بهترین باتری‌های قابل شارژ AA و AAA در سال ۲۰۱۹

0 1,498

امروزه، ابزارهای خانگی بسیاری به باتری‌های AA و AAA نیاز دارند مانند موس‌های بی‌سیم، چراغ قوه، کنترل از راه دور، کنترل تلویزیون و غیره. اما به جای اینکه به طور مداوم یک بسته باتری نو از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های محلی خود خریداری کنید، بهتر است یک بسته باتری قابل شارژ خریداری کنید. یک باتری قابل شارژ یک نوع باتری الکتریکی است که از یک یا چند سلول الکتروشیمیایی تشکیل شده است. این به عنوان یک سلول ثانویه شناخته شده است؛ زیرا واکنش‌های الکتروشیمیایی آن به طور الکتریکی برگشت پذیر هستند. به عبارت دیگر، پس از ذخیره سازی انرژی تخلیه می‌شوند، پس از آن واکنش‌های شیمیایی باتری می‌تواند برعکس شود به این صورت که پس از اتمام ظرفیت دوباره شارژ می‌شوند. باتری‌های قابل شارژ در بلند مدت باعث صرفه‌جویی در وقت و پول شما خواهند شد. باتری‌های قابل شارژ می‌توانند از لحاظ زیست محیطی و مسائل اقتصادی هم سودمند باشند. ساخت این باتری‌ها می‌تواند به کاهش زباله‌هایی کمک کند که توسط باتری‌های یک بار مصرف ایجاد می‌شود. ساخت باتری قابل شارژ شامل یک آند، یک کاتد و یک الکترولیت است. در طول شارژ، ماده آند اکسید می‌شود، الکترون را تولید می‌کند و کاتد کاهش می‌یابد و الکترون را مصرف می‌کند. ما بهترین مدل‌های موجود در بازار را جمع کرده‌ایم و در این مطلب بیان کرده‌ایم، تولید کنندگان باتری به خوبی از نیازهای مشتریان آگاه هستند و نیازهای آنها را با ارائه بسته‌هایی پاسخ داده‌اند که به بهترین وجه برای برنامه‌های خاص آنها مناسب می‌باشد. بهتر است نگاهی به این مطلب بیندازید و با بهترین باتری‌های قابل شارژ AA و AAA در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید.

۱. باتری‌های قابل شارژ Energizer Eight-Pack

باتری‌های قابل شارژ Energizer’s eight-pack، یک انتخاب فوق العاده برای تمام نیازهای دستگاه می‌باشد. باتری‌های قابل شارژ Energizer با بیش از ۱،۰۰۰ چرخه شارژ در دسترس هستند. در صورتی که از این باتری استفاده نکنید شارژ آنها بیشتر از ۱۲ ماه باقی می‌ماند. بنابراین زمانی که به آنها نیاز دارید، همیشه در دسترس هستند. زمانی که آنها با انرژی واقعی ارائه می‌شوند Energizer ادعا می‌کند که یک باتری کامل AA به شما امکان می‌دهد تا حدود ۲۳۰ عکس دیجیتال بگیرید یا یک بازی دستی را حدود پنج ساعت بازی کنید قبل از اینکه به شارژ مجدد نیازی داشته باشید. علاوه بر این، این باتری از قبل شارژ شده است و عمر مفید پنج ساله دارد که به راحتی ۱۰۰۰ بار شارژ می‌شود و قدرت طولانی مدت را بدون شکستن مخزن فراهم می‌کند.

باتری‌های قابل شارژ

۲. باتری‌های قابل شارژ Amazon 16-Pack AAA

تلاش آمازون برای ارائه گزینه‌های ارزان قیمت تحت نام تجاری خود، راه خود را در بازار باتری‌های قابل شارژ پیدا کرده است. این جعبه AAA 16 برای استفاده درست، از قبل شارژ شده است. باتری برند AmazonBasics هشتاد درصد ظرفیت خود را در طول عمر مفید خود حفظ خواهد کرد.

۳. باتری‌های قابل شارژ Panasonic 16-Pack Eneloop AA and AAA

پاناسونیک نیز باتری قابل شارژ AAA Eneloop و AA را ارائه می‌دهد. هنگامی که می‌خواهید باتری پاناسونیک را سفارش دهید، می‌توانید انواع مختلفی را انتخاب کنید یک بسته چهارتابی که همگی یک مدل هستند یا یک بسته ۱۶ تایی که در آن هر دو نوع AA و AAA وجود دارد و همچنین یک بسته مشترک که شامل هر دو نوع باتری می‌باشد. باتری‌های پاناسونیک با بیش از ۲،۱۰۰ چرخه شارژ احتمالی، تا زمانی که در حال استفاده نیستند می‌توانند ۷۰ درصد شارژ خود را بیشتر از ۱۰ سال نگه دارند. این باتری‌ها به طور مستقیم در انبار شارژ می‌شوند و برای بهره‌وری انرژی بیشتر از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌شوند. پاناسونیک همچنین تأکید می‌کند که برند Eneloop می‌تواند درجه حرارت‌های بالا را تا منفی چهار درجه فارنهایت بررسی کند.

باتری‌های قابل شارژ

۴. باتری‌های قابل شارژ AmazonBasics 850 mAh AA and AA

آمازون نیز دارای مجموعه‌ای دیگر از باتری‌های قابل شارژ AA و AAA است که با ظرفیت ۸۵۰ میلی آمپر ساعت ارائه می‌شود. علاوه بر این، باتری قابل شارژ AmazonBasics می‌تواند ۶۵ درصد ظرفیت اصلی را قبل از اتمام تا سه سال ذخیره سازی حفظ کند. این تعداد می‌تواند ۸۰ درصد از عمر اصلی شارژ را افزایش دهد، البته تا زمانی که از آن استفاده نکنید و آن را به یک دستگاه وصل نکنید.

۵. باتری‌های قابل شارژ Energizer AAA 700mAh Power Plus

باتری‌های قابل شارژ Energizer AAA بیش از ۷۰۰ میلی آمپر قدرت دارند. این باتری‌ها در دو بسته چهارتایی و هشت تایی ارائه می‌شوند که هر دو بسته آن از قبل شارژ شده‌اند و بیش از ۷۰۰ میلی آمپر قدرت دارند. این ظرفیت در مقایسه با مدل‌های دیگر موجود در لیست کم است، اما با یک برچسب قیمتی خوب ارائه می‌شوند. بسته چهارتایی آن فقط در حدود ۱۰ دلار قیمت دارد که باتوجه به قیمت آن از قدرت خوبی برخوردار است. با این حال، باتری Energizer EVENH12BP4 در صورت عدم استفاده می‌تواند میزان شارژ خود را به مدت ۱۲ ماه حفظ کند، بنابراین قدرت آن همیشه در دسترس است. علاوه بر این، ممکن است فکر کنید باتری‌هایی با ظرفیت ۷۰۰ میلی آمپر ساعت برای طولانی مدت قابل اعتماد نیستند. این ادعا مستقل است، این ادعا یک تاثیر زیست محیطی بهتری را نسبت به باتری‌های قابل شارژ دیگر ارائه می‌دهد و قیمت مناسب‌تری هم نسبت به آنها دارد. در حالت ایده آل، این مدل Energizer به شما کمک می‌کند تا با دوربین دیجیتال خود حدود ۳۵۰ عکس بگیرید، همچنین یک اسباب بازی الکتریکی مستقل می‌تواند به مدت هفت ساعت کار کند.

باتری‌های قابل شارژ

۶. باتری‌های قابل شارژ AmazonBasics 800 mAh AAA and AA

باتری‌های AmazonBasics AAA و AA یکی دیگر از باتری‌های قابل شارژ آمازون هستند که در دو بسته چهارتایی و هشت تایی ارائه می‌شوند و قیمت بسیار خوبی دارند. این مجموعه باتری‌های آمازون با بیش از ۱۰۰۰ چرخه شارژ در دسترس هستند و با ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر ساعت ساخته شده‌اند. همانند دیگر مدل AmazonBasics، عملکرد “شارژ برای سال‌ها” بر پایه شرایط ذخیره سازی مطلوب است که به آرامی در حدود ۶۸ درجه فارنهایت یا ۲۰ درجه سانتیگراد کشف می‌شود. آمازون ادعا می‌کند این باتری‌ها برای دستگاه‌های با قدرت بالا یا تخلیه بالا مناسب هستند مانند چراغ قوه‌ای که به خوبی روشن می‌شود و یا اسباب بازی‌های الکترونیکی که به اوج عملکرد نیاز دارند.

۷. باتری‌های قابل شارژ EBL AA and AAA

در حالی که ممکن است نام EBL را به عنوان برند تجاری باتری‌های خانگی نشناسید، این باتری با ظرفیت بالای ۱۱۰۰ میلی آمپر ساعت نظر شما را تغییر خواهد داد. باتری‌های EBL در هر دو بسته ۱۶ تایی AA و AAA موجود هستند و در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین باتری‌های قابل شارژ در آمازون هستند که با کسب امتیاز ۴.۳ از ۵ ستاره رتبه اول را بدست آورده است. در حالی که ظرفیت بالای این باتری به دستگاه کمک می‌کند تا در هر بار شارژ مدت زیادی دوام بیاورد، این باتری توانایی ۱۲۰۰ چرخه شارژ را دارد که باعث طول عمر باتری‌ها میشود. علاوه بر این، اگر باتری EBL در شرایط ایده آل ذخیره شود، می‌تواند تا ۷۵ درصد از عملکرد خود را تا سه سال نگه دارد. EBL همچنین محبوبیت خود را با ساخت باتری‌های جدید بالا میبرد، از جمله باتری‌هایی که ۰.۱ V بالاتر از دیگر مدل‌های رقیب هستند و زمانی که به طور کامل شارژ می‌شوند برای استفاده طولانی مدت بسیار ایده آل هستند.

باتری‌های قابل شارژ

۸. باتری‌های قابل شارژ Bonai 16-pack AA

شرکت Bonai یکی دیگر از تولید کننده‌های باتری قابل شارژ است که شاید نام آن را به عنوان تولید کننده باتری نشنیده باشید اما باتری‌های قابل شارژ ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی آنها یک گزینه قابل اعتماد هستند. این باتری‌ها در بسته‌های چهارتایی، هشت تایی، شانزده تایی و بیست و چهارتایی ارائه می‌شوند که می‌توانند تا ۱۲۰۰ بار شارژ شوند. آنها همچنین دارای خود – تخلیه نیستند، به این معنی که آنها می‌توانند تا ۸۰ درصد از شارژ خود را بعد از سه سال عدم استفاده حفظ کنند (هرچند توصیه می‌شود هر چند ماه یکبار شارژ شوند). خود – تخلیه به معنی از بین رفتن ظرفیت مفید پیل یا باتری ذخیره ی یونی به دلیل واکنش‌های شیمیایی داخلی است. این واکنش‌ها می‌توانند تبخیر شیمیایی یا واکنش آرام الکترولیت با آند حتی در هنگام باز بودن مدار پیل باشد. Bonai ادعا می‌کند که این باتری‌ها در مقایسه با باتری‌های غیر قابل شارژ طول عمر بیشتری دارند، مخصوصا در لوازم الکترونیکی که به انرژی زیادی نیاز دارند. این باتری‌ها انتخاب خوبی برای اسباب بازی‌ها، دوربین‌ها و دیگر دستگاه‌هایی هستند که به نظر می‌رسد خیلی زود باتری خالی می‌کنند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد