بهترین اپی‌لیدی برای حذف موهای زائد زیر بغل

0 1,882

اگر میخواهید برای حذف موهای زائد زیر بغل از اپیلاتور استفاده کنید، بهتر است از اپیلاتور کل بدن استفاده نکنید. پوست این نواحی بدن کمی حساس‌تر و ظریف‌تر از پوست سایر قسمت‌های بدن می‌باشد و امکان ایجاد التهاب‌های پوستی آن هم بیشتر است. بنابراین بهتر است اپیلاسیون زیر بغل را به ‌درستی و با دقت انجام دهید در غیر این صورت ممکن است مویرگ‌های زیر پوستی این ناحیه در اثر شدت کشش پوست، دچار پارگی شوند و خونریزی‌های خفیف زیرپوستی، کبودی و سیاهی پوست اتفاق بیفتد. خوشبختانه امروزه اکثر اپیلاتورها دارای یک سری اضافی هستند که به عنوان اپیلاتورهای زیر بغل نامگذاری می‌شوند. بنابراین می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که به راحتی موهای زیر بغل را از بین می‌برد. اپیلاتورها دارای ویژگی‌ها و لوازم جانبی مختلفی هستند، به این معنی که فرایند حذف مو را به عنوان ساده‌ترین کار انجام میدهند. با این حال، تمام این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها باعث می‌شود که پیدا کردن بهترین اپیلاتور بر اساس نیازهایتان کمی گیج کننده باشد. بعضی از زنان ترجیح می‌دهند از اپیلاتورهای معمولی برای حذف موهای زیر بغل خود استفاده کنند، در حالی که بعضی افراد اپیلیدی‌های صورت را ترجیح می‌دهند. اپیلاتورهای صورت کمی باریک هستند که با وجود خطوط زیاد در این منطقه برای حذف موها مفید هستند. جنبه منفی اپیلاتور صورت این است که ممکن است برای حذف موهای ضخیم زیر بغل به اندازه کافی قوی نباشد. اپیلاتورهای معمولی که برای کل بدن استفاده میشوند معمولا نمی‌توانند این کار را انجام دهند، زیرا ممکن است برای رسیدن به تمام قسمت‌های زیر بغل مناسب نباشند. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در مورد یک اپیلاتور زیر بغل بدانید طراحی آن است. یک مدل باریک یا جمع و جور بدون سر بزرگ بهترین نوع اپیلیدی برای حذف موهای زائد زیر بغل است و همه موهای کوچک را در ناحیه زیر بغل از بین می‌برد. بر طبق بررسی‌های ما پنج اپی لیدی زیر می‌تواند به صورت موثر و راحت موهای زائد زیر بغل را حذف کنند. با ما همراه باشد تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید:

۱. بهترین اپیلاتور کلی برای زیر بغل: Braun Silk-épil 7 7-561

اپی‌لیدی برای موهای زائد زیر بغل

اگرچه اپیلیدی Braun Silk-épil 7 7-561، جدیدترین مدل این شرکت نیست، اما به خاطر برداشتن موهای زائد زیر بغل محبوبیت بسیاری دارد. این دستگاه دارای ۴۰ تیغه موچین است که می‌تواند کوچکترین موهای زیر بغل را از بین ببرد. این موچین‌ها روی یک سَری با طراحی مدرن قرار گرفته‌اند که تمام عرض آن با سطح پوست تماس پیدا کرده و کیفیت اصلاح را بسیار بالا می‌برد. در واقع این مدل می‌تواند بهترین اپیلاتور برای دست‌ها و پاها هم باشد زیرا سری اصلی آن تا حدودی وسیع است و به شما این امکان را می‌دهد که در کوتاهترین زمان ممکن تمام سطح پوست را پاکسازی کنید. این دستگاه دارای ۶ سری متفاوت با کارایی‌های متفاوت است که می‌توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید. در پشت دستگاه دکمه‌ای قرار دارد که به کمک آن سر دستگاه آزاد شده و می‌توان سر دیگری روی آن قرار داد. طراحی اپیلاتور باعث شده که روند حذف موهایتان کمی راحت‌تر از سایر اپیلاتورهای مورد آزمایش باشد. خوشبختانه این مدل کاملا ضد آب است و می‌توانید از این دستگاه در حمام و زیر آب گرم هم استفاده کنید.

چیزهایی که ما دوست داریم:
– می‌توانید از تیغه بیکینی نیز برای حذف موهای زائد زیر بغل استفاده کنید.
– چراغ LED آن موهای کوچک را مشخص می‌کند.
– می‌تواند روی پوست مرطوب یا خشک کار کند.
– دارای ۶ سری متفاوت با کارایی‌های دقیق است.
– مجهز به شارژ سریع است و در مدت ۱ ساعت شارژ میشود.

چیزهایی که ما دوست نداریم:
– هنگام شارژ نمیتوانید از آن استفاده کنید.
– ممکن است برای افراد مستعد به موهای درونی به خوبی عمل نکند.
– گران قیمت است.

۲. Philips Satinelle Essential HP6401

اپی‌لیدی برای موهای زائد زیر بغل

اپی لیدی Philips Satinelle Essential HP6401 یکی از بهترین دستگاه‌ها برای ازبین بردن موهای زائد است، این دستگاه بسیار جمع و جور است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. اپیلاتور HP6401 برای اپیلاسیون تمام بدن استفاده می‌شود، اما طراحی باریک و ظریف آن باعث شده که برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل هم موثر باشد. این اپیلاتور دارای دو درجه‌ی تنظیم سرعت کم و زیاد است که از سرعت کم آن می‌توان برای نقاط حساس بدن مانند زیر بغل و از سرعت زیاد آن برای کندن موهای ضخیم‌تر استفاده کرد. اگر چه این اپیلاتور میتواند موهای کوچک را تا اندازه ۰.۵ میلیمتری بردارد اما بهتر است منتظر بمانید تا موهایتان به اندازه ۳ میلیمتر رشد کند. در این صورت برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل درد کمتری خواهید داشت. دستگاه اپیلاتور فیلیپس ۲۰ موچین دارد که به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و واقعا یک ابزار عالی برای حذف موهای زائد زیر بغل است.

چیزهایی که ما دوست داریم:
– یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود است.
– سر آن قابل جابجایی است و به آسانی میتوان آن را تمیز کرد.
– سر آن باریک و ظریف است و می‌تواند یک راه حل عالی برای از بین بردن موهای زیر بغل باشد.
– دارای دو تنظیم سرعت است.
– طراحی آن ارگونومیک است.

چیزهایی که ما دوست نداریم:
– بهتر است موهای بلندتری داشته باشید.
– تنها با برق کار می‌کند.
– پر سر و صدا است.

۳. Epilady Legend

اپی‌لیدی برای موهای زائد زیر بغل

Epilady یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در کسب و کار است و Legend یکی از مدل‌های جدیدتر آن است. این اپیلاتور می‌تواند در سراسر بدن کار کند، اما طراحی سر آن می‌تواند برای ناحیه زیر بغل و سایر نقاط حساس بدن مناسب باشد. شما می‌توانید از این اپیلاتور به صورت مرطوب یا خشک استفاده کنید. حتی می‌توانید در حال شارژ هم از این دستگاه استفاده کنید، فقط باید پوستتان خشک باشد و در حمام آن را به شارژ نزنید. این دستگاه دارای دو درجه‌ی تنظیم سرعت کم و زیاد است، بدین معنا که می‌توانید اپیلاتور را در دو سطح قرار دهید یا از سرعت بالاتر برای موهای ضخیم استفاده کنید. مشتریان این اپیلاتور را بسیار دوست دارند زیرا پوست صاف، بدون سوزش و قرمز ارائه میدهد. Epilady Legend یک دستگاه قدرتمند است که بسیار سریع عمل می‌کند و می‌تواند ده‌ها مو را در یک دقیقه از بین ببرد. Legend حتی کوتاه‌ترین موها را از ریشه می‌کند و بدن شما را به مدت ۴-۶ هفته صاف و تمیز نگه می‌دارد. این محصول ممکن است با سیم یا بی سیم استفاده شود. شارژ آن ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و برای دوبار اپیلاسیون کامل کافی است.

چیزهایی که ما دوست داریم:
– زاویه خوب این دستگاه به شما کمک می‌کند تا موهای زائد بدن را سریع از بین ببرید.
– سر باریک و جمع و جور آن یک شکل مفید برای استفاده زیر بغل است.
– می‌توانید در هنگام شارژ از آن استفاده کنید.

چیزهایی که ما دوست نداریم:
– ممکن است زمان بیشتری برای برداشتن موها صرف شود.

۴. Braun Silk-épil 9 9-579 Women’s Epilator

اپی‌لیدی برای موهای زائد زیر بغل

دستگاه Silk-épil 9 9-579، احتمالا شما را ناامید نخواهد کرد، به شرطی که به برند Braun به دلیل ارائۀ بهترین اپیلاتورهای موجود در بازار اعتماد کنید. مانند مدل ۷، این مدل جدید با لوازم جانبی متعددی همراه است که از پوست شما (قبل و بعد از حذف مو) مراقبت می‌کند. مهمتر از همه، براون ویژگی‌ها و قابلیت‌های مفیدی را اضافه کرده است تا رشد موهای زیر بغل را قابل کنترل‌تر کند. اگر به دنبال یک اپیلاتوری هستید که بتواند با دقت موهای زائد زیر بغل را حذف کند و بقیه بدن را مورد هدف قرار دهد، این دستگاه میتواند یک گزینه عالی باشد. این اپیلاتور دارای چند سری می‌باشد، سری اصلی آن بزرگتر است و برای پوشش سطح بیشتری استفاده میشود، اما شما می‌توانید از سری باریک آن برای حذف موهای زائد زیر بغل استفاده کنید زیرا تماس بهتری با پوست دارد. این دستگاه دارای تکنولوژی Microgrip است که قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا ۵ میلی‌متری را دارد. این دستگاه دارای ۶ سری مختلف لایه بردار نرم، لایه بردار سخت، شیور، شانه‌ی قابل نصب روی شیور، سری باریک تماس بهتر با پوست و سری اصلی میباشد و طراحی آن ارگونومیک است. بسیاری از مشتریان می‌گویند که استفاده از این دستگاه برای یکی دو بار اول بسیار دردناک است، اما بعد از چندین بار استفاده درد آن بطور قابل توجهی کاهش می‌یابد. اکثر کاربران معتقدند که این اپیلاتور موها را سریعتر از سایر دستگاه‌های پیشین حذف می‌کند و زمان صاف و تمیز بودن بدن طولانی‌تر است. مدت زمان شارژ کامل باتری آن ۱ ساعت و مدت زمان شارژدهی آن ۴۰ دقیقه می‌باشد. این دستگاه دارای ۴۰ عدد موچین است که جنس آنها از استیل ضد زنگ می‌باشد. این دستگاه به صورت خشک و مرطوب استفاده می‌شود.

چیزهایی که ما دوست داریم:
– ماساژور آن می‌تواند موها را تحریک کرده و درد را کاهش دهد.
– چراغ روشنایی آن موهای کوچک را مشخص می‌کند.
– چندین پیوست برای مراقبت از پوست دارد.
– ممکن است کوچکترین موهای بدن را بردارد.
– چرخش آن می‌تواند به شما کمک کند تا موهای زائد را حذف کنید.

چیزهایی که ما دوست نداریم:
– ممکن است برای پوست حساس مناسب نباشد.

۵. Panasonic ES-ED90-P Wet/Dry Epilator and Shaver

اپی‌لیدی برای موهای زائد زیر بغل

اپی لیدی و ریش تراش مرطوب/ خشک پاناسونیک ES-ED90-P اپیلاتور دیگری است که شامل چندین فایل پیوست است و در حذف موهای زائد به شما کمک می‌کند. ما عاشق سر کوچک موچین آن هستیم که سطح موچین را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با دقت موها را از بین ببرید و احساس درد و ناراحتی کمتری داشته باشید. در ترکیب با سر تکان دهنده، این اپیلاتور باید به سمت منحنی زیر بغل حرکت کند تا کوچکترین مو را بگیرد. این اپیلاتور دارای یک چراغ LED است که پوست را روشن می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت همه موهای زائد را از بین ببرید. افرادی که از این اپیلاتور استفاده کرده اند، از توانایی آن برای حذف موها به مدت حداقل یک هفته یا بیشتر ستایش کرده اند. برخی از کاربران گفته اند که این اپیلاتور درد کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد.

چیزهایی که ما دوست داریم:
– دارای ۴۸ موچین است که برای حذف موهای زائد بدن عالی است.
– سری کوچک آن برای پاکسازی زیر بغل مناسب است.
– دارای چندین پیوست است که از پوست مراقبت میکند.
– چرخش سر آن می‌تواند به راحتی در خطوط زیر بغل به حرکت در آیند.
– سری آن قابل شستشو و قابل جابجایی است.

چیزهایی که ما دوست نداریم:
– کمی ارزان‌تر از گزینه‌های دیگر است.
– زمان کار آن از سایر مدل‌ها کمتر است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد