بهترین اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی ورزشی

0 1,134

ورزش همیشه یکی از بهترین و جذاب‌ترین سرگرمی‌ها بوده است. حوادث، رویدادها و اتفاقاتی که در مسابقات ورزشی می‌افتد هیجان‌انگیز است چرا که نمی‌توان آن‌ها را پیش‌بینی کرد. طرفداران ورزش همیشه به دنبال راهی برای دنبال کردن تیم‌های مورد علاقۀ خود هستند، وقتی نمی‌توانند مسابقات را به‌طور زنده ببینند یا از آنچه دربارۀ تیم‌های ورزشی اتفاق می‌افتد اطلاعی پیدا کنند.

خیلی وقت‌ها هم با اینکه آرزوی حضور در ورزشگاه و دیدن زندۀ بازی‌ها را داریم اما زمان و هزینه‌ها اجازه نمی‌دهد تا به این رؤیا برسیم.

خوشبختانه این روزها برنامه‌هایی وجود دارد که به‌راحتی روی گوشی موبایل نصب می‌شوند و می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به این برنامه‌ها بیندازیم، همچنین برای دانلود این برنامه‌ها کافیست تنها بر روی نوشته نوع سیستم‌عاملتان کلیلک کنید تا به صفحه‌ی دانلود منتقل شوید.

 

espn app

شاید فکر کنید یک شعار باشد اما ESPN در زمینۀ ورزش و به خصوص اخبار ورزشی رهبر جهانی سایر برنامه‌ها است. این برنامه یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در اندروید است به این دلیل که خیلی راحت می‌توان با آن کار کرد، سفارشی‌سازی می‌شود و همه اطلاعات در مورد لیگ‌های ورزشی را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

برنامۀ ESPN برای برخی از خدماتی که ارائه می‌کند حق اشتراک می‌گیرد مانند محتوای ESPN+؛ اما اگر می‌خواهید فقط اخبار و رده‌بندی را مشاهده کنید نیاز به پرداخت هیچ حق اشتراکی نیست. اعلانات ESPN شما را از آخرین اخبار ورزشی مطلع می‌کند و قراردادهای تجاری را به اطلاعتان برساند.

 

thescore app

theScore یک برنامه ورزشی است که همیشه در دسترس است. دو ویژگی تم تیره و زیبا و ارائۀ بهترین و به‌روزترین تجربه‌های ورزشی در اندروید آن را از سایر برنامه‌ها متمایز کرده است.

تنظیمات این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت اخبار، جدول‌ها و رده‌بندی‌های ورزشی را پیدا کنید و سپس به کاری که می‌خواهید بپردازید. برای اطمینان از اینکه اعلان‌ها را از دست ندهید theScore گزینه‌ای برای تست هشدار دارد که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه‌ چیز همیشه در دسترس شما است.

theScore همچنین یک برنامۀ Esports دارد که برای کسانی است که به دنبال آخرین نتایج مسابقات لیگ‌های برتر هستند.

 

cbssport app

CBS Sports یک برنامه ورزشی قوی است به خصوص برای دستگاه‌های ظریف و باریک. از آنجا که برنامۀ CBS ویژگی‌های CBS Sports HQ را دارد، یک کانال ورزشی رایگان ۲۴ ساعته است که از طریق آن می‌توانید اخبار، تفسیر و رویدادهای ورزشی را دنبال کنید.

این برنامه تنها برنامه‌ای است که به جای منوی پایین از منوی کناره استفاده می‌کند، به این معنی که هرگاه بخواهید بین بخش‌ها در حرکت باشید باید به سمت چپ صفحه ضربه بزنید. ازاین‌جهت مرور اخبار و اطلاعات بهتر صورت می‌گیرد.

 

yahoosport app

اگر به دنبال رده‌بندی و امتیازات دقیق در فوتبال، یا سرمقاله‌های روزنامه‌های ورزشی و فیلم‌های طولانی‌مدت هستید Yahoo Sports به شما کمک می‌کند.

این برنامه دارای برخی نکات برجسته و تفسیر نتایج مسابقات ورزشی است که فیلم‌هایی کم‌حجم‌تر از CBS و ESPN ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر تمایل دارید از طریق فیلم‌ها و گزارشات تصویری اخبار را دنبال کنید مشکلی نخواهید داشت.

یکی از مزایای Yahoo Sports این است که اگر در هنگام تماشای برنامه‌ای شارژ تلفن همراه تمام شود یا مدتی نتوانید به برنامه سر بزنید با ضربه زدن به قسمت اطلاع‌رسانی می‌توانید مسابقات را از ابتدا مشاهده کنید و یاهو به شما اعلام می‌کند که چند روز از آخرین باری که به برنامه سرزده‌اید گذشته و کمک می‌کند به عقب برگردید.

 

google assistant app

گوگل روزانه میلیون‌ها ورزش و برنامه ورزشی را جستجو می‌کند، از جستجوی تیم‌های ورزشی گرفته تا آمار بازیکنان آن‌ها و رده‌بندی‌ها و نتایج آن‌ها. به همین ترتیب گوگل دستیار به‌خودی‌خود به یک برنامۀ ورزشی ارزشمند تبدیل شده است.

اگر تیم‌های مورد علاقۀ خود را از طریق Google Assistant دنبال کنید می‌توانید از اخبار تیم، مسابقات در حال پخش و سایر اخبار اطلاع پیدا کنید و به‌طور آنلاین امتیاز دهید.

این برنامه یک مزیت دیگر هم دارد، اینکه می‌توانید اطلاعات را از صفحۀ اصلی گوگل به گوشی تلفن همراه اندروید خودتان انتقال بدهید.

تنها نکته‌ای که ممکن است مشکل ایجاد کند این است که برای تغییر تیم ورزشی خود و اطلاعیه‌ها در Google Assistant باید به تنظیمات سفارشی برنامۀ Google Search بروید. به این دلیل که Google Assistant برخی از ورزش‌های خود را قبلا از گوگل گرفته است.

 

bleacher report

Bleacher Report گزارش زندۀ برنامه‌های ورزشی است. شما می‌توانید خیلی راحت به همۀ اخبار مربوط به تیم خود از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید.

این برنامه همچنین اختیارات و دسترسی‌هایی برای شما ایجاد می‌کند که بتوانید اطلاعات را به‌روزرسانی کنید و به محض اینکه اخبار، مسابقات یا سایر اتفاقات دیگر در اینترنت منتشر شدند از آن‌ها باخبر شوید.

شما فقط باید تیم‌هایی را که دوست دارید انتخاب کرده و اخبار مربوط به آن‌ها را پیگیری کنید.

یکی از مزایای Bleacher Report این است که می‌توانید اطلاعات را در به صورت فایل‌های متنی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

در بورسیکا بخوانید: با این اپلیکیشن‌ها باشگاه را به خانه ببرید

 

Fox-Sports-GO

این برنامه مناسب کسانی است که می‌خواهند مسابقات ورزشی را در حالت‌های مختلف ببینند. شما با استفاده از Fox Sports GO می‌توانید از هر کجایی که هستید مسابقات ورزشی را ببینید یا حتی برنامه‌های ورزشی پخش کنید.

برای دیدن همه مسابقات و برنامه‌ها باید یک اشتراک دریافت کنید؛ اما اگر فقط برای مسابقات فوتبال می‌خواهید همه آن‌ها را در اختیار خواهید داشت.

 

NFL

برای همۀ چیزهای مربوط به NFL هیچ برنامۀ رسمی بهتر از NFL وجود ندارد. شما می‌توانید تمام تیم‌ها و بازیکنانی که می‌خواهید و به آن‌ها علاقه دارید را دنبال کنید.

مشتریان Verizon دسترسی ویژه‌ای به تمام بازی‌های فصل و اخبار مربوط به آن دارند. ازجمله جام‌های مختلف و شبکه NFL.

حتی اگر مشتری Verizon نباشید باز هم دسترسی به اخبار و آمارها، رده‌بندی‌ها و موضوعات موردعلاقه‌تان و تمام ۳۲ تیم برقرار است.

اگر شما طرفدار NFL هستید و می‌خواهید تمام اتفاقاتی که در طول لیگ می‌افتد را دنبال کنید این برنامه برنامۀ شما است.

 

NBC Sports

NBC Sports مانند CBS یکی از منابع مهم اخبار ورزشی است. با یک اشتراک تلویزیونی می‌توانید به تمام رویدادهای و اخبار ورزشی از جمله اطلاعات مربوط به جام‌های حذفی و … وصل شوید. همچنین می‌توانید اخبار مربوط به تیم‌های منطقه‌ای را هم از طریق این برنامه که برای سیستم‌عامل ios طراحی شده دنبال کنید.

برای تماشای بازی‌های المپیک NBC Sports بهترین راه برای پیگیری مسابقات در حال وقوع و رویدادهای زنده است.

این برنامه به طور کامل از AirPlay پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید همه چیز را در تلویزیون یا سایر مانیتورهای سازگار با AirPlay مشاهده کنید.

 

NHL app

این برنامه منبع شما برای همۀ چیزهای مربوط به NHL است. امتیازها، اخبار و کل امور موردعلاقه‌تان.

شما می‌توانید برای دنبال کردن تیم و بازیکن محبوبتان هشدارها را فعال کنید. از آنجا که هر تیم برنامه خاص خودش را دارد و NHL همۀ آن‌ها را به‌صورت ترکیبی در خود دارد می‌توانید به راحتی به همه چیز دسترسی داشته باشید.

به طور کلی این برنامه کامل و جامع است. با پرداخت حق اشتراک سالانه می‌توانید تمام نکات برجسته و مهم در بازی‌ها را مشاهده کنید. مانند سایر برنامه‌های ورزشی می‌توانید بر اساس تیم‌های مورد علاقه خود همه چیز را مرتب و به‌روزرسانی کنید.

 

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد