بهترین بازی‌های جنگ ستارگان در سال ۲۰۱۹

0 1,549

جنگ ستارگان یک حماسه فضایی است که در اواخر دهه ۱۹۷۰ بر روی صفحه نمایش‌ها اوج گرفت و تا کنون همچنان باقی مانده است. همانطور که Disney با مجموعه‌ای از ماجراهای سینمایی جدید بازی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد، در حال حاضر طرفداران بسیاری از سنین مختلف درگیر جنگ ستارگان هستند، به ویژه در قالب بازی‌های ویدئویی. این که آیا شما در یک کامپیوتر، کنسول، نینتندو، ایکس باکس یا پلی استیشن بازی می‌کنید، می‌توانید قدم در کفش یک استاد جدی یا حتی یک لشکر بگذارید و قدرت لازم را بدست بگیرید.

۱. بهترین بازی جنگ ستارگان برای پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس: Star Wars Battlefront II

بازی جنگ ستارگان

بازی Battlefront II EA یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های جنگ ستارگان است که نسخه اصلی آن در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. این بازی توسط شرکت دایس وابسته به الکترونیک آرتز و با همکاری دو استودیوی سیتریون گیمز و موتیو استودیو ساخته شد و توسط شرکت الکترونیک آرتز در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی پس از انتشار نسخه اولیه‌اش با انتقادات شدیدی روبرو شد. یکی از معایب نسخه اول آن کمبود محتوا، بازی خیلی ساده و عدم وجود بخش داستانی بازی بود که استودیو دایس تصمیم گرفت که در نسخه دوم، ایرادات آن را رفع کند. در این بازی کمپین آفلاین تک نفره نیز گنجانده شده است، اما قلب واقعی این بازی پریدن به یک نبرد آنلاین با بیش از چهل بازیکن است. تعداد بازیکن در این مد ۴۰ نفر هستند که در دو گروه ۲۰ نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند. در این مد بزرگ، هدف اصلی به انجام رساندن اهدافی است که مشخص شده‌اند. اگر به دنبال یک بازی فوق العاده مدرن در جنگ ستارگان هستید که بتوانید با دیگران بازی کنید، چیزی شبیه Battlefront II موجود نیست. جنگ ستارگان Battlefront II برای مایکروسافت ویندوز هم در دسترس است.

۲. بهترین بازی جنگ ستارگان برای پلی استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰: The Force Unleashed

بازی جنگ ستارگان

اگر از طرفداران سری بازی‌های Star Wars هستید، حتما از این بازی لذت می‌برید. این بازی زاویه دید سوم شخص دارد و بازیکنان می‌توانند از فورس و شمشیر نوری استفاده کنند. همانطور که داستان ادامه می‌یابد، چیزی در شاگرد جوان تغییر می‌کند و با پا گذاشتن به هر محیط با دشمنان جدیدی روبه‌رو خواهد شد که مهارت او را به چالش می‌کشند. این بازی آغاز سری بازی‌های جنگ ستارگان: Force Unleashed را نشان می‌دهد، به این معنی که هر یک از بازیگرانی که از بازی لذت می‌برند می‌توانند در sequels به جلو بروند. حدود ۵۰ دشمن مختلف در سراسر بازی وجود دارد که هرکدام قدرت و ضعف خود را دارند. جنگ ستارگان: Force Unleashed برای کنسول‌های پلی استیشن ۲، پلی استیشن ۳، وی و ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین برای سیستم‌های همراه آی‌فون، اِن‌گِیج نسل دوم، نینتندو دی‌اس، پلی استیشن همراه و تلفن‌های همراه مجهز به جاوا طراحی شده است.

۳. بهترین بازی جنگ ستارگان برای ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ۲: Battlefront

بازی جنگ ستارگان

جنگ ستارگان: Battlefront احتمالا بهترین بازی جنگ ستارگان است که تا به حال ساخته شده است. قبل از راه اندازی مجدد آن در سال ۲۰۱۵، جنگ ستارگان Battlefront در سال ۲۰۰۴ برای پلتفر‌م‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ۲ عرضه شد. Battlefront با توجه به جذب نظرات مثبت از طرف منتقدان و طرفدارانش، بازیگران را در قلب چهار دسته مختلف جنگ ستارگان قرار داده است: جمهوری کهکشانی، همبستگی سیستم‌های مستقل، اتحاد شورشیان و امپراطوری کهکشانی. این بازی دارای ۴ سیاره است که هرکدام با زیبایی‌‌های هرچه تمام‌تر ساخته شده‌اند. گیم‌پلی بازی از همان اول به سرعت شما را درگیر خود می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در یکی از چهار کلاس: پیاده نظام، سلاح‌های سنگین، خلبان و تک تیرانداز شرکت کنند. همانند بازی‌های دیگر جنگ ستارگان بازی‌های Battlefront، به صورت تک نفره هم اجرا می‌شود، اما هسته اصلی آن را بازی‌های چند نفره آنلاین تشکیل می‌دهد. بخش چند نفره آن با ۹ حالت هیجان انگیز شما را وارد دنیای آنلاین بازی می‌کند و بخش مأموریت‌های آن همان بخش تک‌نفره و آفلاین بازی محسوب می‌شود. جنگ ستارگان Battlefront در مایکروسافت ویندوز و مک موجود است.

۴. بهترین بازی جنگ ستارگان برای گیم‌کیوب: Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader

بازی جنگ ستارگان

LucasArts مایل نیست آنچه را که جنگ ستارگان فرانچایز برای آن به دست آورده بود از دست بدهد، عاقبت Star Wars: The Rogue Squadron را تحت عنوان Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader منتشر کرد. بازی ویدئویی جنگجویان شورشی گامی فراتر گذاشت و به بازیکنان امکان داد تا T-16 Skyhopper و Millenium Falcon را به خدمت بگیرند که هر کدام دارای سلاح و آمارهای مختلفی هستند. با یک ترکیب عالی توسط John Williams و Chris Hülsbeck شما فورا احساس غرق شدن در جنگ ستارگان را خواهد داشت. همانند تکرار قبلی، Rogue Squadron یک تجربه کاملا تک نفره می‌باشد. Star Wars Rogue Squadron II; Rogue Leader Leader یک بازی نینتندو منحصر به فرد بود.

۵. بهترین بازی جنگ ستارگان برای نینتندو ۶۴: Rogue Squadron

بازی جنگ ستارگان

بازی Star Wars: Rogue Squadron در سال ۱۹۹۸ توسط کمپانی لوکاس آرتز تولید و برای کنسول نینتندو ۶۴ و پی‌سی عرضه شده است. امکان استفاده از X-Wing ،Y-Wing ،A-Wing ،V-Wing و Snowspeeder‌ها در این بازی وجود دارد و دشمنان هم از AT-AT ،AT-St و TIE‌ها استفاده می‌کنند. بهتر است در حین بازی نگاهی به پرواز و دقت خود داشته باشید زیرا این بازی به میزان عملکرد شما امتیاز میدهد و در آخرِ بازی یک مدال برنز، نقره یا طلا به شما می‌دهد. گیمر‌ها در این بازی در نبرد‌های سریع هوایی شرکت می‌کنند و در مراحلی هم باید مواضع دشمن را بمباران کنند. اگر طرفدار جنگ ستارگان هستید و هواپیماهای Pilote در StarFox 64 را دوست دارید، این نسخه یک فرصت عالی برای شما است. صاحبان نینتندو ۶۴ با استفاده از پکیج توسعه شرکت یک شگفتی لذت بخشی را در توانایی اجرای بازی با دو برابر وضوح معمولی ارائه می‌کنند. گیمرهایی که به دنبال بازی Star Wars هستند می‌توانند این بازی را در مایکروسافت ویندوز هم تجربه کنند.

۶. بهترین بازی جنگ ستارگان با تم لگو: Lego Star Wars

بازی جنگ ستارگان

این بازی یک بازی اکشن و ماجراجو با تم لگو می‌باشد که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است. بازی LEGO Star Wars تلفیقی از داستان فیلم جنگ ستارگان و استفاده از شخصیت‌های لگویی می‌باشد. طرح فیلم از ترکیب سه فیلم The Phantom Menace ،Attack of the Clones و Revenge of Sith الهام گرفته شده است که بازیکنان می‌توانند از طریق نیمه اول جنگ ستارگان نبرد کنند. شما در این بازی کنترل شخصیت‌هایی نظیر Rey ،Finn ،Poe Dameron ،Han Solo ،Chewbacca ،C-3PO ،BB-8 ،Kylo Ren ،General Hux و Captain Phasma را در اختیار خواهید داشت که این امر به تنوع بالای گیم پلی بازی و جذابیت آن کمک شایانی کرده است. این بازی برای همه بازیکنان به خصوص جوانان یک بازی هیجان انگیز است و آنان در نقش شوالیه‌های Jedi به مبارزه با دشمن شرور Sith Lord می‌روند. بازی Lego Star Wars شامل ۶ فصل مختلف و بیش از ۳۶ سطح چالش برانگیز داستانی است. این بازی یک بازی دوستانه خانوادگی است، فرد در طول بازی شخصیت‌های مختلفی را تجربه می‌کند و با جمع آوری قطعات لگو توانایی و شخصیت‌های جدیدی کسب می‌کند. این بازی ویدیویی به احتمال زیاد بهترین بازی برای فرود آمدن در بازی Boy Advanced است، اما بازیکنان در پلی استیشن ۲، ایکس باکس، GameCube، مایکروسافت ویندوز و مک همچنان میتوانند از تجربه بازی لذت ببرند.

۷. بهترین بازی جنگ ستارگان برای موبایل: Knights of The Old Republic

بازی جنگ ستارگان

این بازی در ابتدا و در سال ۲۰۰۳ برای ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز راه اندازی شد. شاید برایتان سوال باشد که چرا این بازی به عنوان “بهترین برای موبایل” شناخته شده است. پاسخ ساده است: این بازی برجسته در سال ۲۰۱۳ به iOS و Android منتقل شد و بهترین تجربه جنگ ستارگان در هر دو پلت فرم است. در این بازی داستان‌های جذابی رخ می‌دهد و شخصیت‌های مختلفی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خودشان در بازی وجود دارند. شما شخصیت خود را از طریق اقدامات خود قالب بندی می‌کنید، این بازی به شما کنترل کامل می‌دهد تا از طرف نور یا طرف تاریکی استفاده کنید. داستان به بیش از ۴ هزار سال قبل از تشکیل امپراطوری عظیم فضایی مربوط می‌شود. حال و هوای Star Wars: Knights of the Old Republic بسیار نزدیک به حال و هوای فیلم‌های سری اصلی است. بازی Knights of the Old Republic نسخه اندرویدی این بازی می‌باشد که قبلاً برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر عرضه شده بود. اگر این بازی به نظرتان هیجان انگیز است، اما بر روی پلتفرم انتخابی شما سازگار نیست، می‌توانید بازی Knights of the Old Republic را برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس و مک انتخاب کنید.

۸. بهترین بازی جنگ ستارگان برای ویندوز: The Old Republic

این بازی به عنوان جنگ ستارگان شناخته می شود و بهترین بازی “نقش آفرینی آنلاین کلان” نیز نام گرفته است. بازی Old Republic توسط BioWare Austin توسعه داده شد و سپس توسط Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد. این بازی همانند بازی جنگ ستارگان Knight of the Old Republic یک بازی در سبک نقش آفرینی از سری بازی‌های جنگ ستارگان: سلحشوران جمهوری قدیم است که به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. در طول سه روز اول، این بازی به سرعت به رکورد ۱ میلیون کاربر دست پیدا کرد و رکورد “کلان ترین بودجه ساخت” را نیز به نام خود ثبت کرد.

در این بازی پس از لحظه‌ای کوچک از صلح بین امپراتوری سیتی و امپراطوری کهکشانی در جهان جنگ ستارگان، بازیکنان به یک طرف پیوستند و شروع به استفاده از قدرت‌های خود کردند. بازیکنان می‌توانند شخصیت داستان را از تعداد زیادی نژادهای مختلف از جمله انسان، سایبورگ، Twi’lek ،Miraluka ،Sith Purebloodو موارد دیگر انتخاب کنند. همانند هر بازی چند نفره آنلاین، شما می‌توانید شخصیت های خود را از هشت کلاس مختلف انتخاب کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد