بهترین برنامه های کاربردی برای ساعت اپل

0 830

ساعت های اپل علاوه بر زیبایی، قابلیت های بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهند، ضربان قلب شما را انداز گیری می کنند، به شما این امکان را می دهد که از تماس های خود باخبر شوید. هر روزه برنامه های بسیارکاربردی که برای ساعت اپل طراحی شده است که شما می توانید از قابلیت های آن استفاده نمایید.

آیا دوست دارید همیشه از آب و هوا مطلع باشید؟ برنامه های بسیار کاربردی در زمینه آب و هوا برای این ساعت طراحی شده است. بهترین برنامه های یوگا و تناسب اندام در این ساعت هوشمند قرار داده شده است. شما می توانید از طریق اپل واچ و برنامه های کاربردی آن از ترافیک مسیر خود مطلع شده و یک مسیر معین را مشخص کنید.

این برنامه ها با اکثر نسخه های اپل، یعنی نسخه ۱، ۲ و ۳ سازگاری دارد، به غیر از برنامه Swim.com که برای ساعت های اپل سری یک مناسب نیست.
در این مطلب می خواهیم تعدادی از این برنامه های کاربردی را به شما معرفی کرده و به صورت اختصار توضیح دهیم.

۱- CARROT WEATHER
نوع برنامه: گزارشان آب و هوا
خرید درون برنامه: دارد
این برنامه، یک برنامه هواشناسی پیشرفته است که تمامی ویژگی های یک آب و هوا را نشان می دهد، ویژگی هایی مانند دما هوا، سرعت وزش باد و میزان شرجی بودن آن، زمان طلوع و غروب خورشید و … این برنامه به صورت رایگان است، اما خرید میان برنامه ای شامل این برنامه می شود.
اطلاعات هوا شناسی بر پایه گزارشات زنده ارائه می شد، و شما می توانید وضعیت جوی حال حاضر و یا چند ساعت یا چند روز را به صورت دقیق مشاهده کنید، و به طور دقیق مطلع شوید در چه روز و چه ساعتی باران و برف می بارد، و از این طریق برنامه ریزی های خود را برای مسافرات و یا هر برنامه ای دیگری ارائه دهید.

۲- STRAVA
نوع: مناسب با تناسب اندام
پرداخت درون برنامه ای: دارد
تناسب اندام و اهمیت آن یکی از عوامل اصلی طراحی ساعت اپل می باشد. در همین راستا برنامه های متعددی در زمینه تناسب اندام در این ساعت قرار داده شده است. این برنامه به منظور دوچرخه سواری و دویدن استفاده می شود، در واقع مسافت های طی شده بر روی ساعت اپل ثبت می شود، و به صورت زنده اطلاعات را دریافت و پردازش می کند. در حالت ابتدایی، علاوه بر مسافت طی شده؛ تعداد گام ها، سرعت و میزان کالری سوزانده شده را نیز نشان می دهد. شما می توانید اطلاعاتتان را در پروفایل خود ذخیره کرده و با دوستانتان خود به اشتراک بگذارید. همچنین برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر، باید حق اشتراک پرداخت کنید. یکی از معایب این برنامه عدم پشتیبانی از نسخه یک ساعت اپل می باشد.

۱- ETA
نوع: برنامه مناسب برای مسافرت
پرداخت درون برنامه ای: ندارد
شما به آسانی میتوانید گوگل مپ را باز کرده و مقصد خود را وارد نمایید تا از مسیر ومیزان ترافیک آن مطلع شوید، اما این برنامه شرایط راحت تری را ایجاد می کند. این برنامه با تعیین مقصد توسط شما، مسیر را مشخص کرده و ترافیک را گزارش می دهد، و در طول مسیر، اطلاعات را به روزرسانی کرده و نقشه جدید را نشان می دهد. این برنامه شرایط ترافیکی را به خوبی گزارش می دهد و بهترین زمان برای مسافرت بدون ترافیک را، به شما نشان می دهد. این برنامه قابلیت اتصال و همگام سازی با گوگل مپ را نیز در خود قرار داده است. شما با استفاده از این برنامه می توانید زمانی که احتیاج دارید تا با وسیله مورد نظر از مکانی به مکانی دیگر بروید، را محاسبه کنید.

۲- JUST PRESS RECORD
نوع: برنامه ای برای ضبط صدا
پرداخت میان برنامه ای: ندارد
این برنامه متناسب با نسخه سوم ساعت اپل می باشد وشما به راحتی می توانید با استفاده از ساعت هوشمند، صدای مورد نظر تان را ضبط نمایید و در صورت اتصال به اینترنت، می توانید فایل صوتی را به اکانت خود منتقل نمایید. آوا نویسی (تبدیل صوت به متن) از دیگر ویژگی های جذاب این ساعت به شمار می آید.

۳- LIFELINE
نوع: بازی سرگرم کننده
پرداخت درون برنامه ای: ندارد
گاهی چند دقیقه بازی کردن می تواند تاثیر بهتری از یک کتاب داشته باشد. این بازی یک بازی تعاملی و هیجان انگیز است که شما می توانید نقشه و سرنوشت هر شخصیت را حدس بزنید. در این بازی شخصیت مورد نظر در یک ماه فضایی فرود می آید و برای زنده ماندن تلاش می کند، اعلانهای این بازی برای شما ارسال می شود و شما می توانید از طریق ساعت این بازی جذاب را انجام دهید.

۴- ITRANSLATE CONVERSE
نوع: برنامه مترجم متناسب برای مسافران
پرداخت درون برنامه ای: دارد
این برنامه مترجم، قابلیت ترجمه زبان انگلیسی به چند زبان زنده دنیا و بالعکس را در خود جای داده است. زبان یکی از موارد مهم در کیفیت ارتباطات است، تا زمانی که زبان یکدیگر را متوجه نشویم نمی توانیم باهم ارتباط برقرار کنیم. شما با استفاده از این برنامه می توانیم به انگلیسی صحبت کنید و ساعت آنرا به زبان مورد نظر ترجمه می کند. این برنامه همچنین دارای بخشی است که به صورت مداوم اصطلاحاتی را که فرد به عنوان یک توریست به آن‌ها نیاز دارد در اختیار وی قرار می‌دهد.

۵- SWIM.COM
نوع: برنامه متناسب با شنا
پرداخت درون برنامه ای: دارد
ساعت های اپل نسخه ۲ و ۳ خاصیت ضد آبی دارد. بنابراین برای استفاده از این برنامه متناسب با شنا، به راحتی می توانید ساعتتان را به مچ دستتان ببندید و به استخر بروید. این برنامه تمرینات مختص شنا، تعداد تکرار ها و اصول و قواعد آن را به شما آموزش می دهد.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد