بهترین اسپیکر بلوتوثی در سال ۲۰۱۹

0 1,360

اسپیکرهای بلوتوثی در شکل، اندازه و قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شوند، برخی از آن‌ها عملکرد هوشمند دارند و برخی می‌توانند در برابر شرایط نافذ مقاومت کنند. شما به کدام یک از این ویژگی‌ها نیاز دارید؟ می‌خواهید اسپیکر شما در چه اندازه‌ای باشد؟ در این لیست مارک‌های بزرگی بیان شده است که بهترین کیفیت و ارزش را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید با بهترین اسپیکر بلوتوثی آشنا شوید به خواندن این مطلب ادامه دهید:

۱. Naim Mu-so 2
کمی بزرگتر از نسخه اصلی است که اولین بار ظاهر شد

ویژگی‌های مثبت:
– از مواد دوست داشتنی و با کیفیت ساخته شده است.
– صدای آن قدرت زیادی دارد.
– قابلیت‌های زیادی ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های منفی:
– کمی گران است.
– از لحاظ بصری پیشرفت چندانی نداشته است.

Mu-so اصلی فضای خوبی در بازار اسپیکرهای بی‌سیم بدست آورده است و کیفیت خوبی را با قیمت عالی ارائه می‌دهد. پنج سال بعد Naim دوباره با Mu-so 2 بازگشت تا دوباره محبوبیت خود را تضمین کند. ظاهر کلی این اسپیکر شبیه مدل قبلی است اما محفظه آن دوباره مهندسی شده است، درایور آن دوباره طراحی شده است و یک پردازنده جدید در حال اجرا است. کیفیت صدای آن هم مانند مدل قبلی قدرت چشمگیری دارد و گوش کردن موسیقی با آن لذت بخش است.

اسپیکر Ruark-MRx
اسپیکر Ruark-MRx
۲. Ruark MRx
یک اسپیکر زیبا و مجهز است

ویژگی‌های مثبت:
– طراحی و ساخت آن عالی است.
– صدای قوی و بلندی دارد.
– اتصالات زیادی دارد.
– انعطاف پذیری بالایی دارد.

ویژگی‌های منفی:
– اجرای برنامه می‌تواند کمی کند باشد.

MRx که قهرمان اسپیکرهای بی‌سیم است از اسپیکرهای خوب برند انگلیسی است. این اسپیکر از اسپیکرهای فوق العادۀ برند Ruark است و با ظاهر شیک و مدرنش، بسیار خارق العاده به نظر می‌رسد. عملکرد صوتی اسپیکر Ruark MRx بسیار عالی است و از میان دو درایور ۷۵ میلیمتری صدای قدرتمندی ارائه می‌دهد.

۳. B&O Play Beolit 17
صدای برجسته از یک بسته بندی زیبا و جذاب ارائه می‌شود

ویژگی‌های مثبت:
– صدایی عظیم و متعادل دارد.
– قابلیت پخش صدا را بصورت ۳۶۰ درجه دارد.
– زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.
– طراحی لمسی آن جذاب است.
– عمر باتری آن عالی است.

ویژگی‌های منفی:
– ارزان نیست.

محصولات B&O از نظر ظاهری کمبودی ندارند، اما حتی با توجه به استانداردهای آن‌ها B&O Play Beolit 17 یک قطعۀ کادویی جذاب است. این اسپیکر از یک دسته چرمی، توری فلزی و حاشیه‌هایی جذاب تشکیل شده است. در بالای آن یک فضای لاستیکی بسیار عمیقی قرار دارد که مکان مناسبی برای گذاشتن تلفن همراه است، بدون اینکه از افتادن آن واهمه داشته باشید. Beolit 17 فقط از لحاظ ظاهری عالی نیست بلکه کیفیت آن نیز عالی است. باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی آن در عرض ۲.۵ ساعت پر می‌شود و تا ۲۴ ساعت دوام می‌آورد. این اسپیکر به یک برنامه مجهز است که به شما می‌گوید دقیقا چه مقدار از شارژ آن باقی مانده است. آیا باید آن را شارژ کنید؟ فقط کافی است یک کابل USB-C پیدا کنید. صدای آن بسیار قوی است، بسیار بزرگتر از آنچه انتظار دارید. همچنین قابلیت پخش صدا را بصورت ۳۶۰ درجه دارد.

اسپیکر Wonderboom 2
اسپیکر Ultimate Ears Wonderboom 2
۴. Ultimate Ears Wonderboom 2
سودهای کوچک به چیزی بزرگتر و بهتر افزوده است

ویژگی‌های مثبت:
– صدای بلندی دارد.
– استفاده از آن آسان است.
– عمر باتری آن ۱۳ ساعت است.
– برای فضای باز بسیار مفید است.

ویژگی‌های منفی:
– نکته قابل توجهی ندارد.

Ultimate Ears یا به ‌اختصار UE یک شرکت آمریکایی است که به تولید اسپیکر و هدفون می‌پردازد. این اسپیکر تقریباً به اندازه اسپیکر پیشین است ولی با ویژگی‌های جدید به شکل Outdoor Boost و Double Up به بازار عرضه می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید آوازها را در خارج از خانه بهتر بشنوید. این اسپیکر شکلی استوانه‌ای دارد تا بتواند امکان پخش ۳۶۰ درجه‌ای صدا را فراهم کند. Wonderboom 2 صدای استریو و شفاف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. این اسپیکر با هزینه‌ای کمتر از ۱۰۰ پوند انتخاب بسیار خوبی است و در پنج رنگ مشکی، قرمز، آبی، صورتی و بنفش ارائه می‌شود. باتری این دستگاه با ۲.۸ ساعت شارژ قادر است تا ۱۰ ساعت موسیقی پخش کند.

۵. Ruark Audio MR1 Mk2
اسپیکر بلوتوثی درجه یکی است

ویژگی‌های مثبت:
– صدای شگفت انگیزی دارد.
– می‌تواند باعث افزایش صدای تلویزیون شود.
– یک گزینه قابل حمل است.
– ساخت جالبی دارد.
– یک ظاهر طراحی شده با سیستم عامل جذاب دارد.

ویژگی‌های منفی:
– بدون پشتیبانی داخلی است.

Ruark MR1 Mk2 که بخاطر رادیوهای DAB و سیستم‌های hi-fi مشهور است، شاید بهترین اسپیکر را با نام Ruark MR1 Mk2 ارائه دهد. برای شروع یک ورودی نوری وجود دارد، بنابراین می‌توان آن‌ها را به تلویزیون وصل کرد تا صدای آن را تقویت کند.

۶. KEF LSX

ویژگی‌های مثبت:
– ساخت مناسب و جذابی دارد و در تعدادی رنگ ارائه می‌شود.
– پایداری و مقاوت آن عالی است.
– از هر جایی صدای عالی دارد.

ویژگی‌های منفی:
– برنامه‌های زیادی دارد.

این اسپیکر در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و از بیشتر بلندگوهای تمام عیار کوچکتر است. اندازه این اسپیکر ۱۶*۱۸*۲۴ سانتی‌متر است و احتمالاً به اندازه کافی جمع و جور است تا بتواند به عنوان یک سیستم دسکتاپ جلب توجه کند. LSX از پلاستیک ساخته شده است که به نظر می‌رسد prosaic است. با این حال، در عمل بسیار خوب کار می‌کند و همچنین می‌تواند کاملاً زیبا و جذاب باشد.

اسپیکر Dali Katch
اسپیکر Dali Katch
۷. Dali Katch
طراحی زیبا، عمر باتری طولانی و صدای درخشان از ویژگی‌های بارز آن است

ویژگی‌های مثبت:
– صدای بلند و باس قوی دارد.
– از جزئیات و ترکیب فوق العاده‌ای ساخته شده است.
– قفسه آلومینیومی آن باریک و در عین حال جامد است.
– طراحی چشم نوازی دارد.

ویژگی‌های منفی:
– از توری پلاستیکی ساخته شده است.
– کمی گران است.

اگر کیفیت اسپیکر برایتان مهمترین ویژگی است، اسپیکر Dali Katch یک اسپیکر بلوتوثی است که بدون شک توجه شما را جلب می‌کند. Dali در برخی از فن‌آوری‌های جدی به یک بسته دلپذیر تبدیل شده است که تضمین می‌کند موسیقی شما به بهترین شکل ممکن پخش شود. به محض پخش آهنگ‌های موردعلاقه خود متوجه می‌شوید که پول خود را صرف چه کاری کرده‌اید. این اسپیکر کیفیت خوبی دارد و عمر باتری آن ۲۴ ساعت دوام می‌آورد، بدین معنی که وسط میهمانی اسپیکر به طور ناگهانی خاموش نمی‌شود.

۸. Audio Pro A10
عالی به نظر می‌رسد و از ویژگی‌های نسبتاً خوبی برخوردار است

ویژگی‌های مثبت:
– ظاهری شیک دارد.
– عملکرد صوتی مرتب و آرامی دارد.
– طراحی آن فشرده است.
– استفاده از آن آسان است.

ویژگی‌های منفی:
– گستردگی صدای آن خوب نیست.
– باس آن می‌تواند قوی‌تر باشد.

A10 مسیری متفاوت با سایر بلندگوهای بی سیم Audio Pro طی می‌کند. این اسپیکر از یک طراحی استوانه‌ای شبیه به Home HomePal بهره می‌برد، گرچه مانند آن اسپیکر هوشمند نیست، اما “کار با الکسا” را انجام می‌دهد و ویژگی‌های کاملاً مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تمرکز این اسپیکر بر روی کیفیت صوتی است که آن را به صورت عالی ارائه می‌دهد. اگرچه وسیع‌ترین صداهای موسیقی را ارائه نمی‌دهد اما A10 صدای صاف و متعادلی دارد که از شکل جمع و جور خود تولید می‌کند. هر نوع موسیقی که در آن پخش شود، A10 اثبات کننده یک مجری بسیار ماهر است.

۹. Samsung AKG VL5
صدا را با جزئیات و دقت ارائه می‌دهد

ویژگی‌های مثبت:
– صدا در تمام قسمت‌های اتاق واضح است.
– صدا را با دقت و جزئیات ارائه می‌دهد.
– برنامه هوشمند موثری دارد.

ویژگی‌های منفی:
– گران است.

سامسونگ از برند مخصوص AKG برای تنظیم محصولات صوتی خود استفاده کرده است. بدنه آلومینیومی آن با طرح چوب تکمیل شده است و یک کنترل متحرک وجود دارد که می‌توانید آن را جدا کنید و با خود ببرید، این به شما امکان می‌دهد بلندگو را از هر جای خانه کنترل کنید. از نظر کیفیت صوتی، سامسونگ VL5 از تخصص صوتی AKG بهره می‌برد تا برترین کیفیت صدا را ارائه دهد. اسپیکر VL5 صدای قوی و بلندی را ارائه می‌دهد که به لطف عرض آن قادر به تولید یک استریو مناسب و معقول است. تنها شکایت واقعی ما برچسب قیمتی بالای آن است.

اسپیکر Yoyo
اسپیکر (Cambridge Audio Yoyo (L
۱۰. (Cambridge Audio Yoyo (L
یک اسپیکر زیبا و جذاب است

ویژگی‌های مثبت:
– با Chromecast سازگار است.
– به اسپاتیفای متصل می‌شود.
– برای اتصال تلویزیون به HDMI ARC مجهز است.
– مانند ساندبار عمل می‌کند.

ویژگی‌های منفی:
– بدون aptX است.
– بدون AirPlay است.

(Yoyo (L بیشتر از یک اسپیکر بلوتوثی است، این اسپیکر می‌تواند به عنوان یک سیستم بلندگو همه کاره باشد. تطبیق پذیری آن به این معنی است که به لطف HDMI ARC و اتصالات نوری می‌توانید از آن به عنوان بلندگو برای تلویزیون خود استفاده کنید. (Yoyo (L همچنین برای برآورده کردن نیازهای صوتی خود دارای بلوتوث، اسپاتیفای، اتصال وایفای و قابلیت داخلی Chromecast است. قابلیت AirPlay در آن گنجانده نشده است، به همین دلیل برای کاربران اپل ایده‌آل نیست. به علاوه هیچ بلوتوث aptX نیز وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید از کیفیت صوتی برتر ارائه شده استفاده کنید. این بلندگو بی‌سیم ارزش زیادی را ارائه می‌دهد.

۱۱. Ultimate Ears Wonderboom
یکی از بهترین بلندگوها در حدود ۵۰ پوند است

ویژگی‌های مثبت:
– بسیار غیر قابل شکست است.
– عمر باتری آن بالاست.
– صدای بلندی دارد.

ویژگی‌های منفی:
– حد وسط را خوب اداره نمی‌کند.

اسپیکر بلوتوثی Ultimate Ears به خاطر حجم باور نکردنی و طراحی جذابش مشهور است و Wonderboom نمونه خوبی است. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی هستید تا در سفر شما را همراهی کند اما نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید این اسپیکر انتخاب خوبی است. Wonderboom در طیف وسیعی از رنگ‌ها ارائه می‌شود و مانند سایر بلندگوهای UE، می‌تواند به مدت زمان ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب کار کند، بنابراین برای استفاده در استخر بسیار عالی است. کیفیت صدا در این اسپیکر قابل ستایش است و با ۱۰ ساعت عمر باتری، استقامت قابل ملاحظه‌ای را قبل از نیاز به شارژ فراهم می‌کند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد