بلک فرایدی در ایران با اعتبار ۲ میلیونی بورسیکا

0 746

بلک فرایدی در ایران یا جمعه سیاه خرید امسال با اعتبار دومیلیونی بورسیکا همزمان شده است و در این بلک فرایدی در یک حراج واقعی محصولات فروشگاه اینترنتی بورسیکا ارزان تر از همیشه عرضه می شود.

در روز جمعه سیاه یا بلک فرایدی در کل دنیا مرسوم است که فروشگاه های بزرگ و اینترنتی به اصطلاح آتش به مالشان می زنند و لذت ارزان ترین خرید سال را به مشتریان خود هدیه می دهند.

فروشگاه اینترنتی بورسیکا نیز این رسم را در روزهای ۳ و ۴ آذر ماه  ۹۶ اجرا کرده و در “جمعه سیاه بورسیکا” شاهد تخفیف های بسیار ارزان لوازم جانبی ،لوازم شخصی و خانگی در این فروشگاه اینرنتی هستیم .

در این روز علاوه بر اینکه تمام محصولات حراج واقعی و هیجان انگیز دارند، کلیه مشتریان از دو امکان فوق العاده نیز برخوردار هستند

اول اینکه کلیه محصولات ، بدون توجه به مبلغ آنها ارسال رایگان دارند پس با خیال راحت خرید کنید

دوم اینکه  بورسیکا همزمان با جشنواره بلک فرایدی ،” جشنواره بورسیکا در پاییز “را نیز اجرا می کند که طی آن در صورت ثبت نام در بورسیکا بلافاصله یک کد ۱۵ هزار تومانی اعتبار خرید دریافت می کنید که می توانید به خرید خود تخفیف بیشتری اضافه کنید و در قرعه کشی اعتبار خرید ۲ میلیون تومانی نیز شرکت داده خواهید شد که در صورت برنده شدن باز هم می توانید تا سقف ۲ میلیون تومان از بورسیکا خرید کنید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

با این حساب دیگر تامل جایز نیست، جایزه و تخفیف بورسیکا منتظر شماست.

به ذکر برخی از محصولات خاص بورسیکا که در این حراج به صورت ویژه ارائه شده نیز می پردازیم که از جمله آن دستگاه محبوب لیزر خانگی تریا بیوتی است که در این حراج استثنایی با ۶۰۰ هزار تومان تخفیف ارائه می شود و ماساژور های بن کر که تا ۱ میلیون تومان نیز تخفیف دارند .

بر روی لوازم جانبی موبایل و تبلت نیز با خیال راحت در این حراج خرید کنید که ارزان ترین نرخ ممکن ارائه شده است.

تجربه خرید خوب شعار بورسیکا است که برای آن تمام تلاش خود را می کند ، جمعه و شنبه معادل ۳ و ۴ آذر، فروشگاه اینترنتی بورسیکا ، میزبان یک تجربه خرید لذت بخش است.

ثبت نام در قرعه کشی دو میلیون تومانی و استفاده از اعتبار ۱۵ هزار تومانی بورسیکا

شرکت در حراج جمعه سیاه بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد