بهترین اتو مو موجود در بازار

0 3,037

اگر موهای فر و حالت داری دارید و دوست دارید موهایتان را صاف و درخشان کنید؛ باید یک اتو مو مناسب بخرید. مارک‌های متنوعی در بازار وجود دارند که اتو موهای خود را با قابلیت‌های جدید و کاربردی ارائه می‌دهند. برخی از این اتو موها از تکنولوژی‌های جدید و صفحات پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که ضمن صاف کردن مو مانع از آسیب به ساختار آن می‌شود. با توجه به افزایش تقاضا برای اتو مو، تصمیم گرفتیم چند مدل از بهترین اتو مو موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

۱. اتو مو با صفحه سرامیکیHSI) HSI Glider Original Ceramic Flat Iron Hair Straightener)

این اتو مو حرفه‌ای و مناسب سالن‌های آرایشی است و برای صاف کردن موها به بهترین شکل ممکن از صفحات سرامیکی و تورمالین استفاده می‌کند. درون این صفحات سرامیکی ۸ میکرو سنسور HeatBalance قرار داده شده است که حرارت را تنظیم کرده و به صورت مساوی در سرتاسر صفحه پخش می‌کند. در این صورت قسمتی از موها به علت حرارت زیاد آسیب نمی‌بیند. این صفحات سرامیکی و تورمالین در مدت زمان کمی موهای شما را صاف کرده و درخشش خاصی به آن می‌دهد. شما می‌توانید درجه حرارت اتو مو را بین ۱۴۰ تا ۴۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید؛ بر روی بدنه یک دکمه خاموش و روشن و یک دکمه پیچی برای  تنظیم درجه حرارت قرار داده شده است. به طور مثال اگر موهای ضخیم و سالمی دارید؛ می‌توانید از درجه حرارت بالاتر استفاده کنید و درجه حرارت کم مخصوص موهای نازک و آسیب دیده می‌باشد. عرض صفحات یک اینچی است که برای صاف کردن موها با هر اندازه و حجمی مناسب می‌باشد. سیم  طراحی شده در این اتو مو به اندازه کافی بلند است و با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه باعث می‌شود که سیم دچار پیچ خوردی یا گره نشود. درون بسته‌بندی آن علاوه بر دستگاه اتو مو، یک دستکش، کیسه نگهداری و روغن آرگان برای حفاظت از موها قرار داده شده است که نشان دهنده اهمیت این برند به سلامت موها می‌باشد.

۲. اتو مو نانو تیتانیومی با صفحه باریک BaBylissPro) BaBylissPro Nano Titanium Ultra-Thin Straightening Iron)

افرادی که موهای ضخیم، بلند و پرپشتی دارند؛ باید از اتو موها با عرض زیاد استفاده کنند. اما این دستگاه بابلیس برخلاف ظاهر کوچک خود فوق العاده است؛ صفحات آن از تیتانیوم ساخته شده و به سرعت و به صورت یکسان تمام صفحه را گرم می‌کند و شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید موهای خود را صاف کنید. بدنه آن بسیار استاندارد و سبک طراحی شده و درجه حرارتی تا ۴۵۰ درجه فارنهایت در اختیار شما قرار می‌دهد. اتو مو نانو تیتانیومی با صفحه باریک یک نمونه کامل از بهترین اتو مو موجود در بازار است.

۳. اتو مو جمع‌وجور Drybar) Drybar The Tiny Tress Press Detailing Iron)

دستگاه‌های کوچک و جمع‌وجور نمی‌توانند به خوبی کار کنند؟ آیا شما هم به این جمله اشتباه اعتقاد دارید؟ این جمله کاملاً اشتباه است و اتو مو Drybar این مسئله را ثابت می‌کند. این اتو مو جمع جور کیفیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. صفحات تیتانیومی این اتو مو، موهای شما را صاف کرده؛ وز آن را از بین می‌برد و در نهایت موهای درخشانی به شما می‌بخشد. شما می‌توانید بسته به نوع موهایتان از درجه حرارت مناسبی استفاده کنید؛ این اتو مو تا ۴۰۰ درجه فارنهایت یعنی ۲۰۴ درجه سانتی گراد داغ می‌شود. گرمای صفحات آن یکنواخت است و باعث سوختگی مو نخواهد شد. این اتو مو با ولتاژ جهانی تولید شده؛ بنابراین به راحتی می‌توانید در کشورهای مختلف از آن استفاده کنید.

۴. اتو مو Kristin Ess) Kristin Ess 3-in-1 Flat Iron)

صفحات تیتانیومی این اتو مو به سرعت داغ می‌شود و گرمای یکنواختی را ارائه می‌دهد؛ به محض روشن شدن اتو مو تنها بک دقیقه زمان نیاز دارد تا به گرمای موردنظر برسد. فناوری یونیک به کار رفته در آن باعث می‌شود که موهایتان بعد از اتو کشیدن وز نشود و صاف و درخشان بماند؛ شما می‌توانید بسته به نوع موهایتان از ۴ تنظیم حرارتی تا دمای ۴۴۰ درجه فارنهایت استفاده کنید. بر روی بدنه یک صفحه نمایش دیجیتال قرار دارد که تنظیم دمایی را آسان‌تر می‌کند. به منظور ایمنی بیشتر این اتو مو دارای قابلیت خاموشی خودکار است و در صورتی که برای ۳۰ دقیقه بلا استفاده بماند؛ به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. طول سیم این اتو مو ۹ فوت است و آزادی حرکت خوبی به شما می‌دهد. سیم آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد؛ بنابراین دچار پیچ خوردگی نمی‌شود.

۵. اتو مو رمینگتون با فناوری آنتی استاتیک (Remington 1″ Flat Iron With Anti-Static Technology)

اگر موهای تقریباً صافی دارید و تنها  می‌خواهید اندکی موهایتان را صاف کنید؛ می‌توانید این اتو مو رمینگتون را با قیمت مناسب بخرید؛ وزن این اتو مو فوق‌العاده سبک است و شما می‌توانید به راحتی آن را حمل و نقل کرده و در مسافرت نیز استفاده کنید. تکنولوژی ضد استاتیک صفحات این اتو باعث می‌شود تا وز موها کمتر شده و درخشندگی آن زیادتر شود. صفحات این اتو سرامیکی هستند و از پوشش تیتانیوم برای گرم شدن سریع‌تر استفاده شده است. حرارت آن طبق درجه قابل تنظیم بوده و تا ۶ درجه حق انتخاب دارید و تا ۴۱۰ دره فارنهایت افزایش می‌یابد.  شما  از طریق صفحه نمایش دیجیتال روی بدنه می‌توانید اندازه درجه حرارت را مشاهده  و تنظیم کنید.

۶. اتو مو حرفه‌ای Ghd جی اچ دی (Ghd Platinum+ Professional Performance Styler)

این اتو مو حرفه‌ای برای انواع موها مناسب است و تنها ۲ ثانیه طول می‌کشد تا به بیشینه دمای خود برسد. این مدت زمان بسیار کم است و شما به هیچ وجه معطل نمی‌شوید. از ویژگی جذاب این اتو مو نظارت دستگاه بر فرایند صاف کردن مو است که با توجه به ضخامت موها قدرت موردنظر را تنظیم خواهد کرد تا به موهای شما آسیب وارد نشود. از نظر ایمنی نیز در این اتو مو امکاناتی قرار داده شده است. به طور مثال اگر بعد از سی دقیقه از دستگاه استفاده نشود به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

۷. اتو مو Hot Tools Radiant Blue Digital Flat Iron

صفحات تیتانیومی در این اتو مو باعث می‌شود که موهای شما صاف، نرم و براق شود. صفحات کاملاً روی هم قرار گرفته و قفل می‌شوند و با اعمال حرارت و فشار موهایتان را صاف خواهد کرد. صفحات این اتو باریک و بدنه آن به گونه‌ای طرحی شده است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد. لبه‌های صفحه گرد طراحی شده و موها به درستی در بین صفحات قرار می‌گیرد.  با توجه به نوع موها و میزان ضخامت آن می‌توانید از روی نمایشگر آل سی دی روی بدنه درجه حرارت اتو مو را تا ۴۵۰ درجه فارنهایت افزایش دهید. سیم به کار رفته در آن هشت فوت طول دارد که فضای  زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید آزادانه حرکت کنید. در صورتی  که بعد از دو ساعت بلا استفاده بماند به صورت اتوماتیک خاموش شده و مشکلی را به وجود نمی‌آورد.

۸. اتو مو بیو یونیک Bio Ionic 10x Pro Straightening & Styling Iron

این اتو مو با دمای یکنواختی که در صفحات خود به وجود می‌آورد؛ فرهای موهایتان را در مدت زمان کمی باز کرده و موهایتان را صاف می‌کند. این اتو مو دارای تکنولوژی تولید یون است و از این طریق استاتیک موها را کم‌تر کرده و وز آن‌ها را از بین خواهد برد.  شما می‌توانید دمای این اتو مو را  تا ۴۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید و با توجه به صفحه دیجیتالی روی بدنه دمای موردنظرتان را انتخاب نمایید. صفحات سرامیکی گرما یکنواختی را تولید کرده و مانع از سوختگی موها می‌شوند. بدنه و دستگیره این اتو کاملاً ارگونومیک طراحی شده است و طول سیم آن ۹ فوت است که آزادی عمل زیادی به شما می‌دهد. در صورتی که تا یک ساعت بلا استفاده بماند؛ به صورت اتوماتیک خاموش شده و مانع از حادثه  می‌شود.

 ۹. بهترین اتو مو، اتو مو InStyler Cerasilk Woven Ceramic Styling Iron

صفحات سرامیکی این اتو مو گرمای موردنیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند تا موهایتان به سرعت صاف و درخشان شود. شما می‌توانید از روی صفحه نمایش دیجیتالی دمای اتو را تنظیم کرده و متناسب با موهایتان قرار دهید و متناسب با نوع موهایتان از ۴ درجه حرارت ۳۰۰ درجه، ۳۵۰ درجه، ۴۰۰ و ۴۴۰ درجه استفاده کنید. یک روکش نرم و ابریشمی بر روی صفحه قرار دارد که گرما را به موهای شما منتقل کرده و دندانه‌های آن باعث می‌شود تا کارایی اتو بیشتر شود. در کنار آن  از تماس مستقیم مو با حرارت صفحات جلوگیری کرده و مانع از آسیب به آن خواهد شد. وزن این اتو مو بسیار سبک و طراحی آن ارگونومی و استاندارد است و اگر  زمان طولانی از آن استفاده کنید خسته نمی‌شوید.

۱۰. اتو مو حرفه‌ای Revlon) Revlon Salon Straight Copper Smooth XL Flat Iron)

صفحات این اتو حرارت را به سرعت ایجاد کرده و به موهای شما انتقال می‌دهند؛ جنس صفحات از سرامیک ۳X با روکش مسی است که باعث می‌شود مقاومت بیشتری داشته و  آسیب کمتری به موها وارد کند. با استفاده از این اتو مو می‌توانید وز شدن و استاتیک موها را ۲۴ ساعته کنترل کرده و میزان درخشندگی آن‌ها را تا ۶۳ درصد بیشتر کنید. علاوه بر این کاهش آسیب و شکنندگی موها تا ۸۱ درصد از دیگر قابلیت‌های این اتو مو حرفه‌ای به حساب می‌آید.  شما می‌توانید متناسب با جنس موهایتان از ۳۰ تنظیم دمای  از ۱۸۰ درجه فارنهایت تا ۴۵۵ درجه فارنهایت استفاده نمایید. حرارت بالا حرفه‌ای، کنترل دما و انعطاف پذیری از ویژگی‌های مهم این اتو مو به حساب می‌آید. اتو مو  در مدت زمان ده ثانیه‌ای به حداکثر دمایی خود می‌رسد و در صورتی که بعد از ۶۰ دقیقه بلا استفاده بماند خاموش می‌شود تا اتفاق و حادثه‌ای رخ ندهد.

۱۱. بهترین اتو مو، اتو مو T3 SinglePass X

این اتو مو به شما کمک می‌کند تا فر موهایتان را صاف کرده و در نهایت موهای صاف، درخشان و  بدون وز داشته باشید. اگر به دنبال اتو مویی هستید که به سرعت و در زمان کم موهایتان را صاف و درخشان کند؛ بهتر است اتو مو T3 را خریداری کنید. این اتو مو دارای صفحات تورمالین و سرامیک با پانل یک و نیم اینچی است که با یک تا دو بار کشیدن بر روی موهایتان آن را صاف و درخشان می‌کند. ویژگی پیشرفته  Digital T3 SinglePass® گرما مطلوب برای صاف کردن موها را در اختیار شما قرار می‌دهد و صفحات سرامیکی و تورمالین این گرما را به صورت مساوی بر روی مو توزیع می‌کند. رابط صوتی و تصویری روی بدنه به شما در تنظیم درجه حرارت اتو کمک خواهد کرد. در این دستگاه ۵ تنظیمات گرمایشی وجود دارد که دما را از ۲۶۰ تا ۴۰ درجه فارنهایت (۱۲۷ تا ۲۱۰ درجه سانتی گراد) تنظیم می‌کند تا متناسب به نوع موها و ضخامت آن از گرما مورد نظر استفاده کنید. طراحی اتو ارگونومی و بسیار سبک است و شما با کار کردن با این اتو احساس خستگی نخواهید داشت. ولتاژ سازگار جهانی در این اتو این امکان را به شما می‌دهد که در هر جای جهان از آن استفاده کنید. در صورتی که این دستگاه یک ساعت بلا استفاده بماند برای جلوگیری از حوادث به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. سیم قرار گرفته در این اتو مو قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد که کار با آن را آسان‌تر کرده است.

 ۱۲. بهترین اتو مو،  اتو مو Conair InfinitiPro Rainbow Titanium Flat Iron

این اتو مو دارای یک موتور قوی است که وز و فر موهای شما را از بین برده و موهای صافی برای شما به ارمغان می‌آورد. صفحات تیتانیومی گرما را به صورت یکسان به تمام قسمت‌های مو انتقال داده و ۶ درجه تنظیم حرارتی از طریق پنل دیجیتالی به شما کمک می‌کند تا متناسب با نوع موهایتان از گرما مورد نظر استفاده کنید و حرارت دستگاه را تا ۴۵۵ درجه فارنهایت زیاد کنید. این اتو مو در عرض سی ثانیه گرم  شده و به درجه حرارت مورد نظر خود می‌رسد. خاموشی خودکار باعث شده تا در صورتی که فراموش کرده‌اید؛ اتو را از برق جدا کنید؛ به صورت اتوماتیک خاموش شده و از بروز حادثه جلوگیری کند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد