بهترین براش‌های شست و شوی صورت

0 1,138

پوست صورت ما در معرض آلودگی های بسیارزیادی قرار دارد، در صورتی که روزانه دوبار صورت خود را بشوییم باز هم مقداری از این آلودگی ها بر روی پوست صورتمان باقی می ماند، به همین دلیل برس های شست و شوی صورت به یکی از ملزومات زندگی افراد تبدیل شده است. این برس ها به صورت حرفه ای و متناسب با انواع پوست ها طراحی شده اند و شما می توانید با استفاده از آنها از شر میکروب های پوستی رها شوید.

این برس ها صورت را ده برابر بیشتر از حالت معمولی تمیز می کنند، شما بعد از استفاده از آن متوجه می شوید که صورتتان چقدر نسبت به قبل متفاوت شده است. برس ها تنوع بسیار زیادی دارند اما اغلب آنها دارای دو سیستم به نام پالس (ضربه ای) و چرخشی می باشند. سیستم ضربه ای برای پاکسازی عمیق تر پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست، منافذ مسدودشده، گرد و غبار و ناخالصی ها بسیار کارامد است. سیستم گردشی مانند ماساژ دادن، گردش خون را در صورت بهبود بخشیده و باعث شادابی پوست شما می شود.

با توجه به نوع مشکلات پوستی که صورت شما با آن مواجهااست، باید از برس های مخصوص استفاده نمایید، برخی از این برس ها برای از بین بردن چروک های پوستی مناسب اند و برخی برای رفع آکنه و جوش مناسب می باشند.

با توجه به تنوع زیاد این وسیله در بازار، سعی کردیم در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین برس های شست و شوی صورت را به شما معرفی کنیم:

۱- Philips PureRadiance Skin Cleansing System

در این برس دو نوع تکنولوژی حرکتی تعبیه شده است که به وسیله آن پوست را تمیز شده و باعث سلامت هر چه بیشتر آن می شود. در تکنولوژی حرکت لرزشی جریان خون در زیر پوست صورت بیشتر شده و این باعث شادابی بیشتر آن می شود، همچنین با سیستم ضربه ای، منافذ عمیق پوست تمیز شده و هر نوع آلودگی و سلول مرده از روی سطح آن برداشته ی شود. این شست و شو پوست را به طور کامل تمیز کرده و بسیار کارامد است. از نقاط قوت این برس می توان به حرکت نرم و یکنواخت آن با توجه به دو نوع تکنولوژی شست و شو اشاره کرد. اما قیمت بالا این برس از جمله مواردی است که هر مصرف کننده ای به سمت آن نمی رود.

۲- Clarisonic Mia 2 Sonic Skin Cleansing System

این برس بسیار پیشرفته و کارامد است و تمامی منافذ عمیق پوست را تمیز می کند، فن آوری به کار رفته در این برس تمام منافذ بسته شده پوست را باز کرده و پوست را از هر نوع ماده خطرناک حفظ می کند. با حذف مواد آرایشی و گرد و غبار، پاک کنندگی به میزان ۶ برابر بیشتر از حالت عادی، ایجاد می کند. در این حالت کرم شما بهتر جذب پوست شده و پوست تان برای انواع آرایش ها و میکآپ ها آماده تر می شود.
در این وسیله دو تنظیم سرعت وجود دارد که با توجه به نوع پوست تان آن را انتخاب می کنید، در این دستگاه یک تایمر ۶۰ ثانیه ای نیز بدین منظور در نظر گرفته شده است. از جمله نقاط مورد توجه این برس اندازه کوچک و قابلیت حمل و نقل آسان آن می باشد، و شما می توانید با هر نوع پوستی، حتی پوست حساس از آن استفاده کنید. در صورتی که از این برس همراه یک فوم پاک کننده استفاده نمایید، میزان کارایی آن بیشتر خواهد شد.

۳- Olay Pro-X Microdermabrasion Advanced Cleansing System

این یک پکیج مناسب برای مراقبت های پوستی با قیمت بسیار خوب می باشد. این برس توسط متخصصین پوست طراحی شده است. این محصول علاوه بر پاک کردن صورت، باعث نرمی و لطافت آن نیز می شود، ضد آب است و شما می توانید آن را به آسانی در زیر دوش آب استفاده نمایید. طول عمر این برس بسیار زیاد و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

۴- Proactiv+ Deep Cleansing Brush

در صورتی که بر روی پوست خود جوش و آکنه دارید، بهتر است از این نوع برس استفاده نمایید، این برس جوش های مختلف را از بین می برد و بیشتر متناسب با پوست های چرب می باشد. نوع حرکت این برس بسیار آرام است و هیچ گونه ترک و پارگی بر روی آن ایجاد نمی کند. دارای دو تنظیم سرعتی است که می توانید متناسب با نوع پوست از آن بهره ببرید. برای نتایج موثر تر، بهتر است این محصول را به همراه سایر محصولات مراقبتی پوستی این شرکت، استفاده نمایید. از مزایای این برس می توان به سازگاری آن با انواع پوست های حساس و سرعت چرخش متغیر آن اشاره کرد. این برس علاوه بر مزایا ذکر شده، معایبی نیز دارد، نرم بودن بسیار زیاد قلموی آن باعث می شود که زود خمیده شوند و همچنین در برابر آب مقاوم نیست.

۵- DDF Revolve Professional Micro-Polishing System

این محصول بسیار حرفه ای است زیرا از طریق تکولوژی Micro-Polishing پوست را تمیز کرده و باعث روشن شدن و نرم شدن آن می شود. در این دستگاه دو سری قرار داده شده است، یک سری لایه بردار که سلول های مرده پوست را از بین می برد ومنافذ مسدود شده را باز می کند و سری دیگر که آلودگی های روی پوست شما را رفع می کند و برای استفاده روزانه مناسب است. از مزایا این برس می توان به قلمو های نرم و منعطف آن اشاره کرد که خطوط تیره صورت را به خوبی تمیز کرده و به مرور از بین می برد. در صورتی که پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است این برس، پوست شما را تحریک کند. در صورتی خرابی این برس قطعات قابل تعویض آن بسیار گران است و هزینه زیادی برای مصرف کننده دارد.

۶- Pixnor Facial Cleansing Brush & Massager

کار این برس تنها پاک سازی و لایه برداری پوست نیست، بلکه هر نوع برآمدگی و اثر ضربه ای که بر روی صورت شما ایجاد شده است را بهبود بخشیده، همچنین برای پینه های دست و پا نیز مناسب است. این مجموعه شامل ۷ قلمو می باشد. اسفنج لاتکس نرم، اسفنج آرایشی، برس مو کوتاه، برس مو بلند، برس لایه بردار، برس سنگ پا و ماساژور. این برس تمام این قابلیت هارا با قیمت بسیار پایین در اختیار شما قرار می دهد، اما در صورت نقد واقع بینانه بهتراست بگوییم که کیفیت قطعات آن بسیار خوب نیست و در حد متوسط می باشد.

۷- Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush

این برس راه حل مناسب برای انواع مشکلات پیچیده پوستی می باشد. منطقه تی بخشی از صورت است که متشکل از پیشانی، بینی، چانه و ناحیه اطراف دهان می‌شود در بسیاری از موارد چرب‌تر از سایر نواحی صورت است، زیرا غده‌های چربی در آن بیشتر هستند. به علت وجود غده‌های چربی در این ناحیه احتمال جوش زدن، منافذ مسدود‌شده و ناراحتی‌های پوستی به دلیل آفتاب سوختگی یا وزش باد، بیش از سایر نواحی صورت است. این برس به این منطقه از صورت اهمیت بیشتری می دهد. قلمو آن به صورت زاویه دار طراحی شده است تا این منطقه از صورت را به طور موثر تری تمیز کند. ضد آب می باشد و در صورت شارژ کامل باتری آن تا مدت زمان ۱۸۰ دقیقه می تواند کار کند. این برس ممکن است برای پوست های حساس اندکی تحریک کننده باشد.

۸- Panasonic Micro Foaming Cleanse Device

این برس در واقع نوعی ماساژور ژاپنی است. در صورتی که آرایش صورت خود را با دستمال مرطوب و انواع تونر ها تمیز کنیم، باز هم مقدار زیادی آلودگی بر روی آن باقی می ماند، این برس تا ۱۸ برابر موثر تر از مکانسیم عادی عمل می کند و باعث سلامت هر چه بیشتر پوست شما می شود. این برس در تنظیمات خود نوعی حالت “گرم” دارد و از آن برای پاک کردن بهتر مواد آرایش مقاوم در برابر آب استفاده می کند. این برس برای انواع پوست ها مناسب است و باعث تمیزی و روشن شدن پوست می شود، اما ممکن است طول عمر این برس اندکی کوتاه تر از موارد مشابه باشد و در عین حال گران تر است.

۹- Michael Todd Soniclear Elite Antimicrobial Facial Skin Cleansing Brush System

این برس علاوه بر تمیز کردن پوست، از آن در برابر باکتری های مضر محافظت می کند، همچنین با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با سرعت ۳۰۰ چرخش در دقیقه بدون هیچ آسیبی پوست شما را پاکیزه می کند. این محصول برای پوست های چرب و آکنه دار بسیار عالی است. از جمله مزایای آن می توان به خاصیت ضد باکتریایی و روشن کننده پوست اشاره کرد اما قیمت آن نیز گران است و هر مصرف کننده ای نمی تواند به سمت آن برود.

علاوه بر محصولات ذکر شده، برس های شست و شوی صورت بسیار زیادی در بزار وجود دارد که شما می توانید با اندکی تخقیق و خواندن نقد های آن، از کیفیت این محصولات آگاه شده و یک مدل مناسب را برای خود تهیه کنید.

بهتر است با توجه به نوع پوستان و مشکلاتی که دارد یک برس مناسب تهیه کنید و از حالت معمولی آن به صورت روزانه و یا حداقل هر دو روز یک بار استفاده نمایید. در صورت استفاده بیش از اندازه نیز ممکن است به پوست خود آسیب بزنید. برای نتیجه بهتر، ابتدا آرایش خود را با دستمال مرطوب پاک کنید، در طول هفته های اولیه برای شست و شو از پاک کننده های ملایم استفاده نمایید. اگر پوست حساس دارید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است بر اثر استفاده از برس مشکلات جدی برای پوست تان ایجاد شود. قلمو که از آن استفاده می کنید شخصی است و آن را به کسی قرض ندهید و بعد از مدتی با توجه به تغییرات ظاهری قلمو را تعویض کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد