقه دارند را نخواهید داشت.
اگر کابل مخصوص گوشی‌های اپل را میخرید می‌توانید از بین چهار رنگ طلایی، سیاه ، خاکستری و رزگلد یکی را انتخاب کنید و در واقع رنگ کابل را با آیفون خود ست کنید.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد