بهترین مارک برس حرارتی

1 3,918

برس های حرارتی، وسایلی جدید برای صاف و حالت دار کردن موها هستند که نسبت به اتوی مو کارایی بهتری دارند و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است. این برس‌ها آسیب کمتری  به مو وارد می‌کنند و با شانه کردن پوست سر را تحریک کرده و باعث رشد بهتر موها خواهند شد. انواع برس‌های حرارتی برای صاف کردن مو در بازار موجود است که همه آن‌ها کیفیت و کارایی خوبی را ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول، در مورد آن اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

نکات مهم در هنگام خرید یک برس حرارتی

برای خرید یک برس حرارتی خوب بهتر است به برخی فاکتورها توجه کنید. در ابتدا باید جنس موهای خود را بشناسید؛ اگر دوستتان از یک برس حرارتی استفاده می‌کند و از آن راضی است؛ دلیلی ندارد که این برس مو، روی موهای شما نیز خوب عمل کند؛ زیرا جنس موها با هم فرق دارد؛ بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید برس حرارتی برای نوع موهای شما مناسب می‌باشد.

علاوه بر جنس مو، ویژگی‌هایی مانند نوع شانه‌های برس و صفحه گرم کننده برس نیز اهمیت دارد که در سه دسته سرامیکی، تیتانیوم و تورمالین عرضه می‌شود. برس های حرارتی با صفحات تورمالین و سرامیکی انتخاب بهتری هستند؛ زیرا به علت فرایند یونیزاسیون موهای شما وز نمی‌شود و آسیب کمتری به موهایتان می‌رسد. در برس ها با صفحات سرامیکی اتو زودتر گرم می‌شود. برس هایی که از هر دو تکنولوژی تورمالین و سرامیک استفاده می‌کنند؛ انتخاب بهتری هستند؛ اما قیمت گران‌تری دارند. در کنار همه این موارد نوع و شکل دسته برس حرارتی نیز باید راحت و ارگونومی باشد؛ شما ساعت‌های زیادی را در حال صاف کردن موهایتان هستید و  این کار ممکن است مچ دستتان را خسته کند؛ اندازه برس حرارتی نیز باید متناسب با حجم موهایتان انتخاب شود؛ اگر موهای پرپشت و حجیمی دارید از برس های حرارتی بزرگ‌تر استفاده کنید.

برس حرارتی انتخاب کنید که سطح گرمای آن قابل کنترل باشد؛ افرادی که موهای ضخیم‌تر دارند می‌توانند از درجه حرارت بالاتر نیز استفاده کنند؛ اما کسانی که موهایشان نازک‌تر است باید دمای کمتری را اعمال کنند وگرنه برس حرارتی به موهای آن‌ها آسیب می‌زند.

بهترین مارک برس حرارتی

۱. برس حرارتی Apalus 

این برس حرارتی  به آسانی موهای فر و پیچ خورده را صاف می‌کند؛ با توجه به محدوده دمایی وسیعی که در آن در نظر گرفته شده است؛ برای افراد با موهای ضخیم و درشت و همچنین کاربرانی مناسب است که موهای نازک و شکننده دارند و شما به آسانی می‌توانید بر اساس جنس موها دمای آن را تنظیم کنید. در کمتر از ۹۰ ثانیه، برس موی سر به حداکثر دما ۲۰۰ ℃ (۳۹۰ ℉) می‌رسد. این دما برای اکثر انواع موها مناسب است. برای محافظت در برابر سوختگی، بهتر است دمای شانه به ۵۰ ℃ (۱۲۰ ℉) تنظیم شود. این برس صاف کننده همراه با دستکش‌های محافظتی است که باعث می‌شود به دست‌های شما آسیب وارد نشود. این برس مو نقش یک ماساژور را نیز ایفا می‌کند و با ماساژ کف سر، جریان خون و اکسیژن رسانی را بیشتر کرده و به مرور باعث رشد بیشتر موها خواهند شد. صفحه سرامیکی این برس حرارتی با آزاد کردن یون‌های منفی باعث رطوبت بیشتر موها شده و در نتیجه دانه‌های شانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که موها از ریشه تا به انتها کاملاً صاف می‌شود. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه موهای خود را با این برس حرارتی صاف کنید؛ ویژگی خاموشی خودکار باعث شده تا این برس مو از نظر ایمنی نیز  به شما کمک کند و در صورتی که برای مدتی بلا استفاده بماند؛ به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا حادثه‌ای رخ ندهد. بهتر است؛ قبل از استفاده از این برس حرارتی یا هر نوع برس دیگر از سرم‌های محافظت کننده از مو استفاده کنید.

۲. برس حرارتی MiroPure 

این برس با توجه به صفحات سرامیکی آن گرما را به صورت مساوی توزیع می‌کند؛ به همین دلیل تمام قسمت موها به صورت یکسان تحت گرما قرار گرفته و آسیب نمی‌بیند و در نهایت موهای صاف و ابریشمی خواهید داشت. این برس حرارتی دارای تکنولوژی ضد استاتیک است و این گونه از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. بنابراین در صورتی که موهای مجعد نیز دارید؛ با این برس حرارتی می‌توانید آن را به آسانی صاف کنید. علاوه بر این برس مو MiroPure دارای تنظیمات حرارتی است و شما می‌توانید بسته به نوع و ضخامت موهایتان از درجه حرارت کم تا زیاد استفاده کنید. درجه حرارت‌های پایین مناسب موهای نازک و آسیب دیده است؛ ۱۶ درجه تنظیم حرارتی به شما این امکان را می‌دهد که  بسته به جنس و میزان گرمایی که نیاز دارید از حرارت مورد نظرتان استفاده کنید. گرمای قابل تنظیم از ۱۵۰ درجه سانتیگراد (۳۰۰ درجه فارنهایت) تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد (۴۵۰ درجه فارنهایت) در این برس حرارتی به کار گرفته شده است. دانه‌های شانه به محض تماس با سر آن را ماساژ داده و باعث تحریک فولیکول‌ها می‌شود و در نتیجه اکسیژن رسانی بیشتر شده و رشد موها تحریک می‌شود. یکی از نقاط ضعف این اتو این است که در صورت خیس یا مرطوب بودن موها نمی‌توانید از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های ایمنی آن می‌توان به خاموشی خودکار اشاره کرد که بعد از ۶۰ دقیقه عدم استفاده برس حرارتی خاموش می‌شود. از نظر طراحی نیز این برس حرارتی بسیار حرفه‌ای و ارگونومی طراحی شده است؛ سیم آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و شما می‌توانید در هر زاویه‌ای از آن استفاده کنید.

۳. برس حرارتی U-Spicy 

در صورتی که موهای صاف و  یا فر دارید؛ می‌توانید در عرض چند دقیقه آن‌ها را صاف کنید. صفحه سرامیکی این برس حرارتی تا دمای ۲۳۰ درجه سانتی گراد گرم می‌شود و موهای درخشان و صاف به شما هدیه خواهد کرد. در این برس ۷ درجه حرارت در نظر گرفته شده که باید با توجه به جنس موها استفاده شود؛ مثلاً موهای ضخیم‌تر می‌توانند از درجه حرارت بالاتری استفاده کنند. قابلیت یونیزه بودن صفحات سرامیکی باعث شده تا موها وز نشود. از ویژگی‌های امنیتی می‌توان به خاموشی خودکار برس حرارتی بعد از سی دقیقه اشاره کرد که از بروز حوادث خطرناک جلوگیری می‌کند؛ وزن این برس حرارتی بسیار سبک بوده و دسته ارگونومی دارد که شما را خسته نمی‌کند. سیم آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد که استفاده از آن را آسان‌تر کرده و باعث می‌شود با هر زاویه‌ای از آن استفاده نمایید. البته این برس مو برای موهای خیلی ضخیم و یا خیلی کوتاه توصیه نمی‌شود.

۴. برس حرارتی Oak Leaf

این برس مو با تولید یون‌های منفی باعث می‌شود که موها رطوبت بیشتری داشته و فولیکول‌ها تغذیه شوند و دچار حالت استاتیک و وز شدن نشوند. با توجه به تنظیمات دمایی به کار رفته در آن، قابلیت استفاده برای هر جنس مو و ضخامتی را دارد؛ این برس دارای ۳ درجه حرارت است که دمای ۳۵۶ فارنهایت برای هر نوع مو، ۴۱۰ فارنهایت برای موهای طبیعی و ۴۴۶ فارنهایت برای موهای ضخیم در نظر گرفته شده است. این برس مو در کنار صاف کردن با دانه‌های خود سر را ماساژ می‌دهد که باعث تحریک فولیکول‌ها شده و رشد  آن‌ها را بیشتر می‌کند. بدنه برس حرارتی از مواد متراکم غیر پلاستیکی ساخته شده است تا بر اثر سقوط و ضربه خوردن آسیب نبیند و نشکند. سیم به کار رفته در آن دارای چرخش ۳۶۰ درجه است که باعث می‌شود در هر زاویه‌ای بتوانید از آن استفاده کنید.  یکی از ایرادات طراحی این برس مو، قرار دادن کنترل دمایی روی دسته و در قسمتی است که شما برس را نگه می‌دارید؛ این شرایط ممکن است در حین استفاده از برس، باعث افزایش ناگهانی درجه حرارت آن شود.

۵. برس حرارتی گرد Upgraded Suprent

این برس حرارتی می‌تواند با بالاترین سطح حفاظت از مو، موهای شما را صاف و درخشان کند؛ علاوه بر این با ماساژ دادن کف سر جریان خون را بیشتر کرده در نتیجه فولیکول‌های مو را تحریک می‌کنند و باعث رشد بیشتر موها خواهند شد. از این برس موی گرد می‌توانید برای صاف کردن موهای نازک و ضخیم استفاده کنید؛ زیرا درجه حرارت آن قابل تنظیم است؛ گرد بودن این برس، ضمن صاف کردن آن باعث حجم دادن به موها می‌شود و شکل زیباتری به آن می‌بخشد. این برس مو به دلیل گرد بودن با صاف و حالت دارکردن موها زیبایی بیشتری به صورت شما می‌بخشد. صفحات سرامیکی و فناوری تولید یون در آن باعث شده رطوبت موها بیشتر حفظ شود و در نتیجه به مو آسیب کمتری وارد شده و بعد از اتو کشیدن موها صاف و درخشان می‌شود. بدنه و دسته آن به صورت کاملاً ارگونومی طراحی شده است؛ وزن سبکی دارد و شما می‌توانید با یک دست آن را کنترل کنید. شما می‌توانید بسته به حجم موها از یکی از سایزهای این برس گرد استفاده کنید؛ البته در صورتی که موهای خیلی بلند دارید ممکن است در استفاده از این برس حرارتی دچار مشکل شوید.

۶. برس حرارتی Asavea

این برس مو با قابلیت‌های خوب، برای موهای خیلی ضخیم مناسب می‌باشد، زیرا شانه بزرگی دارد و می‌تواند از درجه حرارت‌های بالا برای صاف کردن موها استفاده کند. بنابراین اگر موهای خیلی نازک یا تقریباً صاف دارید این برس مو به شما پشنهاد داده نمی‌شود؛ برس حرارتی Asavea دارای ۷  حدوده دمایی  است که برای انواع مختلف موها به جز موهای نازک مناسب می‌باشد. برخلاف سایر برس موهای موجود در این لیست، این برس فناوری یون منفی ندارد، صفحه به کار رفته در آن از نوع سرامیکی است که باعث توزیع یکنواخت گرما و گرم شدن سریع  برس می‌شود و در کمتر از چند دقیقه موهای شما را صاف خواهد کرد. در واقع به محض روشن کردن برس مو ۶۰ ثانیه زمان نیاز است تا برس گرم شده و به درجه حرارت مورد نظرتان برسد. بر روی بدنه یک نمایشگر و دکمه‌های کاهش و افزایش دما وجود دارد که به راحتی می‌توانید میزان درجه حرارت را مدیریت کنید. وقتی از برس به مدت ۳۰ دقیقه استفاده نکنید؛ به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

۷. برس مو Magicfly 

این برس مو برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب است؛ زیرا دارای تکنولوژی Anti-scald و  ضد استاتیک است و باعث وز شدن موهای شما نمی‌شود. صفحات سرامیکی آن به سرعت گرم می‌شود و دارای توزیع گرمای یکنواختی است که به مو و کف سر شما آسیب وارد نمی‌کند. محدوده دمای آن بین ۶ درجه تا نهایت ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد است که ۱۸۵ درجه برای تمام موها، ۲۱۰ درجه برای موهای طبیعی و ۲۳۰ درجه برای موهای ضخیم و فر استفاده می‌شود. ویژگی آزاد کردن یون‌های منفی باعث هیدراسیون موها و تغذیه و ابرسانی به آن‌ها می‌شود و در نتیجه  موهای شما سالم‌ترم شوند و آسیب نمی‌بیند. دانه‌های برس، سر را ماساژ داده و جنس آن به گونه‌ای است که حساسیت در کف سر ایجاد نمی‌کند؛ حرکت شانه باعث افزایش خون‌رسانی و در نتیجه تحریک فولیکول و افزایش رشد موها می‌شود. از ایرادهای طراحی این برس حرارتی دکمه‌های کنترل آن است که در دسته قرار می‌گیرند، به طوری که ممکن است شما به طور تصادفی  باعث تغییرات دمایی شوید. سیم به کار رفته در آن دارای چرخش ۳۶۰ درجه‌ای که است که باعث می‌شود به راحتی و در هر زاویه‌ای از آن استفاده کنید؛ بدون آنکه سیم دچار پیچ‌خوردگی شود.

۸. برس حرارتی Simply 

این برس یکی از برس های موردعلاقه کاربران در بازار است؛ بر روی بدنه آن  یک نمایشگر وجود دارد که درجه حرارت را به شما نشان می‌دهد و در صورتی که بعد از ۶۰ دقیقه بلااستفاده بماند؛ خاموش خواهد شد. صفحه سرامیکی آن با ایجاد یون‌های منفی باعث درخشندگی و زیبایی موهایتان می‌شود و هیچ گونه وز شدگی در موها به وجود نمی‌آید. طراحی این برس حرارتی کوچک و فشرده است و  به همین دلیل به راحتی می‌توانید از آن در مسافرت استفاده کنید.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه‌های این پست
  1. آیهان گفته:

    من برس حرارتی simply رو دوست دارم قیمتش چنده؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد