با بورسیکا کتاب‌خوان شوید…

0 713

آیا نام آخرین کتابی که خوانده اید را به خاطر دارید؟ چه تعداد کتاب تا به حال خوانده اید و به پایان رسانده اید؟ کدام نویسنده و انتشارات تا به حال توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟
ممکن است در بسیاری از مواقع با این سوالات روبرو شده باشید. اما پاسخ شما به این سوالات چه بوده است؟
در واقع یکی از عواملی که این روزها باعث شده تا بسیاری از افراد از کتاب خواندن دور شوند، عدم دسترسی به کتاب ها و نداشتن وقت کافی برای خرید کتاب های مورد نظرشان است. همین امر باعث شد تا فروشگاه اینترنتی بورسیکا این سر فصل را در لیست محصولات خود قرار دهد تا بتوانید بدون مراجعه به کتاب فروشی، کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید.
بورسیکا با تمرکز بر افزایش سطح فرهنگی کاربر ایرانی به تازگی سرفصلی را در محصولات خود با عنوان فرهنگ و هنر و با دامنۀ وسیعی از محصولات مرتبط با این حوزه به ویژه کتاب ایجاد کرده است و سعی بر این دارد تا بتواند سهمی در نفوذ هرچه بیشتر کتاب به سبد کالای خانوادۀ ایرانی داشته باشد.
یکی از انتشاراتی که بورسیکا فعالیت خود را در حوزه فرهنگی با آن آغاز کرده است، انتشارات افرا می باشد. نشر افرا که گروه بزرگی از کتاب های موجود در بازار را به خود اختصاص داده است، فعالیت خود را از خرداد ۸۸ آغاز کرده است. این انتشارات سعی دارد تا با فعالیت در حوزه های مختلف، در بازار کتاب خود را به عرصه ظهور بگذارد. ادبیات، شعر، فلسفه، روانشناسی، علوم اجتماعی، تاریخ، فرهنگ کودکان، سینما، تئاتر، موسیقی، معماری و طراحی از جمله حوزه های فعالیت این انتشارات است.
کتاب همسر و نقد همسر اثر آنتوان چخوف و
زیر پوست زندگی اثر آنا گاوالدا دو کتاب شناخته شدۀ این انتشارات است که می توانید آن را بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بورسیکا تهیه کنید.
بورسیکا سعی دارد از طریق افزایش همکاری با موسسات نشر بیشتری و غنی سازی باک کتابهای خود و پوشش سطح وسیعی از موضوعات به یک مرجع قابل اعتماد در فروش آنلاین کتاب تبدیل شود.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد