اینستاگرام پاد چیست و چگونه کار می‌کند؟

0 951

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های رسانه های اجتماعی است که محتوای کاربران را نشان می دهد. اینستاگرام در ژوئن ۲۰۱۶، تغییر کرد، اینکه این تغییر بهتر بوده است یا بدتر موضوع بحث انگیزی است. اینستاگرام الگوریتمی را در طول زمان معرفی کرد که نشان دهنده میزان محبوبیت آن در طول زمان است.

بیشتر کاربران از سیستم جدید شکایت داشتند زیرا معتقدند که این سیستم باعث می شود آنها به سختی مخاطبان طبیعی خود را افزایش دهند. بنابراین، آنها شروع به مبارزه با هشتگ ها، رباتها و نظرسنجی با اینستاگرام پاد کردند.

اینستاگرام پاد چیست؟

اینستاگرام پاد که همچنین تعامل پاد یا نظر سنجی پاد نیز نامیده می شود، گروه های کوچک ۱۰ تا ۱۵ نفری هستند که معمولا شامل وبلاگ نویسان، تاثیرگذاران و سازندگان محتوا هستند.

اعضای اینستاگرام پاد با یکدیگر همکاری می کنند و از یکدیگر حمایت می کنند تا محبوبیت محتوای مربوطه را افزایش دهند. آن ها نظرات معنی‌دار را در محتوای همتایان خود تایید می‌کنند، دنبال می‌کنند و رد می‌کنند تا به تقویت پست‌هایشان در خبرخوان‌های کاربران کمک کنند. تنها هدف اینستاگرام پاد این است که به ایجاد محتوای خوب کمک کند.

اینستاگرام پاد چگونه کار می کند؟

اگر مفهوم اینستاگرام پاد برای تلفن های موبایل قانع کننده است و تصمیم دارید به آن بپیوندید، پس خودتان را برای ایجاد یک تغییر آماده کنید. اینستاگرام پاد منحصر به فرد است و فقط یک دعوت نامه می باشد. اگرچه با جستجوی شبکه یا انجمن ها، یافتن آن آسان است، اما کاربران آن، تازه وارد نیستند.

نگران نباشید توسط Instagram Shadowban ضربه بزنید. اگر قوانین را دنبال کنید و همکاران خود را به نحوی معنی دار با محتوای خود تعامل کنید، می توانید محبوبیت پست های خود را افزایش دهید.

کاربران باید پادِ مورد نظر خود را به گروه پیام در اینستاگرام اضافه کنند. سعی کنید گروهی کوچک و مرتبط با مخاطبان خود داشته باشید. افرادی را در پیام گروهی خود داشته باشید تا هر زمان که بخواهید مطالب را به روز کنند. اعضا باید آماده باشند تا محتوا را افزایش دهند و به این ترتیب الگوریتم را “بی نظیر” کنند. هرچقدر شانس بیشتری در صفحه کاوش ظاهر شود، واکنش بیشتری از یک پست دریافت می کنید.

کاوش کردن صفحه چیست؟

در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام صفحه محبوب را از بین برد و آن را با صفحه کاوش جایگزین کرد. اگر چه همه از این تغییر خوشحال نبودند، اما این یک گام منطقی بود تا توابع الگوریتم جدید را بهتر نشان دهد.

اینستاگرام، درست مانند هر پلت فرم رسانه اجتماعی که خارج از آن وجود دارد، تلاش می کند مطالب خود را براساس تاریخچه جستجو سفارشی کند. الگوریتم با توجه به نوع پست هایی که قبلا دوست داشتید یا با پست هایی که با آن درگیر هستید، از صفحه کاوش برای نشان دادن محتوای مشابه استفاده می کند.

بنابراین، اگر می خواهید دسترسی خود را در اینستاگرام گسترش دهید و با مخاطبان بیشتر ارتباط برقرار کنید، باید تلاش کنید در صفحه کاوش کنید. پادها می توانند در این تلاش ها کمک بسیاری کنند زیرا هدف اصلی آنها افزایش میزان مشارکت از طریق حمایت از اعضای گروه پاد است.

پیامدهای پیوستن به اینستاگرام پاد چیست؟

پیوستن به اینستاگرام پاد بدون عواقب نیست.

می تواند به علامت تجاری صدمه بزند: وقتی متوجه می شوید یک نظر عجیب و غریب نسبت به آن ها وجود دارد، پادها اولین چیزی هستند که باید به ذهن بیاورید. به یاد داشته باشید که کاربران در رسانه های اجتماعی ارزش واقعی دارند و تقلب در سیستم چیزی جز آن نیست. در نهایت، این موضوع به شما مربوط می شود که آیا در مورد نام تجاری چیزی خوب بدست می آید یا چیزی بد.

این کار نیاز به تلاش زیادی دارد: اگر بخواهید این سرویس را بازگردانید، به عنوان یک عضو متشکل از پاد باید کارهای خاصی انجام دهید و نظرات محتواهای مربوطه را تفسیر کنید. این گروه از ۱۴ عضو فعال تشکیل شده است که دائما پست را به روز می کنند، این افراد می توانند با مشکلاتی روبرو شوند و باید از حساب خود مراقبت کنند. لازم به ذکر است، هنگامی که اعضا به اندازه کافی نمی توانند پاسخ دهند، این وضعیت می تواند ناامید کننده باشد.

اطلاعات تحریف می شود: اگر یک مخاطب بزرگ دارید، می توانید از آن برای کسب معاملات با نام تجاری استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مارک‌ها نرخ های تعامل را بیشتر از عملکرد پست تعیین می کنند. نظرات مصنوعی که توسط اعضای پاد داده می شود، توسط افرادی است که لزوما علاقه مند به این محصولات نیستند. در یک یادداشت جانبی، پادها ممکن است کمک کنند تا معاملات مفیدی با حمایت مالی انجام دهید.

 

در بورسیکا بخوانید: چگونه رمز اینستاگراممان را بازیابی کنیم؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد