با تریا ۴x از شر موهای زائد خلاص شوید

0 1,223

رفع موهای زائد امری هست که انسان همیشه برای انجام آن دنبال راه‌های مختلف بوده است و البته از میان این راه‌ها، دنبال روشی بهتر بوده که برای زمانی طولانی اثر داشته باشد. بشر روش‌های مختلفی برای رفع موهای زائد را آزمایش کرده است. ترکیب آهک و زرنیخ و گرم کردن موم و استفاده از تیغ‌‌های برنده راه‌حل‌هایی هستند که برای این مسئله آزمایش شده‌ اند که کلیه این شیوه‌ها در یک مسئله منفی مشترک هستند و آن اینکه هیچ یک همیشگی نیستند! با ارتقا فناوری و به‌خصوص با رونمایی از لیزرها، روش‌هایی برای از بین بردن همیشگی این مسئله پیدا شد. گرچه به علت هزینه‌‌ی بسیار زیاد و وزن بالا، این محصولات فراگیر نشدند. به همین علت متخصصان روی کالا‌های خانگی با قیمت مناسب که در زمینه رفع دائمی موهای زائد کارآمد باشند، وقت و انرژی گذاشتند و لیزر‌هایی تولید کردند که کلیه اشخاص قادر باشند در هر موقعیتی به آسانی از آن‌ها استفاده نمایند و در بازه زمانی کوتاهی بدون اینکه هزینه‌ای تقبل کنند و به پوست خود آسیبی برسانند، نتیجه‌ی دلخواه خود را کسب کنند.

 

معرفی لیزر تریا ۴X

به منظور خرید دستگاهی که تقریبا گران است، تحقیق پیش از خرید موضوع پراهمیتی محسوب می‌شود. این لیزر دارای نقاط قوت و ضعف گوناگونی است، بنابراین پیشنهاد می‌شود که پیش از خرید این مطلب را کاملا مطالعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که آیا این محصول برای رفع موهای زائد شما مناسب است یا خیر.

لیزر رفع موهای زائد تریا ۴X یک دستگاه برای مصارف خانگی می‌باشد که نحوه‌ی کار با آن بسیار آسان است و پس از چندبار استفاده‌ی مرتب، نتیجه خوبی را رقم می‌زند و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. این محصول را برای کلیه قسمت های بدن حتی صورت می‌توان استفاده نمود و اگر طیف رنگ پوست و مو با استانداردهای این دستگاه مطابقت داشته باشد، به پوستی لطیف و بدون مو خواهید رسید.

دریچه‌ای شبیه لوله در پوست است که به آن فولیکول می‌گویند و ریشه‌ی مو در آن جا تقویت شده و رشد می‌کند. وقتی نور و حرارت لیزر به رنگدانه‌های فولیکول تابیده می‌شود، باعث توقف زنجیره‌ی رشد مو شده و توان رویش مجدد مو را از فولیکول می‌گیرد بدون اینکه پوست آسیبی ببیند.

امنیت لیزر، اولین دغدغه‌ی بسیاری از خریداران است و اغلب براین باورند که امر لیزر نمودن موهای زائد باید زیرنظر پزشک و در کلینیک انجام شود. اما متخصصین و طراحان لیزر تریا ۴X سطح ایمنی آن را صد در صد ضمانت نموده‌ اند. ازاین رو به راحتی می‌توان این دستگاه را در خانه مورد استفاده قرار داد. اشعه‌های ساتع شده به واسطه‌ی این دستگاه هیچ ضرری ندارند و از لحاظ بالینی، برای اولین بار سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه‌ی اروپا و کانادا آن را تایید نموده‌ اند. دیود‌های پیشرفته‌ی بکاررفته در این لیزر که طول موجی معادل ۸۱۰ نانومتر دارند، باعث شده پیاز مو ازبین برود و بعد از دو مرحله استفاده تاثیر خود را بگذارد.

پیش از اینکه لیزر تریا را تهیه کنید، بهتر است که از رنگ پوست و موی خود برای رفع دائمی موهای زائد با تریا مطمئن شوید.

یکی از گروه‌بندی‌های رنگ پوست، دسته‌بندی فیتزپاتریک می‌باشد. در این گروه‌بندی رنگ‌های مختلف طبق چند شاخصه در ۶ دسته، طبقه بندی می‌شوند. براساس این گروه‌بندی و براساس بیانات تولیدکنندگان این محصول خانگی، تریا X4 روی پوست‌های درجه‌ی ۱ تا ۴ موثر است و برای پوست‌هایی که در محدوده‌ی ۵ و ۶ قرار دارند به دلیل عدم جذب انرژی توسط فولیکول‌ها چندان اثربخش نیست و ممکن است آسیب‌ و سوزش پوست را در پی داشته باشد. علاوه براین همچنین موهای بور و نازک نمی‌توانند اثر توسط نور این لیزر ازبین بروند، درحقیقت هرچه مو کلفت‌تر و تیره‌تر باشد، فرد نتیجه‌ی مطلوب‌تری می‌گیرد. به عبارتی فقط روی موهای قهوه‌ای یا مشکی تاثیر دارد.

این محصول دارای قفل است؛ این قفل که توسط سنسور قرارداده شده در انتهای دسته، جنس پوست و سطح انرژی موردنیاز برای آن را مشخص می‌کند. اگر رنگ پوست با دستگاه سازگار باشد، صدایی شنیده می‌شود و قفل باز می‌شود در غیر این‌ صورت (تیرگی زیاد) قفل لیزر باز نمی‌شود و مانع آسیب پوست خواهد شد. درضمن استفاده از این دستگاه به افراد زیر ۱۸ سال و بانوان باردار اکیدا توصیه نمی‌شود.

توان انرژی تابشی این دستگاه لیزر را می‌توان در پنج درجه تنظیم کرد. هراندازه توان یا قدرت آن را بالاتر ببریم، اثر مطلوب‎‌تری را شاهد خواهیم بود. فراموش نکنید که بهتر است آغاز دوره از پایین‌ترین سطح باشد و کم‌کم افزایش پیدا کند.

این محصول کوچک و جمع و جور که هیچ سیمی به آن متصل نیست این امکان را به شما می‌دهد که هرجا که خواستید از آن استفاده کنید. یک نقطه‌ی ضعف این لیزر این است که پس از شارژ شدن لیزر، فقط نیم ساعت تا خالی شدن باتری آن زمان دارید اگرچه در برابر این همه نقاط قوت، این مسئله چندان به چشم نمی‌آید و برای لیزر کامل بدن شما به بیش از یک ساعت نیاز نخواهید داشت.

نتایج مطالعات و بررسی‌

اکثر کاربرانی که از لیزر Tria 4X استفاده کرده‌اند، این محصول را به دیگران نیز پیشنهاد داده‌ اند. در رسانه‌ها نیز شاهد هستیم که تریا جایزه‌های اول زیبایی را به خود اختصاص داده است. طبق تحقیقاتی از بین ۶۷۰ نفر که از این محصول استفاده کردند، ۵۲۴ نفر از ۵ نمره، نمره‌ی کامل را دادند و بقیه امتیازات بین ۳ و ۴ بوده است. براساس نتایج بدست آمده این دستگاه که بسیار کم‌هزینه‌تر از راه‌حل های مشابه کلینیکی می‌باشد، صرفا بعد از دو دوره‌ی استفاده تاثیر خود را گذاشته و حدود ۸۰ درصد موهای زائد کم می‌شود. درضمن موهایی که مجددا و بعد از استفاده از لیزر رشد می‌کنند، خیلی ظریف‌تر و کم‌رنگ‌تر از قبل می‌باشند. طبق تحقیقاتی اگر در طول یک سال، ۸ دوره این دستگاه را استفاده کنید، برای همیشه با موهای زائد خداحافظی خواهید کرد.

دکتر زاکیا راهمن متخصص پوست و مو و استادیار بیماری‌های پوستی در دانشگاه استنفورد این محصول را جایگزینی عالی برای رفع موهای زائد با لیزرهای کلینیکی می‌داند و می‌گوید قسمت جالب این محصول سنسور پوست آن می‌باشد که با بررسی رنگ پوست فرد، ایمنی دستگاه را افزایش داده و مانع از سوختگی فرد می‌شود و همین نکات مثبت باعث شده که به بیماران و دوستانم آن را معرفی کنم.

دکتر روی ژرونموس، رئیس بخش جراحی با لیزر مرکز جراحی نیویورک گفته است که لیزر تریا تنها محصولی است که می‌توان به کمک آن با کمترین هزینه مو‌های زائد را برای همیشه از بین برد چرا که سایر محصولات خانگی برای ازبین بردن موهای زائد از لامپ نوری به‌جای لیزر استفاده کرده‌ اند.

 

نحوه‌ی استفاده و کسب بهترین نتیجه

برای دریافت بهترین نتیجه باید قسمت موردنظر را ابتدا اصلاح کنید که مو از سطح پوست بالاتر نباشد و همچنین پوست خود را از هرگونه مواد آرایشی پاک کرده و تمیز بشویید تا هیچ مانعی در مسیر تابش نور لیزر به فولیکول مو نباشد. این روش تریا برای بانوان خیلی خوشایند است، زیرا نیازی نیست تا دفعه‌ی بعد درمان، موهایتان را بلند نگه دارید و دست‌هایتان را زیر لباس بپوشانید تا مرحله‌ی درمان تمام شود.

میزان درد هنگام کار با این لیزر تقریبا یک پنجم درد اپیلاسیون با موم می‌باشد اما شاید برای افراد کم‌طاقت در بار اول بسیار دردناک باشد که می‌توانند چند دقیقه قبل از استفاده، کرم بی‌حسی روی پوست بمالند. با قرار دادن سر لیزر روی پوست، اشعه ها به آن می‌تابند و پس از شنیدن دو صدای بوق، باید سر لیزر را روی قسمت دیگری نگه داشت.

توصیه می‌شود منطقه‌ی پوستی موردنظر خود را هر  ۱۵ روز یک بار و حداقل تا سه ماه لیزر کنید. درضمن بعد از اولین استفاده، انتظار مشاهده نتیجه‌ نداشته باشید چرکه این محصول باید به روش یک دوره‌ی درمانی استفاده شود.

دقت داشته باشید که باتری این محصول قابل شارژ است و هنگام شارژ شدن نمی‌توان با آن کار کرد. نمایشگر لیزر تریا X4 بالای آن قرار گرفته است و نشان‌دهنده‌ی میزان پالس‌های آزاد شده در هر مرتبه، اندازه شارژ باتری، علامت قفل و میزان تابش می‌باشد.

و در آخر اینکه امر لیزر کردن بدن شاید زمان‌بر باشد اما ارزش دارد که پس از مدتی بطور کل از دست مو‌های زائد راحت شوید.

حال اگر تصمیم به خرید لیزر X4  گرفته اید، یادتان نرود که از فروشگاه معتبری اقدام کنید که گارانتی محصول را دریافت کنید و برای خرید آن هزینه اضافی پرداخت ننمایید.

برای اطلاعات بیشتر از این محصول می‌توانید به سایت tria4x.ir مراجعه نمایید.

منبع: بلاگ بورسیکا

 

در بورسیکا بخوانید: بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد
در بورسیکا بخوانید: لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد