معرفی بهترین شارژر بی‌سیم در سال ۲۰۱۹

0 1,186

شارژرهای بی‌سیم، نوعی شارژر هستند که از نیروی القایی یا تشدید مغناطیسی برای شارژ استفاده می‌کنند. امروزه اکثر موبایل‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و دیگر گجت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. در مطلب زیر با شارژهای بی‌سیم آشنا می‌شوید:

۱. بهترین برای گوشی‌های سامسونگ: پایه شارژر بی‌سیم سامسونگ

شارژر بی‌سیم Samsung

چیزی که ما دوست داریم
– طراحی شیک
– فن خنک کننده
– شارژ سریع

چیزی که ما دوست نداریم
– قیمت بالا

پدهای شارژر سامسونگ در حال حاضر یک رابط شارژ بی‌سیم هستند و در خط مقدم تکنولوژی شارژ سریع قرار دارند. اگر سرعت شارژ برایتان اولین اولویت باشد، مدل ۲۰۱۸ یک انتخاب بسیار خوب است. اما “شارژ سریع” چیست؟ اگر یک دستگاه اندرویدی دارید و قصد دارید آن را بیش از ۷.۵ وات شارژ کنید، می‌توانید از این شارژر استفاده کنید. استند سامسونگ ۹ وات قدرت دارد که بهترین سرعت برای دستگاه‌های سامسونگ است. سامسونگ همچنین از یک فن خنک کننده در عقب پایه استفاده کرده است که به خاطر رفع گرمای بیش از حد آن طراحی شده است. سامسونگ یک طراحی شیک و منحصر به فرد دارد و یک گزینه عالی برای دستگاه مجهز به Qi است.

۲. بهترین شارژر دوگانه: شارژر بی‌سیم سامسونگ Duo

شارژر بی‌سیم سامسونگ Duo

چیزی که ما دوست داریم
– راه اندازی آسان
– شارژ کردن همزمان دو دستگاه
– سازگاری با مارک‌های مختلف

چیزی که ما دوست نداریم
– قیمت بالا
– غیر قابل حمل بودن

شارژر بی‌سیم سامسونگ Duo، هر چند گران‌تر از گزینه‌های دیگر موجود در لیست است، اما قادر به شارژ دو دستگاه به طور همزمان می‌باشد و با بیشتر گوشی‌های سامسونگ و ساعت‌های هوشمند سازگار است. هر دستگاهی که به استاندارد شارژر Qi مجهز باشد می‌تواند با این شارژر کار کند از جمله گلکسی سامسونگ S9، گلگسی سامسونگ Note9، سامسونگ Gear S3، اپل آی فون ۸، اپل آی فون X، و Gear S3 و یا ساعت‌های هوشمند سامسونگ. گوشی‌های Galaxy S9 ،Note9 و سایر گوشی‌های سازگار سامسونگ می‌توانند از شارژ سریع بی‌سیم ۷.۵ واتی بهره‌مند شوند. در حالی که تمام دستگاه‌ها می‌توانند به سادگی با قرار دادن دستگاه در شارژر، انرژی دریافت کنند، اما کابل USB-C آن برای دستگاه‌های قدیمی سازگار است. به خاطر گرم شدن بیش از حد تلفن خود نگران نباشید: یک فن و تهویه داخلی در آن تعبیه شده است که دستگاه را خنک نگه می‌دارد. در حالیکه این دستگاه با یک ظاهر مینیمالیستی طراحی شده است و از لحاظ زیباشناسی بسیار لذت بخش است، اما هشت و نیم اینچ طول دارد که ممکن است فضای زیادی را اشغال کند.

۳. بهترین بودجه: شارژر بی‌سیم Yootech

شارژر بی‌سیم Yootech

چیزی که ما دوست داریم
– قابل حمل بودن
– قیمت مناسب
– کار کردن با تلفن

چیزی که ما دوست نداریم
– کند بودن دستگاه نسبت به سایر رقبا

بسیاری از مشتریان تحت تاثیر قیمت مقرون به صرفه و قابل حمل بودن شارژر بی‌سیم Yootech قرار می‌گیرند. این شارژر بسیار ارزان قیمت است و کابل طولانی آن تقریبا هر جایی استفاده می‌شود. اندازه این شارژر حدود ۳.۵*۳.۵*۴.۵ اینچ است که کار خود را بدون از بین بردن ویژگی‌هایش انجام می‌دهد. این شارژر به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر گرمای بیش از حد مقاوم باشد. این شارژر با گوشی‌های هوشمندی سازگار است که ۶ میلی‌متر ضخامت دارند. شارژر Yootech می‌تواند ۷. ۵ وات قدرت برای جدیدترین آیفون‌ها (XS ،XS Max ،XR ،X و ۸) و همچنین دستگاه‌های سری Galaxy (که با S7 آغاز می‌شود) فراهم کند. همچنین حالت شارژ ۵ وات استاندارد آن برای همه دستگاه‌های مجهز به Qi سازگار است. چراغ سبز LED نشان می‌دهد که دستگاه به منبع برق متصل شده است و پس از ۱۵ ثانیه خاموش می‌شود (به طوری که شما در شب بیدار نخواهید شد). هنگامی که تلفن را روی پایه قرار می‌دهید، سه ساعت طول می‌کشد تا گوشی ۱۰۰% شارژ شود که این زمان نسبت به سایر دستگاه‌ها طولانی‌تر است.

۴. دومین برنده از لحاظ بودجه: شارژر بی‌سیم Choetech

شارژر بی‌سیم Choetech

چیزی که ما دوست داریم
– اندازه فشرده
– قیمت عالی
– ضد لغزش، کاغذ مات

چیزی که ما دوست نداریم
– شارژ آهسته
– گرم کردن دستگاه در زمان شارژ

این دستگاه تنها ۰.۳ اینچ ضخامت دارد و از یک رنگ مات سیاه ساخته شده است. این شارژر یک دستگاه کوچک براق است که می‌تواند به صورت یکپارچه در خانه شما قرار بگیرد. Choetech شامل برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند حفاظت در برابر جریان بیش از حد، گرمای بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و کوتاه کردن اتصال است. این شارژر با دستگاه‌هایی سازگار است که ۵mm ضخامت دارد. این دستگاه هیچ ویژگی پیشرفته دیگری ندارد، اما قطعا دستگاه شما را به سرعت شارژ می‌کند. اگر دستگاهی با قابلیت شارژ سریع (یکی از جدیدترین آیفون‌ها یا گوشی‌های هوشمند Galaxy سامسونگ) داشته باشید، CHOETECH می تواند آن را با سرعت بالا شارژ کند. اگر دستگاهی با قابلیت Qi داشته باشید که قادر به شارژ سریع نیست، می‌توانید از این شارژر استفاده کنید، فقط آن را با سرعت کمتری شارژ می‌کند.

۵. بهترین ارزش: شارژر بی‌سیم سریع Anker

شارژر بی‌سیم سریع Anker

چیزی که ما دوست داریم
– طراحی مدرن
– قیمت عالی
– روند نصب آسان

چیزی که ما دوست نداریم
– سرعت شارژ آهسته آیفون
– مستعد ابتلا به خراش و اثر انگشت
– خاموش نشدن چراغ روشن LED

در حالیکه سرعت شارژ این دستگاه به طور متوسط کمتر از حد معمول است، به ویژه برای آیفون، اما شارژر بی‌سیم Anker قیمت ارزان و نصب آسانی دارد. این دستگاه طراحی براق و زیبایی دارد که بسیاری از مشتریان آن را دوست دارند. یکی از معایب این دستگاه این است که به خراش و اثر انگشت حساس است و همچنین “چراغ آبی روشن” آن کمی شدید است و هنگام شارژ خاموش نمی‌شود و در شب روشن است. طراحی ساده این شارژر بی‌سیم Anker مطمئنا مکمل دستگاه اپل شما است. این دستگاه با جدیدترین مدل‌های آیفون (XR ،XS ،XS Max ،X و ۸) و همچنین بسیاری از تلفن‌های گلگسی سامسونگ سازگار است. راه اندازی این شارژر یک فرایند یک مرحله‌ای است: به سادگی دستگاه خود را روی پایه قرار دهید، سپس شارژر شروع به کار می‌کند. شارژر Anker به طور خودکار تشخیص می‌دهد که آیا گوشی اپل یا آندروید است و بر این اساس توان آن را تنظیم می‌کند (۷.۵ وات برای آیفون، ۱۰ وات برای سامسونگ). پایه شارژ با یک زاویه خوب قرار گرفته است، به طوری که به راحتی می‌توانید نوتیفکیشن‌ها را در یک نگاه بخوانید و با استفاده از دست آزاد ویدئو تماشا کنید. پوشش TPU ضد لغزش آن نیز تلفن شما را به طور امن نگهداری خواهد کرد.

۶. بهترین سازگاری: شارژر بی‌سیم CHOETECH

شارژر بی‌سیم CHOETECH

چیزی که ما دوست داریم
– طراحی شیک
– سازگاری عالی
– مقرون به صرفه بودن

چیزی که ما دوست نداریم
– موجود نبودن آرم برق

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین شارژر بی‌سیم برای تلفن‌های خود هستید باید به دنبال شارژی باشید که دارای آخرین ویژگی‌ها و سازگاری وسیع باشد و قیمت مناسبی داشته باشد. شارژر سریع CHOETECH یکی از این دستگاه‌ها می‌باشد. استند این شارژر به صورت عمودی است و دارای یک منطقه شارژ گسترده است، بنابراین می‌توانید گوشی خود را در حالت افقی یا عمودی قرار دهید و آن را شارژ کنید. این دستگاه توانایی شارژ سریع را برای جدیدترین مدل‌های گلگسی سامسونگ فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید آخرین مدل‌های آیفون (XR ،XS ،XS Max ،X و ۸) را با استفاده از حداکثر میزان شارژ اپل ۷.۵ وات سریع شارژ کنید.

نکته نهایی: اگر این شارژر را به خاطر شارژ سریع بی‌سیم می‌خرید، از یک آداپتور USB 2.0 یا ۳.۰ استفاده کنید که می‌تواند برق بیشتری را فشار داده و سریع‌ترین زمان شارژ را فراهم کند. زیرا آداپتورهای USB قدیمی نمی‌توانند فشار کافی برای شارژ سریع را فراهم کنند.

۷. بهترین پایه: شارژر بی‌سیم Seneo WaveStand 153

شارژر بی‌سیم Seneo WaveStand 153

چیزی که ما دوست داریم
– سرعت شارژ عالی
– قیمت مناسب

چیزی که ما دوست نداریم
– نداشتن آداپتور برق متناوب AC

این یک گزینه عالی برای استندهای بی‌سیم است زیرا شارژ سریع را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد. این شارژرهای بی‌سیم مانند شارژرهای دیگر نمی‌توانند گرم شوند و با هر دو دستگاه‌های سامسونگ و اپل همکاری می‌‍کنند تا “به حداکثر سرعت خودشان برسند”. یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه قیمت آن است، اما یکی از ویژگی‌های منفی آن، این است که هیچ آداپتور AC با آن ارائه نمی‌شود. همانطور که گفته شد Seneo با آخرین گوشی‌های سامسونگ و اپل سازگار است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. اگر شما یکی از این مدل‌های سازگار را ندارید اما دستگاه شما هنوزبه Qi مجهز است، این پایه هنوز هم قادر به شارژ آن (در سرعت نرمال) است. اندازه دستگاه Seneo حدود ۳.۵*۳.۵*۵.۵ اینچ است که نیاز به کابل را کاهش می‌دهد. این دستگاه یک طراحی براق و کوچک دارد که هر دو جذاب و کاربردی است.

۸. بهترین طرح: پایه Google Pixel

پایه Google Pixel

استند Google Pixel جدید با چیپ ارائه نمی‌شود. با این حال، برای کاربران آندروید، مخصوصا افرادی که با Google Pixel 3 یا ۳ XL کار می‌کنند، استند یکی از لوازم جانبی ایده آل می‌باشد. این دستگاه ۳.۶ اینچ عرض و ۴.۱ اینچ طول دارد و وزن آن ۵.۶ اونس است. این دستگاه از یک سطح براق و تمام سفید تشکیل شده است و سطحی بدون لغزش و زاویه دار ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی صفحه نمایش را بخوانید. استند پیکسل با تمام دستگاه‌های فعال Qi سازگار است و ۱۰ وات قدرت شارژ دارد. در حالی که این دستگاه می‌تواند سرعت شارژ سریع‌تری را برای همه گوشی‌ها فراهم کند، اما برای Google Pixel 3 و ۳ XL بسیار مناسب است. این محصولات به دلیل چند ویژگی کلیدی، به عنوان یک مجموعه تطبیقی به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند. استند پیکسل قطعا یک مورد ارزشمند است ولی لزوما نیازهای هر کاربر اندرویدی را برآورده نمی‌کند.

۹. دومین برنده از نظر طراحی: شارژر بی‌سیم iOttie iON

شارژر بی‌سیم iOttie-iON

شارژر شما همیشه شکیل به نظر می‌رسد، چه بر روی میز کار باشد و چه در خانه باشد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که به سمت طراحی مینیمالی پیش می‌رود، چرا اکسسوری‌هایی ارائه نشود که زیبا به نظر می‌رسند؟ این شارژر بی‌سیم با پوشش فابریک در چهار رنگ مختلف زغال چوب، خاکستر، عاج و یاقوتی ارائه می‌شود و در هر جایی عالی به نظر می‌رسد. iON از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که ۷.۵ وات برای آیفون و ۱۰ وات برای آندروید عرضه می‌کند. این دستگاه به Qi نیز فعال است، بنابراین در لوازم جانبی شخص ثالث مانند شارژ بی‌سیم و یا حتی دیگر تکنولوژی‌های شارژر بی‌سیم هم کار می‌کنند. در نهایت، به پروتکل USB-type C وصل می‌شود که این بدان معنی است که از بالاترین ظرفیت انرژی پشتیبانی می‌کند و به طور عمده در آینده مقاوم خواهد بود، چرا که اکثر دستگاه‌ها این اتصال را می‌پسندند.

۱۰ . بهترین شارژر خنک کننده: شارژر بی‌سیم RAVPower US-RP-PC013

شارژر بی‌سیم RAVPower US-RP-PC013

اگر چه شارژر بی‌سیم عالی است، اما مهم است مدلی را انتخاب کنید که تلفن شما را بیش از حد گرم یا بیش از حد شارژ نکند، زیرا این امر باعث آسیب پایدار به باتری می‌شود. RAVPower یکی از سریع‌ترین سرعت شارژ در بازار را ارائه می‌کند که از گرمای بیش از حد، جریان بیش از حد و ولتاژ بیش از حد محافظت می‌کند. این دستگاه با آخرین مدل‌های آیفون و سامسونگ Galaxy سازگار است. این شارژر شما را قادر می‌سازد تا گوشی خود را در حالت افقی یا عمودی ببینید. این شارژر، دستگاه شما را به صورت محکم در موقعیت خود نگه دارد. تنها نکته‌ای که در RAVPower وجود دارد این است که آن را نمی‌توان از طریق موارد فلزی یا موارد ضخیم‌تر از ۳ میلی‌متر شارژ کرد.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد