آشنایی با انواع ماوس های مسافرتی

0 1,126

ماوس به طور معمول رایج ترین لوازم جانبی رایانه ها محسوب می شود که به دو صورت سیمی و بدون سیم موجود است. ماوس ها انواع مختلفی دارند و باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را داشته باشید. انتخاب ماوس می تواند انتخابی سخت و ماهرانه باشد. گاهی اوقات ماوس ها آن قدر بزرگ هستند که برای خانه یا دفتر کار مناسب نیستند. اما خوشبختانه در فروشگاه ها انواع مختلفی از ماوس ها وجود دارد که می توانید با توجه به کیفیت و عملکرد آن ها انتخابی مناسب داشته باشید. اگر به دنبال ماوسی با قیمت خوب و طراحی با کیفیت می گردید، یا به دنبال ماوسی هستید که به اندازه کف دست و انگشتانتان باشد یا آن قدر جمع و جور باشد که در جیبتان جا شود از خرید ماوس های مسافرتی ناامید نخواهید شد.

بهترین بودجه: Sabrent؛ ماوس نوری مسافرتی USB
ماوس نوری USB کوچک Sabrent بهترین گزینه از لحاظ مقرون به صرفه بودن است. این ماوس که با قیمت و ارزش متوسط عرضه می شود تا امروز یکی از بهترین ماوس های مسافرتی است که برای خرید آن کمتر از ۱۰ دلار پرداخت خواهید کرد.
ماوس نوری USB کوچک Sabrent دارای ویژگی “plug-and-play” است که برای نصب آن به هیچ نرم افزاری نیاز ندارید، این ماوس با کامپیوتر و مک سازگار است. این ماوس طراحی فوق العاده ای دارد و قابل حمل است. وزن آن تنها ۱٫۵ اونس است و اندازه ۲٫۴۴ x 6.46 x 1.57 اینچ است.

بهترین طراحی: Verbatim؛ ماوس نوری مسافرتی مترو سری
این ماوس ۸٫۵ x 1.5 x 4.9 اینچ است و تنها ۳ اونس وزن دارد. این ماوس یک کابل USB کشویی و یک رابط USB 2.0 دارد که باپورت USB 1.1 سازگار است. این ماوس با تمام سیستم عامل های مدرن از جمله مک OSX، ویندوز ۷ و لینوکس هسته ۲٫۶ و بالاتر کار می کند. بر خلاف ماوس های دیگر موجود در این لیست، Verbatim یک گارانتی منحصر به فرد یک ساله ارائه می دهد و در هر وضعیتی که ماوس خراب شد می توانید آن را تعویض کنید. خریداران این ماوس، طراحی منحصر به فرد آن را دوست دارند. این ماوس به رنگ های سیاه، آبی، صورتی، بنفش، قرمز و سبز طراحی شده است.

بهترین برای راحتی: RVF-00052 Arc ؛ ماوس لمسی مایکروسافت
این ماوس یکی از پرطرفدارترین ماوس های مایکروسافت است. این ماوس با منحنی انعطاف پذیری طراحی شده است که می توانید به راحتی آن را دستکاری و خم کنید.
ماوس لمسی مایکروسافت Acr، چرخ اسکرول فیزیکی ندارد بلکه با دقت به سرعت حرکات انگشتان پاسخ می دهد. این ماوس از یک بازخورد لرزش نوری برای اسکن کردن اسناد و صفحات وب استفاده می کند. ماوس RVF-00052 شامل تکنولوژی BlueTrack است و با ترکیبی از لیزرها و نورها طراحی شده است که با هر سطحی سازگار است. این ماوس شامل دو باطری AAA با عمر شش ماه است که با سیستم عامل های موجود در بازار سازگار است.

بهترین فشرده: T630؛ ماوس لمسی کوچک
این ماوس بی سیم است و وزن آن ۶٫۸۸ اونس و اندازه آن ۱٫۷۳ x 5.43 x 4. 09 اینچ است. T630 تقریبا به اندازه یک کارت اعتباری است و از یک بدنه فلزی مرتفع و سطح نرم هموار ساخته شده است. بر خلاف ماوس های دیگر موجود در لیست، این ماوس شامل تکنولوژی بلوتوث بی سیم برای اتصال است و از طریق کابل USB در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ می شود.
از آنجا که این ماوس با تمام دستگاه های جهانی سازگاری ندارد، تنها برای دو نسخه مک و ویندوز عرضه می شود. برخی از کاربران به خاطر قابلیت حمل و طراحی راحت آن، این محصول را به عنوان یکی از بهترین ماوس های مسافرتی در بازار ستایش می کنند.

بهترین سیم کشی: AMU76US؛ ماوس بصری
ماوس بصری AMU76US دارای شکل و طراحی ارگونومی، یک کابل USB جمع و جور و یک سنسور نوری ۱۰۰۰ DPI است. این ماوس فقط ۳٫۲ اونس وزن دارد و اندازه آن ۲٫۲۵ x 1.5 x 4.25 اینچ است. این ماوس در رنگ های سیاه و خاکستری طراحی شده است و با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است.
بسیاری از کاربران به خاطر وزن سبک آن شگفت زده شده اند، اما بعضی دیگر به خاطر طول طناب و اندازه کوچک آن واقعی ناراضی بودند. این ماوس با گارانتی یک ساله عرضه می شود.

بهترین بی سیم: VicTsing
VicTsing دارای ویژگی های فراوانی است که تقریبا نامحدود است، این موس کوچک تقریبا ۱۰ دلار قیمت دارد. بیایید نگاهی به ویژگی های آن بیندازیم: این ماوس با پنج تنظیمات CPI بهینه شده است ( ۸۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰، ۲۰۰۰، و ۲۴۰۰) که سرعت ردیابی ماوس را نشان می دهد. هنگامی که حساسیت درست آن را تنظیم می کنید، می توانید مطمئن باشید که تا آخر درست کار می کند زیرا این شرکت برای ۵،۰۰۰،۰۰۰ کلید آن را آزمایش کرده است. تراشه های بهینه شده و بی سیم ۲٫۴ گیگاهرتزی آن اجازه می دهد تا این ماوس تا اتصال بی سیم ۳۳ فوت کار کند. ارگونومی آن از طریق شکاف ها و فرو رفتگی ها برای هر انگشتانی رعایت شده است. در نهایت، این ماوس تقریبا تمام سیستم عامل ها از جمله ویندوز، مک و حتی لینوکس را پشتیبانی می کند.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد