بهترین رنگ مو برای پوست‌های سفید

0 10,266

پیدا کردن رنگ مو مناسب برای هر فرد، کار سختی است؛ مخصوصاً اگر برای اولین بار قصد رنگ کردن موهایتان را داشته باشید.  گزینه‌هایی که آرایشگرها ارائه می‌دهند ممکن است جسورانه باشد و  ر برخی موارد پایه و اساس استانداردی در آن به کار نرفته باشد؛ در هنگام انتخاب رنگ مو باید به این نکته توجه کنید که آیا این رنگ مو با رنگ پوست شما سازگار است. اگر  پوست سفید و بوری دارید؛ بهترین رنگ مو مناسب صورت شما چه رنگی است؟ البته موارد دیگری مانند رنگ چشم نیز در انتخاب رنگ مو تأثیر می‌گذارد؛ اما آنچه اهمیت دارد رنگ پوست است. در این مطلب قصد داریم بهترین رنگ مو مناسب پوست‌های سفید را به شما پیشنهاد دهیم. اگر پوستتان سفید و بور است این مطلب برای شما بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

انتخاب رنگ مو برای پوست‌های سفید

تن پوست در انتخاب رنگ مو بسیار اهمیت دارد؛ زیرا موهای شما درست در کنار چهره‌تان قرار می‌گیرد و  این تناسب می‌تواند چهره شما را زیباتر کند و صورتتان را جوان‌تر نشان دهد. اگر پوست صورتتان سفید است؛ باید در ابتدا تن پوستی‌تان را تشخیص داده و سپس یک رنگ مناسب با آن انتخاب کنید. اشتباهی که اکثر خانم‌ها و آقایان به آن دچار می‌شوند؛ این است که گمان می‌کنند پوست‌های سفید، تن رنگ سردی دارند و امکان ندارد یک شخص با پوست سفید و تن پوستی گرمی باشد. این اعتقاد اشتباه است؛ در دنیا افراد زیادی وجود دارند که تن پوستی گرمی داشته و رنگ پوست آن‌ها سفید است. بنابراین اگر سفید پوست هستید، بسته به نوع و تن پوستی‌تان باید یک رنگ مناسب انتخاب کنید.

تشخیص تن پوست

برای این کار صورت خود را بشویید و هر گونه آرایش را از روی پوستتان پاک کنید. رو به رو آینه بایستید؛ اتاق شما باید نور طبیعی و کافی داشته باشد و خیلی تاریک یا بیش از اندازه روشن نباشد. در یک دست دو کاغذ به رنگ قرمز و زرد نگه دارید و در دست دیگر از کاغذهایی به رنگ آبی، نقره‌ای، سبز و سفید استفاده کنید. هر کدام از کاغذها را به ترتیب در کنار صورتتان نگه دارید؛ به این ترتیب هر کاغذی که به رنگ پوست شما نزدیک‌تر است؛ رنگ پوست شما را نشان می‌دهد. اگر رنگ‌های قرمز و زرد با پوست شما هماهنگ هستند؛ تن پوست شما گرم است و اگر رنگ‌های آبی، نقره‌ای و سفید با پوست‌تان هماهنگ‌ترند تن پوستتان سرد می‌باشد.

علاوه بر این شما از راه ساده‌تری می‌توانید گرم یا سرد بودن پوستتان را تشخیص دهید. برای این کار آستین‌ها را بالا بزنید و به رگ‌های روی مچتان نگاه کنید؛ اگر رنگ آن‌ها آبی باشد؛ زمینه پوست شما سرد است؛ اگر به نظر سبز باشد رنگ پوست گرمی دارید و اگر هاله‌های آبی و سبز می‌بینید رنگ پوستتان خنثی است.

یک روش ساده دیگر برای تشخیص تن پوست استفاده از جواهرات است؛ گوشواره‌های نقره‌ای رنگ در گوشتان قرار دهید و به چهره‌تان نگاه کنید؛ حال از گوشواره‌های طلایی رنگ استفاده کنید؛ هر کدام از این جواهرات به پوست شما نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر باشد تن پوستی‌تان را نشان می‌دهد. پوست‌های گرم در کنار جواهرات طلایی رنگ، تناسب بهتری دارند و در مقابل پوست‌های سرد در کنار جواهراتی نقره‌ای رنگ زیباتر به نظر می‌رسند.

اگر پوست سفید با تن سرد دارید

اگر پوست صورتتان سفید است و تن پوستی‌تان را نیز سرد تشخیص داده‌اید؛ یعنی هاله‌هایی از رنگ‌های صورتی، قرمز  یا آبی در پوست صورتتان مشاهده می‌شود برای رفع قرمزی پوستتان باید سراغ رنگ‌هایی بروید که رنگ قرمز پوستتان را خنثی می‌کند. رنگ‌های گرم مانند طلائی می‌تواند برای پوستتان بهتر باشد و تناسب بین صورت و مو ایجاد کند. رنگ‌های سرد مانند خاکستری، عسلی، مسی طلایی، قهوه‌ای بژ و rich قهوه‌ای برای صورت شما مناسب‌تر است. رنگ‌های بژ، یک انتخاب مناسب برای پوست‌های روشن و سرد است؛  اما رنگ‌هایی که قرمزی و صورتی دارد مانند رنگ‌های مسی و شرابی و یا رنگ‌های فانتزی، رنگ‌های آلبالویی و … برای شما مناسب نیستند؛ اما اگر پوست روشن و گرمی دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر پوست سفید با تن گرم دارید

افرادی که پوست سفید اما تن گرم دارند باید رنگ‌هایی انتخاب کنند که زردی پوستشان را از بین برده و تشدید نکند. در غیر این صورت پوست صورتشان بی‌روح‌تر  شده و تناسبی نخواهد داشت. افرادی که پوست روشن اما گرم دارند؛ می‌توانند از مسی، شرابی و عسلی نیز استفاده کنند.

رنگ‌های پیشنهادی برای پوست‌های سفید:

بسیاری از زنان رنگ پوست سفیدی دارند و در انتخاب رنگ مو برای پوست‌های سفید دچار مشکل می‌شوند. بارها اتفاق افتاده که با  انتخاب یک رنگ نا مناسب، رنگ پوستشان جلوه بدی پیدا کرده و به طور کلی صورتشان پیرتر نشان داده می‌شود و شادابی قبل را ندارد. در این لیست می‌خواهیم چند مدل از بهترین و زیباترین رنگ موها مناسب پوست‌های سفید را به شما پیشنهاد دهیم که می‌توانید بسته به سلیقه و تمایل به روشنی و تیرگی موها و متناسب با تن پوستتان، آن‌ها را انتخاب کنید تا زیبایی چهره‌تان چند برابر شود:

قهوه‌ای روشن

استفاده از یک سایه رنگی قهوه‌ای روشن می‌تواند بر روی موهای تیره، چهره شما را شاداب‌تر کند. اگر رنگ چشمتان نیز قهوه‌ای روشن است؛ می‌توانید از هاله‌های درون چشمانتان برای ایجاد این هایلات ها کمک بگیرید.

 

ماهگانی خرمایی

هایلات‌های خرمایی بر روی موهای تیره می‌تواند در پوست‌های سفید جذاب به نظر برسد.

هایلات‌های بلوند و قهوه‌ای روشن

استفاده از هایلات‌های بلوند در موهای قهوه‌ای نیز برای پوست‌های روشن بسیار مناسب بوده و چهره را جذاب‌تر خواهد کرد.

رنگ مو پاستیلی

آیا یک رنگ مو شاد و غیرمعمول را می‌پسندید؟ رنگ‌های پاستیلی صورتی و آبی و رنگ‌ها در این دسته برای شما بسیار مناسب و فانتزی هستند. در این رنگ مو شما ترکیبی از رنگ‌های نارنجی، زرد، صورتی، بنفش و سبز مشاهده می‌کنید.

بلوند شامپاینی

اگر پوست روشنی دارید و رنگ چشمانتان نیز روشن است؛ این رنگ مو برای شما مناسب می‌باشد.

رنگ بنفش با سایه روشن

یکی دیگر از رنگ‌های غیرمعمول برای پوست‌های سفید رنگ سایه روشن بنفش است؛ این رنگ مو شما را جذاب و منحصربه‌فرد خواهد کرد.

رنگ دوست‌داشتنی Bronde

رنگ بروند از ترکیب رنگ قهوه‌ای و رنگ روشن بلوند به دست می‌آید. در این رنگ‌ها درواقع یک سایه روشنی به وجود می‌آید که با بیشتر رنگ پوست‌ها از جمله سفید متناسب است؛ در این رنگ مو از  رنگ مو بلوند متوسط در بین سایه‌هایی از قهوه‌ای استفاده شده است.

مو تیره

اگر پوست روشن و رنگ پریده دارید می‌توانید از رنگ‌های بسیار تیره مانند مشکی استفاده کرده و تضادی بین پوست صورتتان ایجاد کنید که در این مدل مو کوتاه به خوبی نشان داده شده است.

اگر پوست روشن و چشم‌های سبز دارید بهتر است از رنگ موهای زیر استفاده کنید:

در این قسمت با چند  رنگ مو مناسب پوست‌های روشن و چشم‌های سبز آشنا می‌شوید که علاوه بر جذابیت پوست و صورت، رنگ چشمانتان را نیز زیباتر خواهد کرد.

رنگ مو مشکی خالص برای پوست‌ها روشن و چشم‌های سبز

اگر موهای صاف و بلند دارید بهتر است رنگ موی مشکی را انتخاب کنید تا چشم‌های شما جذابیت بیشتری پیدا کنند. رنگ مو سیاه در تضاد با رنگ پوست روشن و چشم‌های سبز رنگ، زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد.

هایلات‌های بلوند روشن برای پوست‌های روشن و چشم‌های سبز

اگر موهای موج‌دار، بلند و پرپشتی دارید؛ بلوند روشن می‌تواند در کنار رنگ پوست سفید و چشم‌های سبز رنگ محشر باشد.

بلوند طلایی برای پوست‌های روشن و چشم‌های سبز

بلوند طلایی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که با پوست سفیدتان هماهنگ است و زیبایی‌تان را چند برابر می‌کند.

قهوه‌ای مایل به قرمز برای پوست‌های روشن و چشم‌های سبز

اگر پوستتان سفید و تن پوستتان سرد است باید از رنگ‌های قرمز و صورتی دوری کنید. بااین‌حال اگر به رنگ‌های قرمز علاقه دارید؛ می‌توانید یک قهوه‌ای تیره متمایل به قرمز انتخاب نمایید. این قرمزی تا میزان زیادی با پوست شما هماهنگ می‌شود. استفاده از هایلات‌ها رنگ قهوه‌ای متمایل به قرمز در بین موهای شما زیبا به نظر می‌رسد.

قهوه‌ای شکلاتی برای پوست‌های روشن و چشم‌های سبز

یک گزینه ساده برای زنان با پوست روشن، قهوه‌ای شکلاتی است؛ درصورتی‌که به رنگ‌های تیره علاقه دارید می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

قهوه‌ای رز گلد برای پوست‌های روشن و چشم‌های سبز

اگر از رنگ‌های بین قهوه‌ای و بلوند خوشتان می‌آید؛ می‌توانید از قهوه‌ای رز گلد همانند این عکس استفاده کنید.

اگر پوست روشن و چشم‌های آبی دارید بهتر است از رنگ موهای زیر استفاده کنید:

در این قسمت می‌توانید بهترین رنگ مو برای پوست‌های روشن و چشم‌های آبی رنگ را مشاهده کنید:

بلوند خیلی روشن برای پوست‌های روشن و رنگ چشم آبی

چشمان آبی و پوست سفید در کنار موهای بلوند روشن می‌تواند چهره شما را زیباتر کند.

هایلات بلوند متوسط برای پوست‌های روشن و رنگ چشم آبی

شما می‌توانید بر روی موهای خود از سایه‌های بلوند متوسط و طبیعی استفاده کرده و چهره‌تان را جوان‌تر نشان دهید.

خاکستری دودی تیره برای پوست‌های روشن و رنگ چشم آبی

این رنگ موی خاص چهره شما را خاص‌تر می‌کند؛ خاکستری و دودی با چشمان آبی رنگتان تناسب داشته و در کنار پوست سفید، زیباتر به نظر می‌رسد.

آمبره زرد و سبز نئون برای پوست‌های روشن و رنگ چشم آبی

شما می‌توانید از سایه‌های سبز و زرد در انتهای موهایتان استفاده کرده و یک رنگ مو فانتزی زیبا به وجود بیاورید.

برای زنانی با پوست روشن و سفید و چشم‌های تیره و قهوه‌ای، انتخاب‌های بسیار زیادی وجود دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم:

بلوند خاکستری  برای پوست‌های روشن و رنگ چشم قهوه‌ای

استفاده از هایلات های بلوند خاکستری در بین موهای قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای متوسط می‌تواند چهره شما را زیباتر کند.

رنگ مو خاکستری یاسی برای پوست‌های روشن و رنگ چشم قهوه‌ای

رنگ مو خاکستری بسیار جذاب و زیبا است که در کنار آن می‌توانید از سایه بنفش و یاسی استفاده کرده و زیبایی آن را بیشتر کنید.

بلوند روشن برای پوست‌های روشن و رنگ چشم قهوه‌ای

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای موهای بلند و مواج، سفید پوست و چشم‌های قهوه‌ای استفاده از رنگ بلوند قهوه‌ای روشن است. این رنگ چشمان شما را برجسته‌تر کرده و به صورتتان درخشش خاصی می‌دهد.

بالیاژ طبیعی برای پوست‌های روشن و رنگ چشم قهوه‌ای

شما می‌توانید مطابق رنگ چشم‌هایتان از یک بالیاژ طبیعی استفاده کنید. در این مدل با چشمان قهوه‌ای از بالیاژ قهوه‌ای و نازکی استفاده شده است که ترکیب زیبایی را به وجود آورده و جذابیت چهره را بیشتر و صورت را جوان‌تر نشان می‌دهد.

قهوه‌ای طلایی برای پوست‌های روشن و رنگ چشم قهوه‌ای

شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای استفاده کنید و سایه خیره‌کننده‌ای بر روی موهایتان به وجود بیاورید؛ اگر دوست ندارید موهایتان کاملاً قهوه‌ای یا طلایی باشد.

بلوند یخی برای پوست‌های روشن و رنگ چشم قهوه‌ای

رنگ چشم‌های قهوه‌ای روشن با رنگ بلوند یخی با مدل موهای بلند و شیک یک انتخاب خاص و مناسب است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد