معرفی بهترین قفل‌ درب هوشمند در سال ۲۰۱۹

0 1,223

امروزه بیشتر افراد روی درب خانه یا دفتر خود قفل ریموت دار، قفل دیجیتال یا قفل هوشمند نصب می‌کنند تا امنیت خانه و شرکت خود را تضمین کنند. قفل هوشمند محصولی است که بر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان نصب می‌شود و وظایفی همچون دسترسی سریع و آسان، زیبایی، افزایش امنیت و محفاظت از خانه و اعضای خانواده را بر عهده دارد. در مطلب زیر به معرفی بهترین قفل‌ درب هوشمند در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم. با ما همراه باشید:

۱. بهترین کلی: قفل درب هوشمند سامسونگ

قفل‌ درب هوشمند سامسونگ

سامسونگ یکی از رهبران قفل‌های هوشمند است که طرفداران بسیاری دارد. این قفل هوشمند دارای یک صفحه نمایش لمسی سیاه و سفید براق است که به شما امکان می‌دهد پین خود را بدون نیاز به باز کردن صفحه کلید وارد کنید. با استفاده از ویژگی تصادفی کد امنیتی، صاحبان خانه از یک سیستم ورودی تصادفی دو رقمی استفاده می‌کنند که برای امنیت بیشتر در نظر گرفته شده است. این قفل هوشمند سامسونگ به خصوص برای محافظت از خانه در مواقع اضطراری طراحی شده است، برای مثال، در صورتی که آتش سوزی به بیشتر از ۱۴۰ درجه فارنهایت برسد، سیستم به طور خودکار صدای زنگ هشدار را به صدا در می‌آورد و درب را باز می‌کند. بنابراین هر کسی می‌تواند وارد خانه شود و آتش را خاموش کند بسیاری از قفل‌های هوشمند مجهز به این ویژگی نیستند. مدل‌های مختلف قفل‌های هوشمند سامسونگ دارای باتری کم مصرف می‌باشند. دستگیره دیجیتال هوشمند و قفل الکترونیکی کارتی این قابلیت را دارند تا به وسیله بلوتوث به تلفن همراه افراد مورد نظر متصل شود.

۲. دومین برنده از نظر کلی: قفل درب هوشمند PIN Genie

قفل‌ درب هوشمند PI-Genie

اگر می‌خواهید برای بهبود امنیت خانه خود یک قفل هوشمند نصب کنید، یکی از پیشنهادهای ما قفل هوشمند PIN Genie می‌باشد. این قفل هوشمند با استفاده از یک پین نامرئی، دسترسی خانگی را فراهم می‌کند. پس از هر بار وارد کردن رمز عبور، رمز به صورت تصادفی تغییر می‌کند تا دیگران نتوانند با پین قبلی وارد شوند. قفل کردن و باز کردن درب از طریق صفحه نمایش لمسی و یا از طریق یک برنامه رایگان iOS یا Android برای گوشی هوشمند و یا دستگاه تلفن همراه انجام می‌شود. این قفل هوشمند قابلیت دسترسی هشت رمز یا همان کد پین به اعضای خانواده را دارد. این قفل دارای دوربین مخفی است و از افرادی که قصد باز کردن درب را دارند تصویربرداری می‌کند. در این وضعیت زنگ هشدار آن به صدا در می‌آید و به شما در مورد تلاش‌های نادرست هشدار می‌دهد. این قفل هوشمند توسط چهار باتری AA تامین می‌شود و شامل یک سیگنال هشدار برای کاهش باتری است.

۳. بهترین بودجه: قفل درب هوشمند Yale Push Button Deadbolt با تکنولوژی ZigBee

قفل‌ درب هوشمند Yale

قفل دیجیتال هوشمند Yale یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه قفل دیجیتال است. این قفل هوشمند انتخاب هوشمندانه‌ای است که هنوز هم امکانات فراوانی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. این صفحه کلید دارای دکمه روشنایی با صفحه کلید است، بنابراین می‌توانید درب خانه خود را به راحتی باز و قفل کنید و پین‌های منحصر به فردی برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنید. با این حال، این قفل دارای تکنولوژی ZigBee است که اجازه می‌دهد آن را به راحتی با بسیاری از سیستم‌های اتوماسیون خانگی و سیستم‌های زنگ سازگار کنید. این قفل همچنین به شما دسترسی از راه دور هم می‌دهد و اجازه می‌دهد تا اطلاعیه‌های مفیدی را دریافت کنید. اطلاعیه‌های خود را سفارشی کنید تا مطمئن شوید که سیستم به شما امکان هشدار باتری و اخطار کد نادرست را می‌دهد.

۴. بهترین برای کاربران الکسای آمازون: قفل درب هوشمند Schlage با اتصال Z-Wave

قفل‌ درب هوشمند Schlage

این دستگاه یک قفل هوشمند مخصوص درب منزل یا محل‌های شخصی است و دارای صفحه پین کد لمسی است. در جعبه این محصول قفل فولادی ایمنی، زبانه قفل، پیچ نصب، باتری دستگاه و کیت الکترونیکی قرار دارد. همچنین امکان برنامه ریزی برای سی نفر با کدهای متفاوت در این قفل دیجیتال تعبیه شده است که برای اعضای خانواده، هم اتاقی و… ایده آل است. صفحه نمایش لمسی آن در برابر اثر انگشت مقاوم است به این معنی که حتی بعد از استفاده زیاد تعداد ورودی شما قابل شناسایی نخواهد بود. این قفل به شما توانایی مدیریت از راه دور و سازگاری با سیستم‌های مانیتورینگ خانه را ارائه می‌دهد، حتی می‌توانید پس از اتصال به اینترنت درب را با وارد کردن کد چهار رقمی و یا اپلیکیشن آن در تلفن همراه، از هر مکانی باز و بسته کنید. قفل الکترونیکی schalge بالاترین استانداردهای امنیتی در اروپا و امریکا را دریافت کرده است و به گونه‌ای طراحی شده تا در موارد اضطراری و نبود اینترنت هم به صورت فیزیکی و با کلید قابل استفاده باشد. علاوه بر این‌ها، این قفل می‌تواند به دستیار صوتی گوگل، آمازون الکسا و دستیار اپل متصل شود و با استفاده از این پلتفرم‌ها قفل را کنترل کرد.

۵. بهترین همه کاره: قفل درب هوشمند Yale Assure با اتصال Z-Wave

قفل‌ درب هوشمند Yale-Real

با نصب این قفل می‌توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید بدون آنکه کلید خود را با این سیستم هوشمند مقایسه کنید. تمام چیزی که به آن نیاز دارید این است که صفحه کلید را فشار دهید و کد پین منحصر به فرد خود را وارد کنید تا بتوانید دوباره وارد شوید. هر کدام از کدهای PIN منحصر به فرد است و می‌توانید برای دوستان، اعضای خانواده یا همسایگان خود کد جدیدی ایجاد کنید و هر وقت که بخواهید آن را حذف کنید. این قفل از فن آوری Z-wave استفاده می کند، فناوری Z-wave بسیار ساده است و از شبکه WI-FI خانگی نیز قوی‌تر و کم مصرف‌تر است. این پروتکل لوازم خانگی مثل قفل‌ها، چراغ‌ها و… را قادر می سازد تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. برای این ارتباط از سیگنال‌های RF استفاده می‌شود و هیچگونه سیم کشی در کار نیست. این قفل می‌تواند با ۵۰ اتوماسیون خانگی یا سیستم‌های امنیتی، از جمله SmartThings، Honeywell و Wink سامسونگ کار کند. قفل کردن، باز کردن، مشاهده وضعیت فعلی و دسترسی به گزارشات و دریافت اعلانها از قابلیت‌های این قفل می‌باشد.

۶. بهترین برای کسب و کار: قفل درب هوشمند اثرانگشتی بیومتریک ZKTeco

قفل‌ درب هوشمند ZKTeco

فرض کنید درب خانه خود را تنها با گوشی هوشمند خود باز کنید، بدون توجه به جایی که هستید. یا اینکه به همسایه خود اجازه دهید به خانه شما بیاید تا غذای حیوان خانگی‌تان را بدهد در حالی که دور از خانه هستید. یا اینکه به هم اتاقی خود اجازه دهید بدون نیاز به یک کلید فیزیکی وارد خانه شود. این کارها را می‌توانید در محل کار خود و یا مسافرت انجام دهید. با این تصور خیالتان راحت خواهد بود و به راحتی می‌توانید در هر زمانی به خانه خود دسترسی داشته باشید. وقتی که افراد کار خود را انجام دادند، می‌توانید درب‌ها را به طور امن پشت سر آنها قفل کنید. قفل هوشمند Qrio به شما کمک می‌کند تا تمام این موارد و یا موارد دیگر را انجام دهید. در این قفل گزینه‌ای برای تنظیم قفل خودکار و یا کلید الکترونیک وجود دارد که می‌توانید آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. قفل هوشمند Qrio در بسیاری از درب‌ها کار می‌کند و یکی از ویژگی‌های مهم آن قیمت ارزان و نصب آسان آن می‌باشد. کریو توسط چهار باتری CR123A، برای حدود ۱۰۰۰ روز کارایی خود را حفظ می‌کند. توسط این قفل کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید (نسخه ۴ به بالا) و کاربران سیستم عامل آی او اس (۷به بالا) تنها با یک کلیک میتوانند قفل منزل را باز کنند.

۷. بهترین از نظر زیبایی: قفل درب هوشمند Qrio

قفل‌ درب هوشمند Qrio

این قفل هوشمند پیچیده از پنج روش مختلف برای باز و بسته کردن درب استفاده می‌کند که یکی از آن ها تشخیص اثر انگشت است. این قفل هوشمند توانایی شناسایی ۹۰ اثر انگشت را دارد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کد، کلید یا کارت شناسایی درب را باز و بسته کنید. این سیستم دارای پنج کارت شناسایی است و کلیدهای منحصر به فردی دارد که می‌توانید آن را به هر فردی بدهید. به این ترتیب قادر خواهید بود بفهمید که چه کسی وارد خانه شما می‌شود. از مزیت‌های آن میتوان به داشتن پک کامل قفل و دستگیره داخلی اشاره کرد که دیگر نیازی به خرید جداگانه آن‌ها ندارید. این مدل دستگیره از لحاظ کیفیت، زیبایی و کارایی بهترین انتخاب برای اماکن تجاری، هتلها و برجهای مسکونی مجلل می‌باشد.

۸. بهترین برای کاربران اپل: قفل درب هوشمند Kwikset Premis

قفل‌ درب هوشمند Kwikset

این شرکت نیز همانند رقبایش وارد بازار قفل‌ هوشمند شده است و محصول جدیدی را روانه بازار کرده است. این قفل دارای محافظ صفحه نمایش، قفل اتوماتیک اختیاری و آلارم اختیاری برای کدهای نادرست وارد شده است. قفل دیجیتال Kwikset Premis به طور کامل با سیستم Apple Homekit سازگار است و به این ترتیب دسترسی از راه دور به قفل و باز و بسته کردن درب را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از سیری می‌توانید به راحتی قفل را باز و بسته و تاریخچه آن را چک کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود تا تمام رفت و آمدها را پیگیری کنید و بفهمید چه کسی وارد خانه شما شده است. این قابلیت در مواقع سفر و تعطیلات بسیار مهم و کاربردی است. این نوع قفل Kwikset با دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید سازگار نمی‌باشد. اگر به گوشی هوشمند دسترسی نداشته باشید می‌توانید آن را با استفاده از رمز عبور هم باز کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد