بهترین مارک آب سردکن رومیزی

0 2,787

آب سرد کن‌ها، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا به سرعت به آب سرد دسترسی داشته باشید. البته برخی از این آب سرد کن‌ها علاوه بر آب سرد، دارای آب داغ نیز می‌باشند و در برخی موارد قابلیت تصفیه آب را نیز در خود جای داده‌اند. بنابراین دیگر نیازی نیست برای تهیه آب سرد به سراغ یخچال بروید و یا آب گرم را در کتری‌تان به جوش بیاورید. آب سردکن‌ها قابلیت گرم و سرد کردن آب را در خود جای داده‌اند و از این نظر بسیار کاربردی هستند. این دستگاه‌های کاربردی اغلب در مراکز اداری و تجاری دیده می‌شوند؛ اما برای استفاده در خانه‌ها نیز مناسب می‌باشند. آب سرد کن این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز آبی کافی به بدن برسانید و در مقابل از بطری‌های آب معدنی استفاده نکرده و محیط زیست را آلوده نکنید. بنابراین این دستگاه‌ها، کاربردی و مهم هستند به همین دلیل در این مطلب یک لیست کاربردی، از بهترین مارک آب سردکن رومیزی را به شما ارائه دهیم که علاوه بر مصارف تجاری برای استفاده در خانه‌ها نیز بسیار مناسب هستند.

۱. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن با قابلیت ارائه آب داغ مدل Oasis Onyx w

در ابتدا با آب سرد کن مدل Oasis Onyx w آشنا می‌شوید؛ این مدل یک دستگاه تولید کننده آب سرد و گرم در آشپزخانه است که به طور مستقیم به جریان آب شهری وصل می‌شود تا آب سرد و گرم آن همیشه در دسترس باشد. بنابراین نیازی نیست که از بطری‌های آب استفاده کرده و یا مخزن آن را پر کنید. علاوه بر این هزینه خرید گالن‌های آب برای این دستگاه وجود نداشته و در هر زمان می‌توانید از ذخیره آب آن در دمای مورد نظرتان بهره ببرید. این دستگاه در مدل‌های دیگر به همراه تصفیه آب نیز ارائه می‌شود؛ اما این مدل تنها قابلیت گرم و سرد کردن آب را در خود جای داده است. مخزن آب سرد آن ظرفیت یک گالن دارد و از طریق ترموستات قابل تنظیم می‌تواند آب سرد با دمای مورد نظرتان را فراهم کند. این دستگاه قابلیت آن را دارد که ۴۵ فنجان کوچک آب داغ تهیه کند و سریعاً آب را به جوش بیاورد.

۲. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن و آب گرم کن مدل Clover D9A

در ابتدا باید ذکر کنیم که مخزن این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که هم آب سرد و هم آب گرم را در اختیار شما قرار می‌دهد. جنس بدنه آن باعث می‌شود تا آب، طعم و مزه خاصی نگیرد و به مرور زمان دچار خردگی نشده و مشکلات بهداشتی در درون آب به وجود نیاورد. دمای آب سرد در این دستگاه آب سرد کن، بین ۳۵ تا ۵۳ درجه فارنهایت قابل تنظیم می‌باشد و شما می‌توانید آب گرم را تا ۱۸۵ درجه فارنهایت در اختیار داشته باشید؛ البته دمای آب گرم را نمی‌توانید تنظیم کنید. مصرف انرژی این دستگاه آب سرد کن، بسیار پایین است و از نظر اقتصادی برای شما به صرفه می‌باشد.

۳. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن و آب گرم کن مدل Clover D1

یکی دیگر از دستگاه‌های آب سرد کن با کیفیت بالا، مخزن آب سرد و گرم Clover D1 است؛ این دستگاه از نظر اقتصادی به صرفه است؛ زیرا برای فراهم کردن آب سرد و آب گرم به بطری‌های آب نیاز ندارد و به طور مستقیم به جریان آب وصل می‌شود. شما می‌توانید علاوه بر آب سرد و خنک، از آب داغ آن برای تهیه قهوه نیز استفاده کنید. این دستگاه قادر است؛ بطری با حجم ۱۶ اونس را در ۸ ثانیه پر کند. سرعت جریان آب در آن بسیار خوب و قابل قبول است. ارتفاع آن ۱۷.۲ اینچ است که به راحتی در زیر کابینت قرار می‌گیرد. این دستگاه از بدنه باکیفیت و فلزی ضد زنگ ساخته شده که دوام آن را زیاد کرده است.

۴. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن brio- Magic Mountain

بدنه این آب سرد کن اقتصادی، از فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا به مرور دچار خردگی نشده و سلامت شما را تهدید نکند. از این آب سرد کن بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می‌شود و می‌تواند در هر بار ۲۵ لیوان آب، فراهم کند. در آن از سیستم تصفیه آب نیز بهره گرفته شده تا علاوه بر خنک سازی آب، از نظر سلامت نیز به شما کمک کرده و آب آشامیدنی گوارایی به شما ببخشد. شما باید فیلتر این تصفیه را هر سه ماه تعویض کنید. این آب سرد کن علاوه بر آب سرد تصفیه شده، آب داغ را نیز فراهم می‌کند.

۵. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن خود تمیز کننده Avalon

شما می‌توانید با آب سرد کن Avalon یک زندگی آسان داشته باشید. این آب سرد کن هم آب سرد و هم آب گرم را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید درجه آب را تنظیم نمایید. در این دستگاه از ویژگی ایمن قفل سوپاپ آب گرم استفاده شده است؛ بنابراین نگران کودکتان نباشید. در این آب سرد کن از ویژگی خود تمیز کنندگی استفاده شده است و آب تازه و تصفیه شده‌ای را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.

۶. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن Vitapur

این آب سرد کن بسیار ساده و از گالن های آب برای تأمین آب مورد نیاز خود استفاده می‌کند. رابط کاربری آن بسیار ساده است و شما با فشردن یک دکمه می‌توانید از آب درون آن استفاده کنید. بر روی بدنه آن دو چراغ تعبیه شده که چراغ سبز نشانه روشن بودن دستگاه و چراغ آبی نیز برای آب سرد می‌باشد. در زیر شیر آب یک پایه به کار رفته است که می‌توانید لیوان‌تان را در آن قرار داده و شیر آب را باز کنید. شما می‌توانید در آن از گالن‌های آب ۱۲ . ۱۹ لیتری استفاده کنید.

۷. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن Avalon Premium

این آب سرد کن قابلیت جالبی دارد. شما می‌توانید با استفاده از آن سه لیوان آب یا سه درجه حرارت متفاوت و به صورت همزمان داشته باشید. آب سرد کن Avalon Premium قابلیت آن را دارد که دمای آب را در سه دمای خیلی سرد، خیلی داغ و دمای محیطی تنظیم کرده و هر یک از آن را از یک شیر خروجی منحصر به فرد خارج کند. بنابراین شما در هر زمانی به این سه نوع درجه آب دسترسی خواهید داشت. بر روی شیر آب داغ آن قفل کودک تعبیه شده تا در صورت دسترسی کودکان به آن خطر جدی به وجود نیاید. در این آب سرد کن از گالن های آب استفاده می‌شود و بعد از اتمام باید گالن آب جدیدی را جایگزین کنید.

۸. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن NutriChef مدل PKTWC10WT

این آب سرد کن قادر است هم آب سرد و هم آب گرم را در اختیار شما قرار دهد. درون آن دو شیر تعبیه شده که یکی از آن‌ها خروجی آب سرد با دمای ۴۰ تا ۴۵ درجه فارنهایت و دیگری خروجی آب گرم با درجه ۱۷۰ تا ۱۷۵ درجه فارنهایت است. با توجه به طراحی جمع‌وجور آن، این آب سرد کن یک انتخاب خوب برای مکان‌های کوچک است. بر روی شیر آب گرم، آن یک قفل ایمنی تعبیه شده که مانع از باز شدن شیر آب داغ توسط کودک می‌شود. روی بدنه آن، ۳ چراغ وجود دارد؛ چراغ زرد چراغ روشن و خاموش، چراغ سبز برای آب سرد و چراغ قرمز برای آب گرم می‌باشد. در کنار شیر خروجی آب یک محفظه پنهان برای نگهداری لیوان‌های یک بار مصرف تعبیه شده است.

۹. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن NutriChef مدل PKTWC10SL

این آب سرد کن کوچک یکی دیگر از مدل‌های آب سرد کن برند نوتریشف می‌باشد که هم خروجی آب سرد دارد و هم خروجی آب گرم. این آب سرد نو نوتری شف نیز، آب سرد را در درجه حرارت ۴۰ تا ۴۵ درجه فارنهایت و آب گرم را در درجه حرارت ۱۷۰ الی ۱۷۵ درجه فارنهایت ارائه می‌دهد. ظرفیت آن ۳ تا ۵ گالن است. بر روی شیر آب گرم آن قفل کودک تعبیه شده و در کنار بدنه محفظه مخفی برای نگهداری لیوان است.

۱۰. بهترین مارک آب سردکن رومیزی: آب سرد کن OEM

این آب سرد کن ساخت چین می‌تواند علاوه بر آب سرد، آب تصفیه شده‌ای در اختیار شما قرار دهد. فیلتر به کار رفته در آن ناخالصی‌هایی مانند کلر، آهن و غیره را حذف کرده و در نهایت یک آب آشامیدنی استاندارد و بدون هیچ طعم و مزه خاص به شما می‌بخشد. محفظه آن به گونه‌ای ساخته شده که ضد زنگ است و سلامتی شما را تهدید نمی‌کند؛ بطری بالای آب سرد کن، گنجایش ۴.۴ تا ۵ لیتر را دارد و درجه آب سرد خروجی آن بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتی گراد است. در این دستگاه شما علاوه بر آب سرد به آب گرم نیز دسترسی خواهید داشت.
استفاده از آب سرد کن‌های رومیزی در خانه و محیط کار باعث می‌شود تا میزان مصرف بطری‌های کوچک آب معدنی کاهش یافته و در نتیجه پلاستیک کمتری وارد محیط زیست شود. این آب سرد کن‌ها قابلیت‌های زیادی دارند؛ برخی از این مدل‌ها آب داغ و آب با درجه حرارت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. تعدادی از مدل‌های گرانتر آن قابلیت تصفیه آب نیز وجود دارد و شما می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

نکاتی که قبل از خرید یک آب سرد کن، باید به آن‌ها توجه کنیم:

نشتی: برخی مدل‌های ارزان‌تر دچار نشتی آب می‌شوند و هیچ چیز بدتر از آن نیست که به خانه برگردید و شاهد نشتی آب سرد کن و خیس شدن کف آشپرخانه تان باشید.
ایمنی از طریق قفل کودک: آب سرد کن‌هایی که دارای قفل کودک هستند؛ ایمن‌تر بود و دیگر نیازی نیست مراقب فرزندانمان باشیم.
طعم: آب سرد کن‌هایی که دارای مخزن‌های پلاستیکی ارزان‌تر هستند؛ به مرور طعم خاصی به آب می‌دهند. بنابراین بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که جنس مخزن آن استاندارد و غیر پلاستیکی باشد.
قابلیت خود تمیز کنندگی: آب سرد کن‌ها از ازن استفاده کرده و باکتری‌های درون مخزن را از بین می‌برند. ازن بدون هیچ تأثیری بر روی سلامتی آب، می‌تواند تا میزان بسیار زیادی از این باکتری‌ها را از بین ببرد. این ماده ضد عفونی کننده توانایی زیادی در از بین بردن باکتری‌های آب تا میزان ۹۹ درصد را دارد.
دمای آب: در هنگام خرید از دمای آب سرد و گرم مطمئن شوید؛ گاهی اوقات دمایی که این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد با ادعای فروشنده یکی نیست.
جریان آب: میزان ذخیره آب باید در این مخزن‌ها استاندارد باشد. آب سرد کن‌های رومیزی مخزن کوچک‌تری دارند و زود به زود خالی می‌شوند. اما مدل‌های بزرگتر نیز در بین آن‌ها وجود دارد.
صدا: این دستگاه برای هدایت آب به بالا باید از پمپ استفاده کند؛ در برخی دستگاه‌ها این صدا بسیار آزار دهنده است.
مصرف انرژی: در هنگام خرید این دستگاه‌ها به میزان مصرف انرژی آن‌ها دقت کنید و دستگاه کم مصرف بخرید.
• فضای اشغال شده: قبل از خرید دستگاه مکانی که قرار است؛ دستگاه آب سرد کن را در آن بگذارید را تعیین کنید و متناسب با آن یک دستگاه با اندازه مناسب بخرید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد