بهترین فرکننده‌های مو موجود در بازار

0 1,538

موهای فر و موج‌دار یکی از حالت‌های پرطرفداری است که امروزه بسیاری از افراد به آن گرایش پیدا کرده‌اند. اگر موهای فر و حالت‌داری دارید بسیار خوش‌شانس هستید، در غیر این صورت باید از تکنولوژی‌ برای فر کردن موهایتان استفاده کنید.

یکی از وسایلی که برای فر کردن موها استفاده می‌شود، دستگاه‌های فر کننده مو است که در مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارند. برخی از این فر کننده‌ها می‌توانند در سایزها و مدل‌های مختلفی موهای شما را فر و حالت دار کنند. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید تا با ۹ فر کننده با کیفیت و موجود در بازار آشنا شوید. برخی از این فر کننده‌ها در سایت بورسیکا در دسترس است که به آسانی می‌توانید به‌صورت آنلاین آن را خریداری کنید.

در هنگام خرید ویو کننده باید به مدلی که دوست دارید موهایتان را فر کنید، جنس موهایتان و بلندی آن و مقدار بودجه‌ای که برای آن کنار گذاشته‌اید، توجه کنید. مثلاً برای موهای کوتاه بهتراست از دستگاه‌های فرکننده ریز استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را پیشنهاد می‌کنیم:
راهنمای خرید حالت‌دهنده و فر کننده مو

 

۱.     فر کننده مو رمینگتون CI8725

فرکننده مو

 

فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725 به‌سرعت موهای شما را فر  و حالت دار می‌کند،  جنس  صفحه آن از سرامیک بوده و به مو آسیب کمتری وارد می‌کند، توزیع گرما در این صفحه سرامیکی یکنواخت‌تر است و به مو آسیب کمتری وارد می‌شود، چ الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و باعث کاهش خطر در هنگام استفاده از دستگاه می‌شود، همچنین در برابر گرما مقاوم‌تر بوده و طول عمر دستگاه زیادتر می‌شود. صفحات دارای ذرات پخش‌کننده‌ی کراتین، آرگان و روغن آکادامیا برای براق کردن و مراقبت از موها هستند، درنتیجه به مو آسیب کمتری وارد می‌شود.

این دستگاه به‌سرعت گرم شده و آماده به کار می‌شود و شما در مدت‌زمان سی ثانیه می‌توانید از ماکسیمم دمای آن استفاده کنید و تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد آن را گرم کنید. شما می‌توانید فر کننده رمینگتون را در ۵ دمای مختلف تنظیم کنید و متناسب با جنس موهایتان این دماها را انتخاب نمایید. درصورتی‌که بعد از مدتی دستگاه بلااستفاده بماند سیستم خاموشی خودکار آن باعث می‌شود دستگاه خاموش شود و از بروز خطر جلوگیری کند.

برای استفاده از این فر کننده احتیاجی به خشک‌کردن موها ندارید، کافی است رطوبت آن را گرفته و سپس به‌صورت مرطوب آن را فر کنید. سیستم HydraCare قرار داده شده در این دستگاه، بین رطوبت و میزان گرمای دریافتی تعادل می‌کند. این ویژگی از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند. درنهایت سیم گردان این دستگاه باعث می‌شود در هنگام استفاده از آن سیم دچار پیچ خوردگی و آسیب نشود.

خرید فرکننده رمینگتون مدل ci8725

 

۲.     فر کننده مو رمینگتون CI5338

فرکننده مو

درصورتی‌که فرهای بزرگ را می‌پسندید و دوست دارید موهایتان را با فرهای درشت تزئین کنید، بهتر است به سراغ فر کننده رمینگتون مدل CI5338 بروید. این دستگاه فرهای درشت با سایز ۳۸ (بسیار بزرگ) ایجاد می‌کند. جنس صفحات این فر کننده از سرامیک است که همان‌طور که اشاره کرده‌ایم باعث توزیع یکنواخت گرما و عدم آسیب به قسمتی از موها می‌شود، همچنین سرامیک موها را نرم و صیقلی کرده و از وز شدن آن جلوگیری می‌کند و عدم ایجاد الکتریسیته باعث می‌شود خطر کمتری شما را تهدید کند. سرامیک در برابر گرما مقاوم‌تر است و باعث طول عمر دستگاه می‌شود. این دستگاه موها را براق کرده و تا ۴ برابر بهتر از مدل‌های مشابه فر می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به جنس موهایتان دمای آن را در ۸ حالت مختلف تنظیم کنید، که بیشینه دمای آن ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد است. درنهایت سیم آن چرخان بوده و مانع از پیچ خوردن و گره خوردن آن می‌شود. همچنین شما می‌توانید دستگاه را بر روی زمین بگذارید، زیرا یک پایه برای آن تعبیه شده که مانع از تماس فر کننده با زمین می‌شود. درصورتی‌که فراموش کردید دستگاه را خاموش کنید، بعد از مدتی عدم استفاده، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش شده و از بروز حوادث جلوگیری می‌کند.

این محصول را در فروشگاه بورسیکا بخرید

 

۳.     فر کننده مو پرومکس مدل ۴۵۴۵K

فرکننده

فر کننده مو پرومکس (Promax) مدل ۴۵۴۵K موهای شما را موج‌دار و زیبا می‌کند. فقط کافی است موهایتان را بین صفحات کراتینی آن قرار دهید تا با فشار ، موها را حالت دار کنید. طراحی بدنه آن بسیار زیبا است و نوآورانه ساخته شده است. بر روی بدنه یک پیچ قرار دارد که با شل و سفت کردن آن می‌توانید میزان فر و حالت دار کردن موها را تغییر دهید، مثلاً دوست دارید فرها نزدیک به هم یا دور به هم و ملایم‌تر باشد. درواقع این دستگاه قابلیت آن را دارد که اندازه فرها را در چهار سایز ۱۹، ۲۴، ۲۹ و ۳۴ میلی‌متری تغییر دهد.

جنس صفحات از سرامیک با روکش کراتین است که علاوه بر مزایای صفحات سرامیکی، به علت روکش کراتین آسیب کمتری به موها وارد می‌کند. وز شدگی موها کمتر شده، آسیب به مو کاهش می‌یابد، توزیع گرما در صفحات یکنواخت‌تر بوده و  طول عمر دستگاه نیز بیشتر است.

بعد از تنظیم نوع فر و حالت دستگاه می‌توانید  دمای آن را در ۶ درجه مختلف تنظیم کنید و متناسب با جنس و سرعت العملی که مدنظرتان است از درجه حرارت‌های پایین و بالا استفاده نمایید. درجه حرارت بر روی نمایشگر روی بدنه قابل‌مشاهده و در ۶ دمای ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰، ۲۰۰ و ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است.

سیم فر کننده حالت گردان دارد تا بر اثر استفاده دچار پیچ‌خوردگی نشده و آسیب نبیند. طول آن نیز ۳ متر است و آزادی عمل زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

۴.     فر کننده مو بابیلیس مدل BAB2269TTE

قرکننده مو

فر کننده بابیلیس مدل BAB2269TTE، یک دستگاه کاربردی برای حالت دار کردن موهای شما است، طراحی آن به‌صورت صفحه‌ای بوده که دسته‌ای از موها در بین آن قرار می‌گیرد و به آن موج‌های زیبایی می‌بخشد. جنس صفحات آن سرامیک است؛ عایق الکتریسیته بودن، جلوگیری از وز شدن موها، مقاومت گرمایی بالا و طول عمر زیادتر از ویژگی‌های این جنس از صفحه به حساب می‌آید.  شما می‌توانید از این فر کننده در گستره دمایی ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد و ۵ دمای مختلف و متناسب با جنس و حالت موهایتان استفاده نمایید.

این  دستگاه در مدت‌زمان کمی داغ شده و به دمای موردنظر می‌رسد و در مقابل درصورتی‌که مدتی بلااستفاده بماند به‌صورت خودکار خاموش شده و مانع از بروز خطرات می‌شود.

 

در بورسیکا بخوانید: شامپوهای خانگی برای تقویت موها

 

۵.     فر کننده چرخشی پرومکس مدل ۸۸۸۰ez

فرکننده مو

فر کننده چرخشی یا اتوماتیک از سری وسایل فر کننده جدیدی  است که به‌راحتی موهایتان را فر می‌کند. کافی است یک دسته از موها را جدا کرده و در بین دستگاه قرار دهید تا به‌صورت اتوماتیک و چرخشی آن را به درون خود جمع کرده و از دو طرف گرم کرده و فر کند. بر روی بدنه آن یک صفحه‌نمایش قرار داده شده تا اطلاعاتی مانند جهت چرخش، زمان و درجه حرارت قابل‌مشاهده و سفارشی‌سازی باشد.

در این مدل می‌توانید جهت چرخش  فر کننده را در جهت ساعت‌گرد و یا پادساعت‌گرد تنظیم نمایید،  تا موها را در هر جهتی که مایل هستید فر کند. علاوه برجهت، شما باید زمان ماندن موها در درون محفظه دستگاه را نیز تنظیم کنید . در این دستگاه قابلیت زمانی نیز قرار داده شده است و شما می‌توانید دستگاه را در سه زمان ۸، ۱۰ و ۱۲ ثانیه تنظیم کنید. علاوه برجهت چرخش و مدت‌زمان ماندن مو در محفظه، یک فاکتور مهم دیگر نیز وجود دارد و آن درجه حرارت است. دمای دستگاه  قابل تنظیم است بنابراین با توجه به جنس موهایتان دمای آن را در دماهای ۱۹۰، ۲۱۰ و ۲۳۰ درجه تنظیم نمایید .

علاوه بر ویژگی‌های فنی، ویژگی‌های ظاهری آن نیز موردتوجه است، بدنه آن عایق حرارتی است. بنابراین داغ نمی‌شود و در صورت تماس با پوست شما را نمی‌سوزاند، سیم آن حالت چرخان دارد و از پیچ‌خوردگی و آسیب سیم جلوگیری به عمل می‌آید، و طول ۲.۴ متری آن آزادی عملی زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

۶.     فر کننده مو Xtava

فرکننده مو

این فر کننده مو بسیار مجهز است و از ۵ سری مختلف تشکیل شده و شما می‌توانید با توجه به ریز یا درشت بودن فرها، یک مدل را انتخاب نمایید. بدنه سری‌های دستگاه از تورمالین تشکیل شده است که با هیدارته کردن موها از وز شدن آن جلوگیری کرده و درنتیجه موهای فر زیبا و براقی را به شما تحویل می‌دهد. درواقع بدنه فر کننده در هنگام تماس با مو یون‌های منفی تولید می‌کند، تا رطوبت داخلی موها حفظ شود، کوتیکول مو آسیب‌ندیده و مانع از ایجاد اصطکاک بر روی موها شود.

بر روی بدنه آن یک صفحه‌نمایش قرار دارد و شما می‌توانید از هر یک از این سری‌ها در ۹ درجه حرارت مختلف با توجه به جنس موهایتان استفاده نمایید. درجه حرارت بین ۲۵۰ تا ۴۱۰ درجه فارنهایت متغیر است.  از این دستگاه می‌توانید برای موهای کوتاه، بلند، متوسط، نازک، طبیعی یا ضخیم استفاده کرده و آن‌ها را فر و حالت دار کنید.

فرکننده مو

در این دستگاه، از یک ولتاژ دوگانه استفاده شده که به‌صورت خودکار با توجه به جریان برق تنظیم می‌شود. درصورتی‌که بعد از ۶۰ دقیقه بلااستفاده بماند به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

این دستگاه در مدت‌زمان کوتاهی گرم می‌شود و شما می‌توانید بلافاصله و بعد از اتصال به جریان برق خانگی از آن استفاده کنید. به همراه این فر کننده  یک دستکش  مقاوم در برابر حرارت نیز قرار داده شده است تا با استفاده از آن دست‌هایتان نسوزد و به‌راحتی از دستگاه استفاده کنید.

 

۷.     فر کننده بابیلیس C332SDE

فرکننده مو

شما می‌توانید از این فر کننده مو برای مصارف خانگی استفاده نمایید، بدنه آن به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند فرهای ۳۲ میلی‌متری ایجاد کند. بنابراین اگر موهای کوتاهی دارید سراغ این فر کننده نروید، زیرا در موهای کوتاه، فرهای قابل‌مشاهده‌ای ایجاد نخواهد کرد. اگرچه اندازه فرها ثابت است اما با توجه به جنس موهایتان می‌توانید از ۱۰ درجه تنظیم دما که گستره‌ی ۱۵۰ تا ۱۸۰ درجه را در برگرفته است، استفاده نمایید. سرعت داغ شدن دستگاه نیز بسیار زیاد است و در مدت‌زمان کوتاه داغ می‌شود. جنس صفحه آن از سابلایم تاچ حرفه‌ای است.

درنهایت سیم چرخان آن باعث می‌شود که به علت استفاده مداوم دچار پیچ‌خوردگی و آسیب‌دیدگی نشود. همچنین می‌توانید در هنگام استفاده از دستگاه آن را بر روی زمین قرار دهید زیرا  پایه تعبیه شده در آن مانع از تماس دستگاه با سطح زمین و سوختگی می‌شود.

 

۸.     فر کننده اتوماتیک مو RUSK

فرکننده مو

این دستگاه فر کننده مدرن موهای شما را در مدت‌زمان کوتاهی فر می‌کند. در آن از سه درجه تنظیم دما استفاده شده است که بنا به  جنس موهایتان می‌توانید از این درجه حرارت‌ها استفاده کنید، علاوه بر سه درجه حرارت مختلف، می‌توانید از سه نوع حالت فر نیز استفاده کنید و متناسب با نیازتان آن را انتخاب نمایید. سطح آن سرامیکی است و گرما را به‌صورت یکسان توزیع می‌کند، بنابراین قسمتی از موهایتان آسیب نمی‌بیند، علاوه بر این سرامیک، در برابر گرما مقاومت بیشتری دارد و باعث می‌شود طول عمر دستگاه شما بیشتر شود. الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و باعث کاهش خطر در هنگام استفاده از دستگاه می‌شود.

موها به‌صورت خودکار درون این دستگاه قرار گرفته شده و دستگاه مو را در برمی‌گیرد و از تمام جهات به آن گرما وارد می‌کند، تا فرهای براق و بدون وز شدگی ایجاد شود.

فرکننده مو

در این فر کننده از یک قفل ایمنی استفاده شده در صورت لزوم به‌صورت خودکار اتو را خاموش می‌کند تا از آسیب رسیدن به موها جلوگیری شود. مثلاً اگر دسته بزرگی از موها وارد دستگاه شود دستگاه خاموش می‌شود. بهتر است در هنگام استفاده از این دستگاه از سرم مو استفاده کنید تا به موهای شما آسیب وارد نشود. ابعاد این دستگاه ۱۳.۸ x 4.4 x 2 اینچ و وزن آن دو پوند است.

 

۹.       فر کننده مو پروویو مدل PW-4111

فرکننده مو

طراحی این دستگاه فر کننده جالب است و به‌صورت پیچ‌دار طراحی شده تا موها در درون شیارها قرار گرفته و به آسانی فر شود. این صفحه پیچ‌دار حرارتی از جنس نانو سرامیک است که باعث می‌شود توزیع دمای یکنواخت‌تری داشته باشد و از سوختن موها جلوگیری کند. علاوه براین مقاومت آن نیز زیادتر است و از تولید الکتریسیته و ایجاد خطر جلوگیری می‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی روی بدنه دمای دستگاه را از ۱۰۰ تا ۲۰۰ درجه تغییر دهید، درواقع با دکمه‌های کم‌ و زیاد دمای به‌صورت ده درجه  بالا می‌رود. در این صورت چراغ به شکل چشمک‌زن درمی‌آید و تا زمانی که به دمای موردنظر برسد ثابت خواهد شد. دسته دستگاه عایق حرارتی است و از داغ شدن دست جلوگیری می‌کند، علاوه براین برای آن پایه تعبیه شده است تا در هنگام کار به‌راحتی بتوانید دستگاه را بر روی زمین قرار دهید.

در این فر کننده، سیم حالت چرخشی دارد و طول ۲.۵ متری آزادی عملی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این دستگاه برای مصارف خانگی و حرفه‌ای استفاده نمایید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد