بررسی تخصصی پایه مانیتور MDESK-F1

0 1,722
پایه مانیتور M-desk
معرفی یک پایه مانیتور با طراحی مستطیل

پایه مانیتور ساده، زیبا و مستحکم

گردن دردهای مکرر در هنگام نشستن های طولانی در پشت میز کامپیوتر و کار کردن با آن از جمله مشکلاتی است که این روزها گریبان گیر افراد بسیار زیادی شده است. قرار گرفتن ساعت های طولانی در پشت مانیتورها به خودی خود باعث ایجاد عوارضی مانند گردن درد، کمر درد، آرتروز و بیماری هایی از این قبیل می شوند، اگر این مانیتورها ارتفاعشان از حد استاندارد کمتر باشد، این مشکلات چند برابر می شود. این عوارض خصوصا در بین افرادی که بیشتر کارشان با کامپیوتر است بیشتر دیده می شود.

 

پایه مانیتور M-desk
ارتفاع غیر استاندارد صفحه نمایشگر باعث ایجاد عوارض جبران ناپذیری می شود

 

برای جلوگیری از این مشکلات بیشتر افراد از بالش های اداری استفاده می کنند. استفاده از بالش های طبی تا حدودی می تواند از این مشکلات جلوگیری کند، اما مشکل اصلی کجاست؟ ارتفاع مانیتور مقابل شما نقش بسیار مهمی در جلوگیری از این عوارض دارد. صفحه نمایشگر باید به گونه ای باشد که شما بدون نیاز به تکان دادن سر و یا کمرتان همه چیز را به صورت خیلی واضح و بدون هیچگونه دردسری ببینید. بسیاری از مانیتور ها این امکان را دارند که ارتفاعشان تنظیم شود، اما بسیاری از آن ها نیز این قابلیت را ندارند؛ علاوه بر این ارتفاع لپ تاپ ها نیز قابل تغییر نیست. از اینرو استفاده از پایه مانیتور در بین استفاده کنندگان کامپیوتر و لپ تاپ بسیار زیاد شده است. این پایه مانیتورها باعث بالا آمدن صفحه مانیتور شده و آن را در ارتفاعی مناسب با چشمان شما قرار می دهد. این پایه مانیتورها قابلیت تغییر ارتفاع را دارند، در نتیجه می توانید با توجه به قد خود و ارتفاعتان از سطح میز آن را تنظیم کنید.

 

پایه مانیتور M-desk
رعایت ارتفاع مناسب صفحه نمایشگر کامپیوتر از سطح میز باعث ایجاد زاویه مناسب بین سر و گردن در هنگام کار می شود

 

پایه مانیتور یا استند M-desk دارای طراحی مستطیلی شکل می باشد، طراحی این مانیتور به گونه ای است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این پایه مانیتور با طراحی باریک و رنگ سبز و سفید، به شما احساس طراوت و آرامش می دهد.
سادگی، زیبایی و استحکام بالای این پایه مانیتور همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید و این استند ها را برای استفاده در زیر مانیتور های رومیزی و لپ تاپ ها بسیار مناسب و کاربردی ساخته است.

این استند دارای ضخامت بسیار کمی است، ضخامتM-desk پس از تا شدن تنها به ۲ سانتی متر می رسد.

 

پایه مانیتور M-desk
از ویژگی های اصلی این استند (پایه مانیتور) ارتفاع کم آن پس از تاشدن است

 

دو پایه آلومینیومی نقره ای که به اندازه کافی مستحکم هستند و قادرند تا وزن مانیتور را تحمل کنند در زیر آن قرار داده شده است. ویژگی که در مورد این پایه مانیتور می توانیم مطرح کنیم این است که این پایه مانیتور قابلیت تغییر ارتفاع را دارد. طراحی این پایه ها به گونه ای است که کاربر را قادر می سازد تا آن را در ارتفاع ۸ و ۱۲ سانتی متری تنظیم کند.
دو ارتفاع قابل تنظیم برای این مانیتور به شما کمک خواهد کرد تا آن را در ارتفاعی متناسب با قد خود و زاویه دیدتان تنظیم کنید؛ در نتیجه در هنگام کار با کامپیوتر و یا لپ تاپ خود احساس خستگی و ناراحتی در ناحیه گردن نمی کنید.

هنگامی که تنها از پایه پلاستیکی آن استفاده کنید ارتفاع برابر ۸ سانتی متر و هنگام استفاده از پایه فلزی ارتفاع آن ۱۲ سانتی متر می شود. این محصول، یک استند جهانی برای لپ تاپ و مانیتور است که برای کاربران مانیتور های رومیزی و لپ تاپ طراحی شده است تا زاویه دید بهتری را برای راحتی آن ها فراهم کند.

پایه های این استند به رنگ نقره ای و از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند. استحکام این پایه ها به قدری است که می تواند وزن مانیتور را بر روی خود تحمل کند. این طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده، باعث شده تا بتواند مانیتورهایی با اندازه ۲۷ اینج و وزن ۱۰ کیلوگرم را بر روی خود نگه دارد.

 

پایه مانیتور M-desk
این پایه مانیتور دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد

 

بر روی پایه مانیتور M-desk چهار پورت USB و دو پورت صوتی قرار داده شده است که باعث می شود تا شما راحت تر بتوانند به این پورت ها دسترسی داشته باشید و دستگاه خود را به طور مستقیم وصل کنید. با این وسیله دیگر نیازی به خم شدن و یا نگرانی بابت کوتاه بودن کابل ندارید.

 

پایه مانیتور M-desk
چهار پورت USB و دو پورت هدفون و میکروفون بر روی این پایه مانیتور قرار داده شده است

 

محفظه ای که در زیر این استند ایجاد شده، به عنوان یک منطقه جهت قرار دادن وسایل می باشد که دارای ابعادی برابر با ۵۵۰x۲۳۰ می باشد، که به شما اجازه می دهد تا صفحه کلید و یا موس خود را در زیر استند قرار دهید. این محصول به شما کمک می کند تا محل کار خود را همیشه مرتب نگه دارید.

میز روی میز
M-desk می تواند به عنوان یک میز برای وسایل کوچک و گجت ها به حساب رود. می توانید از آن به عنوان میزی برای قرار دادن تلفن همراه، برچسب ها، عینک، فنجان و … استفاده کنید.

 

پایه مانیتور M-desk
از این پایه مانیتور می توانید به عنوان یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید

این پایه مانیتور با گارانتی یکساله به شما ارائه میشود.

دیگر نگران نباشید؛ حالا می توانید ساعت ها به راحتی و به صورت مستقیم نشسته و بدون هیچگونه ناراحتی در ناحیه گردن خود، از کار با لپ تاپ و کامپیوتر خود لذت ببرید.

 

برای خرید اینترنتی این محصول به فروشگاه بورسیکا مراجعه کنید.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد