بهترین بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان در سال ۲۰۱۹

0 1,314

نینتندو سوئیچ یک کنسول بازی قابل حمل و یک کنسول بازی خانگی می‌باشد که هر دو ویژگی در یک دستگاه جمع شده‌اند. نینتندو سوئیچ برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی ژاپنی نینتندو معرفی شد و دارای دو دسته بازی Joy-Con است که قابلیت انفصال از دستگاه را دارند. اگر به دنبال بهترین بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان هستید بهتر است این مطب را تا انتها بخوانید.

۱. بهترین کلی: Super Mario Odyssey

بازی نینتندو سوئیچ

Super Mario Odyssey یک بازی نینتندو سوئیچ سه بعدی است که توسط شرکت Nintendo توسعه داده شده است. این بازی به دلیل محیط‌های مختلف پادشاهی، محیط‌های متنوع، جعبه مایع شنی و گیم پلی سرگرم کننده بهترین بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان است. قسمت جدید سری ماریو شامل مجموعه‌ای از وسایل و لباس‌های ماریو می‌باشد؛ یکی از این لباس‌ها کلاهی به نام Cappy می‌باشد که از آن میتوان برای کنترل اجسام، شخصیت‌ها و حیوانات (سگ‌ها، دایناسورها و غیره) استفاده کرد. محیط‌های مختلف موجود در بازی با الهام از مکان‌های واقعی شهر نیویورک ساخته شده است، جنگل‌های سبز وسیع و بیابان‌های ویران شده در Super Mario Odyssey در انتظار ماریو هستند. در این بازی مکان‌های مختلف زیادی برای کشف وجود دارد و کودک همیشه چیز جدیدی را کشف خواهد کرد. اگر اتفاق جالبی پیدا کنید، کلاه ماریو، Cappy، می‌تواند روی آن پرتاب شود و بازیکنان با آن تعامل برقرار کنند. در این بازی، در طول مسیر بازی سکه‌های منحصر به فرد هر پادشاهی وجود دارد که در انتظار بازیکن است و فرد میتواند با جمع آوری سکه‌ها لباس‌های جدید بخرد یا از آن برای امکانات سفینه خود استفاده کند. از طرفی به ازای هر ده سکه می‌توانید یک جان دریافت کنید و در صورت از دست دادن جان، دوباره به بازی ادامه دهید.

۲. بهترین مسابقه: Mario Kart 8 Deluxe

بازی نینتندو سوئیچ

بهترین بازی مسابقه‌ای برای نینتندو سوئیچ، به ویژه برای بچه‌ها بازی Mario Kart 8 Deluxe است. این بازی توسط استودیوی بازی سازی Nintendo EAD توسعه یافته و همچنین توسط استودیوی Nintendo منتشر شده است. هم کودکان و هم والدین می‌توانند به طور یکسان از بازی Mario Kart لذت ببرند، زیرا این بازی سرشار از سلاح‌های جدید، ترک‌های جدید و شخصیت‌های قبلی است. فقط مطمئن شوید که کودکان بیش از حد وارد این بازی نشوند، زیرا این بازی بسیار سرگرم کننده است و می‌تواند کاربر را برای ساعات بسیاری درگیر خود کند. یکی از مشکلات درون بازی Mario Kart 8 Deluxe این است که هیچگونه رویداد خاصی و یا تورنومنتی درون بخش یک نفره و آفلاین بازی وجود ندارد و شما تنها باید به مسابقات عادی بپردازید. بازی Mario Kart 8 Deluxe بهترین حالت با مالتی پلیر است و به چهار بازیکن اجازه می‌دهد صفحه را به صورت محلی به اشتراک بگذارند. در این بازی بیش از ۴۲ کاراکتر، ۴۸ آهنگ و ترکیب خودروهای مختلف مانند موتور سیکلت وجود دارد که تجربه قطعی و کامل یک بازی مسابقه‌ای Mario Kart را فراهم می‌کند. مهمتر از همه، بچه‌ها می توانند نینتندو سوئیچ خود را برای یک ماجراجویی جذاب به حالت دستی انتخاب کرده و با افرادی بازی کنند که این بازی را دارند.

۳. بهترین اکشن / ماجراجویی: Legend of Zelda: Breath of The Wild

بازی نینتندو سوئیچ

برای هر کودکی که عاشق کاوش‌های ماجراجویانه است، Legend of Zelda: Breadth of the Wild بهترین بازی موجود در لیست است. این بازی برنده جایزه در یک محیط جعبه شنی است که در آن بازیکنان می‌توانند بدون محدودیت زمانی در مورد شرایط خود اکتشاف کنند. این بازی دنیای زیبا و دلهره آوری را نشان می‌دهد. The Legend of Zelda: Breadth of the Wild بازیکنانی دارد که از برج‌ها و قله‌های کوه بالا می‌روند تا از مناطق جدید عبور کنند و مسیر خود را به بیابان برسانند. این بازی دنیایی مملو از هیولاهای غول پیکر، حیوانات دوستانه و همچنین مواد و اجزای متنوع است که بچه‌ها می‌توانند با یکدیگر هماهنگ شوند تا معاهده جدیدی ایجاد کنند. The Legend of Zelda داستان شخصیت اصلی بازی به نام لینک می‌باشد. او پس از ۱۰۰ سال از خواب بیدار می‌شود و دچار اتفاقاتی می‌شود. هدف نهایی او این است که به کالامیتی (Calamity) برسد و زلدا را از زندان آزاد کند. در این مسیر او باید با دشمنان زیادی مبارزه کند.

۴. بهترین استراتژی: Mario + Rabbids Battle Kingdom

بازی نینتندو سوئیچ

Mario + Rabbids Kingdom Battle یک بازی ویدیویی با نقش تاکتیکی مبتنی بر نوبت است که در آن بچه‌ها ترغیب می‌شوند به مهارت‌های تفکر انتقادی خود اعتماد کنند. این بازی دارای دو حالت تک نفره و چند نفره است و شخصیت‌هایی از مجموعۀ محبوب ماریو و Raving Rabbids را در خود جای داده است. در نبرد پادشاهی Mario + Rabbids Kingdom، بازیکنان گروهی از سه قهرمان (مانند ماریو، لوئیجی و پرنسس پیچ) و چهار خرگوش را هدایت می‌کنند. گیمر، کنترل سه شخصیت مختلف را برعهده دارد و در ماموریت خود برای یافتن هدست SupaMerge، باید دائماً با خرگوش‌ها مبارزه کند و راه خود را باز کند. هر مرحله شامل مجموعه‌ای از نبردها با گیم پلی مبتنی بر نوبت است که نوعی شطرنج مانند است و در هر نوبت می‌توانید سه کاراکتر مورد نظرتان را به حرکت در بیاورید. بازی اکشن مبتنی بر استراتژی برای کودکان و بازیکنانی ایده‌آل است که به دنبال بازی تاکتیکی هستند و می‌خواهند نوعی بازی را انجام دهند که کمی کامل‌تر از بازی‌های موجود در لیست است. این بازی، بازی سختی نیست، اما تسلط بر این بازی سخت است. شروع بازی Mario + Rabbids، خنده‌دار و هیجان‌انگیز است و انیمیشنی زیبا دارد. با این حال، داستان بازی Mario + Rabbids در مقایسه با بازی‌هایی مانند مجموعه زلدا، عمیق نیست و نمی‌تواند بازیکنان را درگیر خود کند.

۵. بهترین تیرانداز: Splatoon 2

بازی نینتندو سوئیچ

باور کنید یا نه، نینتندو سوئیچ یک بازی به سبک تیراندازی برای کودکان با نام Splatoon 2 طراحی کرده است که بسیار آرام است. چه کسی می‌گوید ژانرهای تیراندازی باید خونین و خشن باشند؟ در عوض، نینتندو از این بازی استفاده می‌کند که یک بازی به سبک پینت بال است و کمتر روی رئالیسم وحشیانه و بیشتر به تفریح خانواده متمرکز می‌شود. Splatoon 2 یک تیرانداز شخص ثالث و مستقر در تیم است که در آن بازیکنان از جوهر رنگی برای حمله به حریفان و ضرب و شتم آنها استفاده می‌کنند. بازی Splatoon 2، یک دنیای جوهری زیبا را به تصویر می‌کشد که سربازان جوهری در آن به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. حالت‌های مختلف بازی شامل یک جنگ چند نفره آنلاین و آفلاین است که بازیکنان باید کل سطح را با جوهر پوشش دهند. دنیای بازی Splatoon 2 شامل سه حالت مختلف است که هرکدام مختص به گروه ویژه‌ای از کاربران هستند. این بازی از سلاح‌های مختلفی بهره می‌برد و به همان اندازه سرگرم کننده و شدید است. این بازی به عنوان محبوب‌ترین بازی تیراندازی در بازار شناخته شده است.

۶. بهترین بازی‌های تصادفی: Minecraft: Nintendo Switch Edition

بازی نینتندو سوئیچ

در Minecraft هیچ شتاب و عجله ای وجود ندارد. کودکان و نوجوانان می‌توانند از یک بازی تصادفی زیبا لذت ببرند و یک شهر رویایی و زیبا را با تمام امکانات آماده کنند. Minecraft فقط با تخیل بازیکنان محدود می‌شود و بچه‌ها می‌توانند دنیاهای تصادفی عظیمی ایجاد کنند. در این بازی بچه‌ها می‌توانند با استفاده از بلوک‌های مجازی و ساختن مواردی مانند نردبان، پله و موارد دیگر از خانه‌های کوچک، شهرهای غول پیکر احداث کنند. Minecraft دارای دو گزینه گیم پلی: Survival و Creative Mode می‌باشد. بچه‌هایی که Survival Mode بازی می‌کنند باید درباره منابع و مصالح ساختمانی شناخت کافی پیدا کنند و هنگام غروب خورشید عنکبوت‌ها، اسکلت‌ها، زامبی‌ها و دیگر دشمنان را از بین ببرند. Creative Mode شیوه‌ای آرام‌تر از بازی را ارائه می‌دهد و منابع بی‌نهایتی به بازیکنان می‌دهد تا هرچه را که می‌خواهند با سرعت خودشان بسازند. این بازی همچنین دارای یک حالت چند نفره است، بنابراین بچه‌ها، دوستان یا والدین آنها می‌توانند در ساختن چیزی به یکدیگر بپیوندند. این بازی به دقت بسیار زیادی نیاز دارد زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه ممکن است شکل ساختمان را خراب کند؛ در نتیجه کل ساختمان فرو ریخته می‌شود.

۷. بهترین بازی ورزشی در نینتندو سوئیچ: FIFA 18 Standard Edition

بازی نینتندو سوئیچ

FIFA 18 بهترین بازی ورزشی نینتندو سوئیچ است و یک گرافیک زیبا، گیم پلی جذاب و واقعی دارد که به نظر می‌رسد یک بازی فوتبال واقعی است. کودکان و نوجوانان از دانستن این موضوع هیجان زده می‌شوند، زیرا می‌توانند در آن بازیکنان و تیم‌های خود را بسازند. FIFA 18 از ابتدا به طور خاص برای نینتندو سوئیچ ساخته شد اما امروزه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی، یک تجربه بازی همه جانبه را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. بازیکنان، گزینه‌های گیم پلی چندگانه‌ای دارند که امکان پخش بازی چند نفره آفلاین را با کنترلرهای Joy-Con فراهم می‌کند. همچنین حالت تک نفره و حتی یک حالت آنلاین برای روبرو شدن با سایر بازیکنان وجود دارد. حالت‌های بازی چندگانه مانند FIFA Ultimate Team باعث شده که شخصیت‌های جدیدی برای تیم فوتبال فانتزی خود ایجاد کنید و همچنین حالت حرفه‌ای عمیق را برای پیشرفت به مسابقات قهرمانی و فصول محلی داشته باشید. هر کودکی که عاشق فوتبال است و می‌خواهد یک تجربه بازی ورزشی کامل داشته باشد، فیفا ۱۸ را دوست خواهد داشت.

۸. بهترین برای رقص: Just Dance 2018

بازی نینتندو سوئیچ

اگر کودکان فعالی دارید که دوست دارند حرکت کنند و برقصند، بازی Just Dance 2018 یک بازی ویدیویی نینتندو سوئیچ مناسب برای آنهاست. Just Dance 2018 که به عنوان یکی از بهترین سری بازی‌های رقص در نظر گرفته می‌شود، از هنرمندان مدرن مانند آریانا گراند و مارون ۵ بهره می‌برد و بازیکنان برای بازی کردن باید از سبک‌های رقص تقلید کنند. در Just Dance 2018، بازیکنان با کپی کردن یک رقصنده مجازی روی صفحه، از میان انواع آهنگ‌های مختلف یکی را انتخاب کرده و با آن آهنگ می‌رقصند. لازم نیست که بخواهید یک کنترلر اضافی نیز داشته باشید، زیرا Just Dance 2018 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با برنامه Just Dance Controller از تلفن هوشمند خود برای کنترل حرکات خود استفاده کنند. این بازی دارای چندین حالت است، اما مهمترین آنها، گزینۀ چند نفره برای شش بازیکن است که همه با هم به طور همزمان می‌رقصند و برای میهمانی‌ها بسیار مناسب است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد