بهترین لوازم جانبی نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۱۹

0 1,775

اگر در مورد نینتندو سوئیچ اطلاعات کافی ندارید، شما تنها نیستید. بهترین راه برای فهمیدن نینتندو سوئیچ این است که نینتندو سوئیچ هم یک کنسول بازی قابل حمل و هم یک کنسول بازی خانگی می‌باشد که هر دو ویژگی در یک دستگاه جمع شده‌اند. نینتندو سوییچ یک کنسول بازی ترکیبی – خانگی است که برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی ژاپنی نینتندو معرفی شد. نینتندو سوئیچ وسیله‌ای شبیه به تبلت است و دارای دو دسته بازی Joy-Con است که قابلیت انفصال از دستگاه را دارند. از این رو، کنسول نینتندو می‌تواند از یک کنسول خانگی متصل به تلویزیون به یک کنسول بازی قابل حمل تبدیل شود که قسمت تبلت به تلویزیون تبدیل می‌شود و کنترل کننده‌ها جدا می‌شوند و توسط بازیکنان جداگانه استفاده می‌شود. در ساده‌ترین شرایط، نیتندو سوئیچ یک تبلت با نمایشگر ۶.۲ اینچی و دو دسته بازی Wii-like است که به هر دو طرف دستگاه متصل شده‌اند. این تنظیم چیزی است که به نینتندو سوئیچ اجازه می‌دهد تا به عنوان یک کنسول بازی قابل حمل باشد، اما عملکرد نینتندو سوئیچ بسیار بیشتر از کنسول قابل حمل است. ابتدا میتوان کنترلرها را از قسمت تبلت نینتندو سوئیچ جدا کرد و به طور مستقل از آنها استفاده کرد. نینتندو سوئیچ دارای یک جک یا سه پایه در پشت دستگاه است که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای بازی از آن استفاده کرده و از آن به عنوان صفحه قابل حمل استفاده کنند. علاوه بر دو کنترلری که به دو طرف نینتندو سوئیچ متصل می‌شوند، گیمرها می‌توانند دو دسته Joy-Cons را به صورت بی سیم به سوئیچ وصل کنند و به طور همزمان چهار نفر قادر به بازی کردن باشند. همچنین نینتندو سوئیچ را میتوان در یک موقعیت پایه اتصال قرار داد که هم نینتندو سوئیچ را شارژ می‌کند و هم آن را به یک تلویزیون متصل می‌کند. این همان چیزی است که باعث می‌شود نینتندو سوئیچ به عنوان یک کنسول بازی خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. کنترل کننده‌هایی که به هر دو طرف دستگاه متصل هستند در حالت قابل حمل از دستگاه جدا شده و در یک نگهدارنده مخصوص قرار می‌گیرند. این کنسول توسط داک نینتندو به تلویزیون متصل می‌شود و هنگامی که کنسول بر روی پایه داک قرار می‌گیرد تصویر بازی بر روی تلویزیون می‌افتد. دستگاه دارای کیفیت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت می‌باشد که از طریق کارت‌های حافظه ارتقا می‌باشد. این کنسول توانسته لقب “پرفروش‌ترین کنسول بازی” چندین ماه متوالی آمریکا را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کند. رابط کاربری این کنسول پیچیدگی ندارد و بدون هیچ پیش نیازی، میتوان سریعاً بازی کردن را آغاز کرد!

۱. بهترین لوازم جانبی کنترلر: FastSnail Joy-Con Grips

کنترلر نینتندو سوئیچ

اگر از کنترلرهای سنتی استفاده می‌کنید، FastSnail Joy-Con Grips بهترین مورد افزودنی را برای کنترلر Joy-Con ایجاد می‌کند. کنترلرهای Joy-Con کوچک هستند، اما FastSnail قالب مناسبی را فراهم می‌کند که آنها را به یک کنترلر طبیعی‌تر تبدیل می‌کند. هر دسته بازی Joy-Con دارای کلیدهای مخصوص به خود بوده و هر کدام می‌تواند به عنوان یک جوی استیک مجزا مورد استفاده قرار بگیرد. این دسته‌ها از ویژگی HD Rumble نیز بهره می‌برند. این ویژگی انواع مختلف لرزش را برای بازیکن شبیه سازی می‌کند. به عنوان مثال حس وجود قالب‌های یخ در یک لیوان آب! FastSnail Joy-Con Grips به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا انجام بازی‌ها آسانتر صورت بگیرد. آنها در برابر سایش مقاوم هستند و حتی با کنترل‌کننده‌های کوچک Joy-Con یک بازیکن میتواند با خیال راحت بازی‌های شدید انجام دهد. FastSnail Joy-Con Grips دارای یک پوسته محافظ است که علاوه بر اینکه گیم پلی را تقویت می‌کند از Joy-Con در برابر خراش و کثیفی جلوگیری می‌کند. این کنترلر در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و همچنین زرد دیده می‌شوند. هر سفارش همراه با دو بسته است.

۲. بهترین محافظ صفحه نمایش: محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای amFilm Tempered

محافظ صفحه نمایش نینتندو سوئیچ

شرکت amFilm به خاطر محافظ صفحه نمایش درجه یک خود شناخته شده است و بهترین‌ها را برای نینتندو سوئیچ ارائه می‌کند. این محافظ صفحه نمایش بسیار واضح و با کیفیت است، به طوریکه ۹۹.۹ درصد شفافیت ایجاد می‌کند و از آن در برابر ضربات و خراش مقاومت می‌کند. همچنین میزان سایش و پارگی کلی با سطح سخت آن برابر ۹H است. محافظ صفحه نمایش AmFilm Tempered Glass بسیار سبک و نازک می‌باشد (ضخامت پلاستیک ۳ میلی‌متر است) و به دلیل طراحی خاص با سیستم، به آسانی بر روی صفحه بازی Nintendo Switch نصب می‌شود. لازم نیست نگران حباب‌های هوا در زیر محافظ باشید. کیت با دو محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای، دستمال مرطوب و خشک، کارت فشار، برچسب‌های ضد عفونی گرد و غبار و راهنمای نصب کاربر ارائه می‌شود.

۳. بهترین استند بازی: استند بازی فشرده HORI

استند نینتندو سوئیچ

نینتندو سوئیچ برای پخش قابل حمل ساخته شده است و Hori Compact PlayStand تنظیم آن را در هر کجا راحت‌تر می‌کند. این پایه سبک وزن، جمع و جور و مقرون به صرفه است و همچنین به طور رسمی توسط نینتندو مجاز است. Hori Compact Playstand در ابعاد ۳.۸*۹*۶.۷ اینچ میباشد و وزن آن تنها ۶.۴ اونس است. این پایه می‌تواند موقعیت مناسبی را برای بازی با نینتندو سوئیچ در سه زاویه مختلف (۳۰ ، ۵۰ ، ۶۰ درجه) فراهم کند و در صورت عدم استفاده کاملاً مسطح می‌شود. این پایه با گیره‌های لاستیکی ساخته شده است، بنابراین سوئیچ نینتندو با اطمینان در جای خود قرار می‌گیرد، همچنین دارای یک فضای مناسب برای شارژ است.

۴. بهترین مورد حمل: مورد ProCase Hard Shell

کیف نینتندو سوئیچ

پوسته سخت ProCase ساده‌ترین، ایمن‌ترین و راحت‌ترین راه برای سفر با سوئیچ نینتندو می‌باشد. این کیف مسافرتی بسیار سخت و بادوام ساخته شده است و به اندازه کافی بزرگ است که بتواند سوئیچ نینتندو را به راحتی با قیمت کمتر از ۱۵ دلار حمل کند. ProCase یک کیف قابل حمل، کوچک و مرتب را ایجاد می‌کند که به طور کامل از سوئیچ نینتندو در برابر هرگونه خراش محافظت می‌کند. این کیف با یک velcro ساخته شده است که کنسول و کنترلر خود را در یک موقعیت پایدار و مناسب نگه می‌دارد. این کیف دارای فضای بزرگ با جیب‌های مشبکی است، بنابراین می‌توانید انواع لوازم جانبی مانند شارژر، کابل، پاور بانک، دسته‌های اضافی Joy-Cons و هشت کارت حافظه بازی را در آن قرار دهید. اگر از این کیف راضی نیستید، Hestia Goods دستور بازپرداخت یا تعویض کامل را ارائه می‌دهد.

۵. بهترین شارژر اتومبیل قابل حمل: شارژر اتومبیل پر سرعت نینتندو سوئیچ توسط HORI

شارژر اتومبیل نینتندو سوئیچ

داشتن برق بسیار خوب است و وقتی با نینتندو سوئیچ خود به مسافرت می‌روید با شارژر اتومبیل پرسرعت نینتندو سوئیچ HORI راهی عالی برای بهره‌گیری از انرژی خواهید داشت. شارژر اتومبیل پرسرعت Hori’s برای هر خانواده‌ای مناسب است، خصوصا خانواده‌هایی که در سفرهای جاده‌ای هستند. با این شارژر اتومبیل دیگر نیازی نیست نگران کاهش باتری نینتندو سوئیچ خود باشید. شارژر اتومبیل پر سرعت HORI به سرعت نینتندو سوئیچ شما را با ۵ ولت / ۳.۰ آمپر انرژی شارژ می‌کند. این شارژر جمع و جور از یک محفظه پلاستیکی با دوام ساخته شده است و کابل آن شش فوت میباشد، بنابراین بازیکنان در صندلی عقب می‌توانند بدون هیچ گونه مانعی از شارژر خود لذت ببرند. Nintendo به طور رسمی از شارژر اتومبیل پر سرعت Hori مجوز می‌گیرد، بنابراین شما به یک محصول باکیفیت و مطابق با نینتندو سوئیچ اطمینان کنید.

۶. بهترین حالت‌های سفارشی: Bonafide Hardware Replacement Housing

Housing

اگر می‌خواهید در بین جمعیت برجسته باشید، هیچ چیز بهتر از این نیست که نینتندو سوئیچ خود را با غلاف جایگزینی سخت افزاری Bonafide جذاب کنید. این غلاف، نینتندو سوئیچ شما را به یک طرح رنگی شفاف تبدیل می‌کند و به کنسول شما استایل خاصی می‌دهد. اگر فرد مبتدی و تازه کار هستید نگران نصب آن نباشید، این ابزار با دستورالعمل‌های بسیار واضحی بیان شده است که برای کاربران تازه کار بسیار قابل فهم است. همچنین توجه داشته باشید که این غلاف به رنگ‌های آبی، سبز، خاکستری، صورتی، بنفش و شفاف ارائه می‌شود.

۷. بهترین دسته کنترل: دسته کنترل Nintendo Switch Pro

دسته کنترل

کنترلر Nintendo Switch Pro به علت طراحی اختصاصی کنترلر، باعث می‌شود بازی‌های موجود در نینتندو سوئیچ برای گیمرهای سنتی آسان‌تر شود. این دسته بازی اولین دسته توسط نینتندو می‌باشد که به صورت ارگونومیک طراحی شده است و بهترین کنترلر را در اطراف خود ایجاد می‌کند. این دسته نینتندو با کنترلرهای PlayStation 4 و Xbox One نیز سازگار است. مطمئناً کنترلرهای Nintendo Switch Joy-Con سرگرم کننده هستند، اما گیمرهایی که می‌خواهند یک طرح کنترلر آشنا داشته باشند آن را به راحتی در Nintendo Switch Pro Controller پیدا می‌کنند. این کنترلر بی سیم مجهز به کنترل‌های حرکتی، رامبل HD و همچنین قابلیت داخلی Amiibo است، بنابراین می‌توانید از آن برای هر بازی سوئیچ موجود در بازار استفاده کنید. این کنترلر از کابل شارژ USB-C تا USB-A نیز بهره می‌برد و امکان شارژ کامل باتری ۴۰ ساعته را نیز می‌دهد.

۸. بهترین ایستگاه شارژ: ایستگاه شارژ Nintendo Switch Joy-Con توسط BD&A

 ایستگاه شارژ

این استند ساده، راحت، نرم و صاف است و از Nintendo Switch Joy-Con Chargeing Dock مجوز رسمی دارد. فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و در ابعاد ۲*۱*۲ اینچ میباشد. این طرح همچنین مطابق با سبک کنسول نینتندو سوئیچ است و یک پایه سنگین برای ثبات دارد. Nintendo Switch Joy-Con Charging Dock می‌تواند حداکثر چهار کنترلر Joy-Con را شارژ کند. dock این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا یک قابلیت طراحی اسلاید آسان داشته باشید تا چندین Joy-Cons را نگه دارید. هنگامی که کنترلرها در حال شارژ شدن هستند، نشانگرهای LED در بالای نشانگر قرمز هستند و در پایان شارژ کاملاً سبز هستند. بارگیری شارژ تقریباً پنج تا شش ساعت طول می‌کشد تا یک کنترلر بتواند از باتری صفر شارژ کامل را دریافت کند و در صورت لزوم امکان جابجایی بین کنترلرها عملی می‌شود.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد