بهترین مارک آبمیوه گیری سه کاره

0 4,096

یک آشپزخانه هوشمند نیاز به وسایل هوشمند دارد. امروزه شما می‌توانید از برندهای مختلفی این وسایل را خریداری کرده و تجربه خوب و لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. یکی از این دستگاه‌های پرکاربرد آب‌میوه‌گیری است. وجود یک دستگاه آب‌میوه‌گیری در هر خانه‌ای ضروری است تا به وسیله آن از آب میوه‌های طبیعی و تازه استفاده کرده و در کنار خانواده‌تان ساعات خوشی را رقم بزنید. دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری با توجه به اندازه و حجمی که دارند؛ اغلب به صورت چند کاره ارائه می‌شوند تا بتواند چند قابلیت کاربردی را در اختیار شما قرار دهند. در این صورت شما با خرید یک دستگاه می‌توانید به چند قابلیت دسترس داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم در مورد دستگاه آبمیوه گیری سه کاره حرف بزنیم. دستگاهی که در کنار قابلیت آب‌میوه‌گیری، قابلیت آسیاب کردن و مخلوط‌ کن را نیز دارد. مخلوط‌ کن برای کارهای آشپزی مانند پختن کیک بسیار کاربردی است و در کنار آن از آسیاب می‌توانید برای پودر کردن مواد غذایی و تهیه ادویه‌های مختلف استفاده کنید.

۱. دستگاه آبمیوه گیری سه کاره فیلیپس مدل HL7715

این دستگاه فیلیپس یکی از بهترین دستگاه‌های سه کاره دارای قابلیت آبمیوه گیری، آسیاب و مخلوط کردن است. تیغه‌های فولادی آن می‌تواند هر نوع ماده غذایی را پودر کند؛ علاوه بر این شما می‌توانید به وسیله آن آب میوه‌های خوشمزه تهیه کنید. تیغه‌های آن قابل جداسازی هستند و شما به آسانی می‌توانید در اتمام کار آن را شست و شو دهید. بدنه آن از جنس مواد پلاستیک با کیفیت بوده که در طول استفاده تغییر رنگ نمی‌دهد و به راحتی تمیز می‌شود. این دستگاه سه کاره فیلیپس ۷۰۰ وات قدرت دارد و دارای ۳ ظرف می‌باشد که با ظرفیت ۱.۵ لیتری، یک لیتری و ۰.۴ لیتری ارائه می‌شود تا زمانی که به صورت ایمن بر روی پایه دستگاه قفل نشوند شروع به کار نخواهد کرد. تنها ایرادی که می‌توان به این دستگاه سه کاره وارد کرد؛ صدای آزاد دهنده و اندکی بلند آن می‌باشد.

۲. دستگاه آبمیوه گیری سه کاره پاناسونیک مدل MJ-DJ31

این دستگاه با کیفیت می‌تواند سه قابلیت آب‌میوه‌گیری، آسیاب و مخلوط‌ کن را در یک دستگاه در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه شامل یک پایه استوانه‌ای سنگین است که یک موتور الکتریکی ۸۰۰ وات دارد. این توان به راحتی می‌تواند در هر سه قابلیت به کار گرفته شده و خروجی قابل قبولی به شما بدهد. محفظه ورودی میوه‌ها به قدری بزرگ است که شما به راحتی می‌توانید یک سیب متوسط را از آن عبور دهید (قطر آن ۷۵ میلی متر می‌باشد). بنابراین نیازی به قطعه قطعه کردن میوه‌ها نیست. ظرفیت پالپ میوه گیری آن، ۲ لیتر است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب می‌باشد.؛ شما می‌توانید از دو تنظیم سرعتی روی دستگاه استفاده کرده و سرعت را کم و زیاد کنید. در زیر بدنه پایه پلاستیکی تعبیه شده تا در حین کار دستگاه دچار لغزش نشود؛ در نهایت قطعات آن به راحتی جدا شده و قابلیت شست و شو دارند.

۳. دستگاه آب‌میوه‌گیری چند کاره Wonderchef 

این دستگاه بر خلاف سایر دستگاه‌های سه کاره کارهای تخصصی دیگری را انجام می‌دهد و در واقع ۵ کاره است. شما علاوه بر آسیاب، آب‌میوه‌گیری و مخلوط‌کن، می‌توانید از آن به عنوان یک دستگاه غذاساز و خردکن نیز استفاده کنید. این دستگاه یک آشپزخانه کامل را به شما ارائه می‌دهد؛ موتور این دستگاه ۴۰۰ وات قدرت دارد و در عرض چند ثانیه تمام عملیات مورد نظر شما را انجام می‌دهد. پایه پلاستیکی زیر دستگاه باعث می‌شود تا در حین کار نلغزد و در نتیجه مشکل و حادثه‌ای رخ ندهد. ظروف موجود در این دستگاه در حجم‌هایی ۷۵۰ میلی لیتر برای مخلوط‌کن بزرگ و ظرف ۵۰۰ میلی لیتری برای مخلوط‌کن کوچک و ظرف آسیاب ۳۰۰ میلی لیتری و دیگر لوازم آب‌میوه‌گیری در دسترس است. شیشه‌ها، نشکن طراحی شده تا در حین کار و برخورد مواد غذایی آسیب نبیند.

۴. دستگاه آبمیوه گیری سه کاره  Sujata 

شما می‌توانید از این دستگاه قدرتمند برای سال‌های سال استفاده کنید؛ موتور آن ۹۰۰ وات قدرت دارد و به عنوان آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌ کن و آسیاب در دسترس است. شما می‌توانید از این دستگاه به میزان ۹۰ دقیقه به صورت مداوم استفاده کنید و نگران کارایی آن نباشید؛ تیغ‌های فولادی آن بسیار قدرتمند است و خیلی سریع عملیات خرد کردن و مخلوط کردن را انجام می‌دهد. شما می‌توانید از روی بدنه سرعت موردنیاز دستگاه را متناسب با نوع مواد غذایی و زمان مدنظر انتخاب کنید. این دستگاه در حین کار به هیچ عنوان تکان نمی‌خورد و ضد ضربه است و ایمنی کامل را برای شما فراهم می‌کند.

۵. دستگاه آب‌میوه‌گیری سه کاره Maharaja

این آب‌میوه‌گیری سه کاره ۵۰۰ وات قدرت دارد و در آن از سه ظرف شیشه‌ای ۱.۵ لیتری، ۰.۷ لیتری و ۰.۴ لیتری استفاده می‌شود. این دستگاه قادر است تا عملیات آب‌میوه‌گیری، آسیاب و مخلوط کردن را با قدرت زیاد و در زمان سریع انجام دهد. تیغه‌های آن فوق‌العاده تیز است و از دو تنظیم سرعتی و دارای حالت pulse بهره می‌برد؛ در زیر بدنه از پایه‌های ضد لغزشی استفاده شده تا در حین کار حرکت نکند و بر روی سطح نلغزد، ظرف شیشه‌ای دارای فیلتر است تا آب میوه‌ای صاف‌تر به شما ارائه دهد. دو محفظه‌ای استیلی با تیغه‌های فولادی به منظور خرد کردن و آسیاب کردن نیز در نظر گرفته شده که در مدت زمان کم می‌تواند وظایف خود را انجام دهند.

۶. آب‌میوه‌گیری والنوت

این دستگاه آب‌میوه‌گیری ۴ کاره است و هم عملیات آب‌میوه‌گیری را انجام می‌دهد و هم در کنار آن به عنوان مخلوط‌ کن، خردکن و آسیاب استفاده می‌شود. شما می‌توانید از دو سرعت قابل تنظیم و قابلیت pulse آن استفاده کنید؛ موتور این آب‌میوه‌گیری ۸۰۰ وات قدرت دارد و در زیر بدنه آن از پایه‌های ضد لغزش استفاده شده تا در حین کار بر روی سطح نلغزد. مخزن آب‌میوه‌گیری آن ۱ لیتری، مخلوط‌کن ۱.۵ لیتری و مخزن تفاله آن ۲.۲ لیتری است. تیغه‌های آن از جنس فولاد ضد رنگ است و به راحتی بعد از اتمام کار جدا شده و شسته می‌شود؛ این دستگاه کم مصرف بوده و در آن از سیستم ضد چکه استفاده شده است.

۷. دستگاه آب‌میوه‌گیری فلر

این دستگاه نیز سه قابلیت کاربردی را در کنار قابلیت آب‌میوه‌گیری ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید علاوه بر آب‌میوه‌گیری از قابلیت‌های خرد کن، مخلوط‌ کن و آسیاب آن نیز بهره ببرید. موتور آن ۸۰۰ وات بوده و یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های چندکاره خانگی به حساب می‌آید. مخلوط‌کن آن دارای یک ظرف شیشه‌ای ۱.۵ لیتری با فیلتر است که آب میوه‌های گوارایی را تهیه می‌کند. قابلیت مدرن این دستگاه وجود یک پانل لمسی بر روی بدنه می‌باشد که شما می‌توانید بسته به نوع ماده غذایی و زمانتان از ۵ سرعت متفاوت و حالت pulse آن بهره‌مند شوید. این دستگاه دارای سیستم ضد چکه و سیستم محافظت از موتور می‌باشد و طول عمر آن بسیار بالا است.

۸. آب‌میوه‌گیری همیلتون

این مدل با اندازه جمع جور خود می‌تواند ۴ قابلیت کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. تیغه‌های فولادی قادر است مواد غذایی سخت را پودر کرده و آب‌میوه‌گیری آن نیز برای تهیه آب میوه‌های با کیفیت بسیار خوب عمل می‌کند. موتور ۸۰۰ واتی آن می‌تواند هر نوع کاری را با سرعت بالا برای ما انجام دهد؛ تیغه‌های فولادی در خرد کن، مخلوط‌ کن و آسیاب با قدرت کار کرده و مواد غذایی را آماده می‌کند؛ از روی دکمه چرخشی روی بدنه می‌توانید از دو تنظیم سرعتی و حالت pulse استفاده کنید؛ پارچ مخلوط‌کن آن با ظرفیت ۱.۵ لیتر ارائه می‌شود. یک ظرف برای جمع آوری آب میوه در آن تعبیه شده که حجم معادل با ۱ لیتر را دارد. در این دستگاه از نظر ایمنی نیز کار شده و دارای قفل ایمنی است؛ در زیر دستگاه پایه‌های ضد لغزش تعبیه شده تا در حین کار کردن دستگاه نلغزد و جابه‌جا نشود.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد