معرفی بهترین دستگاه‌های اسپرسو در سال ۲۰۱۹

0 1,478

اسپرسو نوعی قهوهٔ غلیظ است که در اوایل قرن بیستم در تورین ایتالیا ابداع شد. اسپرسو هم به معنی یک نوشیدنی قهوه و هم نوعی روش دم کردن است. در اسپرسو آب با فشار زیادی از بین دانه های قهوه عبور می کند که نرم تر از روش های سنتی آسیاب شده اند. امروزه اسپرسو طرفداران زیادی پیدا کرده است، زیرا طعم میانه ای دارد و با ذائقۀ بیشتر افراد سازگار است. در این مطلب بهترین دستگاه‌های اسپرسو در سال ۲۰۱۹ را معرفی می کنیم:

۱. بهترین کلی: دستگاه اسپرسو Breville

اسپرسوساز

بله، این دستگاه اسپرسوساز از Breville برچسب قیمتی بالایی دارد، اما در مقایسه با بعضی دستگاه های دیگر موجود در بازار (مانند La Marzocco Linea Mini، که مورد علاقه Barista است و ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد) در واقع یک سرقت است. علاوه بر این، این دستگاه قابل اعتماد و با دوام است و همیشه قهوه مناسبی را درست می کند.

سیستم اسپرسوساز دوگانه بدون شک یک دستگاه طلایی برای تجهیزات خانگی و تجاری محسوب می شود: آن ها درجه حرارت مطلوبی را برای دمیدن قهوه اسپرسو (۱۹۵-۲۰۵ درجه فارنهایت) مهیا می کنند که بخار آن به ۲۵۰ درجه فارنهایت می رسد. Breville همچنین برای تهیه اسپرسو گزینه های قابل برنامه ریزی ارائه می دهد و دارای یک شیر کنترل است که فشار خروجی آن را کنترل می کند. اگر هر روز قهوه اسپرسو می نوشید، این دستگاه برایتان مناسب است.

۲. بهترین کل: دستگاه اسپرسو / کاپوچینو Mr. Coffee

اسپرسوساز

دستگاه اسپرسو ساز Mr. Coffee بهترین فروش در این لیست می باشد. این دستگاه اسپرسوساز دارای تمام زنگ ها و سوت هایی است که می توانید از یک دستگاه بخواهید. با داشتن این اسپرسوساز علاوه بر اینکه می توانید اسپرسو درست کنید، با لمس یک دکمه می توانید کاپوچینو یا کافه لاته هم تهیه کنید. یک سینی فنجان قابل تنظیم وجود دارد که به شما امکان می دهد ارتفاع آن را براساس اندازه فنجان خود تغییر دهید. مخازن شیر و آب آن قابل جابه جایی است و به راحتی می توانید آن را پر یا تمیز کنید. این دستگاه مجهز به ظرف قطره است که باعث تمیز نگه داشتن دستگاه می شود. دستگاه اسپرسو ساز Mr. Coffee به یک فیلتر تک شات، فیلتر دو شات، قاشق اندازه گیری، خرد کننده و کتاب راهنمای تهیه قهوه هم مجهز می باشد.

اکثر افرادی که این دستگاه را در خانه های خود دارند از داشتن آن بسیار خوشحال هستند. کارکردن با آن بسیار آسان است و به راحتی می توانید یک قهوه خوشمزه درست کنید. بعضی افراد معتقدند که نمی دانند بدون این دستگاه باید چه کار کنند. بعضی افراد از شکستن زود هنگام این دستگاه شکایت دارند، اما اکثریت کسانی که این دستگاه را دارند، از کیفیت محصول رضایت دارند.

۳. بهترین ماشین ترکیبی: سیستم نوار قهوه نینجا

اسپرسوساز

این دستگاه اسپرسوساز شگفت انگیز است، اما اگر قهوه معمولی را برای صبحانه و قهوه کافئین دار را برای ناهار دوست دارید، این دستگاه می تواند همه کارها را انجام دهد و شما می توانید قهوه خود را به جای غلاف های اختصاصی یا فنجان استفاده کنید. این دستگاه نه تنها انواع قهوه را به راحتی درست می کند، بلکه قهوه را در اندازه های مختلف از یک فنجان تا یک پارچ درست می کند. البته بین فنجان و پارچ ۴ سایز دیگر هم وجود دارد. بنابراین می توانید مقدار مناسبی را برای خودتان یا برای همکارانتان درست کنید.

این دستگاه دارای سیستم Auto-iQ اختصاصی است که عطر و طعم پیشرفته ای به قهوه می دهد. اگر از قهوه ضعیف رنج می برید و به دنبال یک اسپرسوساز عالی می گردید این دستگاه انتخاب خوبی برایتان می باشد. همچنین دارای کف ساز خودکار است، بنابراین می توانید برای تنوع در طعم اسپرسو از کف داغ یا شیر سرد استفاده کنید.

این دستگاه همچنین شامل یک مگ مسافرتی ۲۲ اونسی می باشد، بنابراین می توانید قهوه را با خودتان ببرید. این قهوه ساز دارای تنظیمات فراوانی است. در صورتی که چند بار از این دستگاه استفاده کنید، اندازه گیری آن آسان و قابل درک خواهد بود.

۴. بهترین بودجه: دستگاه اسپرسوساز Nespresso Pixie

اسپرسوساز

این دستگاه اسپرسوساز دارای یک پمپ فشار ۱۹bar برای تهیه اسپرسوی با کیفیت است، بدون اینکه فضای زیادی را روی پیشخوان اشغال کند. این دستگاه تنها در عرض ۲۵ ثانیه به دمای مطلوب می رسد و دستگاه در ۹ دقیقه خاموش می شود که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

این کار با یک دکمه انجام می شود و می تواند دو نوع مختلف تهیه کند: اسپرسو یا لانگو، همچنین می تواند برای اندازه های سفارشی، برنامه ریزی کند. سینی تخلیه تاشو به راحتی فنجان های مختلف را در خود جای می دهد.

برای اینکه بفهمید چه وقت باید مخزن را از آب پر کنید، نورهای قرمز در امتداد دو طرف دستگاه وجود دارد. Aeroccino شامل کف شیر سرد یا ریز بافتی داغ است تا لایه آخر را به قهوه اضافه کند.

این دستگاه برای استفاده با کپسول Nespresso طراحی شده است. ۱۶ کپسول نمونه ارائه شده است، بنابراین می توانید به راحتی اسپرسو تهیه کنید.

۵.  Original Bialetti Moka Express

اسپرسوساز

این دستگاه توسط یک شرکت ایتالیایی ساخته شده است که از ۸۰ سال پیش به تولید قهوه ساز مشغول است. این اسپرسوساز برای تهیه سه فنجان قهوه (۲ اونس) به کمتر از پنج دقیقه زمان نیاز دارد. این دستگاه از آلومینیوم جلا ساخته شده است و هشت ضلعی کلاسیک می باشد که بر روی اجاق گاز یا میز ظاهر زیبایی دارد. در حالی که شکل ظاهری آن کمک می کند تا به خوبی روی اجاق گاز قرار بگیرد. همچنین دارای سوپاپ ایمنی ثبت شده برای حفاظت است و تمیز کردن آن آسان است.

تهیه اسپرسو ساده است، فقط کافی است ظرف پایینی را با آب سرد پر کنید. دریچه را روی آن قرار دهید و اسپرسو را داخل آن بریزید. سپس قسمت بالایی را بر روی پایه قرار دهید. آن را روی حرارت قرار دهید تا آب جوش بیاید و قهوه از بخش مرکزی آن عبور کند. وقتی ظرف بزرگ پر می شود، قهوه آماده می شود. این دستگاه در اندازه های مختلف موجود است که بستگی به نیاز شما دارد.

۶. بهترین پودر: دستگاه اسپرسو Gourmia Multi-Capsule

اسپرسوساز

درست کردن اسپرسو عالی می تواند کار لذت بخشی باشد، اما هرکسی که می خواهد اسپرسو بنوشد، می خواهد تمام کارها را دستگاه انجام دهد. دستگاه‌های مبتنی بر پودر، درست کردن قهوه را آسان تر می کنند، اما در انتخاب نوع قهوه گزینه های کمتری وجود دارد. این دستگاه هر دوی این مشکلات را حل می کند از آنجایی که برای اغلب پودرهای محبوب مانند Nespresso، Dolce Gusto، K-Fee یا Verismo از Starbucks آداپتور دارد، همیشه می توانید قهوه تازه مصرف کنید.

دو دکمه قابل برنامه ریزی وجود دارد، بنابراین می توانید اندازه اسپرسو و درجه حرارت مورد نظرتان را انتخاب کنید. این دستگاه آنچه شما دوست دارید را به خاطر می سپارد و دفعه بعدی همان را درست می کند. این باعث می شود تا ۱۹ بار فشار و گرمایش سریع داشته باشد، بنابراین صبح روز بعد می توانید یک اسپرسو آسان و خوشمزه درست کنید.

سینی تخلیه آن قابل تنظیم است و می توانید فنجان های مختلفی را داخل آن قرار دهید. مخزن آن دارای یک لیتر آب است، بنابراین نیازی نیست مدام آن را پر کنید.

۷. بهترین دو شات: سیستم اسپرسو دو شات Mr. Coffee

اسپرسوساز

هیچ کس نمی خواهد برای درست کردن اسپرسو صبر کند، درست است؟ این دستگاه به شما اجازه می دهد تا در یک زمان دو شات درست کنید، بنابراین می توانید در نیمی از زمان دو نوشیدنی درست کنید. همچنین می توانید برای تهیه قهوه، یک شات یا دو شات را برای اندازه های مختلف انتخاب کنید. این دستگاه دارای سیستم پمپ ۱۵ باری و بازوی کف ساز است که برای تهیه یک کف خامه ای برای کاپوچینوها و کافه لات ها استفاده می شود. یک چراغ نشانگر در این دستگاه وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا زمان پایان کار را بدانید.

سیستم گرمای بلوکی، حرارت را افزایش می دهد، در حالی که سینی تخلیه آن قابل جابجایی است و تمیز کردن آن راحت است. این دستگاه شامل یک خردکن است، بنابراین می توانید مطمئن شوید که قهوه در فیلتر به صورت یکنواخت توزیع شده است. مخزن آب آن ۴۰ اونس می باشد، بنابراین مجبور نیستید که اغلب آن را پر کنید.

۸. بهترین راهنما:  Flair Espresso Manual Press

اسپرسوساز

بدون هیچ مشکلی برای وصل کردن، شما می توانید این دستگاه اسپرسوساز را در هر مکانی ببرید. سر آن قابل جدا شدن است و هنگامی که قهوه درست می شود، تمیز کردن آن بسیار آسان است.

پایه آن از آلومینیوم و سر دایره ای آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این دستگاه سبک وزن و با دوام است، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را در کیف دستی خود بگذارید و به مسافرت بروید.

برای اینکه با این دستگاه قهوه درست کنید، علاوه بر دانه های قهوه به وسایلی از جمله قیف، فنجان اندازه گیری و خردکننده نیز نیاز دارید. اگر می خواهید ظرف را به طور دائم به پایه فشرده کنید به یک پیچ، واشر و آچار هم نیاز دارید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد