بهترین لوازم آشپزخانه برای هدیه عروسی

0 1,371

عروسی فرصت فوق العاده ای برای گرفتن جشن و جمع شدن دوستان و خویشاوندان است. به طور طبیعی، وقتی کارت عروسی دوستان یا خویشاوندان خود را دریافت می کنید، احتمالا برای جشن عروسی هیجان زده خواهید شد. با این حال، بعضی افراد بلافاصله دچار استرس و اضطراب می شوند که چه هدیه ای برای عروس و داماد در نظر بگیرند.

مطمئنا می خواهید هدیه ویژه ای را به آن ها اختصاص دهید، چیزی که به آن ها کمک کند تا جشن خود را به شادی یاد آوری کنند. اما پیدا کردن هدیه مناسب اغلب یک کار دشوار است. خوشبختانه، می توانید با انتخاب درست لوازم آشپزخانه یک هدیه مناسب به عروس و داماد بدهید.

برای عروس و دامادهایی که می خواهند زندگی خود را تازه شروع کنند، وسایل آشپزخانه نه تنها عملی و کاربردی می باشد بلکه به حل و فصل تازه زندگی کمک می کند. از آنجا که آن ها می خواهند یک آشپزخانه کاملا کاربردی داشته باشند، دادن هر هدیه ای می تواند به آن ها کمک کند.

لوازم خانگی اساسی مانند قهوه ساز یا آرام پز، می توانند هدایای مناسبی باشند. حتی برای زوج هایی که خانه خود را آماده کرده اند، لوازم خانگی جدید می تواند هدیه خوبی باشد. بیایید نگاه دقیق تری به دوازده لوازم آشپزخانه محبوب داشته باشیم که می توانید آن ها را به عنوان هدیه عروسی در نظر بگیرید.

۱. میکسر ایستاده

میکسر ایستاده یکی از محبوب ترین هدایای عروسی می باشد زیرا بسیار کارآمد و پرکاربرد است. با داشتن یک میکسر ایستادۀ با کیفیت، آماده سازی غذای روزانه بسیار آسان خواهد شد.

میکسر ایستاده، دستگاهی است که می تواند برای نیازهای روزمره استفاده شود. برای آماده کردن پوره سیب زمینی تا مخلوط کردن خمیر نان می توانید از میکسر ایستاده استفاده کنید. اگر می خواهید برای هدیه عروسی یک میکسر ایستاده بخرید، مطمئن شوید که موتور آن قادر به مقابله با کارهای سخت مانند مخلوط کردن خمیر نان یا خمیر کوکی چرب می باشد. میکسر Kitchen Aid می تواند انتخاب خوبی باشد، این دستگاه اغلب به عنوان استاندارد طلایی برای مخلوط کن‌های ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی از میکسرها، مانند مدل محبوب KitchenAid، دارای طیف گسترده ای از لوازم جانبی اختیاری هستند که آن ها را تبدیل به یک دستگاه آشپزخانه چند منظوره می کند. در اینجا برخی از پیوست های میکسر ایستاده محبوب ذکر شده است:

– بستنی ساز
– سازنده پاستا
– چرخ گوشت حرفه ای
– رنده
– خرد کننده غذا

اگر همراه با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود می خواهید یک هدیه مشترک بگیرید. با استفاده از بودجه گسترده، می توانید یک مخلوط کن با لوازم جانبی چند منظوره تهیه کنید.

۲. قهوه ساز

قهوه ساز

برای شروع یک روز عاشقانه چیزی بهتر از نوشیدن یک فنجان قهوۀ تازه نیست که این کار توسط قهوه سازهای استاندارد و دستگاه های اسپرسوساز عجیب و غریب انجام می شود. امروزه قهوه سازها با طیف گسترده ای از سبک ها و مدل های مختلف عرضه می شوند.

برای یک خانواده جدید، یک قهوه ساز ساده می تواند انتخاب خوبی باشد اما گاهی اوقات یک خانواده جدید نیاز به ارتقاء لوازم خانگی خود دارند. تنظیمات قهوه سازها متفاوت است، بعضی قهوه سازها تنها ۲ فنجان قهوه دم می کنند اما بعضی دیگر قابلیت این را دارند که ۱۲ فنجان قهوه دم کنند.

اگر واقعا می خواهید برای دوستانتان چیز ویژه ای بگیرید، قهوه ساز و خرد کننده combo را در نظر بگیرید. برخی مدل ها توانایی خرد کردن قهوه را دارند. برای طرفداران قهوه، بهتر است یک دستگاه اسپرسوساز خوب تهیه کنید.

۳. مخلوط کن

همه مخلوط کن‌ها با هم برابر نیستند. برای اینکه هدیه عروسی‌تان به یاد ماندنی باشد، بهتر است یک مخلوط کن با کیفیت، بزرگ، چند تیغه و دارای تنظیمات مختلف را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که مخلوط کن مورد نظر درب امنی دارد و شستشوی آن آسان است.

بهترین نکته در مورد مخلوط کن ها این است که برای انواع پخت و پزها مفید است. هر چند وقت یک بار دوستان خود را دور هم جمع کنید و به سادگی یک شیرینی خوشمزه و سالم تهیه کنید.

۴. آبمیوه گیری

برای زوج هایی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، آبمیوه گیری می تواند یک هدیه عروسی متفکرانه باشد.

بر خلاف یک مخلوط کن استاندارد، آبمیوه گیری به طور خاص برای ترکیب میوه ها و سبزیجات طراحی شده است. این محصول به دوستانتان کمک می کند تا تمام مواد مغذی موجود در میوه ها و سبزیجات را در قالب یک نوشیدنی خوشمزه نوش جان کنند.

مدل های مختلفی از آبمیوه گیری در دسترس هستند از آبمیوه گیری بزرگ گرفته تا آبمیوه گیری های جمع و جور، که می توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. یکی دیگر از گزینه هایی که باید به آن توجه کنید این است که دوستانتان چه آبمیوه گیری را ترجیح می دهند، زیرا هرکدام از آن ها مزایای ویژه ای را ارائه می دهند.

۵. توستر

خرید آون توستر

مطمئنا توستر یکی از رایج ترین هدیه های عروسی می باشد. توستر خود را با استفاده از جدیدترین توسترهای مورد علاقه‌تان تنظیم کنید که فراتر از دستگاه های سنتی هستند.

توسترهای مدرن نه تنها می توانند نان را سریع تست کنند، بلکه توانایی این را دارند که در یک زمان بیش از دو قطعه نان تست کنند. بعضی از توسترها حتی مجهز به انواع دیگر غذاها هم هستند. دانستن اشتها و ذائقه دوستانتان به شما کمک می کند تا یک وسیله مناسب را انتخاب کنید.

۶. آرام پز

اگر چه درست کردن غذاهای سالم اولویت مهمی برای همه افراد می باشد، اما زوج های جوان به دنبال این هستند که زمان کمتری را در آشپزخانه سپری کنند. این جا، جایی است که آرام پز به نجات آنها می آید.

بسیاری از آرام پزها، فضای کمی را اشغال می کنند و تمیز کردن آن ها آسان است. بعضی آرام پزها مجهز به تایمر تاخیر، تنظیمات گرم نگهدار و آرام پز معمولی هستند که آن ها را به یکی از لوازم ضروری آشپزخانه تبدیل می کند.

۷. فر بریان

برای زن و شوهرهایی که به نظر می رسد همه وسایل آشپزخانه را دارند، فر بریان می تواند انتخاب خوبی باشد. این دستگاه بسیار جمع و جور است و می توانید با آن یک وعده غذایی شاداب و سالم تهیه کنید.

اکثر افراد، مرغ بریان را دوست دارند. با این حال، بعضی مدل ها دارای یک سبد قابل جابجایی هستند که به کاربران اجازه می دهند غذاهای مختلفی را در فر بپزند.

۸. وافل ساز

چه کسی وافل ساز را دوست ندارد؟ وافل ساز یک هدیه سرگرم کننده و منحصر به فرد است. با این دستگاه به راحتی می توان انواع اسنک و میان وعده های خوشمزه را برای بچه ها و بزرگسالان درست کرد. به طور کلی وافل یکی از محبوبترین صبحانه‌هایی است که در اکثر کشورها سرو می‌شود و بیشتر برای صبحانه یا عصرانه استفاده می‌‌شود.

وافل ساز لزوما به عنوان یک عنصر اصلی آشپزخانه محسوب نمی‌شوند، اما یک عطر و طعم خاصی را به وجود می‌آورد که ممکن است هر کسی را وسوسه کند. وافل ساز یک هدیه جالب است که می تواند هر فردی را خوشحال کند.

۹. مایکروویو

مایکروویو

امروزه همه افراد به مایکروویو نیاز دارند. مزیت اصلی تابش مایکروویو این است که محتوای درون خود را به طور مساوی گرم می‌کند و غذا را در حداقل زمان آماده می‌کند.

امروزه سبک های مختلفی از مایکروویو وجود دارد، بنابراین قبل از خرید بهتر است بررسی خود را کامل کنید و یکی از آن ها را با توجه به نیازهای دوستان انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که آیا آن ها بیشتر به زیبایی مایکروویو اهمیت می دهند یا کیفیت مایکروویو برایشان مهم است.

در صورتی که زیبایی اولویت آن‌ها باشد، مطمئن شوید که مایکروویو مطابق با لوازم آشپزخانه آن ها می‌باشد. اما اگر آن ها به عملکرد مایکروویو علاقه مند هستند، باید پول بیشتری برای برآوردن انتظارات آن ها پرداخت کنید.

۱۰. نان ساز

هیچ چیزلذت بخش تر از این نیست که خانه بوی نان تازه بدهد. در دنیای پر سر و صدای امروز، پختن نان یک هنر گمشده است. با انتخاب یک نان ساز، به زوج های جوان هدیه ای می دهید که با آن خانه خود را از بوی نان تازه پر می‌کنند و وقت خود را برای سایر فعالیت ها آزاد می کنند. یک دستگاه نان ساز، راحتی شما را فراهم می کند. تنها کافی است مواد تشکیل دهنده آن را آماده کنید و اجازه دهید دستگاه تمام کارها را انجام دهد.

این هدیه با یک کتاب آشپزی همراه است که دستورالعمل های ویژه ای را برای تهیه نان ارائه می دهد. زن و شوهر خوش شانس می توانند سال ها از پختن نان در خانه خود لذت ببرند و از شما مچکر باشند.

۱۱. بستنی ساز

با بستنی ساز کمی شیرینی به دوران ماه عسل خود اضافه کنید. این دستگاه بستنی‌های خوشمزه ای درست می‌کند، به طوری که ممکن است هرگز به فروشگاه نروید.

بستنی سازهای مختلفی وجود دارد که کارکردن با تمام آنها راحت است. این دستگاه یک هدیه خوب برای زمانی است که دوستانتان پدر و مادر شده اند، زیرا بچه های کوچک دوست دارند با پدر و مادر خود بستنی درست کنند!

با این دستگاه یک کتاب دستور غذا و مجموعه ای از شربت‌ها و نوشیدنی‌ها نیز ارائه می شود. این دستگاه یک هدیه منحصر به فرد است که طرفداران زیادی دارد.

۱۲. پلوپز

پلوپز یکی از وسایل مورد نیاز خانه است که با آن می توانید انواع برنج ها را پخت کنید. این دستگاه انواع مختلفی دارد که بعضی ازآن ها مجهز به آرام پز و بخارپز هستند. شما می توانید بر اساس بودجه و نیازتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بعضی از آن ها مجهز به تایمر و گرم نگهدار می باشند که به راحتی می توانید ساعت آن را در زمان مشخص تنظیم کنید. بعد از اینکه برنج پخته شد دستگاه به صورت خودکار به حالت گرم نگهدار می‌رود تا زمانی که آن را سرو کنید.

هنگام خرید هدایای عروسی برای دوستان یا خانواده خود یکی از این ۱۲ لوازم آشپزخانه را در نظر بگیرید. این که آیا میکسر ایستاده را انتخاب می کنید یا دستگاه پلوپز را ترجیح می دهید بستگی به شما و نیاز دوستانتان دارد. اما تازه زوج ها سال ها از هدیه شما لذت خواهند برد و زندگی خود را با آن‌ها شروع می کنند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد