بهترین صندلی های بازی در سال ۲۰۱۸

0 1,237

بسیاری از گیمر ها ساعات زیادی را صرف بازی با کامپیوتر می کنند، داشتن یک صندلی راحت می تواند در بلند به مدت به سلامتی این گیمر ها کمک کند. علاوه بر گیمر ها افرادی که ساعاتی از روز را صرف کار با کامپیوتر ها می کنند ترجیح می دهند ازیک صندلی راحت استفاده کنند تا از کارشان لذت بیشتری برده و زود خسته نشوند. یک صندلی راحت نه تنها احساس خوبی در شما به وجود می آورد بلکه باعث می شود در بلند مدت سلامت بدن تان حفظ شده و با آن آسیب وارد نشود.

در این میان گیمر ها تنها به کیفیت و ارتقا سیستم کامیپوتری و بازی های خود توجه می کنند و از میز و صندلی خود غافل می شوند، این کار بسیار اشتباه است، شما به اندازه سیستم کامپیوتری خود ، از این میز صندلی استفاده می کنید و در صورتی که بدن شما در طول بازی در وضعیت خوبی قرار نگیرد موجب خستگی بیشتر و در طولانی مدت باعث آسیب های جبران ناپذیری خواهد شد.

این صندلی ها تنها برای بازی کردن مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه در مواقعی که قصد دارید با کامپیوتر خود کار کنید، کتاب مطالعه کنید و یا روزنامه بخوانید می توانید از این صندلی ها استفاده کنید. در این صورت از کار با کامپیوتر خسته نمی شوید و به مرور بدن شما آسیب نمی بیند.

برخی از این صندلی ها علاوه بر ایجاد فضای راحت برای شما، از قابلیت هایی مانند پخش موسیقی، روشنایی LED و … استفاده می کنند.

این صندلی باعث می شوند شما در طول بازی و یا کار خود احساس بهتری داشته باشید و از فشار روی گردن و ستون فقرات شما کاسته شود، علاوه بر این طول عمر این صندلی ها نسبت به صندلی های معمولی بیشتر می باشد در واقع طوری طراحی شده اند که در اثر استفاده مداوم و طولانی مدت خراب نشوند. وقتی بر روی این صندلی ها می نشینید تمرکز و کنترل شما بر روی بازی و یا کارتان بیشتر می شود، از درد های مانند زانو درد، کمر درد و گردن درد رهایی می یابد و این درد ها در بدن شما تشدید نخواهند شد.

پیدا کردن یک صندلی خوب و ارگونومیک آسان نیست، اما طراحان نکاتی را ارائه کرده اند که با در نظر گرفتن آنها می توانید یک صندلی خوب تهیه کنید. در این مطلب سعی کردیم به درنظر گرفتن این نکات چند مدل صندلی مخصوص باری با کیفیت را به شما معرفی کنیم:

Mophorn High Back Reclining Chair
در هنگامی که بر روی این صندلی می نشنید پاها ی شما در وضعیت ثابت و صحیح قرار می گیرد، پشتی قرار گرفته شده بر روی صندلی باعث می شود که کمر و ستون فقرات در وضعت مناسب و هماهنگ با گردن قرار گیرد. هدف این صندلی ایجاد آرامش و ریلکس بودن ستون فقرات و گردن در طول کار و بازی می باشد. جنس این صندلی از فوم با چگالی بالا می باشد و بسیار محکم و مقاوم است.

Giantex Executive High Back Gaming Chair
این صندلی از یک کوسن نرم تشکیل شده است و مطمئنا بعد از ساعت ها نشستن بر روی آن احساس ناراحتی نمی کنید. این صندلی ظرفیت تحمل کمتر از ۲۵۰ پوند را دارد.

Yaheetech Adjustable High Back Gaming
این صندلی از موادی مانند چرم مصنوعی، نایلون، فولاد و روکش مش در بدنه خود استفاده کرده است و از جمله صندلی های راحت به حساب می آید. شما می توانید ارتفاع این صندلی و زاویه آن را تنظیم کنید. با وجود قیمت ارزان، این صندلی بسیار با کیفیت است و ظرفیت تحمل بار تا وزن ۵۵۰ پوند را دارد.

Best Choice Products Executive Racing Office Chair
این صندلی از بهترین مواد متشکل از چرم مصنوعی تشکیل شده است، در قسمت پشتی، بازو ها و محل نشستن از پد های استفاده شده تا مانع از تعرق شود، کیفیت این مدل بسیار بالاست و باعث می شود در طول روز احساس راحتی داشته باشید.

BestOffice High Rack Gaming Chair
این صندلی با طراحی فوق العاده خود باعث می شود در طول جلسات بازی و یا کار استرس از بدن شما دور شود و فشار از روی گردن و ستون فقرات شما بر داشته شود، دست های شما دارای تکیه گاهی نرم و راحت هستند. این مدل دارای ظرفیت بارگیری بالای ۲۵۰ پوند است که تقریبا بیشتر افراد با وزن و قد معمولی می توانند از آن استفاده نمایند. با توجه به طراحی آن در صورتی ک کاربر قد بلند باشند تعادل خود را به راحتی حفظ می کنند.

High-back Computer Ergonomic Gaming Chair
این صندلی راحتی شرایطی را فراهم می کنند که بسیاری از گیمر ها دوست دارند در طول بازی تجربه کنند. چرخش ۳۶۰ درجه ای، حرکت ۹۰ تا ۱۸۰ درجه به عقب از ویژگی های خوب این صندلی می باشد. این صندلی می توانند به صورت افقی قرار داده شود و شما بر روی آن دراز بکشید.

X Rocker Executive Office Chair with Bluetooth Sound
این صندلی علاوه بر اینکه دارای طراحی ارگونومیک و راحت می باشد، قابلیت های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این ویژگی ها، قابلیت پخش موسیقی است. درون این صندلی بلند گو هایی به کار رفته است که شما می توانید از طریق بلوتوث به آن متصل شده و آهنگ های مورد علاقه خود را بشنوید.

X Rocker 51396 Pro Series Pedestal 2.1 Video Gaming Chair
در صورتی که ساعت های بسیار طولانی را صرف بازی های ویدئویی می کنید و یا از صبح تا شب با کامپیوتر خود در حال کار هستید، بهتر است از این نوع صندلی استفاده نمایید. این صندلی علاوه بر راحتی و کیفیت، دارای طراحی ارگونومیک است که وضعیت دست ها، بازوها، پشت و گردن را در شرایط مساعدی قرار می دهد. این صندلی نیز دارای دوبلند گوی داخلی و ساب ووفر است که از فناوری AFM 2.1برای تجربه غوطه ور شدن در صدا استفاده می کند. شما می توانید از این صندلی ارگونومیک بای انجام بازی های ویدئویی، کار با سیستم، گوش کردن به موسیقی، تماشای تلویزیون، خواندن کتاب و یا استراحت استفاده نمایید.

X Rocker 0717901 Triple Flip 2.1 Storage Ottoman Sound Chair
در قسمت زیرین این صندلی محفظه ای تعبیه شده است که می توانید از فضای آن استفاده نمایید. این صندلی چند منظوره دارای بلندگوهای داخلی و ساب ووفر و سیستم صوتی است که می تواند خروجی با صدای بلندی تولید کند. در واقع از طریق این صندلی می توانید موسیقی خود را از هر منبعی پخش کنید.

Serta Rocket Adjustable Gaming Chair
این صندلی در واقع شبیه به یک صندلی راحتی است و مناسب برای بازی های آرام و بدون هیجان و رقابت است. شما به راحتی می توانید بر روی آن لم داده و بازی مورد نظرتان را انجام دهید و یا در صورت نیاز از آن به عنوان صندلی برای استراحت و کتاب خوانی استفاده کنید. مزیت اصلی این صندلی این است که شرایطی فراهم می کند تا در حد امکان راحت باشید. این صندلی قابلیت حرکت ندارد و ثابت است. شما می توانید این صندلی را به یک تخت تبدیل کرده و بر روی آن استراحت کنید. در این حالت فشار از روی ناحیه ستون فقرات شما برداشته می شود.

Homall High-back Gaming Chair
همیشه قیمت بالا نمی تواند نشان دهنده کیفیت خوب و برتر باشد. این صندلی با ارائه قابلیت های خوب با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. جنس بدنه آن از روکش چرم PU است. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و حرکت بر روی چرخ های چند جهته از ویژگی های کاربردی این صندلی محسوب می شود. حداکثر میزان باری که می تواند تحمل کند ۲۸۰ پوند است. محل نشیمنگاه این صندلی دارای ابعاد ۲۰ در ۲۰ اینچ می باشد و اندازه پشتی آن ۲۰ در ۲۸.۳ سانتی متر است. ارتفاع این صندلی را می تواتنید بسته به قد خود تنظیم کنید.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد