بهترین بازی‌های اندروید ۲۰۱۸ در سبک‌های مختلف

1 3,521

وقتی وارد گوگل پلی می‌شوید می‌توانید هزاران بازی مخصوص اندروید را مشاهده کنید که با تصاویر وسوسه‌انگیز، شما را ترغیب می‌کنند تا آن‌ها را نصب کنید. اما بارها پیش‌آمده که بعد از نصب یک بازی و اجرا کردن آن در همان لحظه نخست، آن را حذف می‌کنید و از بازی مذکور خوشتان نمی‌آید. در این مطلب می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با بازی‌های جذاب ۲۰۱۸ در گوشی‌های اندرویدی آشنا شوید. اگر گوشی‌تان اندروید است می‌توانید یکی از این بازی‌ها را در سبک موردعلاقه‌تان دانلود کرده و در اوقات فراغت از آن  لذت ببرید، همه این بازی‌ها رایگان هستند و تجربه لذت بخشی برای شما رقم می‌زنند، بازی‌های پولی بسیار زیادی نیز وجود دارند که با نصب آن‌ها بر روی گوشی اندرویدی خود می‌توانید از ویژگی‌های آن استفاده کنید.

 

۱.بازی Horizon Chase – World Tour
  • سبک مسابقه‌ای
  • رایگان

بازی Horizon Chase – World Tour یک بازی جذاب و خاطره‌انگیز از دهه ۸۰ و در سبک مسابقات اتومبیل‌رانی است. به‌احتمال زیاد کنسول سگا را به خاطر دارید. این کنسول از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین کنسول‌های بازی بود که در آن دوران طرفداران زیادی داشت. یکی از بازی‌های جذاب اتومبیل‌رانی در کنسول سگا، بازی Chase H.Q بود. اکنون بازی Horizon Chase با الگو برداری از بازی خاطره‌انگیز Chase H.Q به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است، در این بازی شما نقش پلیسی را بر عهده دارید که باید مجرمان را تعقیب کرده و آن‌ها را دستگیر کند. در این بازی می‌توانید به کشورها مختلف سفر کرده و رقابت کنید و در طول سفر۱۶ عدد ماشین اسپرت خریداری کرده و آن‌ها را ارتقا دهید.

گرافیک فانتزی و کارتونی، اجرای مراحل مختلف در کشورهای مختلف، موسیقی متن جذاب، خودروهای شیک و اسپرت، و قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای مختلف از ویژگی‌های جذاب این بازی است.

 

۲.بازی The Wolf Among Us
  • سبک ماجراجویی
  • رایگان

بازی گرگ در میان ما با پرداختن به جزئیات و شخصیت‌پردازی از روی موجودات فرازمینی یک بازی جذاب در سبک ماجراجویی است که درواقع از داستان کتاب مصوری تحت همین نام The Wolf Among Us الگوبرداری شده است. این بازی به‌صورت کارتونی است و در آن صحنه‌های اکشن و خشونت‌آمیزی انجام می‌شود البته در کنار این درگیری‌ها ماجراجوهایی عاشقانه نیز وجود دارد و روند بازی را زیباتر کرده است.

داستان بازی در شهری به نام fable است که در آن موجوداتی با سحر و جادو خود را شبیه به انسان کرده و در روستا زندگی می‌کند در میان آن‌ها یک گرگ انسان‌نما به نام بیگبای لانتر شهر است که داستان‌هایی را در آن این روستا به وجود می‌آورد. روند داستان بازی به‌قدری جذاب است که شما را درگیر خود کرده و دوست دارید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

۳.بازی Power Hover
  • سبک آرکید
  • رایگان

در ابتدا با سبک آرکید آشنا شوید، بازی‌هایی که از تم آرکید (Arcade) استفاده می‌کنند، قصد دارند حال و هوای بازی‌های دستگاه‌های قدیمی آرکید در گوشی‌های همراه به نمایش بگذارند. این بازی‌ها دارای ساختاری ساده در گیم پلی و کنترل بوده و در آن‌ها از یک استایل گرافیکی ساده و قدیمی هم در طراحی و هم در رنگ استفاده شده است.

بازی هاوربورد شگفت‌انگیز یا همان اسکیت پرنده از بازی‌های سبک آرکید در اندروید است. در این بازی شما با سوارشدن بر روی هاوربورد مرحله‌به‌مرحله را پیش می‌روید و با حرکات زیبا و اکروباتیک با نیرو جاذبه مبارزه می‌کنید. در این مسیر با دشمنانی هم مواجه می‌شوید که باید آن‌ها را از بین ببرید و در نهایت باتری‌های در هر مرحله را جمع‌آوری کرده و به مرحله دیگر بروید.

در این بازی شما مرحله‌به‌مرحله با انواع مکان‌ها و محیط‌های فوق‌العاده از جمله صحرا، اقیانوس، جاده‌های شهری و آسمان رو به رو می‌شوید که شما را به چالش می‌کشاند.

 

۴.بازی Subway Surfers
  • سبک Endless Runner
  • رایگان

در سبک Endless Runner شما مسیری بی‌پایانی را در پیش دارید و هر چه بیشتر در طول این مسیر بمانید می‌توانید امتیازهای بیشتری به دست آورید، در برخی موارد باید سرعتتان را نیز زیادتر کنید و مواظب موانع روبه‌رویتان باشید.

بازی Subway Surfers یک بازی محبوب است که در بیشتر گوشی‌ها دیده می‌شود. در این بازی شما باید از دست مأموران مترو فرار کنید. در بین راه با موانعی رو به رو می‌شوید که باید با سرعت بیشتری یکی پس از دیگری آن‌ها را پشت سر گذاشته و به‌سرعت بدوید و در این میان سکه‌هایی را نیز به دست بیاورید. گرافیک این بازی بسیار خوب و خیره‌کننده است، شما می‌توانید در هر بار بازی از شخصیت‌های متنوعی استفاده کنید. یک ویژگی جذاب در این بازی امکان مسابقه آنلاین با دوستانتان است.

۵.بازی Super Mario Run
  • سبک Platform
  • رایگان

بازی‌های پلت فرم یکی از قدیمی‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدئویی است و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین‌ها است. بازی دوندگی سوپر ماریو یک بازی جذاب و قدیمی در سبک پلتفرم است. البته در این بازی برخلاف بازی‌های قدیمی، شما کنترلی بر روی شخصیت سوپر ماریو ندارید و او به‌صورت خودکار به سمت جلو حرکت می‌کند و شما تنها با ضربه زدن بر روی صفحه‌نمایش موبایلتان می‌پرید و یا سکه جمع‌آوری می‌کنید. نحوه برخورد ماریو با دشمنان نیز متفاوت است و به‌صورت خودکار از روی آن‌ها می‌پرد و شما تنها با لمس  صفحه‌نمایش این دشمنان را نابود می‌کنید. هدف اصلی ماریو در این بازی نجات پرنسس پیچ از دست باورز بدجنس است. این بازی آنلاین بوده و برای اجرا به اینترنت نیاز دارید.

 

۶.بازی Shadowmatic
  • سبک پازل
  • رایگان

بازی Shadowmatic یک بازی خلاقانه و فکری است. در این بازی شما باید سایه‌ای خاص بر روی دیوار به وجود بیاورید؛ البته این سایه‌ها از طریق دست به وجود نمی‌آیند و شما مجبورید آن را از طریق اجسام سنگین خلق کنید.، درواقع شما با چرخش اجسام در هوا این سایه‌ها را ایجاد می‌کنید که در برخی از مراحل شکل ارائه‌شده هیچ شباهتی به سایه درخواستی و هدف ندارد. این بازی در ۱۲ اتاق اجرا می‌شود که در هر اتاق شما یک پس‌زمینه خاص با یک موسیقی خاص را می‌شنوید.

۷.بازی Implosion – Never Lose Hope
  •   سبک اکشن و تیراندازی
  •  رایگان

بازی جذاب انفجار یک بازی اکشن برای گوشی‌های اندرویدی است که به‌صورت رایگان در گوگل پلی قرار دارد.  داستان بازی به این‌گونه است که ۲۰ سال از زمان انقراض موجودات کره زمین گذشته و حیوانات ترسناکی به زمین آمده‌اند تا در آن حکم رانی کنند، وظیفه شما این است که با ایجاد یک ارتش به جنگ با این موجودات بروید. شما درواقع در نقش شخصیت اصلی هستید و تفنگ در دست دارید. در این بازی مأموریت‌های مختلف و متنوعی به شما واگذار می‌شود، سلاح‌های پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد و با گرافیک و صداگذاری  عالی شما فکر می‌کنید در محیط‌های واقعی در حال مبارزه هستید.

 

۸. بازی KUBOOM
  • سبک تیراندازی اول‌شخص
  • رایگان

بازی KUBOOM یک بازی اکشن و با تیراندازی اول‌شخص است که به‌صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. شما در این بازی می‌توانید سلاح مورد نظرتان را انتخاب کنید، به سمت هدف نشانه‌گیری کرده؛ تیراندازی کنید و امتیاز به دست آورید و با گذشتن از مراحل مختلف و به دست آوردن امتیاز سلاح‌های شما نیز ارتقا پیدا می‌کنند. در این بازی بیش از ۱۵ نقشه وجود دارد، سلاح‌های آن متنوع و از مرز ۴۰ عدد گذشته است، در بازی KUBOOM  حالت تیمی نبردهای ۵x5 تا ۱۰ بازیکن در Deathmatch و امکان جنگ‌های قبیله‌ای نیز قرار داده شده است.

۹. بازی Touchgrind Skate 2
  • سبک ورزشی
  • رایگان

این بازی یک بازی هیجان‌انگیز اسکیت سواری در گوشی‌های لمسی اندروید است. این بازی در سه حالت مختلف Training, Competition, Jam Session تجربه یک اسکیت سواری لذت بخش واقعی و سه‌بعدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در ابتدا می‌توانید از طریق فیلم‌های آموزشی نحوه بازی کردن را یاد بگیرید. این بازی از قابلیت کنترل چند لمسی پشتیبانی می‌کند که باعث شده کنترل بازی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر شود. در این بازی شما می‌توانید در نقش ۳ اسکیت‌باز مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد باشید، تا با چالش‌های روبه روی خود مواجه شده و از بازی لذت ببرید.

 

۱۰. بازی Card Crawl
  • سبک استراتژیک
  • رایگان

اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید بهتر است این بازی را امتحان کنید. در این بازی شما با داشتن ۵۴ آیتم کارت موجود می‌توانید هیولاها را از بین برده و از قلمرو خود محافظت کنید. در هر بازی شما می‌توانید از ۵ کارت استفاده کنید که هر یک از این کارت‌ها به شما قابلیت‌های شگفت‌انگیزی می‌دهد. در طول بازی و با جمع‌آوری سکه می‌توانید کارت‌های دیگری را نیز خریداری کنید. این بازی در ۴ حالت Normal ، Constructed ، Daily ، Streak اجرا می‌شود.

 

۱۱. بازی Dropwords
  • سبک کلمات
  • رایگان

بازی Dropwords یک بازی جذاب با کلمات است که در آن باید لغات موردنظر را پیدا کنید. لغاتی معنی‌دار امتیاز شما را زیادتر کرده و زمان مصرف شده شما را کاهش می‌دهند. وقتی لغتی را پیدا می‌کنید حرف‌های مورد نظر ناپدید می‌شوند و شما در بین حروف‌ به‌جا مانده بقیه کلمات را حدس می‌زنید. در این بازی ۶ حالت و ۳ دیکشنری وجود دارد، اگر به سبک بازی‌های کلمه‌ای علاقه دارید می‌توانید این بازی را دانلود کنید تا در حین سرگرم شدن لغات جدیدی را نیز بیاموزید.

منبع: بلاگ بورسیکا

 

بیشتر بخوانید: رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای به ما چه می‌گویند
دیدگاه‌های این پست
  1. مش سون گفته:

    هوای سرد بود داشتم تو شرکت مش سون استیل دنبال یه بازی میگشتم که سایت شما کمکم کرد ممنون ازتون

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد