بهترین جاروبرقی سال ۲۰۱۸

0 1,540

جاروبرقی وسیله‌ای است که با کمک آن می‌توانید گردوخاک خانه را جارو کرده و بدون اینکه از نظر تنفسی برای شما مشکلی پیش بیاید؛ تمام آلودگی‌ها را با بیشترین دقت از بین ببرید. برخی از این جاروها توانایی کشش مایعات را نیز دارند. خانه‌های مدرن امروزی به جاروبرقی‌های مدرن و مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته نیاز دارد. البته هر یک از این جاروبرقی‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و افراد باید متناسب با نیازشان آن را خریداری کنند. به طور مثال افرادی که آلرژی دارند؛ بهتر است از جاروبرقی‌هایی استفاده کنند که از چند فیلتر بهره می‌برد و افراد پر مشغله بهتر است از جاروبرقی‌های رباتیک استفاده کنند. در این نوشته، قصد داریم بهترین جاروبرقی‌های سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم.

۱. جاروبرقی دایسون مدل بیگ بال انیمل (DYSON BIG BALL ANIMAL)

این جاروبرقی زیبای شرکت دایسون، با توان ۱۸۰ AW می‌تواند به دقت و با کارایی بالا محیط اطراف شما را تمیز کند؛ وزن آن سبک است و ویژگی جذاب آن حفظ تعادل می‌باشد. در واقع طراحی آن به گونه‌ای است که زمانی دسته جاروبرقی صاف می‌ایستد؛ به هیچ عنوان سرنگون نخواهد شد. تمام قطعات جاروبرقی بر روی یک چرخ کروی شکل قرار دارد و به آسانی  حرکت می‌کند و شما برای جابه‌جایی این جسم کوچک به فشار و قدرت زیادی نیاز ندارید. فیلتر جاروبرقی ذرات بزرگ‌تر از ۰.۳ میکرون را جذب کرده و مانع از ورود آن به موتور جاروبرقی می‌شود. موتور آن با قدرت ۱۸۰ AW، سرعت مکشی معادل با ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دارد. شعاع عملیاتی این جاروبرقی ۱۰.۴ متر است و فضای خوبی در  اختیار شما قرار می‌دهد.

۲. جاروبرقی میله مدل C3 POWERLINE

جاروبرقی میله مدل C3 POWERLINE یکی از مدل‌های مناسب و باکیفیت ارائه شده توسط شرکت میله است که توانایی‌های زیادی دارد. مکش و قدرت بالای این جاروبرقی باعث شده تا تمام آلودگی و ذرات را از روی سطح‌ها جمع کند. این جاروبرقی از مدل قبلی سبک‌تر بوده و سیم طولانی‌تری دارد؛ وزن این جاروبرقی ۵.۴ کیلوگرم و طول سیم آن ۱۲ متر است و در حرکت شما محدودیتی ایجاد نمی‌کند. در این دستگاه تنظیمات مختلف برای جارو کردن سطوح با  میزان کثیفی کم و زیاد در نظر گرفته شده است؛ شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات و ابزارهایی که در این جاروبرقی قرار داده شده است میزان قدرت و مکش جاروبرقی را تنظیم نمایید. فیلتری که برای آن در نظر گرفته شده باعث می‌شود که گرد  و خاک شما را اذیت نکند. این مورد برای افرادی مهم و کاربردی است که آلرژی دارند و یا در خانه حیوانات خانگی نگه می‌دارند؛ تنها ایرادی که می‌توان به این جاروبرقی وارد کرد قیمت بالای آن می‌باشد.

۳. جاروبرقی شارک Navigator Lift-Away مدل  NV356E

این جاروبرقی یکی از بهترین مدل‌ها برای تمیز کردن کف پوش‌های سخت، فرش، موکت‌ها و جمع آوری موی حیوانات است. قدرت مکش آن فوق‌العاده خوب است و هر گردوخاکی  را جذب کرده و خانه را تمیز می‌کند. فیلتر هپای تعبیه شده در این جاروبرقی تا میزان ۹۹.۹% ذرات را جذب کرده و برای افراد حساس مناسب است. این جاروبرقی ضد آلرژی برای افرادی که به ذرات و گردوغبار حساسیت دارند؛ یک انتخاب مناسب به حساب می‌آید.

وزن این جاروبرقی بسیار سبک است و بدنه و کیسه جمع آوری آن بر روی دسته جاروبرقی تعبیه شده است؛ اما شما می‌توانید برای تمیز کردن مناطقی مانند سقف بدنه دستگاه را از روی دسته آن جدا کرده و با دسته جاروبرقی سقف و مناطق غیرقابل دسترس را تمیز کنید. یک دسته ارگونومی بر روی میله جاروبرقی قرار گرفته که کاملاً متناسب با دست طراحی شده و شما را خسته نمی‌کند.

۴. جاروبرقی بی سیم دایسون مدل V8 Absolute

این جاروبرقی بی سیم قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از فواید جاروبرقی‌های بی سیم میتوان به استفاده از آن‌ها در هر مکان و زمانی بدون جریان برق اشاره کرد؛ اما نیاز به شارژ دارد. شرکت دایسون باطری تعبیه شده در این جاروبرقی را بسیار قدرتمند انتخاب کرده تا برای شما در حین کار مشکلی ایجاد نشود. عمر باتری آن نسبت به مدل قبلی دو برابر است و شما زمان بیشتری را می‌توانید صرف تمیز کردن خانه‌تان کنید؛ طبق ادعای این شرکت شما با هر بار شارژ می‌توانید تا ۴۰ دقیقه از آن استفاده کنید و این زمان برای یک جاروبرقی بی سیم و خانه متوسط و بزرگ بسیار مناسب است. قدرت مکش آن بسیار بالا بوده و  قدرت وکیوم آن معادل با ۴۲۵ وات است. شما می‌توانید بدون دست زدن به بدنه زباله‌ها را خالی کنید. درصورتی‌که می‌خواهید از قدرت بیشتری استفاده کنید باید انگشت خود را بر روی دکمه قدرت آن نگه دارید که این قابلیت از نکات منفی آن به حساب می‌آید.

                                                                                                               .

۵. ربات جارو کننده شرکت Irobot مدل رومبا ۹۸۰ (roomba 980)

ربات جارو  کننده Irobot roomba 980 بدون شک یکی از بهترین ربات‌های جارو کننده در دنیا محسوب میشود که تمام استانداردها را در اختیار صاحب خانه قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این ربات جارو کننده بر روی فرش و یا سطوح چوبی استفاده کنید.

این ربات قادر به تشخیص سطوح کثیف‌تر می‌باشد و زمان بیشتری را برای تمیز کردن آن در نظر می‌گیرد؛ سنسورهای هوشمند تعبیه شده در آن مانع از برخورد جاروبرقی با اشیا می‌شود و با نقشه برداری از فضای مورد نظر  به سرعت می‌تواند مسیرهای موجود در خانه را یاد بگیرد.  سیستم تمیز کردن AeroForce ™ با افزایش قدرت به طور خودکار قدرت را  به روی فرش، زیاد می‌کند. شما می‌توانید از طریق وایفای به گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ خود وصل شده و جاروبرقی را از این طریق تحت کنترل داشته باشید. با نصب برنامه مخصوص بر روی گوشی همراه و وصل شدن به وایفای این ربات می‌توانید از طریق دکمه Clean روی نمایشگر گوشی،  دستگاه را آماده به کار کنید. باتری به کار رفته در آن نیز کیفیت خوبی دارد و در حدود دو ساعت به صورت مداوم می‌تواند کار کند. البته صدای بلند دستگاه اندکی آزار دهنده است و ممکن است شما را کمی کلافه کند.

۶. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO3IR

این جاروبرقی از نوع کیسه‌ای بوده و قدرتی معادل با ۱۲۰۰ وات دارد؛ شما می‌توانید از این جاروبرقی بوش برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کره و ذرات و گردوغبار روی سطح زمین را به آسانی تمیز کنید. این جاروبرقی با CompressorTechnology می‌تواند سطوح کاملاً تمیزی را ارائه دهد. فیلتر خروجی هیپا در نظر گرفته شده در آن باعث می‌شود تا ذرات ریز و گرد و غبار وارد هوا نشود و از این نظر برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است.  همانطور که اشاره شد. این جاروبرقی از نوع کیسه‌ای بوده و گنجایشی معادل با ۵ لیتر دارد؛ طول سیم آن ۱۲ متر است و شما در منطقه‌ای به شعاع ۱۸ متری به را حتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مدل سری‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که برای درزها، محیط‌های کوچک و غیر قابل دسترس بسیار مناسب است.

۷. جاروبرقی سامسونگ مدل VCMA20CV

این جاروبرقی سامسونگ با کیفیت، قیمت و طراحی بسیار زیبای خود توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست بیاورد. درون بدنه آن پاکتی در نظر نگرفته شده و ذرات و آشغال‌ها به درون محفظه جاروبرقی هدایت می‌شوند، ظرفیت این مخزن ۱. لیتر است. از ویژگی‌های کاربردی این جاروبرقی قابلیت جذب مایعات می‌باشد. قدرت موتور ۲۰۰۰ وات است و با مکش و سرعت بالا می‌تواند تمام ذرات و گرد و غبار را از روی سطوح جمع آوری کند. طول کابل برق آن ۲ متر و شعاع کارکردن آن ۴ متر می‌باشد؛ در قسمت خروجی آن فیلتر هیپا در نظر گرفته شده تا گردو غبار وارد محیط بیرونی نشده و مشکلات تنفسی و آلرژی ایجاد نکند.

۸. جاروبرقی کندی مدل KCA

جاروبرقی کندی مدل KCA از مدل‌های کیسه دار و با قدرت ۲۵۰۰ وات کار می‌کند. شما با استفاده از این جاروبرقی می‌توانید آلودگی‌های ریز موجود در فضا و  سطوح را کاملاً جذب کرده و سطوح تمیز و بهداشتی داشته باشید. در بدنه این جاروبرقی یک کیسه زباله تعبیه شده که نوع پارچه‌ای آن قابل شست و شو می‌باشد و ظرفیتی معادل با ۵ لیتر دارد. جنس لوله جاروبرقی نیز از نوع تلسکوپی آلومینیومی است؛ خرطومی آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و با استفاده از سری‌های متنوع قابلیت تمیز کردن مکان‌های تنگ و غیر قابل دسترس را برای کاربر فراهم می‌کند؛ برس موجود در جاروبرقی برای تمیز کردن فرش، پارکت و سطوح باریک بسیار مناسب است. شما می‌توانید از این جاروبرقی کندی برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید. فیلتر هیپا موجود در آن باعث می‌شود تا آلودگی‌ها ذرات ریز وارد هوا شده و ایجاد حساسیت نکند. طول سیم آن نیز خوب بوده و ۸ متر است و محدودیت حرکتی به وجود نمی‌آورد.

۹. جاروبرقی رباتیک فکر مدل Robert

ربات‌های جارو کن برای افراد پر مشغله یا افرادی مناسب است که حیوانات خانگی دارند و به راحتی می‌تواند محیط خانه و موهای این حیوانات را تمیز کرده و سطوح تمیز و بهداشتی به شما ارائه دهد. این ربات جارو کننده وزن کمی دارد و با ابعاد کوچک ارائه شده است به همین دلیل به راحتی می‌تواند در قسمت‌های مختلف خانه حرکت کرده و آن را تمیز و پاکیزه کند. گنجایش مخزن آن ۰.۳۲ لیتر است و برای خانه‌های بزرگ و خیلی کثیف مناسب نیست؛ زیرا شما باید در طول فرایند جارو کشیدن کیسه آن را تخلیه کنید. یکی دیگر از مواردی که در ربات‌های جارو کن اهمیت دارد قدرت باطری آن است. این جاروبرقی فکر در مدت زمان ۴ ساعت شارژ می‌شود و تا دو ساعت می‌تواند به صورت مداوم سطوح خانه را تمیز کرده و جارو بکشد. شما می‌توانید از دکمه روی بدنه سرعت جاروبرقی را بسته به نیازتان در دو سرعت کم و زیاد تنظیم نمایید.

۱۰. جاروبرقی کرشر مدل NT 38/1 Me Classic

این جاروبرقی المانی برای تمیز کردن سطوح مختلفی طراحی شده است و می‌تواند به آسانی ذرات و گرد و غبار را جارو کرده و تمیز کند. بدنه آن کوچک طراحی شده و از جنس استیل است و شما می‌توانید آن را در محیط‌های گوناگون از جمله محیط‌های صنعتی نیز استفاده کنید، زیرا هم محکم است و هم کارایی بالایی دارد. توان آن ۱۵۰۰ وات است و قدرت مکش بالایی دارد؛ این جارو قابلیت جمع آوری زباله‌های مرطوب و آب را نیز در خود جای داده است. فیلتر به کار رفته در آن از نوع سبدی است که باعث شده قدرت مکش بالاتری داشته باشد و  کارایی آن زیادتر شود.  سری‌ها و نازل‌های به کار رفته در آن باعث شده تا به راحتی از آن برای تمیز کردن انواع کف‌ها، گوشه‌های خانه و مکان‌هایی استفاده کنید که به آن دسترسی ندارید. طول کابل برق آن ۶۰۵ و طول شلنگ آن ۲.۵ متر است و محدود ای به اندازه ۸ تا ۹ متر را پوشش می‌دهد.

نکات کاربردی در خرید جاروبرقی

اگر شما به دنبال یک جاروبرقی مناسب برای خانه‌تان هستید؛ با توجه به کفپوش خانه و قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که این جاروبرقی‌ها ارائه می‌دهند؛ باید یک مدل مناسب را انتخاب کنید. ما تنها  توانستیم چند مدل از بهترین مدل‌های جاروبرقی را به شما معرفی کنیم و بدون شک مدل‌های  بهتری نیز وجود دارند. بنابراین جاروبرقی را به صرف زیبا بودن آن انتخاب نکنید و بیشتر به فکر نیازهایتان باشید. برای انتخاب یک جاروبرقی مناسب به نکات زیر دقت کنید:

  • در صورتی که در خانه از فرش و موکت استفاده می‌کنید بهتر است جاروبرقی شما مکش و قدرت زیادتری داشته باشد.
  • در صورتی که مشکلات تنفسی و یا آلرژی دارید؛ از جاروبرقی‌های کیسه‌ای استفاده کرده و یا مطمئن شوید مدل انتخابی شما دارای فیلتر هیپا است.
  • مخزن و اندازه کیسه نیز اهمیت دارد. جاروبرقی‌هایی که کیسه خیلی کوچکی دارند در صورتی که برای خانه‌های بزرگ و پر از گردو خاک استفاده می‌شوند؛ باید زود به زود کیسه را خالی کنید تا قدرت مکش آن پایین نیاید.
  • در صورت خرید جاروبرقی‌های بی سیم و یا رباتی به طول عمر باتری آن توجه کنید.
  • میزان صدای جاروبرقی نیز اهمیت دارد. مدل‌های پرقدرت ممکن است صدای بلندتری ایجاد کند. اگر فرزند کوچکی در خانه دارید؛ بهتر است از مدل‌های کم سرو صدا استفاده کنید.
  • سری‌های جاروبرقی برای تمیز کردن مناطق متنوع استفاده می‌شوند. مطمئن شوید جاروبرقی شما دارای سری و نازل مخصوص برای تمیز کردن گوشه‌ها، مبل، پرده، فرش، موکت و … است.
  • برخی از جاروبرقی‌ها قابلیت مکش مایعات را نیز در خود جای داده‌اند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد