بهترین برند یخچال فروشگاهی

0 2,648

یخچال فروشگاهی در صنایع غذایی یک وسیله کاملاً ضروری است؛ این وسیله عملکردی مشابه یخچال‌های خانگی دارد؛ اما قدرت آن بسیار بیشتر است و ظرفیت بالاتری نیز ارائه می دهد که از رشد باکتری‌های مضر مواد غذایی جلوگیری کرده و مواد را تازه نگه می‌دارد تا به دست مشتری برسد. فروشگاه می‌تواند با استفاده از این یخچال‌های باکیفیت، مواد غذایی تازه‌تر و سالم‌تری را در اختیار  مصرف‌کنندگان خود قرار دهد.

یخچال‌های فروشگاهی فضای بسیار زیادی را برای نگهداری مواد غذایی فروشگاهی ارائه می‌دهند و یکی از وسیله‌های ضروری در این فروشگاه‌ها به حساب می‌آیند. این یخچال‌ها در طرح‌ها گوناگون و با کارایی‌های متفاوتی عرضه می‌شوند که در این مقاله به آن می‌پردازیم. در ابتدا برای خرید یک یخچال به مصرف انرژی آن دقت کنید؛ زیرا در طولانی مدت برای شما هزینه‌های زیادی به بار می‌آورد.

برچسب انرژی

یخچال‌های فروشگاهی سهم بزرگی از مصرف برق در کشور را به خود اختصاص داده‌اند؛ بنابراین بهتر است در هنگام خرید آن دقت کرده و مدل‌های باکیفیت با مصرف انرژی پایین‌تری خریداری شود. برچسب انرژی در بیشتر محصولات استاندارد از جمله یخچال‌های  فروشگاهی نیز مشاهده می‌شود که میزان مصرف انرژی در آن قید شده است. سعی کنید محصولاتی تهیه کنید که برچسب انرژی  بهتری داشته و برای محیط زیست نیز خطری نداشته باشند.

دسترسی از طریق تعداد درب‌ها

یخچال‌های فروشگاهی بسته به اندازه‌ای که دارند؛ درب‌هایی در آن تعبیه شده است که به صورت یک درب و دو درب و … ارائه  می‌شوند. یخچال‌های فروشگاهی دو درب، اندازه بزرگ‌تری داشته و مناسب فروشگاه‌هایی می‌باشد که از دو نوع ماده غذایی مانند بسته‌ها و مایعات نگه‌داری می‌کنند. در نتیجه شما دسترسی بیشتری به مواد غذایی درون آن دارید. فضای بیشتر در یخچال‌های فروشگاهی ارزشمند است؛ بنابراین بهتر است یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید. یخچال‌های تک درب نه تنها باریک‌تر بوده و فضای کمتری را اشغال می‌کند؛ بلکه مصرف برق کمتری نیز دارند.

برخی یخچال‌ها علاوه بر درب‌های رو به رو، درب پنهانی از قسمت پشتی یخچال نیز دارند که دسترسی به برخی مواد غذایی موجود در قسمت‌های انتهایی را آسان‌تر می‌کند.

اندازه

شما باید با توجه به اندازه فروشگاه و میزان مواد غذایی مورد نظر و همچنین  فضایی که در فروشگاه دارید؛ یک یخچال یا فریزر فروشگاهی انتخاب کنید. در صورتی که فروشگاهتان بزرگ است توصیه می‌شود از مدل‌های سه درب یا بزرگ‌تر بهره ببرید.

جابه جایی آسان

از آنجایی که در فروشگاه احتمال تغییر دکوراسیون و جابه جایی یخچال‌ها وجود دارد؛ بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که در قسمت زیرین آن چرخ وجود دارد و جابه جایی را آسان‌تر می‌کند.

انواع یخچال‌های فروشگاهی

یخچال و فریزرهای فروشگاهی دارای اشکال، اندازه‌ها و ویژگی‌های متنوعی هستند؛ برخی از این یخچال‌ها به صورت ویترینی و برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی طراحی می‌شوند و برخی به صورت صندوقی طراحی شده و موادی در آن قرار می‌گیرند که به درجه حرارت کمتری نیاز دارند. همه این یخچال‌ها  برای خنک نگه داشتن مواد غذایی و حفظ آن‌ها از پوسیدگی طراحی شده‌اند و بدنه آن‌ها از جنس مواد با کیفیت است. شما می‌توانید در یخچال‌های شیشه ایستاده بطری‌های آب، نوشیدنی‌های گازدار و همچنین موادی مانند پیتزا بسته‌بندی و انواع دیگری از مواد غذایی را نگهداری کرده و با توجه به نور و شیشه‌ای بودن درب، آن‌ها را در معرض دید مصرف کننده قرار دهید.

یخچال ایستاده سوپری

یخچال ایستاده با درب‌های شیشه‌ای که در آن کالا و محصولات به زیبایی چیده شده و به نمایش در می‌آید. درصورتی‌که دو طرف یخچال به صورت شیشه‌ای طراحی شود نمای محصولات درون آن بیشتر می‌شود. این یخچال‌ها با نام عمومی یخچال سوپر دو طرف ارائه می‌شود و برای فروشگاه‌ها انتخاب مناسبی هستند.

یخچال ویترینی

این یخچال‌ها به صورت طولی بوده و برای ارائه و به نمایش گذاشتن محصولات به کار برده‌ می‌شود.

یخچال‌های قصابی

یخچال‌های قصابی نیز به صورت فلزی تهیه شده و درون آن از فن استفاده نمی‌شود. درون این یخچال‌ها، گوشت، مرغ و مواد غذایی در این دسته قرار داده می‌شود.

در ابتدا ممکن است تفاوت چندانی بین یخچال‌های فروشگاهی وجود نداشته باشد و همه این یخچال‌ها را یکسان ببینیم؛ اما در باطن این یخچال‌ها بسیار متنوع بوده و با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارند با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. با ما همراه باشید تا با بهترین برندها و مدل‌های یخچال فروشگاهی آشنا شوید:

۱. یخچال برند True مدل  GDM-69-HC-LD-BLK 

این یخچال سه دره با کیفیت است که به صورت کلاسیک طراحی شده و مناسب فروشگاه می‌باشد. این یخچال دوستدار محیط زیست بوده و به میزان بسیار کمی باعث گرم شدن کره زمین می‌شود و در مقایسه با سایر یخچال‌های فروشگاهی یک یخچال دوستدار محیط زیست به حساب می‌آید. موتور فن کندانسور به گونه‌ای است که باعث می‌شود طول عمر کمپرسور زیاد شده و مصرف انرژی را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد و دمای کاملاً دقیق و مناسب را به وجود می‌آورد.

ظرفیت این  یخچال فروشگاهی بسیار بالا است؛ البته قبل خرید مکان مورد نظر را آماده کنید. این یخچال دارای پوشش داخلی آلومینیومی، کف استیل و چراغ‌های LED با کیفیت است که مواد غذایی درون آن را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های LED تا پنج برابر عمر بیشتری نسبت به فلورسنت‌های سنتی دارند و نور بیشتری ایجاد می‌کنند. درب‌های آن شیشه‌ای با کیفیت و دوجداره است که انرژی را به بیرون منتقل نمی‌کند و مصرف انرژی آن پایین‌تر می‌آید.

۲. یخچال  یک درب شیشه‌ای Vortex 

این یخچال یک درب می‌تواند محصولات شما را به بهترین شکل و با نور پردازی عالی نشان دهد؛ درب و منافذ کاملاً مهرو موم شده است و دمای سرد درون یخچال را به بیرون منتقل نمی‌کند. این واحد همچنین دارای ۸ قفسه فولادی قابل تنظیم با پوشش پی وی سی و پلی اورتان با عایق سلول‌های با چگالی بالا می‌باشد. کنترل دمای الکترونیکی باعث می‌شود که دمای یخچال بین ۳۳ تا ۴۱ درجه فارنهایت قابلیت تنظیم بوده و دقیق باشد. این یخچال سبک، جمع جور و با کیفیت است.

۳. یخچال فریزر دو درب ایستاده برند Saba 

یخچال فریزر Saba یک یخچال دو درب شیشه‌ای است که کمپرسور آن در قسمت پایین قرار دارد و نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان است. بارگیری و تخلیه محصولات و کالا در این فریزر به راحتی انجام می‌شود شما می‌توانید با استفاده از کنترل پنل درجه حرارت یخچال را بین صفر تا ده درجه فارنهایت تنظیم کنید. چراغ‌های LED درون یخچال فریزر هم محیط داخلی یخچال را روشن و پر نور نشان می‌دهد و هم مصرف انرژی کمتری دارد. شما می‌توانید چراغ‌ها را با سوئیچ تعبیه شده در کنار درجه حرارت، خاموش و روشن کنید. قفسه‌های درون آن قابلیت انعطاف پذیری و جابه‌جایی دارند و می‌توانند بارهای سنگین را تحمل کنند.

۴. یخچال ویترینی Saba 

این یخچال دارای سیستم کنترل الکترونیکی برای تنظیم درجه حرارت است که می‌توانید در بازه مورد نیاز دمای داخلی یخچال فریزر را کم و زیاد کنید. محیط داخلی هوای سرد و مرطوبی را ارائه می‌دهد تا مواد غذایی مانند گوشت در آن نگهداری شود؛ بدون آنکه تأثیر منفی در مزه و شکل ظاهری و کیفیت مواد غذایی به وجود بیاید. به راحتی درجه حرارت بین ۳۳-۴۱ درجه را تنظیم کنید؛ صفحه‌نمایش LCD به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی دما را متناسب با مواد غذایی‌تان انتخاب نمایید. نورپردازی داخلی باعث شده تا مواد غذایی درون آن به خوبی دیده شوند؛ چراغ‌ها طول عمر بالایی دارند و مصرف انرژی  آن‌ها کم است. درب‌های شیشه‌ای منحنی و کریستالی سبک هستند و درب‌های عقب کشویی است. در صورتی که کافه، رستوران و فروشگاه دارید می‌توانید از این یخچال در محل کار خود استفاده کنید و از ظرفیت بالا و کیفیت بسیار خوب آن بهره ببرید. این شرکت یکی از مقرون به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین یخچال‌ها را ارائه می‌دهد که نیازهای مصرف کننده را به طور کامل رفع خواهد کرد. کمپرسورها در پایین دستگاه تعبیه شده و  دسترسی به قفسه برای بارگیری و تخلیه محصولات بسیار خوب می‌باشد.

۵. یخچال OMCAN مدل ۴۱۴۶۵ Open Air

این یخچال ایستاده با طراحی زیبا و جادار خود یک انتخاب مناسب برای فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها است؛ بدنه آن از جنس مقاوم بوده و یک صفحه شیشه‌ای در سه طرف آن قرار گرفته است که باعث می‌شود شما از زاویه‌های مختلف به مواد غذایی درون آن دید داشته باشید. در زیر بدنه چرخ‌هایی تعبیه شده که فرایند جابه جایی را آسان‌تر می‌کند. این یخچال به صورت باز طراحی شده و درون آن قفسه‌هایی با قابلیت تنظیم و جابه جایی وجود دارد. چراغ  آل ای دی درون یخچال باعث می‌شود تا به مواد غذایی درون آن دید داشته باشید و به آسانی هر آنچه را که می‌خواهید از درون یخچال بردارید و یا درون آن قرار دهید.

۶. یخچال فلزی ایستاده برند Arctic Air

این یخچال ایستاده برای نگهداری مواد غذایی استفاده می‌شود که نیازی به ارائه ندارند. در واقع درب‌های آن فلزی است و محصولات درون آن قابل مشاهده نمی‌باشد. جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ است و بسیار مقاوم می‌باشد و در صورتی که درب‌های آن را بیش از ۹۰ درجه باز کنید؛ به صورت اتوماتیک بسته خواهند شد. ترموستات و یک صفحه نمایش LED نیز در این یخچال صنعتی تعبیه شده است. قسمت داخلی این یخچال دارای یک پوشش آلومینیومی سفید و شش قفسه قابل تنظیم با پوشش اپوکسی برای ذخیره تمام غذاها می‌باشد. جنس بدنه و طراحی داخلی و خارجی آن به گونه‌ای است که به راحتی تمیز می‌شود. چرخ‌های تعبیه شده در زیر یخچال، فرایند جابه جایی این وسیله سنگین را بسیار آسان کرده است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد