بهترین صفحه کلید بلوتوثی برای گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹

0 1,131

امروزه گوشی‌های هوشمند بخشی از روال روزانه ما در روز و شب هستند. از هشدارهایی که در تلفن‌های هوشمند تعبیه شده است برای بیدار شدن استفاده می‌کنیم، برنامه‌های خبری و آب و هوا را چک می‌کنیم، موسیقی یا پادکست‌ها را پخش می‌کنیم، شبکه‌های اجتماعی را به روز می‌کنیم، ایمیل‌ها را بررسی می‌کنیم و… . حتی زمانی که لپ تاپ یا رایانه رومیزی هم به راحتی در دسترس باشد، بعضی افراد برای کارهای گفته شده از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. با این حال، بسیاری از افراد برای نوشتن ایمیل‌های طولانی و یا ویرایش اسناد سراغ لپ‌تاپ خود می‌روند چرا که تایپ کردن بر روی صفحه کلید گوشی بسیار وقت گیر و ناکارآمد است و ممکن است با خطای بسیاری روبرو شود. اما با یک تعمیر ساده می‌توانید این مشکل را رفع کنید، استفاده از یک صفحه کلید بلوتوثی بسیار کارساز است. امروزه صفحه کلیدهای مختلفی وجود دارند که با انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار هستند از مدل‌های باریک تاشو گرفته تا انواع صفحه کلیدهای بلوتوثی دیگر. با استفاده از صفحه کلید بلوتوثی می‌توانید بهره‌وری و تحرک خود را افزایش دهید. در این مطلب با بهترین صفحه کلیدهای بلوتوثی برای گوشی‌های هوشمند آشنا می‌شویم:

۱. بهترین کلی: صفحه کلید بلوتوثی چند منظوره Logitech K480

صفحه کلید بلوتوثی Logitech

صفحه کلید چند کاره بلوتوثی Logitech K480 یک راه هوشمند، ساده و کاربردی است تا بتوانید تایپ کردن خود را بهینه سازی کنید. با این صفحه کلید در حالی که از گوشی هوشمند یا تبلت خود استفاده می‌کنید راحتی خود را به حداکثر می‌رسانید. این صفحه کلید، اکثر گوشی‌ها و تبلت‌ها را در یک زاویه بهینه نگه می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد تا از هر دو دست خود استفاده کنید بدون اینکه مجبور باشید گوشی خود را دوباره تنظیم کنید. سوئیچ آسان صفحه به کاربران اجازه می‌دهد تا به سه دستگاه مجهز به بلوتوث وصل شوند، به این ترتیب از یک متن گروهی بر روی گوشی هوشمند خود به یک مقاله در لپ تاپ خود متمرکز می‌شوید و سپس می‌توانید به تایپ پست وبلاگ خود در تبلت بپردازید (بدون آنکه به هیچ تلاشی نیاز داشته باشید). این صفحه کلید ۳۰ دلار قیمت دارد و می‌تواند یکی از ابزارهای مورد استفاده شما در خانه باشد. به علاوه، به شما یک مکان مناسب برای جاسازی گوشی هوشمند می‌دهد، بنابراین گوشی خود را گم نمی‌کنید.

۲. بهترین بودجه: صفحه کلید بلوتوثی ZAGGkeys Universal

صفحه کلید بلوتوثی ZAGGkeys-Universal

با صفحه کلید بلوتوثی ZAGGkeys Universal میتوانید یک دفتر اداری ایجاد کنید. این صفحه کلید هوشمند با یک سطح منحنی و ارگونومیک طراحی شده است که به کاهش فشار مچ دست کمک می‌کند. از طرفی کلیدهای سبک جزیره‌ای آن به شما کمک می‌کند تا یک تجربه راحت‌تر و طبیعی‌تر برای تایپ کردن داشته باشید. کیس حفاظتی آن با دوام است و صفحه کلید قابل حمل را جفت نگه می‌دارد، از طرفی شما را قادر می‌سازد تا گوشی خود را درست مثل یک لپ تاپ کوچک نصب کنید. از آنجا که صفحه کلید با بلوتوث متصل است، می‌توانید مینی دفتر خود را در هر زاویه یا موقعیتی تنظیم کنید، بدون اینکه هیچ سیمی مزاحم کار شما شود. مهم نیست از چه نوع گوشی هوشمندی استفاده می‌کنید، بلکه تا زمانی که دستگاه شما با بلوتوث سازگار است، این صفحه کلید چند منظوره به آن وصل می‌شود. بنابراین اگر گوشیتان خراب شد و مجبور شدید یک گوشی جدید بخرید، مجبور نیستید که این لوازم جانبی را دور بیندازید. باتری قابل شارژ آن تا سه ماه استفاده منظم دوام می‌آورد که ZAGGkeys هر روز حدود دو ساعت در نظر گرفته است. همچنین دارای ویژگی نور پس زمینه دستی است که باعث می‌شود در نور کم تایپ کردن آسان‌تر شود، اما به یاد داشته باشید که با استفاده از نور پس زمینه، ممکن است باتری آن سریع‌تر تمام شود.

۳. بهترین قابل حمل: صفحه کلید بلوتوثی OMOTON Ultra-Slim

صفحه کلید بلوتوثی OMOTON-Ultra-Slim

راحتی بدون سیم را با صفحه کلید بلوتوثی OMOTON Ultra-Slim تجربه کنید. این صفحه کلید چند منظوره می‌تواند تا فاصله ۱۰ متر متصل شود و انواع تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و حتی لپ‌تاپ‌های مجهز به بلوتوث می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند. مشخصات فوق العاده باریک این صفحه کلیدِ قابل حمل باعث می‌شود که آن را به راحتی در کیف لپ تاپ، کیف یا کیف پول خود بگذارید. طرح آشنای QWERTY باعث می‌شود تا تایپ کردن برایتان آسان باشد، از طرفی این صفحه کلید شامل کلیدهای Hotkeys می‌باشد که به کاربر اجازه می‌دهد به سرعت و به راحتی تنظیمات مربوط به کنترل‌های تبلت یا گوشی هوشمند از جمله صدا، کنترل موسیقی و روشنایی صفحه نمایش را درست کند. هرگز نگران شارژر یا فراموش کردن شارژر خود نباشید – این صفحه کلید کوچک با دو باطری AAA کار می‌کند که به آسانی جاسازی می‌شود و در هر فروشگاهی یافت می‌شود. با استفاده عادی، OMOTON ادعا می‌کند که باتری‌های آن به مدت ۳۰ روز دوام می‌آورند (حتی زمانی که به طور مداوم استفاده می‌شوند). در صورت عدم استفاده، صفحه کلید به طور خودکار به حالت خواب می‌رود تا باتری‌ها بیشتر دوام بیاورند.

۴. بهترین باتری: صفحه کلید بلوتوثی MOTONG Ultra Slim Mini

صفحه کلید بلوتوثی MOTONG-Ultra-Slim-Mini

اگر غالبا در حال سفر هستید، احتمالا یک شارژر پشت در اتاق هتل، ماشین یا کافی شاپ دارید. با داشتن صفحه کلید بلوتوثی MOTONG Ultra Slim Mini Bluetooth 3.0، تمام مزایای یک صفحه کلید کامل را دریافت می‌کنید. این صفحه کلید بلوتوثی، سبک وزن و قابل حمل تنها ۰.۲۳ اینچ ضخامت دارد که می‌توانید به آسانی آن را به هر کجا ببرید. این صفحه کلید با دو باتری AAA کار می‌کند، بنابراین اگر شارژ صفحه کلید کاهش یافت شما می‌توانید یک جفت باتری جدید بیندازید و دوباره کار خود را شروع کنید. دو باتری تازه بیش از ۷۰۰ ساعت دوام می‌آورند و صفحه کلید به طور خودکار به حالت خواب می‌رود، بنابراین شما بدون نیاز به تغییر باتری می‌توانید شارژ آن را به طور بالقوه به شش ماه برسانید. این صفحه کلید با iPad ،iPhone ،Samsung Galaxy ،Google Nexus و سایر تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مجهز به بلوتوث سازگار است. علاوه بر این، این صفحه کلید با یک پایه قابل حمل ارائه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد برای افزایش راحتی و بهره وری، صفحه نمایش تبلت یا گوشی‌های هوشمند خود را به راحتی تنظیم کنید.

۵. بهترین سبک یکپارچه سازی: صفحه کلید بلوتوثی Penna

صفحه کلید بلوتوثی Penna

اگر عاشق وسایل لوکس، فانتزی، طراحی شده و زرق و برق‌دار در اطراف خود هستید، این صفحه کلید بلوتوثی Penna به سبک ماشین‌های چاپگر برای شما مناسب است. شما می‌توانید این صفحه کلید را از بین رنگ‌های سبز زیتونی، صورتی کودکانه، مات سیاه و سفید و یا سفید خالص انتخاب کنید. سوئیچ‌های مکانیکی آلمانی آن به عنوان پیشرفته‌ترین سوئیچ‌های جهان شناخته شده‌اند و به اطمینان از تایپ سریع و دقیق کمک می‌کنند، به علاوه نوار ماکرو به شما امکان می‌دهد تا کلید و واژه‌های اغلب استفاده شده را ذخیره کنید تا تایپ خود را کارآمدتر کنید. با وجود ظاهر یکپارچه آن، این صفحه کلید بلوتوثی از فناوری بسیار پیشرفته مانند بلوتوث ۴.۲ استفاده می‌کند و آن را با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و یا لپ‌تاپ‌های اجرا شده با Android ،Windows10 ،iOS و Mac OS سازگار می‌کند. جفت شدن چند دستگاه به شما امکان می‌دهد تا صفحه کلید را بین پنج دستگاه سازگار تغییر دهید.

۶. دومین برنده از نظر سبک یکپارچه سازی: صفحه کلید بلوتوثی Lofree DOT

صفحه کلید بلوتوثی Lofree DOT

آیا در حال جستجوی یک صفحه کلید شیک و ارزان قیمت هستید؟ صفحه کلید LOFREE Dot یکی دیگر از صفحه کلیدهای شیک بلوتوثی می‌باشد که دارای ظرافت عصر قبلی و تکنولوژی عصر مدرن است. Lofree Dot با کلیدهای مکانیکی ارائه می‌شوند که با لمس و کلیک کردن طراحی شده‌اند و به شما یک ماشین تحریر را یادآوری می‌کنند. کلید سوئیچ Gateron Blue به فشار کمی نیاز دارد تا کلید سوئیچ را فعال کند، این به کاربر اجازه می‌دهد تا به سرعت تایپ کند و احتمال ایجاد یک خطای تکراری را کاهش دهد. این صفحه کلید با دستگاه‌های iOS ،Mac ،Android و Windows سازگار است و می‌تواند تا ۳ دستگاه مختلف را تا ۳۳ فوت دور هم جمع کند. این صفحه کلید مکانیکی دارای ۷۹ کلید و سه تنظیم نور پس زمینه است که به شما کمک می‌کند تا در نور کم هم کارایی لازم را داشته باشید.

۷. بیشترین طول عمر: صفحه کلید بلوتوثی Logitech Easy-Switch K811

صفحه کلید بلوتوثی Logitech Easy-Switch K811

اگر مایل هستید پول بیشتری پرداخت کنید اما یک صفحه کلید با کیفیت و بادوام داشته باشید، ممکن است صفحه کلید Logitech Easy-Switch K811 محصول مورد نظر شما باشد. این صفحه کلید از آلومینیوم با دوام و در عین حال سبک وزن ساخته شده است، همچنین یک فلز همه کاره است که لوکس‌تر و بادوام‌تر از پلاستیک به نظر می‌رسد. این صفحه کلید بلوتوث دستی دارای سوئیچ‌های تک لمسی بین لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند است و ویژگی‌های کلیدهای هوشمند برای تایپ، سریع‌تر و کارآمدتر است. کلیدهای هوشمند دارای لیزر و نور پس زمینه هستند و به صورت اتوماتیک براساس روشنایی اتاق تنظیم می‌شوند تا در میزان نور ایده‌آل به شما کمک کنند. این صفحه کلید همچنین ویژگی تشخیص مجاورت دارد، یعنی زمانی که دستان شما به صفحه کلید متصل می‌شود، روشن می‌شود. این ویژگی به عمر باتری صفحه کلید کمک می‌کند. صفحه کلید را می‌توانید با استفاده از کابل USB شارژ کنید، حتی زمانی که از آن استفاده می‌کنید. کلید روشن / خاموش و چراغ نشانگر به راحتی قابل استفاده است که این به شما کمک می‌کند تا انرژی باتری را حفظ کرده و به موقع شارژ کنید.

۸. بهترین ارزش: صفحه کلید بلوتوثی Anker Ultra-Slim

صفحه کلید بلوتوثی Anker Ultra-Slim

صفحه کلید Anker Ultra-Slim ظاهر براق، تطبیق پذیری و قابلیت حمل را به یک بسته ارزان قیمت متصل می‌کند. این صفحه کلید بلوتوثی با دستگاه‌های iOS ،Android ،Mac و Windows کار می‌کند و شامل کلیدهای میانبر برای هر چهار سیستم می‌باشد. این صفحه کلید ۳۰ درصد کوچکتر از صفحه کلیدهای سنتی است و تنها ۶.۷ اونس دارد. کلیدهای پروفایل پایین آرام و راحت هستند و به شما اجازه می‌دهند تا انگشتان دست خود را به راحتی روی آن قرار دهید. این صفحه کلید با دو باتری AAA کار می‌کند، بنابراین هیچ وقت در مورد شارژر و باتری آن نگران نباشید. این صفحه کلید بیش از سه ماه دوام می‌آورد، (در صورتی که روزی دو ساعت از آن استفاده کنید).

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد