بهترین سایت سازهای رایگان آنلاین

0 1,061

اگر به طراحی وب سایت علاقه زیادی دارید و میخواهید وارد این حرفه جذاب شوید، نیازی نیست سراغ متخصصین ماهر بروید و سرمایه گذاری زیادی انجام دهید. طراحی وب سایت بسیار آسان است و با داشتن اطلاعات پایه می‌توانید این کار را انجام دهید. برخی از سایت سازهای رایگان آنلاین به طراحی و توسعه وب سایت پرداخته‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها همه کارهای خود را انجام دهید.

این سیستم عامل‌ها برای مبتدیان طراحی شده‌اند، به این معنی که برای ایجاد و طراحی وب سایت به دانش تخصصی برنامه نویسی نیازی ندارید. قبل از سرمایه گذاری بیشتر در زمینه طراحی، میزبانی وب، امنیت، ذخیره سازی و ویژگی‌های اضافی می‌توانید با کمک این وب سایت‌ها هزینه‌های اولیه خود را کم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با بهترین سایت سازهای رایگان آنلاین آشنا شوید:

۱. Wix: ساده ترین وب سایت ساز برای استفاده

اگر به دنبال یک راه آسان و سریع برای ساخت یک وب سایت جذاب و خیره کننده هستید، با Wix نمی‌توانید اشتباه کنید. این سایت یکی از محبوب‌ترین سایت سازهای رایگان آنلاین است که بیش از ۵۰۰ قالب طراحی شده را در مقوله‌هایی مانند کسب و کار، عکاسی، وبلاگ‌ها، مسافرت، بهداشت و موارد دیگر ارائه می‌دهد. در این سایت به دانش تخصصی نیاز ندارید و فقط با انتخاب، کشیدن و رها کردن قسمت‌های مدنظرتان می‌توانید یک وب سایت کاملا حرفه‌ای برای خودتان ایجاد کنید. این سایت بر پایه HTML 5 طراحی شده است و تمامی پلاگین‌ها و امکانات مورد نیاز را در خود جای میدهد.

مواردی که ما دوست داریم:
– شما می‌توانید یک قالب طراحی شده را انتخاب کنید یا از ابتدا با یک قالب خالی شروع کنید، سپس از Wix Editor برای اضافه کردن ویژگی‌های دلخواه استفاده کنید.
– وب سایت به پایان رسیده برای بیشتر موتورهای جستجو و سیستم عامل‌های تلفن همراه بهینه سازی شده است.

مواردی که ما دوست نداریم:
– در برنامه‌های رایگان آگهی‌های تبلیغاتی نمایش داده می‌شود. برای حذف این تبلیغات مزاحم، باید ماهانه هزینه‌ای پرداخت کنید.

سایت سازهای رایگان

۲. Weebly: یک مکان عالی برای شروع فروشگاه آنلاین

Weebly یکی دیگر از سایت سازهای رایگان آنلاین است که طراحی وب سایت را آموزش می‌دهد، این وب سایت شباهت بسیاری به Wix دارد اما آنچه که این وب سایت را واقعا برجسته می‌کند ویژگی‌های تجارت الکترونیک رایگان آن است که می‌توانید به وب سایت خود متصل کنید. آیا می‌خواهید محصول یا سرویس خود را بصورت آنلاین یا آفلاین به فروش برسانید، فرقی نمیکند Weebly در هر دو صورت ویژگی‌های بسیاری همچون لیست محصولات، کارت هدیه، بررسی مشتری، سفارشات، کوپن و ذخیره ایمیل را ارائه میدهد و شما می‌توانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. البته، اگر می‌خواهید یک وب سایت منظم ایجاد کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

مواردی که ما دوست داریم:
– Weebly به کاربران جدید کمک می‌کند تا اولین گام‌های خود را برای طراحی وب سایت بردارند.

مواردی که ما دوست نداریم:
– اگر یک قالب رایگان را انتخاب کنید، ممکن است در وب سایت خود آگهی‌های تبلیغاتی مشاهده کنید و برای حذف آنها باید ماهانه ۱۰ دلار پرداخت کنید.

۳. WordPress.com: بهترین انتخاب در صورت خواستن وب سایت خود میزبان

دو نسخه از وردپرس وجود دارد: WordPress.com، که رایگان است و WordPress.org که مدیریت محتوای (CMS) منبع باز است؛ به این معنی که همه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند و یا کپی کنند. WordPress.com یک وبلاگ میزبانی وب با محدودیت است. شما می‌توانید سایت خود را به WordPress.com انتقال دهید و کنترل و آزادی کاملی روی آن داشته باشید. در WordPress.org شما می‌توانید از قابلیت‌هایی مثل پلاگین، تم دلخواه، ایجاد عضویت در سایت خود و یا استفاده از آموزش‌های وردپرس بهره ببرید.

مواردی که ما دوست داریم:
– به راحتی میتوان یک سایت وردپرس رایگان را به سایت وردپرس خود میزبان انتقال داد.
– برای اینکه سایت شگفت انگیزی ایجاد کنید می‌توانید از بین انواع قالب‌های رایگان یکی را انتخاب کنید.
– میتوانید چندین سایت را از همان داشبورد مدیریت کنید.

مواردی که ما دوست نداریم:
– در حالی که تعداد قالب‌ها بسیار زیاد است، اما سفارشی سازی طراحی‌ها کاملا محدود است مگر اینکه با نصب پلاگین‌ها خوب باشید.
– برای خلاص شدن از شر تبلیغات، باید برنامه را ارتقا دهید و ماهانه ۱۰ دلار پرداخت کنید.
– با توجه به آزادی قابل تنظیم WordPress.org، به احتمال زیاد، با حرکت به سایت خود میزبان یک معامله بهتری را دریافت خواهید کرد.

سایت سازهای رایگان

۴. Webnode: ایجاد یک سایت ساده یا تبلیغی رایگان یا فروشگاه اینترنتی در عرض چند دقیقه

سایت Webnode یک سایت ساز رایگان قدرتمند است که مشابه Weebly می‌باشد. کاربران می‌توانند نام دامنه خود را استفاده نموده و قالب سایت خود را از بانک قالب‌های آماده موجود در این سایت تهیه نمایند. کارکردن با این وب سایت بسیار ساده و آسان است و کاربران می‌توانند سایت خود را از طریق موبایل‌های خود بروز رسانی کنند.

مواردی که ما دوست داریم:
– بدون آنکه نیاز باشد برنامه خود را ارتقا دهید، یک وب سایت بدون تبلیغات دریافت می‌کنید.
– روند طراحی وب سایت بسیار ساده است و شما می‌توانید یک سایت اساسی را در کمتر از پنج دقیقه به یکی از صدها قالب زرق و برق‌دار تبدیل کنید.

مواردی که ما دوست نداریم:
– طرح رایگان Webnode خیلی چیزها را علاوه بر اصول اولیه ارائه نمی‌دهد.
– برای دریافت بیشتر از ۱۰۰MB ذخیره سازی و ۱GB پهنای باند باید ماهانه ۴ دلار پرداخت کنید تا برنامه ارتقا یابد.

۵. Jimdo: ایجاد سایت از دو راه مختلف

هنگامی که در Jimdo ثبت نام می‌کنید، می‌توانید یک وب سایت، یا یک فروشگاه آنلاین یا یک وبلاگ ایجاد کنید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، می‌توانید یکی از دو فرایند ساخت وب سایت را انتخاب کنید: Jimdo Creator، که به شما آزادی و کنترل کامل میدهد تا سایت خود را از ابتدا بسازید یا Jimdo Dolphin، که یک وب سایت هوشمند مصنوعی است که به مجموعه‌ای از سوالات پاسخ می‌دهد تا بتوانید سایت خود را در کمتر از سه دقیقه بسازید.

مواردی که ما دوست داریم:
– بین فرآیندهای ساخت وب سایت می‌توانید انتخاب کنید.

مواردی که ما دوست نداریم:
– برای جزئیات سفارشی نمیتوان کاری انجام داد.
– برای خلاص شدن از شر تبلیغات، باید آن را ارتقا دهید و حداقل ۷.۵۰ دلار در ماه پرداخت کنید.

سایت سازهای رایگان

۶. Bookmark: لذت بردن از یک ویرایشگر قدرتمند با انواع امکانات

اگر ایده طراحی وب سایت و استفاده از هوش مصنوعی را دوست دارید، ممکن است بخواهید از Bookmark نیز استفاده کنید. این پلت فرم دارای ابزاری به نام Aida است که به شما کمک می‌کند سایت خود را در عرض ۳۰ ثانیه ایجاد کنید.

مواردی که ما دوست داریم:
– یک کتابخانه رایگان از تصاویر و فیلم‌ها وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها در سایت خود استفاده کنید.
– ویرایشگر قدرتمند آن ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به برخی از وب سایت‌های موجود در لیست ارائه میدهد، از جمله انواع مختلفی از ماژول‌هایی که می‌توانید در هر جا بکشید و رها کنید.

مواردی که ما دوست نداریم:
– شما محدود به ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی هستید.
– پایین صفحه وب شامل آگهی‌های مارک شده است.
– شما می‌توانید یک ارتقا کوچک داشته باشید و ماهانه ۵ دلار پرداخت کنید تا چند ویژگی اضافی را دریافت کنید، اما برای ذخیره سازی نامحدود و حذف آگهی فوق، باید آن را به یک برنامه حرفه‌ای ارتقا دهید و ماهانه ۱۲ دلار پرداخت کنید.

۷. WebStarts: دریافت ویژگی‌های عالی با استفاده از یک ویرایشگر پر قدرت

وب سایت WebStarts ادعا می‌کند که شماره یک سایت سازهای رایگان آنلاین است، اما این واقعا به شما بستگی دارد تا تصمیم گیری درستی داشته باشید. صفحه رایگان شما شامل ۵ صفحه خواهد بود و ۱۰ مگابایت حافظه و پهنای باند محدود ۵ گیگابایت خواهید داشت و آرم WebStarts در تمامی صفحات نمایش داده می‌شود.

مواردی که ما دوست داریم:
– ویراستار WebStarts بر خلاف سایر ویراستارها از WYSIWYG استفاده می‌کند که ممکن است برای بعضی از مبتدیان آسان‌تر و کم اهمیت‌تر باشد. WYSIWYG به محیط‌های ویرایشی گفته می‌شود که استایل‌ها و رنگ‌ها را میتوانید همزمان با ویرایش ببینید.
– WebStarts نسبت به برخی سیستم عامل‌های دیگر موجود در لیست سودمندتر است، این ویراستار صفحات وب نامحدود و ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی را به کاربران ارائه می‌دهد.

مواردی که ما دوست نداریم:
– WebStarts هیچ یک از ویژگی‌های فروشگاه آنلاین خود را ارائه نمی‌دهد مگر اینکه آن را به یک برنامه Pro Plus ارتقا دهید که ماهانه باید حدود ۷ دلار پرداخت کنید.
– اگر میخواهید تبلیغات را حذف کنید، می‌توانید آن را به Pro ارتقا دهید و ۵ دلار در ماه پرداخت کنید.

سایت سازهای رایگان

۸. IM Creator: لذت بردن از مزایای برخی قالب‌های جذاب و دیدنی

برای کسانی که به دنبال ایجاد وب سایت‌های جذاب و خیره کننده هستند، IM یک ابزار کلیدی و سودمند است. ویرایشگر منحصر به فرد و قدرتمند XPRS به شما اجازه می‌دهد تا بخش‌های جدیدی را اضافه کنید و سپس آنها را سفارشی کنید، از جمله گالری‌ها، نمایش اسلاید، بلوک‌های متنی، فرم‌ها، توصیفات و… . در این سایت ابزار دراگ و دراپ جهت ساده نمودن عملیات پیاده سازی وب سایت وجود دارد و نیازی به دانستن کد نویسی جهت پیاده سازی وب سایت نیست.

مواردی که ما دوست داریم:
– تم‌ها به صورت حرفه‌ای طراحی شده اند تا تصاویر را در بهترین حالت ممکن برای پلت فرم‌های دسکتاپ و موبایل طراحی کنند.
– بدون تبلیغات است.

مواردی که ما دوست نداریم:
– اگر چه ویرایشگر XPRS یک ابزار باور نکردنی برای کار کردن است، اما برای مبتدیان کمی گیج کننده است.
– IM Creator مانند سایر سایت‌ها یک لینک بسیار زیبا در دامنه ارائه نمی‌دهد، مگر اینکه آن را به یک گواهینامه سالانه برای ۸ دلار در ماه ارتقا دهید.

۹. Sitey: قابل تنظیم بودن ۱۰۰٪ قالب‌ها

اگر واقعا میخواهید خودتان وب سایت بسازید، اما هنوز هم از الگوهای حرفه‌ای و طراحی شده الهام می‌گیرید، Sitey وب سایتی است که می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. ویرایشگر آن بسیار ساده است و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها از جمله گزینه‌هایی برای راه اندازی یک وبلاگ و یا فروشگاه آنلاین را ارائه می‌دهد.

مواردی که ما دوست داریم:
– تمام قالب‌های Sitey قابل تنظیم هستند، بنابراین شما با ویژگی‌ها یا جزئیات خاصی گیر نمی‌کنید. از بخش‌ها و عناصر گرفته تا رنگ‌های پس زمینه و پرده همگی قابل تنظیم هستند و شما تا زمانی که با Sitey کار می‌کنید می‌توانید کنترل کاملی بر ظاهر و قابلیت وب سایت داشته باشید.

مواردی که ما دوست نداریم:
– وب سایت رایگان آن با تبلیغات همراه است. برای حذف آن‌ها، باید با پرداخت ۵ دلار در ماه آنها را ارتقا دهید.

سایت سازهای رایگان

۱۰. Ucraft: ایجاد یک صفحه خیره کننده

کسانی که به دنبال نوعی کسب و کار خلاقانه و یا وب سایت شخصی هستند، باید Ucraft را به دلیل ارائۀ قالب‌های زیبا و راه اندازی آسان آن بررسی کنند. پس از انتخاب قالب یک ویدیو پخش می‌شود تا دقیقا بدانید چگونه سایت خود را سفارشی کنید. با استفاده از نسخه رایگان این سایت می‌توانید یک صفحه سایت و یک زیر دامنه بسازید.

مواردی که ما دوست داریم:
– همانند یک Bookmark، ابزار Ucraft شامل برخی از ویژگی‌های اضافی است که سایر موارد ارائه شده در لیست آنها را رائه نمی‌دهند.
– Ucraft ممکن است یکی از معدود سایت‌هایی باشد که به شما اجازه دهد تا اثرات متحرک مانند محو شدن، محو شدن به سمت راست / چپ و پیمایش اختلاف منظر در سایت خود را ادغام کنید.

مواردی که ما دوست نداریم:
– شما فقط یک صفحه را با یک برنامه رایگان دریافت می‌کنید. برای اینکه آن را به صفحات نامحدود ارتقا دهید و علامت Ocraft را حذف کنید باید ۶ دلار در ماه پرداخت کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد