بهترین قالب‌های یخی در سال ۲۰۱۹

0 2,290

با آمدن فصل بهار و تابستان بیشتر افراد برای رفع تشنگی به سراغ شربت‌های سنتی و انواع نوشیدنی‌ها می‌روند. اما خوردن این نوشیدنی‌ها در صورتی لذت بخش است که خنک باشد. حضور تکه‌های یخ‌ در لیوانِ آب یا شربت، شما را شاداب‌تر کرده و در شما حسی از طراوات ایجاد می‌کند. یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با آن روبرو هستند این است که در خانه به اندازه کافی مکعب یخ ندارند. امروزه قالب‌های یخی متنوعی وارد بازار شده است که کاربردهای گوناگونی دارند و این مشکل را رفع کرده‌اند. قالب‌های یخی پلاستیکی به دلیل داشتن جنس سخت در برابر فشار می‌شکنند، به همین خاطر بهترین قالب برای یخ، قالب‌های سیلیکونی می‌باشد. زیرا بدنه‌ای منعطف دارند و هنگام انجماد آب دچار شکستگی نمی‌شوند. برای تهیه یخ بهتر است از آب تسویه شده استفاده کنید. در مطلب زیر لیستی از بهترین قالب‌های یخی را بیان می‌کنیم.

این قالب‌های یخی، طعم مایعات را حفظ می‌کنند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید طعم واقعی آب و نوشیدنی‌ها را حس کنید. علاوه بر این شکل جالب و مدرن این مکعب‌ها ظاهر نوشیدنی‌ها را زیباتر خواهد کرد و می‌توانید از آن‌ها برای تزئئین و سفره آرایی در تمام مهمانی‌ها و مجالس استفاده نمایید.

۱. بهترین در کل: قالب یخ OMorc Ice Cube Trays

قالب یخ

این بسته بندی از چهار سینی مکعب یخ تشکیل شده است که باعث می‌شود برای مهمانی یا جشن بعدی به اندازه کافی یخ داشته باشید. هر سینی دارای ۱۴ مکعب است و به یک درب قابل جابجایی مجهز شده است تا از ریختن آن جلوگیری شود و با خیال راحت آن را در فریزر قرار دهید. به علاوه، این سینی از مواد سیلیکونی انعطاف پذیر تشکیل شده است که به راحتی می‌توانید مکعب‌ها را از آن خارج کنید. به جای اینکه سینی را بچرخانید و همه یخ‌ها را یکجا خارج کنید، می‌توانید هر واحد را به صورت جداگانه فشار دهید تا به اندازه نیازتان یخ خارج کنید. این سینی‌ها بدون BPA هستند. BPA یک ماده شیمیایی صنعتی است که از دهه ۱۹۶۰ برای ساخت پلاستیک‌ها و رزین‌های خاص استفاده شده است و ضرر بسیار زیادی برای سلامتی دارد. این سینی‌ها در ماشین ظرفشویی امن هستند و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. از طرفی می‌توانید آن را به راحتی در فریزر قرار دهید و نگران چسبیدن آن نباشید.

اگر طرفدار مکعب یخ‌های بیشتری هستید، می‌توانید مدل‌های بزرگتر آن را انتخاب کنید که برای نوشیدنی‌های شما مکعب یخ بیشتری ایجاد می‌کند. این سینی‌ها کمتر از ۱۵ دلار قیمت دارند که می‌توانند سالیان سال برای شما کار کنند.

۲. بهترین برای نوشیدنی: قالب یخ Cocktail Glass Ice Liner

قالب یخ

شرط می‌بندیم چیزی شبیه این را قبلا ندیده‌اید: این یک قالب ساده است که اجازه می دهد یخ به طور مستقیم در دیواره شیشه‌ها بسته شود. تنها کافی است خط داخل شیشه را فشار دهید و مایع را درون آن بریزید و اولین مکعب یخ خود را تجربه کنید. این وسیله به یخ‌ها یک معنی کاملا جدید می‌دهند و مجبور نیستید تنها آب ساده را در آن بریزید. شما می‌توانید انواع مایعات را در آن امتحان کنید و یک مکعب یخ هدیه بگیرید.

۳. بهترین نوع: قالب یخ Adoric Ice Cube Trays Set

قالب یخ

این مدل بسیار خوب است زیرا چند گزینه مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر برای نوشیدنی‌های خود اغلب از مکعب یخ استفاده می‌کنید، این مدل برایتان مناسب خواهد بود. این مجموعه شامل دو قالب است: یکی برای ایجاد مکعب‌های دو اینچی و دیگری برای ساخت توپ‌های یخی. هر دو مدل بزرگ است اما یخ کروی برای نوشیدنی‌های قوی مناسب است که نمی‌خواهید خیلی سریع آب شوند. قطعه‌های بزرگتر آهسته‌تر ذوب می‌شود، بنابراین آب کمتری به نوشیدنی اضافه می‌کنند. اگر به تازگی به نوشیدنی‌های خنک علاقه خاصی پیدا کرده اید، می‌توانید با خیال راحت این وسیله را انتخاب کنید.

۴. بهترین طعم: قالب یخ Citrus Ice Cube Infusion Set

قالب یخ

هر نوشیدنی که با فشار لیموترش یا لیموشیرین تهیه می‌شود می‌تواند از این مجموعه مکعب یخی مرکبات سود ببرد. این دستگاه دارای یک آبمیوه گیری قابل اتصال است که در بالای سینی قرار دارد. سپس آب میوه جریان می یابد و به محفظه‌های مثلثی شکل داخل سینی سرازیر می‌شوند. در این مجموعه دو سینی وجود دارد، بنابراین می‌توانید در هر دفعه ۱۶ قطعه یخ داشته باشید. دفعه بعد که خواستید نوشیدنی‌تان با گذشت زمان طعم بهتری داشته باشد چند مکعب از این یخ را داخل آن بیندازید.

۵. بهترین راحتی: قالب یخ Crushed Ice Tray

قالب یخ
این یخ خرد شده برای شربت نعناع، شربت طالبی، شربت توت فرنگی و انواع نوشیدنی‌های قوی مناسب است که باید سریع رقیق شوند. اما خرد کردن یخ در هوا می تواند سخت باشد. این قالب سیلیکون هوشمند، نوارهای یخی ایجاد می‌کند که به راحتی به مکعب‌های خرد شده ۸ اونسی تبدیل می‌شوند. تنها کافی است این قالب را فشار دهید تا یخ ها به صورت خرده ریز خارج شوند. سپس، آنها را با استفاده از درب گنجانده شده به داخل شیشه هدایت کنید.

۶. بهترین برای تمیز کردن: قالب یخ OXO Good Grips No-Spill with Silicone Lid at Target

قالب یخ

این سینی‌های مکعب یخ یک مشکل در فریزر ایجاد می‌کنند: آنها باید روی یک سطح کاملا مسطح قرار بگیرند تا از سرازیر شدن آن‌ها جلوگیری شود. این بدان معنی است که باید کیسه‌های یخ زده سبزیجات را کنار بگذارید تا به جای آن بتوانید این قالب‌های یخی را جاسازی کنید. این سینی OXO Good Grips No-Spill دارای یک درب قابل انعطاف است، بنابراین می‌توانید سینی‌های خود را با زاویه قرار دهید، بدون اینکه ظرف غذایی روی آن باشد. این سینی از ۱۴ عدد مکعب تشکیل شده است و درب روی آن باعث می‌شود که یخ‌ها از بوی ناخوشایند فریزر در امان باشند. تمیز کردن این ظرف بسیار راحت است و می‌توانید با خیال راحت آن را در قسمت بالای ماشین ظرفشویی قرار دهید.

۷. بهترین حجم بالا: قالب یخ Arrow 60-Cub Ice Tray

قالب یخ

این مکعب‌های کوچک برای نوشیدنی‌هایی مانند چای سرد یا موخیتو مناسب هستند، موهیتو نوعی نوشیدنی است که با مخلوط کردن آب گازدار، برگ نعناع، شکر، رام سفید و آبلیمو تهیه می‌شود. اگر دوست ندارید نوشیدنی‌تان سرازیر شود، بهتر است سریع آن را بنوشید زیرا این یخ‌های کوچک به سرعت آب می‌شوند. این مجموعه دارای سه عدد سینی است که هرکدام ۶۰ توپ یخ کوچک ارائه می‌دهند. بزرگسالان می توانند آنها را به نوشیدنی‌های مورد علاقه خود اضافه کنند و بچه‌ها می توانند با آن بازی کنند.

۸. بهترین شکل: قالب یخ Diamond-Shaped Silicone Ice Tray

قالب یخ

می‌توانید نوشیدنی بعدی خود را با یخ‌هایی بنوشید که به شکل الماس هستند. فقط دو طرف قالب را محکم ببندید تا امن باشد. هر محفظه را می‌توانید با استفاده از قیف پر کنید. هنگامی که محفظه‌ها یخ زده می‌شوند، الماس‌ها به راحتی از سیلیکون اطراف آنها آزاد می‌شوند. از این سینی می‌توانید برای مهمانی شام استفاده کنید زیرا تنها چهار قطعه یخ تولید می‌کنند. با این قالب می‌توانید یک مهمانی شیک و منحصر به فرد داشته باشید، مهمانان تحت تاثیر این الماس‌ها قرار می گیرند، در حالی که در نوشیدنی شناور هستند.

۹. بهترین برای میهمانی: قالب یخ Cool Jazz Guitar Ice Tray and Stirrers

قالب یخ

چه کسی می توانست حدس بزند که مکعب یخ می تواند انقدر جذاب و زیبا باشد؟ این قالب سیلیکون بسیار جذاب است و شکل آن مانند گیتار است. میله‌های پلاستیکی به عنوان سر گیتار عمل می‌کنند و می‌توانید از آن برای مخلوط کردن نوشیدنی‌های خود استفاده کنید. این قالب سه گیتار یخ ایجاد می‌کند و یک هدیه مناسب برای افرادی است که به موسیقی علاقه دارند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد