بهترین شارژرهای هوشمند ماشین

0 910

امروزه گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها جزء جدانشدنی ما انسان ها به حساب می آیند. این وسایل در طول روز همراه ما هستند و ما می توانید از تمام امکانات و قابلیت های بی شمار آنها در جهت رفاه و راحتی خود استفاده کنیم. با توجه به استفاده گسترده ای که از این وسایل می شود؛ ممکن است دچار کمبود شارژ شده و بعد از مدتی خاموش شوند.

با تمام پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود آمده است، با این حال گوشی های اندروید و ios در صورت استفاده مداوم، تنها کمتر از ۲۴ ساعت می توانند روشن بمانند. درصورتی که به پریز برق دسترسی نداشته باشید با مشکل جدی برمی خوریم و باید برای ساعاتی ارتباط خود را با این وسیله هوشمند و دنیای درون آن قطع کنید. در این میان بسیاری از ما، ساعاتی را در ماشین شخصی خود می گذرانیم، این زمان فرصت مناسبی است تا با استفاده از شارژر های ماشین، دستگاه مورد نظر خود را شارژ کنیم.

همانطور که می دانید امروزه شارژرهای ماشین بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که با استفاده از آنها تنها می توانید باتری وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید، اما ما در این مطلب می خواهیم شارژر های هوشمند ماشین را به شما معرفی کنیم، شارژرهایی که به مکان یاب اتومبیل، پشتیباتی از کارت حافظه، بلوتوث و پخش آهنگ و… را در خود جای داده اند. با بهترین شارژر های هوشمند ماشین در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید:

۱- شارژر هوشمند ZUS: قابلیت مکان یابی ماشین
شما به وسیله این شارژر هوشمند و نصب برنامه آن بر روی گوشی هوشمند خود، می توانید بر عملکرد و سلامت باتری اتومبیل خود نظارت داشته باشید، مکان یابی اتومبیل یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شارژر هوشمند می باشد، بنابرای اگر در پارکینگ های بزرگ و چند طبقه ماشین خود را پارک کرده اید و مکان دقیق آن را به خاطر ندارید، می توانید از طریق برنامه این شارژر ، مکان دقیق اتومبیل خود ر بر روی گوشی مشاهده کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
از ویژگی های مفید دیگر این شارژر می توان به شارژ همزمان دو گوشی، سیستم خنک کننده، وجود نورهای خطی برای استفاده از آن در تاریکی و اخذ گواهینامه استاندارد های نظامی آمریکا اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدئو این محصول می توانید به بخش فناوری سایت وب سافت (www.websoft.ir) مراجعه کنید.

۲- شارژر هوشمند LDesign: قابلیت استفاده از حافظه خارجی
این شارژر هوشمند ماشین، بهترین راه حل برای کسانی است که علاوه بر نیاز به شارژر اتومبیل، در سیستم صوتی و اسپیکر ماشین خود، درگاهی برای قرارگیری حافظه خارجی ندارند، بنابراین در پخش موزیک های مورد علاقه خود که در فلش مموری، کارت حافظه و یا گوشی همراهشان است دچار مشکل می شوند. این شارژر می تواند از طریق پشتیبانی از انواع حافظه و اتصال به اسپیکر ماشین، موزیک های مورد علاقه شما را پخش کند. در این شارژر از تراشه MP2/WMA استفاده شده است.
شما می توانید از طریق این شارژر و به وسیله امواج اف ام (FM Audio Transmeeter) و به صورت بی سیم، گوشی همراه خود را به سیستم رادیو پخش اتومبیل تان متصل کرده و از این طریق به آهنگ های مورد علاقه تان که در گوشی همراه ذخیره شده است گوش دهید. رادیو پخش خودرو یا هر گیرنده اف ام دیگری، می‌تواند این امواج الکترومغناطیسی اف ام را به کمک آنتن دریافت و توسط مدار آشکارساز، امواج صوتی را از بقیه امواج جدا کند. این امواج صوتی در بخش تقویت کننده، تقویت شده و در بخش آمپلیفایر به صورت صوت موسیقی اولیه درآمده و تحویل بلندگوها می‌شوند تا پخش گردند. کافی است فرکانس شارژرهوشمند و رادیو پخش اتومبیل را بر روی عدد ۸۷٫۵~۱۰۸MHz تنظیم کنید. شما می توانید رادیو را قبل از خاموش کردن ماشین، غیر فعال کنید، در این حالت زمانی که رادیو را دوباره روشن کنید، به صورت خودکار به شارژر متصل می شود، کیفیت صدا پخش شده از از این روش بسیار خوب است.
شما به راحتی می توانید از طریق بلوتوث گوشی همراه خود را به شارژر هوشمند متصل کرده و از این طریق مکالمات تلفنی خود را انجام داده و یا به آهنگ های خود گوش دهید.
بر روی این شارژر یک درگاه کارت حافظه، پورت USB و جک ۳٫۵میلی متری ورودی صدا در نظر گرفته شده است و شما می توانید با استفاده از فلش مموری، کارت حافظه و کابل ورودی صدا از موزیک های مورد نظرتان لذت ببرید.
در واقع شما از سه روش می توانید به این شارژر متصل شوید:
• بلوتوث
• کارت حافظه و فلش مموری USB
• جک ۳٫۵ میلی متری صدا
تنها با فشرن کلید کال (Call) بر روی شارژر می توانید به تماس های تلفنی پاسخ داده و بدون دخالت دست با گوشی همراهتان حرف بزنید، این کار از نظر امنیتی در هنگام رانندگی شرایط بهتری را ایجاد می کند و باعث می شود شما از دو دست خود برای کنترل ماشین استفاده نمایید. کیفیت صدای مکالمه در این روش بسیار خوب بوده و نویز های اطراف را از بین می برد. این شارژر با دستگاه الکترونیکی دیگری مانند آی پد، آیفوون، تبلت و گوشی های اندرویدی سازگار است
اندازه این شارژر کوچک بوده و چراغ LED زیبایی بر روی آن قرار دارد که فرکانس مربوطه رانشان می دهد. شما می توانید با کلیدهای تعبیه شده بر روی آن فرکانس را تغییر دهید. این شارژر هوشمند از فایل های صوتی با فرمت MP3/WMA پشتیبانی می کند.

۳- شارژر هوشمند Tesla’s: مجهز به هدفون‌ این‌ایر (In-ear) بلوتوثی
این شارژ هوشمند امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. در کنار این شارژر یک هدفون این ایر تعبیه شده است که بر روی شارژر قرار می گیرد، در واقع به صورت مغناطیسی به این شارژر متصل می شود، بنابراین همیشه باتری آن فول شارژ می باشد، شما می توانید به آسانی گوشی همراه خود را از طریق بلوتوث به این شارژر متصل کرده و در صورت برقرای تماس با گوشی همراهتان ، این ایر را در گوش خود قرار داده و به گفتگو با مخاطب خود بپردازید. این هدفون به صورت ارگونومیک و در سه سایز طراحی شده است و شما با توجه به اندازه گوشتان می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. باتری به کاررفته در آن از نوع لیتیوم پلیمیری می باشد و دارای ۳۷ ولت و ۲۴ میلی آمپر ساعت است. این هدفون در مدت زمان ۱ تا ۱٫۵ ساعت شارژ می شود و بعد از آن تا ۱ ساعت می توانید به وسیله آن به موزیک های مورد علاقه تان گوش دهید و یا تماس صوتی برقرار کنید.
همانظور که اشاره شد این شارژر هوشمند از فناوری بلوتوث نسخه ۴٫۱ بهره می برد، بنابراین شما می توانید وسیله الکترونیکی خود را از طریق بلوتوث به آن متصل کرده و تا فاصله ۱۰ متری از آن قرار بگیرید، در این حالت می توانید توسط هدفون شارژر به تماس های خود پاسخ داده و یا آهنگ های موجود در گوشی و لپ تابتان را از طریق هدفون این ایر گوش دهید.
بر روی بدنه این شارژر هوشمند دو پورت USB با شدت جریان ۱ و ۲٫۱ آمپر قرار داده شده است. از درگاه ۲٫۱ آمپری می توان برای شارژ انواع تبلت، آیپد، و هر نوع وسیله بزرگ و قدرتمند استفاده کرد و درگاه ۱ آمپری نیز برای شارژ گوشی های همراه اندرویدی، آیفون و … می باشد.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد